תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מישהו מוכן להסביר לי איך אני משתמש? איפה אני שם את הקבצים שלי? ואיפה אני רואה את הקבצים שמשתמש אחר משתף איתי... ואם כבר..אז איך זה פועל? ז"א..צריכים לחכות שזה כאילו ישלח לשרת ומשם אני רואה את זה? או שזה מיד מופיע...
-
- 0 תגובות
- 723 צפיות
-
-
שלום יש ברשותי פלאפון נוקיה 5800 מסך המגע החדש,הפלאפון רק סרטי מפ4 אני מחפש תוכנה מקצועית(מצידי שתעלה כסף) שתנצל את כל 4 הליבות שלי במלואם ולא רק אחד מהם או שתנצל את כרטיס הגרפיקה שלי(8800 512) בשביל להמיר סרטים מ mkv.xvid.divx ל- mp4 ושאני יוכל לשנות את הרזולוציה ל 640*360 אני צריך שהיא תהיה מהירה הכי מהירה בשוק ושתנצל את המרובע ליבות או את הכרטיס גרפיקה עד הסוף תודה מראש...אני כותב את זה מהצבא מהפלא
-
- 1 תגובה
- 723 צפיות
-
-
המצמוץ הזה של הפרצוף שמישהו מתבר לא עובד לי מה לעשות???
-
- 1 תגובה
- 723 צפיות
-
-
שלום לכולם . אני כמעתי שאולי פה אתם יכלים לעזור לי כי אני לא מוצא את מה שאני צריך. היו לי אוזניות+רמקול והאוזניות התקלקלו אז הלפתי את האוזניות+המיקרופון לאוזניות אחרון שאמורות להיות יותר טובות . עכשיו הבעיה היא שהם לא נתמכות- האוזניות עובדות יופי והרמקול לא. חשבתי אולי זאת בעיה באוסניות אז הלכתי ובדקתי אותם אצל חבר שלי והם עבדו יופי. כנראה שזאת בעיה של דרייברים חרים אולי? החומרה היא : Realtek ALC861 @ Intel 82801GB ICH7 - High Definition Audio Controller [A-1] (אני מקווה שזאת החומרה) אני צריך איזשהם דרייברים למיקרופון- אני לא מבין בזה כלום ולכן זה לא יעזור לי שאני אחפש לבד. אז בבקשה מכם תעזרו לי, תודה
-
- 2 תגובות
- 723 צפיות
-
-
היי, אני מתלבט איזה אנטיוירוס להתקין, תוכלו לעזור לי ולחוות את דעתכם?
-
- 2 תגובות
- 723 צפיות
-
-
אני צריך לכווץ קבצים של 750 מגה כך שיכנסו לדיסק של 700, ניסיתי את כל תוכנות הכיווץ הטובות (winzip,winra,winace) אבל אף אחת לא הצליחה לכווץ את זה לפחות מ 734 מגה. יש עצות? תודה piro
-
- 1 תגובה
- 723 צפיות
-
-
יש לי שתי קבצים mdf ו- mds מישהו יכול להגיד לי איך צורבים אותם??? יכול להיות שזה כמו bin ו- cue??? כי הקובץ mdf הוא איזה 3 ג'יגה וה- mds הוא כולה כמה מגה
-
- 7 תגובות
- 723 צפיות
-
-
אמרו שחומת האש של WIN XP היא לא טובה לביטורנט אז אני החלתתי להחליף אך אני לא יודע למה פעם היה לי NORTON אבל הוא עשה לי קצת בעיות ואני לא ממש אוהב אותו עכשיו, משהו יכול בבקשה להמליץ לי על חומת אש טובה.
-
- 3 תגובות
- 723 צפיות
-
-
יש לי חשבון ב GMAIL וראיתי שיש מצב לפתוח את זה בoutlook איך אני עושה את זה ?
-
- 2 תגובות
- 723 צפיות
-
-
הבנתי שלנורטון יש בעיות עם זה, כלומר לSP2 יש בעיות עם הנורטון ... אולי הגרסא החדשה שיצאה לאחר SP2 עובדת ? ( מה הגרסא ? ) אולי אנטי וירוס אחר ?
-
- 7 תגובות
- 723 צפיות
-
-
-
איך אני גורם לנגן הזה להפעיל לי סרטונים מהאתר מגה וידאו,למה כאשר אני מנסה להפעיל דרך האתר זה עושה לי כל שנייה buffering וזה די מעצבן שיש לך 16mb אינטרנט ויש לך עדיין תקיעות אז חשבתי להפעיל דרך הנגן הספציפי הזה. תודה
-
- 3 תגובות
- 723 צפיות
-
-
אז אני מעוניין לדעת באם יש לי וירוס של SPYWARE,מה לעשות כדי להמשיך לגלוש בשאר אתרי האינטרנט בצורה הכי נעימה שאפשר? במידה וצריך תוכנת אנטי SPYWARE בכלליות איפה מוכרים את האנטי SPYWARE הכי טוב במדינת ישראל? לא נוח לי כל פעם להגדיר מחדש את הBIOS ולפרמט את מערכת ההפעלה של המחשב. תודה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 723 צפיות
-
-
כל פעם שאני עובר בין לשוניות הוא עושה רענון דף, אני חוזר אחורה דף, רענון, לוחץ על לינק להכנס לדף, רענון. זה קורה לי כבר שבוע, ולא נגעתי בשום הגדרות! אין לי וירוסים וסוסים במחשב, בדקתי עם כל תכנה אפשרית במצב SAFE MODE...
