עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. שלום לכולם, התחלתי לשחק בהאלף לייף 1 וב1.6 עם חברים ברשת [ברשת הביתית, יש לי 2 מחשבים וחברים באים עם מחשבים ניידים] והמשחק מקטע לי! המפרט בצד. לעומת זאת במפרט הרבה יותר חלש P4 2.6 512MB FX5500 256MB והמשחק פועל חלק לגמרי. איפה ההגיון שבמפרט כמו שלי זה יקרטע אבל במפרט השני זה לא? תודה

    • 4 תגובות
    • 739 צפיות
  2. Started by talisman,

    היי אני מחפש משחקים בסגנון של GTA אבל שיהיו יחסית חדשים (עד שלוש שנים). וכמובן שיהיו משחקים טובים. תודה

    • 11 תגובות
    • 10.8k צפיות
  3. Started by ohadedwi,

    אתה יושב מול המחשב ומחייך... זהו, סיימת את המשחק. ומה עכשיו תעשה? לפי מה תבחר את המשחק הבא שלך? גרפיקה או עלילה? עם חברים ברשת או יחיד? לכם התשובה.

    • 25 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. Started by ohadedwi,

    מישהו יודע אולי מתי או האם יש תכנון, להוציא משחק המשך לTotal Overdose שהוא בעצמו (הראשון) משחק אקשן מדהים!!!, אבל קצר ומאכז בגרפיקה! תודה רבה!!! נ.ב- לכל מי שחיפש תהגדרה ל"משחק כיפי" תתחילו לשחק במשחק המטורף הזה. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 896 צפיות
  5. במחיר של 2 מיליארד דולר. :'( מה יהיה? Take-Two, Too Much Love Could Kill You! http://www.efluxmedia.com/news_Take_Two_Too_Much_Love_Could_Kill_You_14438.html

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by ohadedwi,

    שלום רב אני מנסה לשחק און-ליין או לפחות ליצור שרת שאוכל לשחק בם עם חברים השאלה היא איך אני יוצר שרת (נרשמתי לשירות EA דרך המשחק) תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 709 צפיות
  7. Started by itai_1813,

    שמתי לב שהדיון הראשי על המשחק ננעל אז כך שלא היה איפה לשאול. אם כבר מישהו שיחק במשחק הוא בטח יוכל לעזור לי. זהירות ספויילר בלבן למטה! אני כרגע נכנסתי למבנה המוגן שבו אמורים לשהות כל השורדים מתאונת המטוס, סעיד הכניס אותי לשם. הדלת שממנה נכנסתי ננעלה והייתי צריך למצוא דרך לפתוח את הדלת ע"י תיקון 3 לוחות חשמל (בעזרת הרכבת פיוזים). לאחר שסיימתי לתקן את שלושתם נכנסתי לחדר עם המחשב ומשכתי בידית החדר ננעל ונהפך לחשוך ויש מעין מפה על אחת הדלתות. אני לא יודע מה לעשות אני תקוע בחדר הזה ואין לי מושג מה לעשות. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 673 צפיות
  8. Started by johnwoo,

    איפה ניתן להשיג את המשחק?

    • 6 תגובות
    • 899 צפיות
  9. Started by LazyBoy,

    http://eu.blizzard.com/wwi08/news.xml#11.02.08

    • 20 תגובות
    • 2.2k צפיות
  10. הטריילר כאן: http://www.gametrailers.com/player/31351.html קצת על המשחק: Left 4 Dead is an upcoming multiplayer co-operative survival horror game by Turtle Rock Studios which is... part of Valve Corporation. The game has been built using Valve's Source engine and will be available on PC and Xbox 360 Left 4 Dead pits four human playable or AI controlled survivors of an apocalyptic pandemic against hordes of Infected zombies. Regular Infected are controlled by the game AI, while human players can control up to four mutated Infected with special abilities. The goal of Left 4 Dead for the Survivors is to help each other make it through a level to safety. Infec…

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. אני מדבר על משחק האסטרטגיה... המשחק מותקן והכל וגם מעודכן,אבל כל פעם שאני מכניס את הדיסק ולוחץ "PLAY" אז מופיע מסך הטעינה ואז הוא פשוט נעלם וזהו...=\ יש לי גם את חבילת ההרחבה אבל גם היא לא עולה בטענה שלא נמצאה חבילת הבסיס....מה אני עושה?? בתודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 699 צפיות
  12. Started by FC Chelsea,

    שלום לכולם ! אנחנו מחפשים שחקנים ל SWAT 4 ברשת. (גירסה 1.1 חובה!) יש לנו שרת בהמאצ'י ואנחנו 4 אנשים שמחפשים לפחות 4 אנשים רציניים (וכאלה שיודעים לשחק...) למשחקים של 4 על 4 ברשת ! מי שמעוניין שישלח לי בבקשה בהודעה פרטית ואני אביא לו את הפרטים של החדר..

