עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Googleness,

    עשיתי הזמנה של כמה משחקים מאיזה חנות שכבר טחנו עליה פה אז אני לא אזכיר את שמה. בכל מקרה הייתי די מאוכזב מהאריזות של המשחקים לדוגמה Gothic Universe שמגיע עם שלושה דיסקים בלבד באריזת קרטון בלתי מחוזקת שנמעכה כליל. או Codename Panzers Platinum שמגיע במארז DVD מפלסטיק עם 2 דיסקים בלבד. אבל אז קרה דבר מוזר בין הערמה הגדולה של הדברים שהזמנתי הרמתי את הקופסה של Darwinia שהייתה ממש כבדה יחסית לאחרים. מדובר במארז עשוי אולד-סקול קרטון מעוצב עם ArtWork מובלט של המשחק, כאשר החלק הקדמי של הקופסה נפתח כמו ספר. מבפנים המארז מחוזק מקרטון קשיח וככה הוא לא נמעך במשלוח (לתשומת לב המפיצים של גוטיק!). עכשיו התכולה של המארז פשוט הקסימה אותי ממש כמו בימים הטובים שמשחק מחשב היה מגיע כומ שצריך: 1…

    • 25 תגובות
    • 2.5k צפיות
  2. http://www.telltalegames.com/monkeyisland מקווה יהיה טוב אבל איזה גרפיקה מעצבנת ... למה לא עושים כמו מונקי אילנד 3 או סידרת RUNAWAY 3D הורס משחקים כאלו אבל ניקווה לטוב!!!!

    • 1 תגובה
    • 660 צפיות
  3. Started by Milk-Inc,

    בעקבות הכרזת תאריך היציאה הקרוב של משחק הרשת AA3, מצאתי לנכון לפתוח דיון ראשי למשחק. על המשחק: America's Army הוא משחק פעולה מגוף ראשון, שנוצר ע"י הצבא האמריקאי. זה משחק רשת מרובה משתמשים, שנועד בעיקרו ליצור חוויה ריאליסטית ככל האפשר ולאפשר לאזרחים מן השורה לחוות מעט ממה שעוברים חיילים בשדה הקרב ובאימונים. על מנת שיוכלו ליצור משחק התואם לדרישות הנ"ל - הצבא האמריקאי גייס לשורותיו קבוצת מפתחים, שעברו אימונים ומבצעים - בדיוק כמו כל חייל רגיל אחר. בצורה הזאת יכלו המפתחים ליצור משחק ריאליסטי במיוחד, על פי החוויות והנסיון שהם עברו בתור חיילים קרביים. תיאור מפורט: במשחק קיימות שתי קבוצות, הנלחמות אחד נגד השנייה. הקבוצה שתנצח היא זו שתחסל את כל אוייבי הקבוצה הנגדית, או לח…

    • 430 תגובות
    • 46.6k צפיות
  4. Started by Atom,

    החלטתי לנסות בפעם הראשונה PES אבל לאחר שנות הפיפא שלי אני לא מצליח להתרגל למקשים ולא ממש הבנתי איך לסדר אותם. איך אפשר לשנות את המקשים לדמוי פיפא כלומר: S - מסירה (להחליף שחקן) D - בעיטה (תיקול) A - הקשתה - תיקול (גליץ') E - ספרינט W - מסירה עם פור. תודה רבה תמונה להמחשה - http://img168.imageshack.us/my.php?image=pes09.png

    • 0 תגובות
    • 762 צפיות
  5. Started by huber,

    http://www.gametrailers.com/video/e3-09-postal-iii/49946 עכשיו אתם מבינים למה פיתוח משחק עולה מיליונים? ד"א - לגבי העובדת שעונה למיילים - על זה נאמר A (WO)MAN GOT TO DO WHAT A (WO)MAN GOT TO DO(DO)

    • 3 תגובות
    • 967 צפיות
  6. Started by Impact,

    http://www.gametrailers.com/video/e3-09-crysis-2/50065?type=mov הולי שיט!@~!@ נראה מדהיםם אני רוצה אותווווווווו

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by simonsix,

    לאחר המתנה ארוכה סוף סוף גיימפליי מעודכן http://www.gametrailers.com/video/e3-09-splinter-cell/50007

