עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by חן מ,

    היי סיימתי את TUROK וגם את COD4 אני צריך המלצות למשחקים בסגנון הזה:שיהיה הרבה אקשן וירי אני חשבתי על: THE ORANGE BOX FEAR GEARS OF WAR DMC 4 וזהו יש עוד? ותגידו אם מה שרשמתי כאן נחשב משחקים טובים

    • 8 תגובות
    • 977 צפיות
  2. Started by EpoXi,

    שלום חברים.. רציתי לשאול אם מישהו מכם זוכר אולי את משחק הרשת Survival Sproject??? לפי מה שהבנתי המשחק כבר ירד מהרשת מזמן.. והיה לו כמה גרסאות.. 1 2 ו 3 לפי מה שאני יודע... אתם יודעים אולי אם קיימים שרתים פרטיים למשחק???.. אני מחפש המון זמן ולא מצאתי כמעט כלום על המשחק לאחרונה... אשמח אם תעזרו לי... תודה רבה רבה =]

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  3. Started by TheReaper,

    תודה לפורום גיימר על הידיעה אתר סיני טוען שקיבל לידו דמו טכני של המשחק מה שיותר מעניין שביחד עם הדמו יש גם דרישות מערכת מעבד-מינימום X2 4000 מומלץ C2D 2.8GHZ כרטיס מסך-GF 9800 או HD4870 ------------------------------------- אז עדיין אפשר להגיד שהמשחק לא גמור והמצב ישתפר אבל לדעתי המצב כרגע נראה עגום... עם כל היופי של המשחק לדעתי הוא לא שווה את הדרישות האלה

    • 24 תגובות
    • 2.8k צפיות
  4. מתי הוא מגיע לארץ ? ;D

    • 1 תגובה
    • 671 צפיות
  5. Started by חן מ,

    האם מותר לדבר כאן על צי'טים למשחק? אם מותר,האם אתם יכולים בבקשה להגיד לי במשחק TUROK איך פותחים את חלו הקונסולה כדי להכניס אליו את הצי'ט שברצוני להכניס? כי אני ניסיתי המון דברכים ולא הצלחתי בכלל לפתוח את חלון הקונסולה תודה לעונים ולילה טוב

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. Started by avigdo,

    בכונן C שלי נותרו כ 2.5G בעת התקנת המשחק, הגדרתי שהוא יותקן על כונן D, עליו יש לי מספיק שטח פנוי. למרות זאת, החליטה תוכנת ההתקנה, לשלוח קבצים לכונן C ואח"כ לידע אותי שאין לה מספיק מקום להתחיל בהתקנה. תוכנת ההתקנה מתעלמת מכל הבקשות שלי לזוז ל D. מישהו מכיר את הבעיה? אשמח לקבל הצעות

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by id3232,

    שלום אני מצליח לשחק את המשחק חלק עד שמגיע הקטע שאני רוצה לשמור. אני מנסה והוא אומר שאין דיי מקום בכונן בשביל לשמור. כמובן שיש מספיק ויותר, אני חושב שזה קשור לבעייה מסיבה שאין לי מושג-שאין לי גישה ל"מסמכים שלי". מה אוכל לעשות? איך אוכל לאתר את התקייה של השמירה ולשים אותה במקום אחר שיש לי גישה אליו כדי שאוכל לשמור?! תודה

    • 0 תגובות
    • 596 צפיות
  8. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם אני מחפש משחק צוללות אבל שאפשר לשחק בו ברשת... מצאתי את זה http://classics.gamerival.com/gameplayview/navy-battles.html?fromint=1&randint=354 הוא נחמד מאוד אבל אין לו אפשרות למשחק באינטרנט... מישהו מכיר אולי? תודה