    • 7 תגובות
    • 986 צפיות
  13. יש לי את המשחק לPC, הגדרתי ברזולוציה 1280 1024 (יש לי מסך שהוא 5:4) אבל הוא עדיין פועל ב16:9(יש פסים בצדדים) אפשר איכשהו לסדר את זה ?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by [NOS],

    אני בחיפושים אחר משחק נהיגה טוב (סטייל גרנ-טוריסמו ) אבל למחשב ולא לקונסולה ... אני מתכנן לקנות הגה בקרוב ואני צריך משחק שמתאים ... :auto: ואני לא מתכוון ל GTA ו-NFS כי למרות שיש נהיגה זה לא מציאותי בכלל תודה, דור

    • 17 תגובות
    • 3.8k צפיות
  15. Started by IG,

    אהלן. אני מחפש מפות משחק חדשות לאנריל טורנימנט הראשון מ-99'... כל דבר מעבר לסטאנדרט שמגיע עם המשחק יעזור, אבל במיוחד אני מחפש מפה מיוחדת לתפוס ת'דגל, שבנוייה משני מגדלים על גוש סלע שצף בחלל או משהו כזה... המפה האולטימטיבית לכמויות מסחריות של פגיעות ראש תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 752 צפיות
  16. ב Q2 2008 יצא המשחק החינמי הזה. Publisher: Electronic Arts Developer: Digital Illusions CE הטריילר- http://www.gametrailers.com/game/6325.html לא מעט מידע על המשחק בוויקי http://en.wikipedia.org/wiki/Battlefield_Heroes ובעמוד הבית של המשחק- http://www.battlefield-heroes.com/ יש גם דרישות מערכת : 1Ghz CPU, 512 MB Ram, 64 MB Video Card, 500 MB HDD Space נקווה שנוכל לשחק בו בישראל כמו כן שיהיה מהנה.

    • 34 תגובות
    • 3.8k צפיות
  17. Started by german103,

    [glow=red,2,300]http://www.frontlineswar.com/[/glow] שם המשחק : Frontlines : Fuel Of War ז'אנר : Sci-Fi First-Person Shooter פיתוח : Kaos Studios הפצה : THQ תקציר/תאור: בעולם שנהרס על ידי משברי אנרגיה עולמיים, ריקבון סביבתי, ודיכאון כלכלי, השחקנים מקבלים על עצמם את החוק של חיילי העלית בצבא המערבי במסע צלב כנגד ברית הכוכב האדום. כוח המלחמה מערב משחק קולנועי לא קונבנציונאלי עם כוח אש של הדור הבא וחזית צבאית רבולציונית שתביא להנאה ותשלב FDS עדכני. מאפייני המשחק: מאבק בסביבת עולם פתוחה. מאתגר עד 64 שחקנים במקביל. מערכת קרב בחזית להצטרף לכוחות בחזית ולהזיז אותם קדימה. התאמה אישית. להילחם באמצעות כלי נשק מהדור הבא. מקור : http://www.eth8.net/modules.php?&am…

    • 36 תגובות
    • 8.4k צפיות
  18. או שזה פשוט המשך לקודם ?

    • 1 תגובה
    • 653 צפיות
  19. Started by Vidati,

    פיתוח- Ubisoft הפצה- Ubisoft Montreal ג'אנר- Historic Action Adventure תאריך יציאה ארה"ב- Apr 8, 2008 תאריך יציאה אירופה- March 28, 2008 כל המידע בוויקי- http://en.wikipedia.org/wiki/Assassin's_Creed עמוד הבית- http://www.assassinscreed.com Supported OS: Windows XP / Vista (only) Processor: Dual core processor 2.6 GHz Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2 3800+ (Intel Core 2 Duo 2.2 GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ or better recommended) RAM: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista Video Card: 256 MB DirectX 10.0–compliant video card or DirectX 9.0–compliant card with Shader Model 3.0 or higher (see supported list)* Sound Card: DirectX 9.0 or 10.0 compliant…

    • 1.1k תגובות
    • 163.1k צפיות
  20. Started by johnwoo,

    במידה ואין לי הרבה שירים קצביים במחשב, יש אפשרות דרך התוכנה להשיג שירים כאלה? ראיתי שיש שם רדיו- אבל הוא נותן לי רק 4 שירים

    • 0 תגובות
    • 743 צפיות
  21. Started by dani2k,

    היי אני מתלבט בין שני העכברים באלו , טווח המחירים הוא אותו דבר אז אפשר בבקשה המלצות ?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by bennnn,

    שלום המשחק כל כמה דקות נתקע כזה תקיעות מעצבנות,שלא נובעות מכרטיס מסך או זיכרון.קראתי גם שעם 8800 ו 4 גיגה זיכרון יש את התקיעות האלו פשוט רק עכשיו התחלתי לשחק...יש משהו שמסדר את זה? אני יודע שיצא עידכון ואפילו עידכון חדש היום אבל זה מסדר את הבעיה או שיש משהו אחר שמסדר? תודה לכולם

    • 2 תגובות
    • 695 צפיות
  23. שלום, אני משחק כבר 10 חודשים במשחק, את לאחר לחיצה על LOG IN, אני מקבל את ההודעה: "Could not connect to the bacend server" אני לא התקנתי שום דבר חדש, הפיירפוול במצב כבוי. מה עושים - חייב עזרה!!!

    • 1 תגובה
    • 594 צפיות
  24. Started by RAPIDFIRE,

    התקנתי את המשחק וגם את הפיץ האחרון בכל זאת בעת ההפעלה אני מקבל שגיאה AppName: ffow.exe AppVer: 0.3.0.0 ModName: kernel32.dll ModVer: 5.1.2600.3119 Offset: 00012a5b מישהו נתקל בזה ?

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by oren99,

    משחק נחמד, אבל אני לא ראיתי אפשרות לעשות קמפיין גדול ממש מההתחלה ועד כבישת העולם/אירופה אפשר כל פעם לשחק סצינה מסויימת שלא לוקחת יותר מדי זמן ובסוף זה די משעמם. עד שבנית את כל מה שבנית וניצחת כמה כפרים של ברברים אין יותר מדי מה לעשות. אני מפספס משהו?

    • 3 תגובות
    • 872 צפיות

דיונים חדשים בפורומים