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by LazyBoy,

    סוף סוף חדשות טובות לחובבי הקווסטים http://e3.gamespot.com/story/6210564/lucasarts-returns-to-monkey-island עמוד המשחק עם תמונות http://www.gamespot.com/xbox360/adventure/thesecretofmonkeyislandspecialedition/index.html?tag=related-game;title;e32009

    • 23 תגובות
    • 3.6k צפיות
  9. כניראה שלא תספיקו ליראות אבל מומלץ להיכנס ל GAMESPOT (היחידים שהצלחתי להתחבר אליהם), כרגע יש את MODERN WARFARE 2 וניראה כאילו MS מראים עוד הרבה משחקים טובים.http://e3.gamespot.com/press-conference/microsoft-e3/ המשחק ניראה מדהים! ערכיה: נגמר. XBOX360 הולך לקבל 2 חבילות של מפות לפני ה PC וה PS3. השלב שהראו היה בשלג וכל מה שראיתם בטריילרים קיים במשחק ב GAMEPLAY! בנוסף יש מלא שלג והפיסיקה ניראת טוב. VALVE עובדים על L4D2 והוא כניראה יהיה רק ל XBOX360 בהתחלה יצא בנובמבר, השנה והפעם גם עם chainsaw

    • 4 תגובות
    • 954 צפיות
  10. בהתחלה כשמתקינים את המשחק, כשהוא יוצר את "רשיון הנהיגה" שלך הוא שואל אם יש לך מצלמת אינטרנט כדי להוסיף את הפנים שלך לרשיון הנהיגה. בזמנו כשהתקנתי את המשחק, המצלמה שלי לא היתה מותקנת. עכשיו התקנתי אותה ואני רוצה להוסיף את הפרצוף היפה שלי לרשיון הנהיגה מישהו יודע איך עושים את זה?

    • 2 תגובות
    • 830 צפיות
  11. Started by LazyBoy,

    חדשות טובות למזילי הריר למינהם http://e3.gamespot.com/story/6210583/crysis-2-ps3-360-pc-bound

    • 4 תגובות
    • 895 צפיות
  12. Started by CTDesign,

    התקנתי אתמול את המשחק Falcon 4.0 Allied Force עכשיו שאני נכנס למשחק אני שומע רק מוזיקה ואין תצוגה... יש לי על המחשב dx וגם שיחקתי במשחק בassisn creed שהמנוע הגרםי שלו אמור להיות יותר כבד לא? בכל מקרה אשמח אם תצוכלו לעזור לי לפתור את הבעיה...!

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  13. אני צריך המלצה למשחק כמו בכותרת, שלא יהיה סטייל WoW ודומיו.. שיחקתי עד לא מזמן Knight Online US ושרתים פרטיים, אבל למעלה מ- 5 שנים במשחק הזה הספיקו לי.. שיהיה מהנה העיקר, ושאוכל לשחק עם חברים... אנחנו בד"כ ב- Ventrilo איזה 8 איש ככה.. שיהיה חינמי. תודה מראש..!

    • 4 תגובות
    • 938 צפיות
  14. Started by mrafi26,

    נתקעתי ממש בתחילת המשחק בשלב שבו צריך לקפוץ על החבל כדי לעבור לצד השני של הגשר. אני עולה על החבל כמו שמצויין במשחק אבל לא מצליח לבצע שום תנועה (אפילו לא לרדת מהחבל). ניסיתי את כל האופציות והמקשים אבל כלום לא קורה. מבקש עזרה. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 815 צפיות
  15. Started by חן מ,

    שלום אז ככה: שלוםאנחנו לקראת חופשת הקיץ,מסתיימת כיתה יב וסוף סוף יש זמן בלי סוף למשחקים עד הגיוסאז....איזה משחקי פעולה טובים הולכים לצאת במשך חודשי הקיץ?ואני לא מדבר על מעבר לחופש הגדול,אלא על החודשים בין יוני לאוגוסטדגש על משחקי FPS,הרבה אקשן וכמה שיותר אלימותהבנתי שדמונישן שכבר יצא משחק מעולה,עוד מעט הולך לצאת PROTOTYPE,יש כבר מידע עליו ועל איך שהוא הולך להיות?סטריט פייטר החדש אני רוצה בכל מקרה למרות שזה לא ממש FPS וזהודא את דמונישן כבר יש לי על המחשב אני רק צריך להתחיל לשחק אותו וכנראה זה יקרה מחר אחרי הבחינה בספרות לא להמליץ על:XMEN,דרק סקטור...את שניהם סיימתי WANTED לא אהבתי בכלל וגם רידיק לא אז לא להמליץ גם עליהם,ועל טרמינייטור החדש גם לא להמליץ לגבי דמונישן מחר אני…