    • 1 תגובה
    • 866 צפיות
  9. השאלה בכותרת. הרבה פעמים חברים באים אליי ושאנחנו משחקים במחשב, זה לא כיף, כי כל פעם צריך לעשות תורות. אני רוצה משחקים שיהיה אפשר לפצל את המסך לשניים ושאחד ישחק בשלט (XBOX360 אלחוטי) ואחד במקלדת, או שניים בשני שלטים(עדיף על האופצייה הראשונה) אגב משחקים שהם לא SPLITSCREEN אבל אפשר לשחק שניים על מחשב אחד גם יהיו מצויינים. אה כן ושיהיו משחקים טובים. ועוד שאלה- היום השגתי PES2008 למטרה זו, כי חשבתי שיש בו אופצייה לזה- אך לא הצלחתי למצוא אותה. מישהו יכול לכוון אותי איך לשחק SPLIT SCREEN ב PES2008? או אפילו לא SPLITSCREEN, העיקר שני שחקנים על מחשב אחד. על GOW אפשר לעשות זאת? כי לא מצאתי שם אפשרות לזה.

    • 17 תגובות
    • 2.9k צפיות
  10. Started by Cryptonite,

    שלום, ראיתי כמה תחרויות בינלאומיות של משחקים כמו Unreal Quake ועוד משחקי פעולה.. יש מצב שיש כמה כאלה בארץ? בטח הפרסים צנועים

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. שלום יש לי בעיה במשחק מהרגע ששמתי טלאי ליגה ישראלית המשחק כול הזמן יוצא לי ואומר "נתקל בבעיה ועליו להסגר" מה עלי לעשות?

    • 5 תגובות
    • 784 צפיות
  12. Started by 3pac,

    כל פעם שאני נכנס למשחק הורגים אותי האלו עם החץ וקשת ואני יוצא . אני עכשיו בקומה 5 בכנסייה (עם לוחם) וגם כשאני מנסה לדלג לקומה 6 מז*נים לי תצורה . יש לכם איזה טיפ או משהו בשבילי ?

    • 2 תגובות
    • 824 צפיות
  13. יש לי מחשב חזק מאוד ואני מחפש משחק שיהלום אותו בסגנון Age of empires. תודה.

    • 5 תגובות
    • 758 צפיות
  14. זהו משחק פעולה מגוף שלישי שמתרחש בשנת 2096 שבה פלשו לכדור הארץ יצורים חמודים ולמרבה ההפתעה עלינו לחסלם ... חברת הפיתוח האורקאינית CreoTeam היא חברה חדשה (הוקמה ב 2005 ) הטריילר עדיין לא נראה גמור ולא בטוח שיצא ברבעון הנוכחי כמשוער (אולי זו הסיבה שהם מחפשים עובדים ) ע"פ הטריילר המשחק נראה כמו משהו כיפי והשילוב של נשקים חמים וקרים נראה אולי טפשי אבל לדעתי זה מיוחד. הקרבות נראים לא רע בכלל והנשקים גם כן נראים טוב: http://www.eng.collapse-game.com/cgi-bin/show_html.pl?option=weapon_list אפשר לראות בטריילר השפעות ממשחקים כמו מקס פיין/theWicher /Quake /האלף לייף-סביבות ועוד ועוד. לי לא איכפת כל עוד זה ייעשה טוב. לשיפוטכם: http://www.gametrailers.com/player/34388.ht…

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. אני מודע לשאלה החריגה, אבל לאילו השואלים מדוע אני מעוניין לשחק משחק בחלון התשובה היא כדי שאוכל לעבודה באופן שותף עם התוכנה בבילון ובאופן סימלטני לתרגם את המילים במשחק שאיני יודע את פירושן. בכל אופן אני מדבר על משחקים שאין להם את האפשרות לשחק בחלון כבחירה דרך ה-options בתוך המשחק עצמו. לכן חשבתי אולי ישנה אופציה לעשות זאת דרך הווינדוס עצמו? דרך אגב אני עובד עם ויסטה... תודה מראש אני הייתי אופיר

