עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אהלן, יש לי בעיה של פונט מכוער בעברית בפיירפוקס בטאבים ובמועדפים, איך אפשר לשנות זאת? http://img706.imageshack.us/img706/6733/gsagasgasgasg.jpg ניסיתי לשחק עם ההגדרות במאפיינים ולנסות לשנות שם פונטים הוא פשוט לא קולט שם שום דבר ולא משנה כלום, אשמח לעזרה. תודה.

    • 1 תגובה
    • 717 צפיות
  2. Started by gshhar,

    איך אני משנה את הגודל של התרגום בתוכנה מיקרו דיוידי?

    • 3 תגובות
    • 717 צפיות
  3. Started by DS,

    אז ככה קניתי סרט בארה"ב(יותר נכון הביאו לי) DVD אחרי שקנו לי רציתי לשים כתוביות. אז ככה הכנסתי אותו לכונן DVD שלי וניסיתי לפתוח ואז הצלחתי הופיעו לי כל מיני קבצים. נכנסתי ל MPEG ויש שם קובץ ששוקל 800MB. נכנסתי פתחתי אותו בעזרת ה BSPLAYER ורציתי להוסיף כתוביות. אז חיפשתי בגוגל ומצאתי. הורדתי את הכתוביות וכשהוספתי את הכתוביות הם לא סונכרנו(הם לא התאימו לזמן של הסרט) איך אני מסנכרן לסרט כזה? יש לי את Subtitle Workshop

    • 3 תגובות
    • 717 צפיות
  4. Started by huber,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3618140,00.html כן ירבו. ככל שיותר אנשים יגלשו בדפדפן הזה יהיה למפתחי האתרים יותר אינטרס ליצור אתרים תקניים.

    • 1 תגובה
    • 717 צפיות
  5. Started by אנדי,

    מי מתעסק איתה באופן קבוע ויכול להאיר את עיניי? תודה ושבת שלום.

    • 1 תגובה
    • 717 צפיות
  6. Started by אבי11,

    שלום כולם. יש לי חשבון דוא"ל בנענע ואני רוצה לשאול האם ישנה אפשרות למשוך את הודעות הדוא"ל שמגיעות לי לשם לחשבון הדואל הרגיל שבו אני משתמש (חשבון של נטויזיון) כך שאני אוכל לקבל ולראות אל הדואל מבלי לפתוח כל פעם את התיבה בנענע. אני משתמש ב אופיס אאוטלוק 2003. אשמח לקבל הסבר איך לעשות את זה. תודה.

    • 5 תגובות
    • 717 צפיות
  7. Started by overload,

    כשאני נכנס לפורום דרך הFF אני מופיע כאורח, אם אני מנסה להתחבר הוא אומר לי. אבל ם אני יוצא ונכנס שוב הוא כן יזהה אותי , לפעמים לא פועל גם בפעם השניה והשלישית לפעמים זה פועל ישר בפעם הראשונה....זה לפי המצב רוח שלו. מה אני עושה? נמאס לי לפתוח את ה IE כל פעם רק בשביל האתר הזה.

    • 5 תגובות
    • 717 צפיות
  8. Started by raltal,

    צריך תוכנה לעריכת סרטים רק לגזור ולהדביק כמה שיותר פשוטה וקלה לעבודה תודה

    • 0 תגובות
    • 717 צפיות
  9. Started by Sifo Jen,

    היי, אני צריך תוכנה שתיכך AC3 וM2V ותחבר אותם לVOB. למישהוא יש? כעקרון התוכנית שלי היא לעשות קובץ VOB בלי תוכן של סרט אלא רק סראונד וככה ליצור SACD.... תודה רבה!!, יאיר.

    • 0 תגובות
    • 717 צפיות
  10. Started by Blue Wolf,

    שלום, יש לי בעיה בWMP מאז שפירמטו לי את המחשב בפעם האחרונה. הבעיה היא:כל הסרטים שאני מפעיל הם בשחור לבן... אין לי מושג למה זה ככה כי אני לא ממש מבין בדברים האלה. יש למישהו פיתרון?

