עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Sifo Jen,

    היי, יש לי בעיה, אני צריך לעשות אובייקט לבית הספר בתלת מימד, אז חשבתי על מאיה, איך אני שומר את האובייקטים שבניתי בתור קובץ שכל מחשב יוכל להריץ ולהיות אינטאקטיבי איתו? תודה רבה!!, יאיר.

    • 3 תגובות
    • 720 צפיות
  2. Started by BeRo,

    אני משתמש בEasyDivX 0.81 ואני עושה סרט עם AC3 כל התהליך עובר יופי ואני מקבל בסוף הודעה שהכל הסתיים.( לוקח שעתיים) הבעיה שהסאונד לא במקום הוא מאחר בכמה שניות, איך אני יכול לתקן את זה?

    • 0 תגובות
    • 720 צפיות
  3. יש לכם בבית תקליטורי תוכנות ישנים אם תוכנות שאי אפשר בכלל למצוא באינטרנט היום? אתם מוזמנים להפיק מהם קובצי ISO ולהעלות אותם לאינטרנט. אתם מוזמנים קודם כול לצלם אותם ולהעלות תמונות שלהם לדיון הזה, כדי שאוכל לראות באילו תקליטורים יש תוכנות שלדעתי כדאי להעלות לאינטרנט.

    • 0 תגובות
    • 720 צפיות
  4. Started by ariebel,

    יש לי את התוכנה הזאת והייתי רוצה לדעת, איך אני מגבה את הWINDOWS שלי עם חלק מהתוכנות שלו והדרייברים והכל, הופך את זה לIMAGE שהוא גם BOOTABLE. ופעם באה שאני עושה פורמט זה ייקח לי 20 דקות ולא שעה וחצי כמו פורמט והתקנת ווינדוס מחדש ואחרי זה עוד להתקין את האופיס וכיו"ב מחדש! בקיצור, ראיתי טכנאי מחשבים בחנות שעשה את זה, התקנת הווינדוס לקחה לו בדיוק - 20 דקות. אז הייתי רוצה לדעת איך עושים את זה. תודה מראש לעונים.

    • 3 תגובות
    • 720 צפיות
  5. שלום אח שלי הקטן משחק בwebkinz הזה עכשיו הבעיה האתר פותח כל פעם במחשבים מסויימים את האתר בדף קטן כך שלא רואים את כל החלון ובמחשבים אחרים פותח בצורה טובה איך אפשר לסדר את זה אני מעלה לכם דוגמא מהמחשב שלי במחשב הנייד שלו יש בעיה דומה רק שזה לרוחב.. תודה רבה לכל העוזרים נסיתי להחליף לאקספלורר החדש שיחקתי עם ההגדלה של הדף וגם עם הרזולוציה של המחשב וזה לא עוזר למישהו יש רעיון ? [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 720 צפיות
  6. Started by tomz,

    אני מוריד דיי הרבה סרטים, אבל הרבה יותר נוח לראות בטלויזיה, רציתי לדעת אם יש תוכנה ממש טוב שתשאיר את האיכות של הסרט על רמה גבוהה שתהפוך אותו ל VCD תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 720 צפיות
  7. Started by ARIK1984,

    שלום פירמטתי את המחשב והתיקנתי וינדוס 7 לאחר לאחר כמה ימים בקטע של "הברוכים הבאים" הוא ניתקע שם כ3 דקות ולאחר מכן הוא עולה ועובד רגיל מה עושים

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  8. מחפש תוכנה של חסימת תקיות על ידי סיסמאות. תודה!

