תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
כאילו למחוק את ה TEMP של האימיול עח מנת שלא ייראו מה חיפשתי
-
- 5 תגובות
- 719 צפיות
-
-
-
יש לי WinXP עם 2600XT ותוכנת קטליסט האחרונה (8.9). המחשב מחובר לטלויזית CRT. כאשר אני צופה בסרט MKV באיכות 720P אני רואה על הטלויזיה רק רבע מהתמונה, והיא מופיעה על כרבע מהמסך. על מסך המחשב רואים טוב. בדקתי במספר נגנים והתוצאה זהה. MKV שאינם 720P מופיעים באופן תקין. גם 720P שאינם MKV מופיעים באופן תקין. למישהו יש רעיונות?
-
- 0 תגובות
- 719 צפיות
-
-
שלום. אני רוצה לדעת כמה זיכרון תופסת כל תוכנה שרצה. חוץ מבtask manager יש עוד אפשרויות לבדוק את זה? תודה.
-
- 5 תגובות
- 719 צפיות
-
-
הורדתי איזה סרט divx ורואים תמונה אבל לא שומעים כלום. ה-wmp מנסה להוריד codec מהאינטרנט אבל נכשל. עזרה?
-
- 2 תגובות
- 719 צפיות
-
-
מדובר במחשב די ישן (3 שנים) עם כרטיס מסך Onboard קניתי מסך LCD רחב וב DIsplay Settings אין לי אפשרות לבחור ברזולוציה מתאימה למסך רחב מה אפשר לעשות? תודה
-
- 4 תגובות
- 719 צפיות
-
-
שנים שאני צורב, וכל הזמן הוא שואל אותי את השאלה הזו, ואני אומר burn anyway ואין לי מושג מה זה. מישהו יכול להסביר לי? [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 719 צפיות
-
-
שלום חברים! המחשב שלי עושה קצת הרבה בעיות בזמן האחרון... אז חשבתי לשחזר באמצעות GHOST. השאלה היא האם כל החומר שנצבר במחשב שלי עד עכשיו מאז שיצרתי את ה-IMAGE לפני כשנה בערך, יימחק? האם הכל יחזור למצב שהיה לפני כשנה? אשמח לתשובה מהירה, בברכה, תומר ג.
-
- 1 תגובה
- 719 צפיות
-
-
יש לי Invisible Discover גירסא 1.3 וזה לא עובד. פתחתי עוד אייסי כמו שכתוב במדריך של התוכנה וכדי לבחון את התוכנה הכנסתי את האייסי האמיתי שלי כדי שהתוכנה תעקוב אחריו וכשעברתי למצב "בלתי נראה" ב- Invisible Discover הופיע שאני לא מחובר והתוכנה לא זיהתה שאני בלתי נראה. יש למישהו פיתרון או תוכנה אחרת שמגלה מי בלתי נראה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 719 צפיות
-
-
-
פשוט לא מציגים.. אני עושה פליי ושום דבר לא קורה נראה לי בעייה של הMP, למישהו יש פיתרון?
-
- 1 תגובה
- 719 צפיות
-
-
אני זוכר שהייתה תוכנה שהייתה מראה לך איפה נמצא התוקף על מפת העולם על פי ה Log של Zonealarm מישהו אולי מכיר או זוכר?
-
- 1 תגובה
- 719 צפיות
-
-
כשאני מתקין גרסת בטא של כרום או IE (אל תשאלו למה כל הדפדפנים) אז זה דורס לי את הגרסה הישנה וכשיוצאת גרסה מלאה לדפדפן זה מחליף את הבטא. רציתי להתקין את הגרסת בטא של פיירפוקס 4 אבל הוא מבקש להתקין בברירת מחדל בתיקייה בשם "Firefox Beta" , השאלה היא (מכיוון שאני מתעצל לבדוק) איך להתקין בצורה נכונה שזה ידרוס את פיירפוקס 3 וכשיהיה מעודכן פיירפוקס 4 בגרסת שחרור ידרוס את הבטא. תודה, לירון
-
- 0 תגובות
- 719 צפיות
-
-
במחשב מותקן תוכנת אנטיוירוס kaspersky לעיתים רוצה להריץ גם תוכנת אנטיוירוס שונה למשל nod32 א. האם יש אפשרות להריץ דרך דיסק (תקליטור) מ-CD ישירות לחיפוש מבלי להתנגשות עם חברו. ב. ואיך אפשר להתקין התוכנה לדיסק CD להריץ כמו שיש :C: Program File למדוני כיצד.
