תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, רציתי לדעת אם מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה להקראת קול (ולא התוכנה של וינדוז). תודה.
-
- 1 תגובה
- 722 צפיות
-
-
?
-
- 3 תגובות
- 722 צפיות
-
-
שלום. יש לי מצלמת אינטרנט של leadtek. יש למישהו המלצה לתוכנה, שמצלמת ומקליטה מהמצלמה? תודה.
-
- 0 תגובות
- 722 צפיות
-
-
הבעיה היא שאני מנסה להתקין אופיס 2003 INTERFACE PACK HEB SETUP אני מקבל את ההודעה הבאה: the highlighted volumes do not have enough disk space available the currently selected fetures available 6749MB 15GB 0KB disk size 14GB 22GB 0KB כמובן שה-0KB זה הCDROM הוא לא נותן לי לבחור את אחד הכוננים חוץ מהCDROM עשיתי הסרה והתקנה מחדש ושוב אני מנסה להתקין את העידכון של העברית באופיס שעובד על כל המחשבים בדוק!! יש למישהו פתרון??
-
- 5 תגובות
- 722 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה Anti Virus חינמית שנותנת עדכונים שוטפים חוץ מAVG
-
- 3 תגובות
- 722 צפיות
-
-
יש לי הרבה מאוד ebooks ואני רוצה להשליט קצת סדר. אני מחפש תוכנה שתאפשר להגדיר לכל ספר tags (כותרת, מחבר, סגנון וכו'), לבצע חיפוש לפיהם. פיצ'רים נוספים כמו שינוי שם הקובץ, מילוי ערכים והורדת כריכות מהאינטרנט וכדומה יתקבלו בברכה.
-
- 2 תגובות
- 722 צפיות
-
-
http://www.mirc.co.uk/get.html במקום גרסה 6.12 המלאה בבאגים , אגב , עם מישהו עדיין עם גרסאות 6.0 - 6.03 ו 6.11 להחליף מייד , כי יש backdoor בגרסאות האלה שדרכו אפשר להריץ סקריפט שסוגר לכם את המירק , ובכלל עדיף לא להשתמש במירק בגלל היוצר שהוא פיני פרו - ערבי אנטי ישראלי ואם אתה לא יכולים להשתשמש בתוכנות אחרות , כי באמת מירק זו סה"כ הממשק הכי נורמלי שהתנסתי בו אז כמובן פשוט אל תרכשו את התוכנה if you know what i mean
-
- 3 תגובות
- 722 צפיות
-
-
תביאו לי בבקשה שמות של תוכנות שמחפשות proxy..אשמח גם לקבל תגובות על התוכנות או מכלאה בעלי ניסיון..תודה! ועוד יותר אני מעדיף-שתרשמו לי כאן בבקשה את כתובת הפרוקסי הכי מהירה שמצאתם ושהיא עובדת כמובן ושאתם משתמשים בו..וזהו.. תודה!
-
- 0 תגובות
- 722 צפיות
-
-
היי, אני מתלבט איזה אנטיוירוס להתקין, תוכלו לעזור לי ולחוות את דעתכם?
-
- 2 תגובות
- 722 צפיות
-
-
מקווה שזה הפורום הנכון אז ככה - עשיתי New User Script, כתבתי את הסקריפט, תיאור (מה הקטע של הnamespace? חבר אמר לי פשוט לכתוב שם את כתובת הדף שבה אני רוצה שזה יפעל... זה זה?) ושמרתי את הסקריפט בManage User Scripts, כשאני לוחץ על הסקריפט הזה כתוב לי בIncluded Pages את הדף שאני רוצה שזה ירוץ עליו... כל מה שכתבתי זה פונקציה אחת, איך אני גורם לGreasemonkey להריץ את הפונקציה הזו כשאני נכנס לדף? (אני בקושי יודע JS, אז תסלחו לי אם זה משהו שאני אמור לעשות דרך הJS ולא דרך Greasemonkey)
-
- 0 תגובות
- 722 צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב נייד מתוצרת טושיבה SATELLITE A660 יש בו התקן בולטוס מובנה עם תוכנת בלוטוס סטאק של טושיבה בזמן האחרון הוא לא נותך לי לחבר שום התקן חוץ מההתקנים שכבר קיימים ההודעה שהוא נותן היא DETECTION OF SERVICE FAILED ששירות הזיהוי נכשל התקנית מחדש את הדריברים בכל הצורות האפשריות שיחקתי עם כל הההגדרות בתוכנה של הבלוטוס ניסתי את כל מה שמצאתי באינטרנט הפעלי שירותים בתיבת השירותים ולא מצאתי תשובה בבקשה תעזרו לי כואבות הידיים מהעכבר המובנה
-
- 2 תגובות
- 722 צפיות
-
-
אופציית סרגל עיצוב באאוטלוק אקספרס -תצוגה-סרגלי כלים- סרגל עיצוב הפך לאפור ולא ניתן לסמן אותו כדי שיוצג בדך המכתב. מה עושים? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 722 צפיות
-
-
ברצוני להקליט משחקים שאני וחבריי עושים בCombat Arms אך FRAPS תופס יותר מדי מקום. האם יש תוכנה אחרת שמסוגלת להקליט במשקל סביר ובאיכות לא רעה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 722 צפיות
-
-
בזמן האחרון אני מתעסק הרבה עם מערכות Windows Server. לצערי אף אנטיוירוס טוב שאני מכיר לא רוצה לרוץ עליהן בטענה שהוא לא מיועד למערכות הפעלה לשרתים. אני די חושש להשתמש במערכות האלה בלי אנטיוירוס, ולכן נאלצתי לחפש אנטיוירוס לשרתים. האנטיוירוס הכי טוב שנתקלתי בו הוא Symantec Antivirus Corporate. הבעיה היא שהגירסה האחרונה שלו היא 10.1 ל-XP ו-10.2 לויסטה. גרסה 10.1 יצאה ב-2007, לכן אני מאוד חושש שהיא מיושנת מדי ולא תגן עלי מפני איומים חדשים. אשמח לשמוע חוות דעת של אנשים שניסו את האנטיוירוס הזה.