    • 1 תגובה
    • 720 צפיות
  9. Started by blanco,

    שלום לכולם בזמן האחרון המחשב שלי נהיה איטי לאללה אני חושב שיש לי איזה אד וואר ....יכול להיות??? אני זקוק בדחיפות לתוכנה טובה לניקוי אד וואר . תודה לכולם

    • 1 תגובה
    • 720 צפיות
  10. Started by drumtroll85,

    יש לי בעיה בצפייה בוידאו באינטרנט (בינתיים זה רק בגיימספוט ובהרצאות...). צרפתי תמונה של הבעייה, וזה נראה לי בעיית קודקים. אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי למצוא את הקודק הנכון. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 1 תגובה
    • 720 צפיות
  11. הכותרת אומרת הכל , יש הצעות ? אפשר 2 דיסקים עוד משהו ? אני שם את זה ב VCD , VIDEO CD .

    • 6 תגובות
    • 720 צפיות
  12. Started by leok0,

    שלום אני טכנאי מחשבים התקשרו אלי אתול בישביל לתקן מחשב נייד של HP והתחלתי לגבות לאחר מכן חשבתי להתחיל לפרמט אם הרקוברי המובנה חשבתי שהוא יעביר אותי להתקנת הווינדוס ויסטה ששם שומר את הווינדוס הישן אבל ישר אבנטי שלא אז כיביתי את המחשב ב0 אחוז לאחר מכן בדקתי וכנראה שאספיק לפרמט את המחיצה ולארגן תיקיות ואני חייב לשחזר 25 ג'יגה של נתונים מתוכם 20 ג'יגה של סרטונים ותמונות של הילדים של הלקוח ועוד 5 אם כל מיני דברים מסמחי טקס חשובים וקורות חיים חוץ מזה אין לי מערכת הפעלה שם כי אם אני יתקין על הארד דיסק זה יקטין סיכוים להצליחהלקוח אדיים לא יודעה על זה ביינטיים . הקבצים היו ב6 תיקיות שנמצאות בתיקית הUSER אחד מהתיקיות בשולחן עבודה והאחרות בPICTURES מקווה שתעזרו כמה שיותר מהר כי זה …

    • 4 תגובות
    • 720 צפיות
  13. גם בFF וגם בIE. נגיד שמישהו שם תמונה ללא קישור, אלא רק מקור, ישנו מן סמל כזה בתמונה של דף שבור. במקומות אפשר לראות את התמונה ואצלי לא. איך אני פותר את זה?

    • 7 תגובות
    • 720 צפיות
  14. Started by free fraek,

    הורדתי והתקנתי ובדקתי שהוא תומך במשחקים שיש לי... אבל איך אני מפעיל אותו?

    • 4 תגובות
    • 720 צפיות
  15. Started by asmy999,

    התקנתי תוכנת שליטה שאינה תומכת בפונטים בעברית, לאחר ההתקנה הסתבר לי לחרדתי כי התכנה גורמת ללחצנים בתוכנות אחרות הכתובים בעיברית על גבי המסך להפוך לג'בריש ,הבעיה מופיעה בתוכנות שאינן של ווינדוז כגון החייגן של קווי ברק. הגדרתי מההתחלה את כל השפות וה REGIONAL OPTIONS לעברית , ועדיין הבעייה קיימת , אודה לכם אם תעדכנו אותי מה לעשות.

    • 1 תגובה
    • 720 צפיות
  16. Started by miki_michal,

    שלום , איך אני יוצר icon מתמונה שיש לי , באמצעות פוטושפ או באמצעות acdsee? או תוכנה אחרת , תודה.

    • 1 תגובה
    • 720 צפיות
  17. שלום לכולם , אני גולש באינטנרנט לא משנה איזה אתר nana ,walla פתאום עולה לי הדף הזה: http://publicity.ovh.org/ עשייתי סריקה אם תוכנות ריגול שום דבר לא עוזר.. יש למישהו אולי פיתרון לבעיה?

    • 5 תגובות
    • 720 צפיות
  18. אני ניסתי לבדוק בעזרת התוכנות: EVEREST Home Edition SiSoftware Sandra Lite 2005.SR3 ולא הצלחתי למצוא דרכן, מישהו יכול בבקשה לעזור?

