עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. כאילו למחוק את ה TEMP של האימיול עח מנת שלא ייראו מה חיפשתי

    • 5 תגובות
    • 719 צפיות
  2. Started by יוגב1,

    למישהו יש מושג איך עושים את זה? יש לי ויסטה. .

    • 8 תגובות
    • 719 צפיות
  3. יש לי WinXP עם 2600XT ותוכנת קטליסט האחרונה (8.9). המחשב מחובר לטלויזית CRT. כאשר אני צופה בסרט MKV באיכות 720P אני רואה על הטלויזיה רק רבע מהתמונה, והיא מופיעה על כרבע מהמסך. על מסך המחשב רואים טוב. בדקתי במספר נגנים והתוצאה זהה. MKV שאינם 720P מופיעים באופן תקין. גם 720P שאינם MKV מופיעים באופן תקין. למישהו יש רעיונות?

    • 0 תגובות
    • 719 צפיות
  4. Started by IG,

    שלום. אני רוצה לדעת כמה זיכרון תופסת כל תוכנה שרצה. חוץ מבtask manager יש עוד אפשרויות לבדוק את זה? תודה.

    • 5 תגובות
    • 719 צפיות
  5. Started by Holy,

    הורדתי איזה סרט divx ורואים תמונה אבל לא שומעים כלום. ה-wmp מנסה להוריד codec מהאינטרנט אבל נכשל. עזרה?

    • 2 תגובות
    • 719 צפיות
  6. Started by oded6188,

    מדובר במחשב די ישן (3 שנים) עם כרטיס מסך Onboard קניתי מסך LCD רחב וב DIsplay Settings אין לי אפשרות לבחור ברזולוציה מתאימה למסך רחב מה אפשר לעשות? תודה

    • 4 תגובות
    • 719 צפיות
  7. Started by arik_bulldog,

    שנים שאני צורב, וכל הזמן הוא שואל אותי את השאלה הזו, ואני אומר burn anyway ואין לי מושג מה זה. מישהו יכול להסביר לי? [attachment deleted by admin]

  8. Started by tommy_g,

    שלום חברים! המחשב שלי עושה קצת הרבה בעיות בזמן האחרון... אז חשבתי לשחזר באמצעות GHOST. השאלה היא האם כל החומר שנצבר במחשב שלי עד עכשיו מאז שיצרתי את ה-IMAGE לפני כשנה בערך, יימחק? האם הכל יחזור למצב שהיה לפני כשנה? אשמח לתשובה מהירה, בברכה, תומר ג.

  9. Started by Jeka90,

    יש לי Invisible Discover גירסא 1.3 וזה לא עובד. פתחתי עוד אייסי כמו שכתוב במדריך של התוכנה וכדי לבחון את התוכנה הכנסתי את האייסי האמיתי שלי כדי שהתוכנה תעקוב אחריו וכשעברתי למצב "בלתי נראה" ב- Invisible Discover הופיע שאני לא מחובר והתוכנה לא זיהתה שאני בלתי נראה. יש למישהו פיתרון או תוכנה אחרת שמגלה מי בלתי נראה? תודה.

    • 1 תגובה
    • 719 צפיות
  10. Started by oFiR 22,

    מה זה הגופן הזה: [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 719 צפיות
  11. פשוט לא מציגים.. אני עושה פליי ושום דבר לא קורה נראה לי בעייה של הMP, למישהו יש פיתרון?

  12. אני זוכר שהייתה תוכנה שהייתה מראה לך איפה נמצא התוקף על מפת העולם על פי ה Log של Zonealarm מישהו אולי מכיר או זוכר?

    • 1 תגובה
    • 719 צפיות
  13. Started by Googleness,

    כשאני מתקין גרסת בטא של כרום או IE (אל תשאלו למה כל הדפדפנים) אז זה דורס לי את הגרסה הישנה וכשיוצאת גרסה מלאה לדפדפן זה מחליף את הבטא. רציתי להתקין את הגרסת בטא של פיירפוקס 4 אבל הוא מבקש להתקין בברירת מחדל בתיקייה בשם "Firefox Beta" , השאלה היא (מכיוון שאני מתעצל לבדוק) איך להתקין בצורה נכונה שזה ידרוס את פיירפוקס 3 וכשיהיה מעודכן פיירפוקס 4 בגרסת שחרור ידרוס את הבטא. תודה, לירון

    • 0 תגובות
    • 719 צפיות
  14. במחשב מותקן תוכנת אנטיוירוס kaspersky לעיתים רוצה להריץ גם תוכנת אנטיוירוס שונה למשל nod32 א. האם יש אפשרות להריץ דרך דיסק (תקליטור) מ-CD ישירות לחיפוש מבלי להתנגשות עם חברו. ב. ואיך אפשר להתקין התוכנה לדיסק CD להריץ כמו שיש :C: Program File למדוני כיצד.