    • 5 תגובות
    • 717 צפיות
  11. Started by DXT,

    לאחרונה התחלתי להשתמש במירנדה (miranda) והיא נורא מצאה חן בעיניי, הפשטות שלה והתמיכה במספר פרוטוקולים בו זמנית. הבעיה שלי, היא שכל פעם שאני שולח עברית אנשים אומרים שהם מקבלים ג'יבריש. עברית אני יכול לראות, אבל לשלוח לא מסוגל. מישהו יודע איך מתקנים את זה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 717 צפיות
  12. Started by maor6,

    שלום... אתם יכולים להביא לי המלצות על תוכנות שיתוף קבצים הטובות ביותר?

    • 9 תגובות
    • 717 צפיות
  13. Started by hellfire03,

    קניתי אוזניות BT ואני משתמש בהן עם המחשב (לפלאפון שלי אין BT) http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2362684,00.asp כמובן שיש להן כפתור TALK שאני לא מצילח להשתמש בו במחשב (הכפתור הגדול הבולט) בעיקרון אם אני משתמש באוזניות עם הפלאפון הוא מאור לענות לשיחה או לחייג למספר הראשון ברשימת שיחות לעבור משיחה אחת לשניה וכו'... אבל שהאוזניות מתקשרות עם המחשב לא גילתי מה הכפתור הזה עושה - מישהו יודע האם ניתן להוריד תוכנה/ לכתוב סקריפט שיעשה איתו משהו? יש את זה: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms645540 האם אחד מאלו אולי הוא הכפתור המדובר? (אין לי בעיה לכתוב סקריפט ש"יתפוס" את הכפתור הזה) האם מישהו מכם מכיר תוכנות שמתקשרות עם כפתור כזה? (נניח בסקייפ או משהו דומה?) תודה רבה, אריה

    • 0 תגובות
    • 717 צפיות
  14. Started by _Daniel_,

    יש לי הרבה בעיות באקספלורר בזמן האחרון ורציתי לדעת אם אפשר לעשות reinstall לאקספלורר?

    • 2 תגובות
    • 717 צפיות
  15. שלום לכולם, ברשותי הכרטיס הנ"ל,מחובר ע"י כבל S-VIDEO לטלוויזית LCD LG. התקלה היא שברגע שאני מגיע למדייה-סנטר לשם הגדרה ראשונית אני נתקל בבעיה: "IR HARDWARE CANNOT DETECT YOUR IR RECIVER למרות שהשלט מחובר ואני שולט במערכת דרך השלט.ניסיתי לנתק אותו ולחברו מחדש אך ללא שינוי,הורדתי את הדרייבר החדש ביותר למערכת הנ"ל אך עדיין ללא שינוי. מה ניתן לעשות?

    • 1 תגובה
    • 717 צפיות
  16. לא מדובר על תמונות סטילס (כמו הפקודה print screen), אלא שמסוגלת לצלם את המסך כמו צילום וידאו ? מישהו מכיר איזה תוכנה ?

  17. Started by מוקיון1,

    שלום קניתי מחשב חדש ורציתי לדעת לגבי התהליכים האלו חלק אני חושב שייכים לאנטי וירוס אבל יש כאלה שאני לא יודע של מה הם EKRN.EXE - EGUI.EXE - TSNP2STPD.EXE - NVSVC32.EXE - NOTEPAD.EXE - VSNP2STD.EXE - IGFXSRVC.EXE - IUSCHED.EXE - תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 717 צפיות
  18. שלום עד לפני יומיים הייתי מתשמש מרוצה מאוד של אימיול... היה לי אינטרנט 256k והורדתי על 30 בממוצע, והכל היה טוב ויפה... לפני יומיים קיבלתי אינטרנט יותר מהיר , 750k וכל כך שמחתי , אני מוריד הרבה יותר מהר עכשיו בכל מקו אחר, אבל הבעייה היא שכל פעם שנאי מפעיל את האימיול אחרי זמן מסויים הוא תוקע את האינטרנט, וזה אומר שהאיי סי קיו לא יכול לשלוח הודעות, האקספלורר לא נכנס לאתרים, בקיצור אינטרנט לא מתפקד... אפילו לנתק ולחבר אותו אני לא יכול, אני חייב להתחל את כל המחשב ורק אז לקוות שיקח לו יותר זמן לפני שהוא נתקע! זה ממש מעצבן! ניסיתי כבר 3 גרסאות שונות של התכנה וזה לא עובד לי! מה אני יכול לעשות? למנהלים: (אני מתנצל אם הנושא נשאל בעבר, אך לא מצאתי אותו, ובחיפוש זה מצא לי הרבה י…

