עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by TheTNT.COM2,

    היי, יש לי וינדוס XP ואיבדתי את הסיראל שלו... איך אני יכול לדעת אותו?

    • 2 תגובות
    • 717 צפיות
  2. Started by אבי11,

    שלום יש לי קבצים שהסיומת שלהם היא PIC. אשמח לקבל את המלצותיכם לתוכנה שיודעת לפתוח את הקבצים הללו. עדיפות כמובן לתוכנה חינמית. תודה.

    • 5 תגובות
    • 717 צפיות
  3. Started by TheRedEye,

    1. אני מעוניין להכניס BookMark לקובץ PDF מסויים יש לי תוכנה שעושה זאת אבל היא אינה תומכת בהוספת סימניות בעברית - pdfedit995 היא מראה במקום עברית סימני שאלה.. מישהו מכיר תוכנה שעושה את העבודה? 2. יש לי חבר שכרגע נמצא באמריקה ובמחשב שלו [מערכת: Windows Media Center] לא מותקן עברית כשפת כתיבה. אין לי אפשרות לשלוח לו דיסק של Windows Media Center או שהוא ימצא איפה שהוא באינטרנט את הדיסק.. ככה שאני מנסה למצוא את החבילה להתקנת השפה העברית במחשב - רק שהוא יוכל לכתוב בעברית לא שהתצוגה תיהיה בעברית, אני די זקוק לזה במהירות האפשרית! השאלה הראשונה יותר דחופה.. זה לעבודה שאני צריך להגיש תודה!

    • 3 תגובות
    • 717 צפיות
  4. בעקבות זה שתוספי מירנדה לא מעודכנים, ובשביל לפתוח צא'ט, אני צריך להוריד תוסף ייעודי, אשר לא מעודכן כבר הרבה שנים, ובעקבות זה שאומרים ש-Pidgin היא תוכנה מצויינת למסרים מידיים, ומירנדה היא לא תוכנה טובה, הורדתי את Pidgin. אבל, אינני יכול לשנות את כיוון הטקסט בחלון ההודעות ב-Pidgin, גם לא ע"י Alt + Shift. וכמו כן, אין אפשרות בתפריטים לבצע זאת. איך אני פותר את הבעייה?

    • 0 תגובות
    • 717 צפיות
  5. אני מנסה לצרוב, ולוקח לו איזה שלוש שעות, ואחר כך אני מגלה שהוא לא צרב כלום! מה זה? יש לציין כי נרו צורב מצויין, אז זה לא בעיה בצורב

    • 2 תגובות
    • 717 צפיות
  6. שלום, אני מצטער על הכותרת אני יודע שזה לא בדיוק ניסוח לפורום אבל אני אובד עצות. יש לי במחשב המון חומר חשוב ביותר, בקשר לפרוייקט ובקשר לכמה נושאים משפטיים שפשוט כתובים הפוך! אני לא מבין למה אתמול הכל היה בסדר. היופ פתחתי את המחשב, את הקבצים. וכל המילים כתובות הפוך + סדר המשפטים הפוך. התקשרתי לחברה שממנה קניתי את המחשב,(ואת האופיס בהמון כסף=תוכנה מקורית) והם אמרו לי להתקין אופיס מחדש. הגרסא זה WORD 2003, וניסיתי את זה לא עזר. יש אפשרות לעשות משהו? תודה רבה קובי

    • 2 תגובות
    • 717 צפיות
  7. היי זה ממש דחוף (יש לי סרט להגיש למחר) ערכתי את כל הסרט ולפני זה לכדתי את הקטעים מתוכו בעזרת חיבור הדי וי (מצלמת סוני) עכשיו סיימתי לערוך את הכל ואני לא יודע איך אני מייצא את הסרט חזרה למצלמה תודה רבה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 717 צפיות
  8. Started by bariko,

    שלום רב, אני שוקל לרכוש את ArcSoft TotalMedia Theatre 3 לצורך צפייה בסרטי בלו-ריי בפורמט מלא. העניין הוא שלתוכנה קיימים שני גרסאות: גולד ופלטניום שיקרה יותר ב-30 דולר. השאלה מה בדיוק ההבדלים בין גרסאות? האם גרסת הגולד תספיק עבורי? ברור שקיים הבדל בין הגרסאות. לא לחינם יש הבדל של 30 דולר ביניהם. השאלה אם מדובר בתוספות קטנות שנותנים עוד כמה אופציות בידי המשתמש? (עניין של נוחות בתפעול) או שמדובר בדבר רציני יותר. כי אם יש ממש הבדל באיכות התמונה, אז שווה לדעתי ללכת על הגרסה היקרה יותר... תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 717 צפיות
  9. האם קיימת איזשהי תוכנה שלאחר נאמר שעה של עבודה על המחשב מעלה את מסך הlog on ומבקשת ססמא?

    • 6 תגובות
    • 717 צפיות
  10. Started by roeesnir,

    אני מחפש תוכנות שבודקות ומאמצות את המעבד, כרטיס מסך, בודקות דיסקים קשיחים וכו'... בלי להתקין מערכת הפעלה. חוץ מ-MEMTEST תודה

    • 3 תגובות
    • 717 צפיות
  11. Started by KoDkOd,

    שלום אני זקוק לתוכנת הקלטה במחשב,רצוי שהיו בה כמה שיותר ערוצי הקלטה ושתיהיה כמה שיותר קצועית. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 717 צפיות
  12. Started by zolder,

    האם זה נכון שכל הקודקים שמתקינים עלמנת לצפות בסרטים משתלטים על המחשב ומאיטים אותו?

    • 2 תגובות
    • 717 צפיות
  13. אם אני לוחץ על ה SCROLL שיקפיץ אותי לאמצע הסרט, הוא חוזר לנקודה שהייתי קורה רק ב XVID (בפורמט DIVX אני כן מצליח לעשות SEEK) עובד תקין ב BSPLAYER, אבל ב MEDIA PLAYER 9 לא מסכים לזוז קדימה רעיונות? תודה

    • 3 תגובות
    • 717 צפיות
  14. Started by gigi,

    אהלן... אני מנסה לצרוב סרט על דיסק שאני אוכל לראת אותו ב די וי די שלי שהוא קורא הכל.. אני לא יודע איך עושים את זה שיהיה אפשר לראות אותו בדי וי די.

    • 2 תגובות
    • 717 צפיות
  15. Started by coran,

    שלום לכולם יש לי שתי מחשבים במשרד ואני עובד בשתיהם בג'ימייל. יש בעיה מאוד קטנה ומאוד מעצבנת שאני לא מצליח לפתור כאשר אני בא להוסיף שתי קבצים מאותה תיקייה אני מכניס את הקובץ הראשון שנמצא בתיקייה בשם נגיד "מחשבים". כאשר אני בא להוסיף את הקובץ השני החלון נפתח בשנית אבל לא בתיקיית "מחשבים" הוא שוב מגיע למסמכים שלי ועכשיו צריך שוב לחפש את התיקייה במחשב. במחשב אחד תמיד זה חוזר לתיקייה האחרונה שהשתמשתי ובמחשב השני יש את הבעיה הזו. לרוב אני שולח מכתבים עם המון קבצים וזה ממש מעצבן לחזור ולחפש כל פעם את התיקייה אני יודה לכם על פתרון תודה מראש רן

    • 2 תגובות
    • 717 צפיות
  16. Started by J0HNiE,

    תמיד ראית את הבאג\בעיה הזאת בFF ועד עכשיו התייחסתי לזה אבל זה מפריע לי עכשיו האם הבאג\בעיה הזאת ידועה לmozilla כי זה גם ככה היה בגרסאות הקודמות של FF וזה לא רק בפורום הזה ראיתי בעוד כמה מקומות... האם זה קורה גם לאחרים...? [attachment deleted by admin]

  17. מצאתי שיש תוכנה מעולה הנקראת TOMTOM אך אין מפה של ישראל שם. יש FREEMAP אבל היא לא עובדת בסלולרי שלי(תוכנה צריכה הרבה משאבים). מישהו...?

    • 0 תגובות
    • 717 צפיות
  18. Started by T-Flash,

    אהלן. מחקתי רק לפני כמה דקות קובץ קטן (ליד ה 50 קילו...) ולא יכול למצוא אותו... יש איזו תוכנה שמשחזרת את הקבצים שנמחקו?