    • 1 תגובה
    • 719 צפיות
  15. Started by dudu2683,

    הי יש לי מחשב עם שני כוננים קשיחים (לא מחיצות) על אחד מותקן XP ועל השני VISTA אתמול שבאתי להפעיל את המחשב ובחרתי במסך ההתחלה את VISTA הופיע לי מסך שחור ומעערכת ההפעלה לא עלתה....ניסיתי לעשות ריסט כמה פעמים אבל זה לא עזר...לאחר הריסטים הארדיסק התחיל להשמיע רעשים מוזרים לאיזה כמה שניות (כאילו הוא תקוע על משהו) ואז זה מפסיק...הביוס לא מזהה אותו..וכאשר אני מנסה לעלות את מערכת ההפעלה מהארדיסק השני (עם XP) המחשב מתחיל להעלות את המערכת ואז מופיע מסך כחול והמחשב עושה ריסט לעצמו...(יש לציין שכאשר ני מנתק את הכונן הלא תקין מערכת ההפעלה XP עולה בסדר גמור) שאלתי האם יש סיכוי איך שהו לחלץ מידע מהדיסק המקולקל??או לתקן אותו??? האם אופציה שלפתוח אותו באה בחשבון(אולי שיחרור מכני יעזור לו)…

    • 5 תגובות
    • 719 צפיות
  16. עשיתי עכשיו נקיון במחשב ופתאום הבחנתי ב"SKINS". זה מופיע כתוכנה שמותקנת, אבל בתדירות השימוש רשום RARELY וזו התוכנה היחידה שאין לי אפשרות להסירה (לא קיים הכפתור של REMOVE). למען הסר ספק, לא הורדתי שום סקינים למחשב או לתוכנה כלשהי. מישהו מכיר את זה? אפשר לדעת איך להסיר את זה?

    • 1 תגובה
    • 719 צפיות
  17. Started by artyom,

    בעת לחיצה של העכבר על עמוד אינטרנט הטקסט נבחר במקום שלא יקרה כלום לפי מה שאני זוכר זה צירוף כפתורים שצריך ללחוץ שמשנה את זה. לא מצאתי בחיפוש ולא בגוגל תודה

    • 0 תגובות
    • 719 צפיות
  18. שלום לכולם! בעבר כבר עשיתי את זה אבל אני חושש שהפעם זה לא יעבוד.. אני רוצה להגיש למורה כמה קבצי וורד.. אבל שיתנו שגיאה כשתנה לפתוח.. כדי שאני אקבל דחיה בהגשה.. בעבר עשיתי זאת ע"י הגשת קובץ מותאם לאופיס חדש יותר ממה שיש בבצפר.. אבל עכשיו זה שונה כי יש שם 2003.. מה לעשות??? ובלי תגובות מיותרות בבקשה.. תודה

    • 2 תגובות
    • 719 צפיות
  19. Started by udist,

    בין כל התוכנות שמגיעות עם כרטיסי הקול המתקדמים יש תוכנות noise reduce, והייתי רוצה אחת כזאת גם ללא לרכוש כרטיס קול חדש... אם אפשר שתיפעל על קול סאונד שמוציא המחשב, כולל מדייה פלייר, ווינאמפ וכו'... ואם עוד אפשר אחת שלא תיקח יותר מידי משאבי מערכת ותיהיה יעילה... תודה!

    • 0 תגובות
    • 719 צפיות
  20. Started by ironman405,

    שלום לכולם רציתי לדעת אם אני יכול להתקין גם את KLITE וגם את CCCP אם זה בסדר<?

    • 3 תגובות
    • 719 צפיות
  21. Started by tustos,

    אני ישמח לקבל את הדריבר הנ"ל חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי אףאחד.

    • 3 תגובות
    • 719 צפיות
  22. Started by The Dom,

    כשאני פותח את הוורד במסמך מסוים ולוחץ שהסמן יעבור לנקודה כלשהי... הסמן מתחיל לחזור אחורה עד שהו מגיע להתחלת המסמך. עוד דבר שאני לוחץ למשל על "קובץ" כול הרשימות מתחילות להפתח ולהסגר. מישהוא עוד נתקל בבעיה? תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 719 צפיות
  23. שלום רב. שתי שאלות בנוגע לדפדפן של גוגל. א) האםהורדת קבצים דרך הדפדפן אמינה? כלומר הקבצים יורדים עד הסוף ולא פתאום מופסקים באמצע או יורדים כביכול ובסוף מסתבר שאלה חצי קבצים. ב) שמתי לב שקבצים שהשמות שלהם בעברית, יורדים לי ומוצגים כך: _______________ האם זו בעיה נפוצה / יש משהו לעשות איתה? באקספלורר זה לא היה קורה, תודה!

    • 0 תגובות
    • 719 צפיות
  24. Started by eladbu,

    שלום לכולם יש לי ויסטה והתקנתי את BSPLAYER גרסא אחרונה העניין הוא שאיני מצליח לפתוח בתוכנה וידאו אני רואה רק חלון שחור עם שמע עם VLC ו MEDIA PLAYER זה עובד יש לי את הקודקים האחרונים של KLITE ואני עובד במצב של מסך אחד הסרתי והתקנתי כמה פעמים עם כמה קבצים וזה עדיין לא עובד מה הבעיה?????

    • 1 תגובה
    • 719 צפיות
  25. שלום רב אני מחפש נגן\חבילת קודקדים לmedia player שתנגן את כל סוגי הקבצים (mov,dvd,real) האם יש כזה דבר ואם כן איפה ? תודה רבה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 719 צפיות

דיונים חדשים בפורומים