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by Pure-Gold,

    התקנתי מחשב חדש ולאחר שהתקנתי את התוכנה אני לא יכל להוריד שום משחק. מצורפת תמונה. האם מישהו נתקל בתופעה הזו ? עד כה EA לא ממש מועילים עם התמיככה שלהם. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by Kirma,

    מישהו יודע ? ויכול לאמת את זה ??? אם כן יהיה שיפור משמעותי בביצועים לבעלי כרטיסי DX10.1

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  18. קניתי DODS וקיבלתי איתו כרטיס הזמנה לאורח לחודש בעקרון אני פשוט אכתוב שמות אשים בכובע ואשלוף מי שיוצא זה שלו. (ברצינות) אם מישהו רוצה זה לחודש פשוט תרשמו את שמכם ואם תוגרלו תקבלו אותו אני מבקש רק כאלה שממש רוצים אותו

    • 38 תגובות
    • 3.4k צפיות
  19. Started by bluemail,

    זה משחק רשת - פעולה/תפקידים אני לא יודע אם זה שייך לפורום הזה אבל הייתי רוצה חוות דעת על המשחק http://s1.gladiatus.co.il/game/c.php?uid=32113

    • 2 תגובות
    • 977 צפיות
  20. אני נמצאת בשלב Planetarium. כשאני מגיעה לסוף שרואים בסרטון ששמתי פה אז הוא אומר לי שזה נעול ושאני צריכה special object. סרקתי את כל השלב ואני לא מוצאת את ה special object. http://www.youtube.com/watch?v=3s0w_TRTgAg&eurl=http://www.iopanel.net/forum/thread15990.html

    • 6 תגובות
    • 760 צפיות
  21. Started by PeaceMan,

    קניתי לפני כמה ימים מחשב חדש. כל הדרישות של המשחק הם על ההכי גבוה. עכשיו אני מוריד את הדמו ואז אני לוחץ על ההתקנה... לחצי שניה זה כאילו העכבר הופך לשעון חול והופ חוזר להיות רגיל ושום דבר לא קורה. חשבתי אולי בעיה בקובץ אז מחקתי והורדתי ממקום אחר, אבל לא, אותה בעיה! יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה? אני מיואש! תודה רבה רבה לעוזרים!!!

    • 3 תגובות
    • 590 צפיות
  22. כנראה שיקח לא מעט זמן עד המשחק הבא בסדרה (כמה חודשים לפחות אני מעריך) אז אילו משחקי התגנבות עם שילוב של פעולה אתם מכירים? משהו מומלץ?

  23. אז מתלבט לגבי הנושא מה אתם אומרים, אפילו שהמשחק קצת מיושן וכו', וממש להתחיל עם הדמות שלך מאפס. שווה? כדאי לקנות אותו את ההרחבה שלו ולהתחיל לשלם כל חודש את המנוי ולשחק בו? אני גם מתלבט, כי לא שיחקתי בו שרק יצא, ועכשו עבר מלא זמן מאז, ועד שאלמד אותו, ועד שהדמות שלי תתפתח וכו'. מה דעתכם? הוא עדיין משחק טוב גם בימנו ושווה להשקיע בו ולהנות ממנו? במיוחד בהתחשב בכך שאריץ אותו ב1900 על 1200 עם הכל על מקסימום בלי להרגיש בכלל ? איך הוא מבחינת משחקיות בעיקר? וגם מבחינת סאונד וגרפיקה וכו'?

    • 60 תגובות
    • 4.7k צפיות
  24. אמור לצאת בסוף אוגוסט http://www.gametrailers.com/player/35862.html הקודם: http://www.gametrailers.com/player/32525.html

    • 4 תגובות
    • 727 צפיות
  25. הורדתי את משחק הסנוקר cue-real pool אבל שאני מתחיל לשחק הוא רושם את ההודעה הבאה ואני ל מצליח ל"ברוח" ממנה.. מזה?!

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות

דיונים חדשים בפורומים