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. http://www.gametrailers.com/video/e3-09-borderlands/49925 דבר ראשון הסאונד של הטריילר נוראי! הגרפיקה ניראת לא משהו בכלל, אם הוא הולך לצאת בערך באותו זמן כמו RAGE כניראה שזה ברור מי ינצח, לא ניראה לי שיש למשחק הזה מה להציע. אולי אם הוא היה יוצא לפני שנה אז הוא היה מצליח אבל לפי הטריילר הלא משהו הזה יש להם בעיה קלה של כסף.

    • 25 תגובות
    • 2.1k צפיות
  17. טוב הדחוף כי יש מבצעים של סטים אז ככה: 1. Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent - ב 4.99 דולר (20 שקל). http://store.steampowered.com/app/13580/ 2. Freedom Force Pack - ב6.74 דולר (26.96 שקל) http://store.steampowered.com/sub/1662 3. Assassin's Creed: Director's Cut Edition - ב9.99 דולר (40 שקל) http://store.steampowered.com/app/15100/ תגידו לי מה מומלץ לקחת כי זה מבצעים בסטים לפני שייגמר. בנוגע לספלינטר סל יש לי את הטרילוגיה ולא נגעתי בה עדיין. פרידום פורס נשמע נחמד. ואססינס קריד נראה טוב אבל אמרו לי שהוא חוזר על עצמו.

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by gjook,

    דבר ראשון אחלה משחק-אומנם אהבתי יותר את השני , אבל ללא ספק משחק טוב.. בכל מקרה הגעתי לשלב שכבר הרגתי די הרבה אורקים -אם לא את הרוב.. כבשתי הרבה ערים , הרבה משימות.. מה הלאה?...מה המסימה הראשית כביכול?...(להשמיד\להגן על 12 הגביעים?..) שאלה שניה- בשמירה של אח שלי , אין את הבחור במונסטרי שאחראי על איסוף הגביעים , מה אמורים לעשות כדי שהוא יהיה במקום שלו...? תודה רבה גל.

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות
  19. Started by JohnnyBravo,

    • 1 תגובה
    • 764 צפיות
  20. נזכרתי במשחק ששיחתי לפני המון שנים שאתה דמות כזאת שעוברת בין חדרים ועונה על כל מני שאלות מתמטיות וכשאתה עונה נכון אתה מקבל חלקים למין מכונית שאתה בונה ולבסוף אתה מתחרה. כשאתה מנצח נפתח לך סטייג' חדש. מישהו זוכר איך קוראים למשחק הזה?

    • 2 תגובות
    • 896 צפיות
  21. החברה שהביאה לנו את המשחק המפתיע PURE הציגה טריילר למשחק מירוצים שנראה לא רע תשפטו: http://www.gametrailers.com/video/e3-09-split-second/49795

    • 14 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. Started by simonsix,

    אחד המשחקים המצופים השנה Publisher: Sega Developer: Obsidian Entertainment ז'אנר-תפקידים נראה טוב. http://www.gametrailers.com/video/e3-09-alpha-protocol/49822

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  23. Started by simonsix,

    שלוש שנים אחר המשחק הראשון, מגיע הטריילר למשחק ההמשך http://www.gametrailers.com/video/e3-09-just-cause-2/49806

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. 1. איזה משחק של need for speed הכי טוב שקיים לPC ולגבי המחשק Mortal Kombat Vs Dc Universe האם הוא מתאים גם ל PS2 תודה

    • 11 תגובות
    • 2.1k צפיות
  25. Brothers in Arms Hell's Highway בעיה בהפעלה של המשחק, רושם שחסר לי NCUDA.DLL , יש לי כרטיס של ATI4850 . רוני

    • 5 תגובות
    • 817 צפיות

דיונים חדשים בפורומים