עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. למישהו יש פיתרון לבעיה הזו? אני כבר ממש מיואש.... אחרי כשעה משחק הוא פשוט קורס לדסקטופ ובלי לתת אף שגיאה או התראה... פשוט קורס באופן רנדומאלי. אני ממש אשמח אם מישהו מכם ימצא לי פיתרון לבעיה הזו... תודה רבה לכולם!!!! :xyxthumbs:

    • 3 תגובות
    • 762 צפיות
  2. Started by amit_amit,

    שלום לכולם, אני מחפש בנרות ולא מוצא גיטר הירו שכולל משחק + גיטרה למחשב בחנות שנמצאת בארץ, עדיפות לחיפה. תודה לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by Bashash,

    הוא מתקן את הבעיות סאונד שהיו ב-1.2 ומוסיף עוד כמה טאצ'ים וטיקונים קטנים. http://games.softpedia.com/get/Patch/Call-of-Duty-5-World-at-War-Patch.shtml http://www.gamershell.com/download_40660.shtml http://extreme.planetcallofduty.gamespy.com/codww/full/Patch1.3/CoDWaW-1.2-1.3-PatchSetup.exe http://www.worthdownloading.com/download.php?gid=3428&id=18087

    • 1 תגובה
    • 741 צפיות
  4. Started by 114508534,

    היי נתקעתי במשימה שאלכס נמצא בתוך הבית שלו והדלק נחסמת ויש 4 פאזלים שצריך לפתור, אז הראשון זה עם המסכות שצריך לשים על הגופות, השני זה הסכינים שצריך לתקוע בלוח של הסכינים בחדר עבודה של אבא שלו השלישי זה הארנב שצריך לשים אותו על החור עם האש והשלישי זה למצוא שלוש מדליות ולשים על הג'אקוט,אז מצאתי שתי מדליות ואני לא מוצא את השלישית אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי או לכוון אותי . תודה

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  5. שלום חברים, התחלתי לא מזמן לשחק לאחר שהתקנתי את שני הפאטצ'ים והכל עבד בסדר בכל המשימות עד עכשיו. אני בחלק הראשון במשימה שניקראת clean getaway בה אחרי שאני לוקח למישהו את הרכב אני צריך להביא אותה לאיזה מגרש: אני נוסע למגרש לפי GPS במפה וביעד (אייקון צהוב עגול) צריך להיות איזה סימן-חץ שהוא טריגר להמשך והוא פשוט לא קיים -ברגע שאני יוצא מהרכב -ניקו לא מצליח להכנס חזרה והוא תקוע מיחוצה לו ובמשימה בלי אפשרות להמשיך-ניסיתי להתקשר בטלפון לכולם אבל זה לא עזר.... אשמח אם תוכלו להציע מניסיונכם תודה רבה לכול העוזרים

    • 1 תגובה
    • 973 צפיות
  6. Started by ben060,

    ניסינו הכול אני מהמחשב שלי, הוא מהמחשב שלו. יש מקרים שאנחנו רואים את המחשב שעושה HOST אך לא מצליחים להיכנס אליו יש תחליף להאמצי? הבנתי שהוא כבר לא בחינם אז אולי זה הבעייה. אשמח לכל הצעה לפתרון בקשר לפורטים- הם פתוחים

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  7. שלום רב, אני משחק כשנה במשחק:Counter Strike Source ולא מצאתי שום תחרות... אשמח אם מישהו יוכל לידע אותי בקשר לאיזה תחרות בתודה מראש yosda-boy

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  8. Started by DrStyle,

    יש לי E8400@3.6GHZ HD4870 1GB TOXIC OVERCLOCKED בקיצור מספיק לדרישות ולא משנה כמעט על איזה הגדרות אני שם יש לי כזה FADE למסך שחור ובחזרה לאיזה מילי שנייה כל כמה פריימים מישהו מכיר את הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 899 צפיות
  9. היי חברים, נתקעתי באיזה שלב עם כספת, אני יודע איך לפרוץ אותה אבל משום מה המקשים שאמורים להזיז את החוגה לא מגיבים, אמורים להזיז את החוגה ימינה או שמאלה ואז לשחק עם זה עד שפותחים.. אבל הם לא מגיבים, ובמשחק עצמו כמובן הם מגיבים, אני מצרף תמונה שתבינו למה אני מתכוון [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 752 צפיות
  10. אז כמו שצינתי איני יכול להשים את ההגדרות על ULTRA HIGH ב CRYSIS ניסתי להשתמש ב מוד Ultra High Quality Custom Config עשיתי מה שכתוב בו החלפתי בין התיקיות/שמתי את ההגדרות על הכי גבוה/ והעתקתי את הקובץ autoexec.cfg לתוך התיקיה GAME האם יש פיתרון לזה אין לי מקום בקשיח להתקין ויסטה עד שאכוש אחד http://i40.tinypic.com/2nw0egl.jpg הנה תמונה של ההגדרות ומה שאיני יכול לבחור.