-
- 1 תגובה
- 719 צפיות
-
-
הי יש לי מחשב עם שני כוננים קשיחים (לא מחיצות) על אחד מותקן XP ועל השני VISTA אתמול שבאתי להפעיל את המחשב ובחרתי במסך ההתחלה את VISTA הופיע לי מסך שחור ומעערכת ההפעלה לא עלתה....ניסיתי לעשות ריסט כמה פעמים אבל זה לא עזר...לאחר הריסטים הארדיסק התחיל להשמיע רעשים מוזרים לאיזה כמה שניות (כאילו הוא תקוע על משהו) ואז זה מפסיק...הביוס לא מזהה אותו..וכאשר אני מנסה לעלות את מערכת ההפעלה מהארדיסק השני (עם XP) המחשב מתחיל להעלות את המערכת ואז מופיע מסך כחול והמחשב עושה ריסט לעצמו...(יש לציין שכאשר ני מנתק את הכונן הלא תקין מערכת ההפעלה XP עולה בסדר גמור) שאלתי האם יש סיכוי איך שהו לחלץ מידע מהדיסק המקולקל??או לתקן אותו??? האם אופציה שלפתוח אותו באה בחשבון(אולי שיחרור מכני יעזור לו)…
-
- 5 תגובות
- 719 צפיות
-
-
עשיתי עכשיו נקיון במחשב ופתאום הבחנתי ב"SKINS". זה מופיע כתוכנה שמותקנת, אבל בתדירות השימוש רשום RARELY וזו התוכנה היחידה שאין לי אפשרות להסירה (לא קיים הכפתור של REMOVE). למען הסר ספק, לא הורדתי שום סקינים למחשב או לתוכנה כלשהי. מישהו מכיר את זה? אפשר לדעת איך להסיר את זה?
-
- 1 תגובה
- 719 צפיות
-
-
בעת לחיצה של העכבר על עמוד אינטרנט הטקסט נבחר במקום שלא יקרה כלום לפי מה שאני זוכר זה צירוף כפתורים שצריך ללחוץ שמשנה את זה. לא מצאתי בחיפוש ולא בגוגל תודה
-
- 0 תגובות
- 719 צפיות
-
-
שלום לכולם! בעבר כבר עשיתי את זה אבל אני חושש שהפעם זה לא יעבוד.. אני רוצה להגיש למורה כמה קבצי וורד.. אבל שיתנו שגיאה כשתנה לפתוח.. כדי שאני אקבל דחיה בהגשה.. בעבר עשיתי זאת ע"י הגשת קובץ מותאם לאופיס חדש יותר ממה שיש בבצפר.. אבל עכשיו זה שונה כי יש שם 2003.. מה לעשות??? ובלי תגובות מיותרות בבקשה.. תודה
-
- 2 תגובות
- 719 צפיות
-
-
בין כל התוכנות שמגיעות עם כרטיסי הקול המתקדמים יש תוכנות noise reduce, והייתי רוצה אחת כזאת גם ללא לרכוש כרטיס קול חדש... אם אפשר שתיפעל על קול סאונד שמוציא המחשב, כולל מדייה פלייר, ווינאמפ וכו'... ואם עוד אפשר אחת שלא תיקח יותר מידי משאבי מערכת ותיהיה יעילה... תודה!
-
- 0 תגובות
- 719 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת אם אני יכול להתקין גם את KLITE וגם את CCCP אם זה בסדר<?
-
- 3 תגובות
- 719 צפיות
-
-
אני ישמח לקבל את הדריבר הנ"ל חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי אףאחד.
-
- 3 תגובות
- 719 צפיות
-
-
כשאני פותח את הוורד במסמך מסוים ולוחץ שהסמן יעבור לנקודה כלשהי... הסמן מתחיל לחזור אחורה עד שהו מגיע להתחלת המסמך. עוד דבר שאני לוחץ למשל על "קובץ" כול הרשימות מתחילות להפתח ולהסגר. מישהוא עוד נתקל בבעיה? תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 719 צפיות
-
-
שלום רב. שתי שאלות בנוגע לדפדפן של גוגל. א) האםהורדת קבצים דרך הדפדפן אמינה? כלומר הקבצים יורדים עד הסוף ולא פתאום מופסקים באמצע או יורדים כביכול ובסוף מסתבר שאלה חצי קבצים. ב) שמתי לב שקבצים שהשמות שלהם בעברית, יורדים לי ומוצגים כך: _______________ האם זו בעיה נפוצה / יש משהו לעשות איתה? באקספלורר זה לא היה קורה, תודה!
-
- 0 תגובות
- 719 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי ויסטה והתקנתי את BSPLAYER גרסא אחרונה העניין הוא שאיני מצליח לפתוח בתוכנה וידאו אני רואה רק חלון שחור עם שמע עם VLC ו MEDIA PLAYER זה עובד יש לי את הקודקים האחרונים של KLITE ואני עובד במצב של מסך אחד הסרתי והתקנתי כמה פעמים עם כמה קבצים וזה עדיין לא עובד מה הבעיה?????
-
- 1 תגובה
- 719 צפיות
-
-
שלום רב אני מחפש נגן\חבילת קודקדים לmedia player שתנגן את כל סוגי הקבצים (mov,dvd,real) האם יש כזה דבר ואם כן איפה ? תודה רבה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 719 צפיות
-