-
- 3 תגובות
- 722 צפיות
-
-
פיירוול עם הגנת זהות, אבטחה מצוינת ויעצבן כמה שפחות ? אני מודע לזה שיש דיון, אבל אני שואל כי אני לא רואה שהוא כלכך מתעדכן...
-
- 3 תגובות
- 722 צפיות
-
-
שלום! לפני כחצי שנה יצרתי BACK UP FILE באמצעות התוכנה. כעת אני רוצה לשחזר את הדיסק הקשיח. רק יש לי שאלה. האם כל המידע אשר צברתי בחצי שנה הזאת יימחק? ה-כ-ל יחזור לקדמותו? תודה מראש, תומר
-
- 0 תגובות
- 722 צפיות
-
-
לא יודע למה פתאום לוינרר לוקח שנה להוציא קובץ של גיגה אחד...אפילו של 300 מגה, בדר"כ הוא היה הרבה יותר מהיר =\
-
- 4 תגובות
- 722 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מחפש פתרון דחוף, איך אפשר להמיר נתונים מתוך קובץ xml לקובץ word? כל מי שיודע יעזור לי מאד!!!! תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 722 צפיות
-
-
האם דימון טולס הפכה להיות תוכנה שמכילה וירוס? (תוכנה לפתיחת קבצי ISO וכו') נרו (תוכנה לצריבה) עדיין קיימת?
-
- 0 תגובות
- 722 צפיות
- 1 follower
-
-
כבר הורדתי BORINGCQ שאמור לפעול בתאימות מלאה עם ICQ5 מה שיש לי... הקטע שיש לי לייט יכול להיות שבגלל זה ? אני מפעיל את התוכנה.. עושה LOAD ICQ האייסי מתחיל לטעון connecting.. validating... וזהו שם זה עוצר פשוט לא עולה. אגב, מה לגבי מירנדה שווה משהו ? המלצות משהו... יתקבל בברכה !
-
- 0 תגובות
- 722 צפיות
-
-
בוקר טוב . התקנתי אופיס 2007 , גרסה נסיונית , והתפריטים שם ... ואיזמיר , התפריטים ... האימה ... אומנם הוא אמור להיות יותר ידידותי וללמוד באיזה דברים אנחנו משתמשים יותר , אבל זה נראה כמו בקרת שליטה של 747 . קיימת איזושהי דרך להפוך את התפריטים למשהו פחות מסובך , שבני תמותה רגילים יוכלו לתפעל ? תודה , יאבל .
-
- 1 תגובה
- 722 צפיות
-
-
לא משנה מה ניסיתי התוכנה פשוט לא מתחברת בשום גירסא.... ואם אני מתחבר בפלאפון, אני מצליח להתחבר....
-
- 5 תגובות
- 722 צפיות
-
-
האם פירמוטים רבים "דופקים" את ההרד דיסק?
-
- 4 תגובות
- 722 צפיות
-
-
בוקר טוב כולם (אמנם 5 וחצי,אבל זה בוקר ;D). לפני כמה ימים ראיתי תוכנה שעוברת במערכת ההפעלה (כמו כל תוכנה אחרת) שנותנת לך את האפשרות לשנות הגדרות בביוס, ובהפעלה הבאה של המחשב,ההגדרות ייכנסו לתוקף. הייתי רוצה לדעת מי שמע על תוכנה מסוג זה, ואיך קוראים לה. MuTaTiOn.
-
- 4 תגובות
- 722 צפיות
-
-
אי מנסה כרגע להעביר את הפרופיל שלי (עם כל התוספות והסימניות) מהFF שאני עכשיו איתו אל FF במחשב אחר העברתי את התיקיה של הפרופילים ופעלתי לפי ההוראות האלו: אבל כל פעם אני מגיע למצב שנפתח לי פרופיל חדש פשוט בלי כל התוספות שלי .. מה עושים ?
-
- 3 תגובות
- 722 צפיות
-