-
- 7 תגובות
- 723 צפיות
-
-
יש למישהו מושג איך מחזירים אותו להתנהגות של 2? תודה!
-
- 4 תגובות
- 723 צפיות
-
-
אהלן לכולם. נתקלתי בבעיה מורכבת למדי ואני מחפש פתרון כבר זמן מה. אני מנסה לעשות דבר פשוט לכאורה אבל בעיה. יש לי עשר קבצי raw שאמורים להיות פנורמה אחת הוריזונטלית. עכשיו, לעשות פוטומרג' או לחבר ידנית אין כל בעיה. הבעיה מתחילה כאשר אני מעוניין להכין קבוצה אחת של קבצי הפנורמה בחשיפה אחת מסויימת (מבהקים בהירים) ואני מדבר על להכין אותם ב ACR, וקבוצה שניה על פי המבהקים הכהים! כלומר גם פוטומרג' וגם HDR! הבעיה נוצרת כאשר אני עושה פוטומרג לשתי הקבוצות בנפרד, ואחרי שינויי חשיפה וצבע ב ACR פוטושופ מחברת את הקבצים באופן שונה בין שתי הפנורמות שנוצרו (על מנת לבצע HDR ידני) ולכן אין התאמה ביניהם ואי אפשר לשחק עם שכבות לא זהות! חשבתי כמובן לעשות זאת ידנית (את הפוטומרג') אבל עדיין אני צרי…
-
- 4 תגובות
- 723 צפיות
-
-
יש לי בעיה שמלווה אותי כבר כמה שנים ואפילו המשיכה אחרי שקניתי מחשב חדש. אתר הבית שלי זה וואלה ואני קורא שם המון כתבות, לפעמים שאני פותח כתבה יש כמה מילים חסרות, שפשוט לא מופיעות, אני מגלה את זה לא כי יש רווח או משהו איפה שאמורים להיות המילים (אין רווח כזה) אלא כי אני פשוט שם לב שחסרה מילה ושזה לא נראה בסדר. אני עושה ריפרש לעמוד והכל מסתדר. קורא לי גם שאני מעיין בכתבות באתר הארץ. אני לא אופטימי, אבל אם יש למישהו מושג אז בבקשה.. ???
-
- 0 תגובות
- 723 צפיות
-
-
-
מי מהם יהיה האנטי וירוס הבא שלכם? תודה, לכל העונים!
-
- 2 תגובות
- 723 צפיות
-
-
שאני במשחק אז לפעמים הקספרסקי פותח חלון של התראה שמישהו פרץ ואז זה ממעזר לי אוטומטית את המשחק... אחרי זה שאני חוזר אליו אני שומע יריות הכל אבל לא רואה תמונה...פעם זה היה עובד סבבה פתאום הפסיק נראה לי שזה קשור לדרייברים מה עושים?
-
- 7 תגובות
- 723 צפיות
-
-
לילה טוב לכולם יש לי לפני טעינת הווינדווס מסך BOOT כזה שמבקש ממני לבחור איזה מערכת הפעלה אני רוצה להריץ 1) XP PRO 2) XP HOME על המחשב יש לי רק XP PRO ( היה לי ממזמן HOME וכנראה שהוא שמר אותו בסיסטם ) עכשיו איך אני מבטל את המסך BOOT הזה? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 723 צפיות
-
-
הגדרתי שהברירת מחדל תהיה עברית והסמן אכן הוא בעברית אבל הוא בצד שמאל של המסך. איך אני מגדיר בויסטה שהסמן יהיה בצד ימין של המסך כברירת מחדל ?
-
- 8 תגובות
- 723 צפיות
-
-
שלום! יש איזה סרטון mpg שאני מעוניין לחתוך ממנו כמה שניות מהסוף... איך אני עושה זאת עם Virtual Dub ? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 723 צפיות
-
-
יש לי בעיה במקסטון שתמונות מסוג GIF קפואות, למשל האווטר שלי קפוא וכל הסמיילים שאמורים לזוז קפואים. חשבתי שזה בגלל ההגבלות, אבל גם לאחר שביטלתי את כל ההגבלות זה לא הסתדר... יש לציין שבפיירפוקס הGIF עובדים בסדר, אבל אני מעדיף את מקסטון הרבה יותר. תעזרו לי בבקשה...
-
- 7 תגובות
- 723 צפיות
-
-