    • 8 תגובות
    • 720 צפיות
  19. אני משתמש בנגן KMPLAYER וכן אני יודע שבעיקרון לא צריך להתקין כלום והכול עובד, השאלה רק אם יש איזה קודק כלשהו שישפר את המתמונה או שפשוט להשאיר איך שזה?

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  20. שלום חברים (: היש בכם יודע כיצד, או היכן ניתן ללמוד כיצד, מעבירים תמונת סיביות (bitmap) מפוטושופ לתוכנה הוקטורית פריהנד? אהיה אסיר תודה..

  21. רצוי תוכנה אמינה לעבודה יום יומית מול שרת . כמו כן אם ישנם כמה סוגים שונים . תודה לעוזרים .0

    • 3 תגובות
    • 720 צפיות
  22. Started by JohnClark,

    שלום יש לי לוח אם Gigabyte GA-8IPE1000 Pro 2 עם כרטיס קול שבב Realtek AC97. ההתקנה תמיד הלכה חלק, ואז אחרי הפעם האחרונה שפרמטתי הופיעה הודעת שגיאה באמצע ההתקנה: no driver or AP was supported in this driver package את ההתקנה הורדתי מהאתר של ג'יגבייט... בdevice manager יש סימן שאלה צהוב עם "multimedia audio controller" בדקתי בBIOS אם הסאונד בסדר, והוא אמור להיות בסדר. אין לי מושג מה לעשות תודה

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  23. Started by design-my-dreams,

    שלום לכולם! אשמח אם תוכלו לעזור לי ואפילו בקצת. לפני כמה שנים למדתי ``עיצוב גרפי`` במכללה קטנה ומפגרת, לאחר מכן הבנתי שלמדתי גרפיקה ממוחשבת. הזנחתי את התחום לתקופה של 3 שנים בערך,אך החלטתי לנסות את מזלי שוב. אז ככה,למדתי פריהנד ופוטושופ ואפילו לימדתי כמה חודשים את התוכנות. יש לי תיק עבודה חלקי(2 עבודות,היתה עוד אחת מושקעת מאוד שהלכה לעולמה)הבנוי מ: 1.יצירת לוגו לחברה ונייר מכתבים 2.פרסומת A4 לאגודה כלשהיא כמובן שהחברות דימיוניות לחלוטין. מניסיונכם, מהי הדרך המהירה ביותר לחזור לתלם,להזכר בתוכנות ולהצית את חוש העיצוב החבוי? איזה תוכנות עוד רצוי שאלמד(האם פלאש חשוב? עיצוב אתרים-באיזה תוכנה?)? האם יש אתרים שמלמדים את התוכנות או נותנים תרגילים? מה עליי לכלול בתיק העבודות(עי…

    • 6 תגובות
    • 720 צפיות
  24. Started by topgun,

    שלום אני מעוניין לקחת אוסף של תמונות וסרטונים שנמצאים לי על המחשב, ולצרוב אותם (עדיף על דיסק רגיל, אבל אפשרי גם dvd) כך שיוצגו בצורה של גלריה כשהדיסק הצרוב יוכנס לנגן DVD הביתי בסלון. הכוונה שתהיה מין תצוגת thumbnails של התמונות והסרטונים, ויהיה אפשר לנווט ביניהם ולבחור מה להציג. כשמישהו יבחר בתמונה/סרטון, הקובץ המתאים יוצג על המסך. בקיצור - גלריה... בנוסף, אני מעוניין ליצור מצגת שקופיות שניתן יהיה לנגן בנגן DVD בסלון, ולצרוב אותה על אותו דיסק, כאשר תהיה אפשרות עם הכנסת הדיסק לבחור בין הגלריה לבין המצגת. ואם אנחנו כבר פה, אני רוצה גם ליצור תפריט שיאפשר לנווט בין מספר גלריות שנמצאות על הדיסק ("תיקיות"). תרשים זרימה של מה שאני מבקש: דיסק מוכנס -- "תיקיה א" (למשל טיול לחיפה)…

    • 3 תגובות
    • 720 צפיות

דיונים חדשים בפורומים