    • 0 תגובות
    • 717 צפיות
  19. Started by gigi,

    שלום רב התקנתי במחשב את התוכנה פורמט פקטורי כדי שאני אוכל לצפות בקבצים שאני מוריד מהמצלמת וידאו שלי ויש לי גם קבצי flac כדי שאני אוכל להפעיל במדיה פלייר הורדתי את התוכנה לאחר שקראתי שהיא התוכנה הכי טובה שיש היום אבל יש בעיה שבכל פעם שאני מנסה להמיר קובץ אז זה רושם לי המרה נכשלה בצבע אדום כל קובץ לא משנה באיזה סיומת.. מישהו יודע מה הפתרון או שימליץ על תוכנה אחרת שתעשה את העבודה? (עשיתי חיופש בפורומים לפני שאני פותח אשכול חדש בנושא,ולא מצאתי תגובה שתוכל לעזור לי) תודה

    • 1 תגובה
    • 717 צפיות
  20. ראיתי כל מיני יישומים בנפתחים עם שגרת האתחול, וחלק אני לא יודע מה הם בכלל, אז אני לא יודע אם כדאי להוריד אותם או לא. הנה מה שיש: היישומים שאני לא מכיר זה- SOUNDMAN, NvCpl, nwiz, smc, ctfmon, תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 717 צפיות
  21. Started by Danovich!,

    shalom lekulam (sry only english installed on my win) i wanted to know if its posible that i will be able to play games like F.E.A.R. & BF2 with geforce4 mx 440 by using the program 3danalyzer or somthing els...if its posible plz tell me how to make it work thx in advance

    • 2 תגובות
    • 717 צפיות
  22. Started by Nurit2005,

    אני מנסה להדביק תרגום לסרט אבל TMPGE נותן לי הודעת שגיאה שהוא לא יכול לפתוח את הקובץ VAR למה? ואיך פותרים זאת או שיש תוכנה אחרת שיודעת לעשות זאת יותר טוב HELP

    • 0 תגובות
    • 717 צפיות
  23. Started by d3vil,

    היי, יש לי את winamp 5 למוזיקה, ואת bsplayer לסרטים. יש לי שלט פשוט שלצערי יכול לשלוט רק בתוכנה אחת ולכן אני מחפש נגן מולטימדיה טוב שתומך בניהול של אלפי שירים (media library) וגם תומך בהצגת סרטים (כתוביות, סכרון האודיו לוידאו ופיצרים דומים לbsplayer). (אני לא אוהב את הנגן וידאו של ווינאמפ...) מישהו מכיר חיה כזאת?

    • 1 תגובה
    • 717 צפיות
  24. Started by roeesnir,

    הקבצים נשמרים לי על פורמט TMP. ניסיתי לשנות אותם לכל מיני סיומות כגון AVI MP4 FLV. לא עזר. איך אני יכול לשנות אותם לקבצים נורמאליים? (יש לציין שעם VLC אני יכול לראות אותם, אבל אני צריך להמירם לפורמט אחר) תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 717 צפיות
  25. שלום אנשים SKYPE מאתמול מזהה את כל אנשי הקשר שלי כמנותקים גם לכם? בתודה מראש

דיונים חדשים בפורומים