    • 2 תגובות
    • 701 צפיות
  11. Started by morans,

    היי חברים!! סיימתי אתמול את COD5 צריכה רעיונות למשחקים חדשים בסגנון הזה. תודה לעוזרים מורן

    • 34 תגובות
    • 3.3k צפיות
  12. Started by LazyBoy,

    http://www.gamespot.com/news/6205678.html?tag=latestheadlines;title;1

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  13. אני רוצה משחק פוסר טקסס שמשחקים באינטרנט. הורדתי כמה שמצאתי בגוגל אבל הם לא היו משהו... הצעות?

    • 14 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. אז ככה התחלתי לשחק בהיטמן 4 אבל כמו שהבנתי אי אפשר לשמור באמצע שלב. שאני מנסה לעשות שמירה באמצע שלב כדי לא להתחיל אותו מהתחלה בפעם הבאה אז זה שומר אבל שאני יוצא מהשלב זה כותב לי שאם אני יוצא השמירות יעלמו ואכן שאני יוצא מהמשחק אין שמירה .. למה זה ככה? יוצא שאני צריך להתחיל את השלב מחדש מה שלא כל כך מהנה.. האם אצל כולם זה ככה או רק אצלי ?

    • 0 תגובות
    • 681 צפיות
  15. Started by חן מ,

    היי הבעייה שלי היא שכשאני בוחר לאיפה להתקין את המשחק המחשב רושם CAN NOT UNPACK INSTALLER ניסיתי ככה לעשות וזה קורה בכל התיקיות במחשב... מה הבעייה?איך מסדרים אותה? תודה

    • 0 תגובות
    • 530 צפיות
  16. Started by rroonnii,

    הורדה - - > http://www.bigdownload.com/games/watchmen-the-end-is-nigh/pc/watchmen-the-end-is-nigh-demo/ http://www.gamershell.com/download_40666.shtml סרטון - - > http://www.gametrailers.com/player/46246.html תמונות - - > O0 ערכיה: משחק מאוד חמוד [attachment deleted by admin]

    • 14 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. Started by amir85,

    מפתחת: Creative Assembly ז'אנר: אסטרטגיה תורות, לחימה בזמן אמת האתר הרשמי: http://www.totalwar.com/empire/ ניתן להתרשם מהDEMO כאן: http://www.totalwar.com/empire/demo/ סקירה בעיברית: http://gamer.nana10.co.il/Article/?ArticleID=616715 Synopsis: Command the seas, control the land, forge a new nation, and conquer the globe. Empire: Total War takes the Total War franchise to the eighteenth century Age of Enlightenment -- a time of political upheaval, military advancements, and radical thought, captured in stunning detail in Empire: Total War. Empire: Total War introduces a host of revolutionary new features, including true 3D naval combat. For the first time in t…

    • 201 תגובות
    • 23.8k צפיות
  18. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם יש לי את המשחק הנ"ל. חיפשתי דיון ראשי לא מצאתי דבר ראשון, רציתי לדעת מאיפה אני מגיע לתפריט עם שינוי מקשים, לשמור, לצאת, וכל האפשרויות הקלאסיות. אני לוחץ ESC יש לי רק נתונים מכל הסוגים. אשמח לעזרה תודה

    • 55 תגובות
    • 6.7k צפיות
  19. Started by GuyHasid,

    אני מחפש את המשחק RED ALERT 2 יצא כבר 3 אבלל אני מחפש את 2 . מישהו יכול לומר לי איפה אפשר להשיג אותו ?

    • 3 תגובות
    • 804 צפיות
  20. אז ישבתי וחשבתי, לאחר שקניתי עכבר אלחוטי איכותי וטוב שנועד לGAMING, האם עקב היותו אלחוטי הוא עדיין מספק את הסחורה? ולפי דעתי - עדיין לא, הDELAY עדיין גדול מידי. רציתי לדעת מה אתם חושבים. האם מישהו הצליח להתרגל לעניין?

    • 20 תגובות
    • 2.2k צפיות
  21. Started by DrStyle,

    אממ התקנתי את המשחק ויש מלא מלא תקיעות.. עשיתי חיפוש קטן וראיתי שיש למלא אנשים את הבעיה הזאת למישהו יש פתרון? אגב המחשב שלי מספיק חזק

    • 3 תגובות
    • 667 צפיות
  22. סיימתי את המשחק לא מזמן ובא לי לשחק במולטי פלייר אני לא מצליח להיתחבר ...לשרתים פרוצים .. דרך אגב אני לא יודע אם עשיתי נכון, פשוט רשמתי את האי פי המעודפים ... עכשיו כל הזמן הוא רושם לי .. key code in cue please try reconnecting later מה אפשר לעשות ואם אפשר קצת הסבר על המשחקים ברשת פחות או יותר .... נ.ב חשוב לציין שיש לי את הגירסה הפרוצה

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  23. Started by ImAllMostAwake,

    מי שמשחק בזה שיגיד צריך עזרה קצת

    • 5 תגובות
    • 922 צפיות
  24. http://www.destructoid.com/how-naughty-lost-command-conquer-generals-mission-now-downloadable-123049.phtml http://www.commandandconquer.com/portal/site/cnc/article/detail;jsessionid=01104DCE801D61B17D23CF20F3F3EC5E.ea-e-h-p-del1-3?contentId=a7004223c8faf110VgnVCM100000100d2c0aRCRD שווה התקנה מחדש של generals

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. משהו מאוד יפה: http://www.zulanews.com/view_article.php?aid=54007

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים