תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
-
כאשר אני מנסה לפתוח קובץ excel שנכתב ב- excel 2003 עם excel 2007 ב ויסטה לא תמיד אני לא רואה את הפונטים העבריים. יש מצבים בהם האותיות מופיעות לפתע ואח"כ (תוך כדי כתיבה) - נעלמות .אין בעיה לגבי מספרים ופונטים לועזיים . מדוע זה קורה ומה הפתרון? תודה מראש על התשובות.
-
- 1 תגובה
- 718 צפיות
-
-
שלום יש לי WMP 11 ובטעות לחצתי על הכפתור שמעלים את הרשימת שירים איך אני מחזיר אותו ? (שנה אני מחפש את הכפתור )
-
- 4 תגובות
- 718 צפיות
-
-
אני כבר עובד עצות ולא יודע מה לעשות... התקנתי אמיול במחשב פנטיום 4 3.2 כפול ליבה חדש דנדש שקניתי עם זכרונות של סמסונג 1 גיגה. המחשב עף לחלל...והשקעתי בערך 7K היה לי לפני זה מחשב משופצר פנטיום 3 עם מאווררים ומארז שהכנתי בעצמי והיה מותקן עליו אמיול והוא עבד נקי בערך הוריד 60-90 ק.. על המחשב הזה התקנתי את אותו האמיול של WAREZ-FAW ולאחר שעה או שעה וחצי שאני מוריד ואפילו לא נוגע במחשב או שמשחק משחק זה לא משנה הוא "נופל" ולאחר מכן כותב הודעת שגיאה "ווינדוס שחזר את המערכת לאחר שגיאה חמורה".. מה יכולה להיות הבעיה???? אני משתמש בפלטפורמת WINXP SP2 חדשה ומקורית. ורק באמיול זה נתקע לי,לאחר שעה + של עבודה ונופל.
-
- 2 תגובות
- 718 צפיות
-
-
יש לי קורא כרטיסים שהוא תפס לי את כל האותיות של הכוננים מC ועד F ז"א שהמחיצות שלי של ההארדיסק מתחילים מH.. יש אפשרות לשנות את האותיות של הכונן מH לC ? תודה
-
- 5 תגובות
- 718 צפיות
-
-
שלום לכולם פירמטתי לפני כמה ימים את המחשב, משום מה אחרי הפירמוט, המחשב נתקע פתאום ואז שאני מכבה אותו מהכפתור, אני מדליק מחדש והוא נתקע על הלוגו של הלוח אם שלי חשבתי אולי זה בעיה בגלל שלא התקנתי את הדרייבר של הלוח אם שלי... צריך בכלל? הלוח אם שלי זה ASUS SIS P4S800D איך אני יודע מה הבעיה למה הוא נתקע.. ואם צריך להתקין את הלוח אם? תודה
-
- 10 תגובות
- 718 צפיות
-
-
אני זוכר שפעם הייתי משחק משחקי רשת ב Gamespy וראיתי שעדיין יש אותה האם היא תוכנה פופלארית או שיש תוכנה אחרת שאתם ממליצים עליה ? אני פשוט מחפש תוכנה עם שרתים נורמליים וכמה שיותר אנשים .. חוץ מזה כרגע התקנתי אותה ו AVIRA (האנטיוירוס שלי) התריע לי על טרויין ב gamespy ..
-
- 0 תגובות
- 718 צפיות
-
-
יש לי סרט על המחשב, הגודל שלו הוא ג'יגה, אני רוצה לצרוב לחבר, וכמובן שאין דיסקים של ג'יגה, לפחות לי אין, אז אני רוצה לפצל אותו, מישהו יודע איך ויכול לעזור לי? תודה
-
שלום לכולם, אני משתמש כבר המון זמן בממשק הקלאסי והמדהים לדעתי של מסנג'ר 7 (7.5 ליתר דיוק), המסנג'ר מודיע לי שעליי לשדרג למסנג'ר לייב 8 על מנת להמשיך להנות מהשרות. אין לי בחירה, זה או זה או לא להשתמש בשרות, אך אני לא אוהב את הממשק החדש והמרגיז של לייב ומעוניין בכל אופן לגלוש בישן. האם מישהו מכיר פתרון לבעיה? תודה רבה, דניאל
-
- 1 תגובה
- 718 צפיות
-
-
אוקיי, יש לי DVD של טושיבה ואני מעוניין להפעיל סרט, אני חייב תוכנה מסויימת או שאפשר גם דרך מדייה פלייר? תודה רבה לכל העוזרים מראש!
-
- 5 תגובות
- 718 צפיות
-
-
-
יש לו ימבה פרוססים מה העניין? אני מדבר על F-SECURE ANTI VIRUS CLIENT SECURITY V5.52 אם אתם רואים את התמונה חצויה במקום של השמות אז תורידו אותה... (אני מניח שכבר ידעתם את זה) [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 4 תגובות
- 718 צפיות
-
-
יש לי עכבר עם כפתורי BACK ו FORWARD ובנטסקייפ הם לא עובדים יש אפשרות לסדר את זה? תודה!
-
- 0 תגובות
- 718 צפיות
-
-
המפרט שלי למטה.. מותקן לי WINRAR 3.61 או 3.62, לא זוכר בדיוק, לא עקרוני. אני מחלץ 2 קבצים של 3.7 ג'יגה בערך לכל אחד מהם ותראו את המאמץ: *המחשב לא עבד הכי מהר למעשה די לאט אבל לא משהו רציני. *הטמפ' של המעבד היתה כ-5< מעלות מעל טמפ' המנוחה וכ5-6 מעלות מתחת למקסימום, כך שהמעבד באמת לא היה ב100% ניצול. *אין וירוסים, זה קורה ככה גם על מערכת נקייה. *לא קשור לקובץ..לא משנה איזה קובץ אני מחלץ המעבד לא עובר את ה20% בחיים.
-
- 5 תגובות
- 718 צפיות
-
-
-
חבר שלי קנה מחשב חדש. התקנתי לו XP ואת שאר הדרייברים. ידוע ששהתקנה של הכרטיס רשת נמצאת כל הדיסק של הלוח אם. הבעיה היא שאחרי שאני מתקין, ההתקן מראה סימן שאלה צהוב במנהל ההתקנים. מה שאומר שהמחשב לא לגמרי מזהה את הכרטיס רשת. מה ניתן לעשות?
-
- 2 תגובות
- 718 צפיות
-
-
כשאני מנסה לפתוח קובץ DOC ב WORD... אז במקום לראות טקסט נורמאלי, אני רואה מלא מלבנים.... יש אפשרות לסדר את הקובץ או שהלכה לי העבודה?
-
- 6 תגובות
- 718 צפיות
-
-
שלום יש לי שני סרטים בסיומת .AVI והגודל שלהם 2גיגה ו + קטן... כשאני מעביר בנרו לחלון של הצריבה הוא נותן לי הודעה כזאת: איך אני יכול לצרוב את שני הקבצים?אולי תוכנת צריבה אחרת מאפשרת לי? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 718 צפיות
-
-
נתחיל באנטי וירוס. אני מעוניין באנטי וירוס לא כבד ויעיל כמה שיותר. ופיירוול שלא יאט את ה5M תעבורה שיש לי וגם לא יהיה כבד מידיי ויעיל כמובן. על האנטי וירוסים שמעתי שה kasprasky וה nod32 טובים. ועל הפיירוולים שמעתי שZoneAlarm והSygate הם טובים. אם יש המלצות יותר טובות אז תגידו.
-
- 5 תגובות
- 718 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מחפש תוכנה שניתן לפתוח קבצי VCR ולצפות בהם, או לחלופין תוכנה שממירה קבצי VCR לקבצים ידועים כמו: mpeg,avi,vcd וכו'. תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 718 צפיות
-
-
התקנתי את הגרסה החדשה של התוכנה ועכשיו בכל הכפתורים בכל התפריטים מופיעים סימני שאלה במקום טקסט... גם אחרי הסרה והתקנה מחודשת של גרסה זאת וגם של גרסאות אחרות זה קורה. יש לציין שבעבר זה היה בסדר. מה קרה פתאום? אשמח לעזרה!
-
- 1 תגובה
- 718 צפיות
-
-
אני חושב הורדתי אליה וירוס ובגלל זה היא לא מפתחת... זה אומר לי שexplorer ביצע פעולה לא חוקים ועליו להיסגר ... ואז זהסוגר הכל לשנייה והכל נפתח בחזרה... ככה כל פעם שאני לוחץ אפילו על התקייה.. מה לעשות? סרקתי את התקייה עם אנטי וירוס וזה לא מוצא כלום..
-
- 5 תגובות
- 718 צפיות
-
-
שאני מנסה לגלוש(כרגע אני במחשב אחר),מופיעה לי ההודעה הזאת:"This File Does Not Have a Progrem associated with it for preforming that action.create an association in the folder options in control panal" כול פעם שאני שם כתובת בחלון הכתובות ולוחץ אנטר זה מה שזה פותח לי.עזרה?
-
- 9 תגובות
- 718 צפיות
-
-
למישהו יש מושג איך אני יוצר קשר אם מצלמה אחרת דרך net meeting ןאם יש למשהו מצלמה מחוברת תנו לי כתובת בשביל לבדוק עם הדבר הזה עובד בכלל אני מתחיל להיות עובד עצות help help help
-
- 3 תגובות
- 717 צפיות
-