    • 3 תגובות
    • 717 צפיות
  19. הדיסק ריק!! יש שלוש תמונות... איך אפשר לשחזר את זה?? אני חייב יש תמונות ממש חשובות לי!! בבקשה תעזרו לי! תודה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 717 צפיות
  20. Started by maormark,

    מחפש תוכנה שממירה מtrp ל avi.. מישהו מכיר? מצאתי תוכנה שהיא ממש טובה iSkysoft Video Converter דגם 2.1.0.55 הבעיה שאני צריך סריאל, יש למישהו סריאל לתוכנה הזאת

  21. שלום! אני צריך תוכנה שמחברת קובץ כתוביות עם קובץ של סרט והכל נצרב ביחד! אם תוכלו לתת לי שם מדויק זה יהיה מצוין! תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 717 צפיות
  22. Started by AmitMa,

    אז ככה... קניתי שלט למחשב שאמור לשלוט במדיה פלייר ובשאר התוכנות של הסרטים... הבעיה היא שהייתי לחוץ עליו וקניתי אותו לפני שבררתי עליו. מסתבר שהוא סובל ממספר חסרונות. בין הדברים שממש מפריעים לי זה: 1. שהוא יכול לשלוט על התוכנה רק שהיא מוצגת, אם היא עובדת ברקע אי-אפשר לשלוט עליה, זאת אומרת שבשביל להעביר שירים במדייה פלייר (לדוגמא) אני חייב שהתוכנה תופיע ושאר התוכנות יעבדו ברקע. 2. זה שהשלט שולט על הווליום של התוכנה ולא על הווליום של המחשב וזה מעצבן! 3. וזה ממש משגע אותי! שהתוכנה של השלט חייבת לעבוד אבל הייתי מסתדר אם לא היו מרגישים אותה, הבעיה היא שהיא מוצגת בשורת המשימות וסתם תופסת מקום! יש אפשרות לפתוח אותה ב-IconTray? אולי הוספה של איזה פקודה לקיצור דרך של התוכנה? עכשיו ב…

    • 1 תגובה
    • 717 צפיות
  23. Started by gggil,

    יש לי מחשב אחד פנטיום 4 עם ג'יגה RAM, האינטרנט בו זז מהר. ובמחשב השני שאצלו הבעיה, פנטיום 4 עם 1.25 ג'יגה RAM, ספק 500W, כרטיס מסך 5200FX, והדפים באינטרנט כאילו נטענים כביכול, כשאני זז למטה בדף באינטרנט הוא עושה כאילו רפרש כזה מוזר ולוקח לו איזה כמה שניות עד שהוא זז קצת למטה(כלומר כשאני מגלגל את הגלגלת למטה). הכרטיס מסך מעודכן ולא היתה שום בעיה לפני ששמתי את הכרטיס. הכרטיס הקודם היה 420MX ועכשיו 5200FX. הוא היה במחשב הקודם שלי והאינטרנט זז סבבה לגמרי! מקווה שהבנתם ותוכלו לפתור את הבעיה, גיל

    • 4 תגובות
    • 717 צפיות
  24. הדבר הזה ccPxySvc.exe הופך את חיי לסיוט, הוא משתמש ברוב כוח העיבוד שלי כל הזמן 50-70 אחוז ודופק את המהירות של כל היישומים שלי, עיזרו לי להיפטר או להבין למה החיים שלי כרגע בזבל.

    • 4 תגובות
    • 717 צפיות
  25. היי חברים יש לי EEE עם מסך מגע.. והמסך מגע עובד , בשעה טובה הבעיה הגדולה היא שכל נגיעה הוא עושה לי ''ביפ'' וזה פשוט מחרפן אותי ניסיתי לחפש את קובץ הביפ הזה ולמחוק אותו אבל לא מצאתי אותו בחיפוש ניסיתי לבטל את הביפ בהגדרות הדרייבר והוא ניראה כמבוטל אבל עדיין עובד מה עושים ? אני משתגע מזה :-\

    • 0 תגובות
    • 717 צפיות

דיונים חדשים בפורומים