עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום אנשים, לא מצאתי פורום לגבי השאלה הזאת וזה נראה לי המקום המתאים ביותר... אבא שלי עובד באיזה חור בחו"ל וחוץ מטלויזיה מקומית וחיבור סופר-מהיר לאינטרנט אין לו יותר מדי קשר לעולם. מישהו מכיר אתר שאפשר לצפות דרכו בטלויזיה הישראלית? כבלים? אולי אפילו אתרים בתשלום? תודה מראש, עפר

    • 1 תגובה
    • 725 צפיות
  2. Started by roes,

    אני רוצה לדבר במיקרופון עם חברים שלי בשרת שאני פותח במשחק UT2004 אבל אני לא יכול, אני חייב להשתמש ב Teamspeak ראו http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=184616.msg1601128#msg1601128 אבל איך משתמשים בה?? התקנתי אותה אבל אני לא מבין איך משתמשים... אני תריך הסבר או איזה מדריך...

    • 0 תגובות
    • 725 צפיות
  3. למה יש דפים מסויימים שאת חלק מהדף אני לא רואה? לדוגמא אני נכנס לפורום מסויים ובעוד שבאקספלורר אני רואה את כל חלקי הדף. כשאני פותח את אותו דף עם פיירפוקס חלק קטן מהדף אני לא רואה? האם אני צריך להתקין איזו שהיא תוספת?

    • 8 תגובות
    • 725 צפיות
  4. הקריסה מתרחשת בעיקר כאשר אני מנסה לראות קבצי וידאו אבהתחל ווינדוס (בצליל הפתיחה) BCCode: 124 BCP1: 00000000 BCP2: 8693A028 BCP3: B2000018 BCP4: 02000E0F OS Version: 6_0_6000 אני בדיוק לאחר פירמוט המחשב והתקנה נקייה של וינדוס, עדיין לא עידכנתי את הוינדוס. הדריברים הקיימים הם לא החדשים ביותר אבל אלו אותם דריברים שהשתמשתי בם לפני האתחול (היו לי בתקיית גיבוי מהפרמוט הקודם ו התקנתי אותם לאחר הפרמוט) ולפני כן לא היו לי בעיות כלו כלל. אני מקווה שהבעיה תיפתר לאחר עידכון הויסטה ו הדריברים אבל אם למישהו יש מידע ספציפי בקשר לבעיה, אשמח לעזרה

    • 2 תגובות
    • 725 צפיות
  5. כרגע יש לי 7.1 ורק אותו אני יכול להתקין. מחקתי אותו שרציתי להתקין 7.2 ומתי שזה בא להתקין לי את הדרייבר עצו אז יש בעיה תראו בתמונה. אז ניסיתי דריבר אחר 6.10 וגם בזה היית אותה שגיאה. אז חזרתי לדרייבר 7.1 . יש לי XP 64 והורדתי רק 64 . מה עושים? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 725 צפיות
  6. Started by meirzx11,

    שלום לכם יש לי מחשב מסוג זה כל פעם שאני מחבר דיסק או מקור חיצוני אחר יש לי קריאה שההתקן יכל לביצועים טובים יותר אנא עזרתכם בנוסף התקנתי תוכנת פייר פוקס עקב בעיות עם אקספלורר ולכן יש לי בעיה עם מקודדים כרגע באתרים שנפתחים אין קול תודה

    • 2 תגובות
    • 725 צפיות
  7. שלום, התקנתי היום hotspot-shield כדי לגלוש בפנדורה בעזרת הצפנת האיי-פי של התוכנה. הכל טוב ויפה רק שרציתי לדעת אם יש אפשרות להגדיר מחדש עניינים בראוטר כדי שפורטים בטורנט וסולסיק לא יסגרו עכשיו כשהאיי-פי שונה. כשאני עושה ipconfig אני רואה את שלושת השורות הרגילות והגדרות האיי-פי הקבועות שהיו לי בעבר ומתחת לזה יש לי רשומה שנקראת Ethernet adapter local area connection <3503ec...... connection-specific DNS suffix ואז רשומות של Ip Address , subnet mask default gatway עם מספרים שונים לגמרי.. ניסיתי להמר ולהחליף בהגדרות פתיחת הפורט של הראוטר את כתובת האיי פי המקורית שלי במה שמוצג בהגדרה החדשה, ללא הועיל.. יש למישהו מושג? בעסה לעצור הורדות כל פעם שארצה להשתמש בפנדורה. תודה…

    • 0 תגובות
    • 725 צפיות
  8. Started by Nurit2005,

    טוב אז יש לי צורב DVD עכשו ואני רוצה להופך את הסרטים שלי שבקובץ AVI DVIX ל DVD אך התוכנה TMPCE כותבת ל שצריך את MPEG 2 ENCODER. איפה אפשר למצוא את זה?

    • 0 תגובות
    • 725 צפיות
  9. Started by mikko,

    http://www.allpeers.com/ download: https://addons.mozilla.org/firefox/3234/ תוסיפו אותי mikko

  10. שלום לכולם אני צריך המלצה לתוכנת זכוכית מגדלת, בדומה למה שיש בוינדוס 7. הבעיה היא שבוינדוס 7 היא קצת איטית ולא ממש נוחה, האם יש לכם המלצה לתוכנה דומה טובה יותר? תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 725 צפיות
  11. Started by POD,

    שלום לכם, אני מנסה זה הרבה זמן להכין דיסק אתחול בעזרת ה- NERO, ומשום מה, בעת העלאת המחשב, אני מקבל רק מסך שחור עם סמן מהבהב. בנוסף לזה ניסיתי גם להעתיק את כל הקבצים של דיסקט האיתחול (ממנו ה- NERO , כביכול, מעתיק את ה- boot sector) לדיסק, אבל גם זה לא עזר . אודה למישהו שמכיר את הבעיה ויכול לפתור אותה.

    • 2 תגובות
    • 725 צפיות
  12. Started by ניר.,

    מישהו יכול להמליץ לי ולהביא לי קישור להורדה לתוכנת צריבת DVD חינמית אשר לאחר הצריבה לא תציג פרסומות וכו' שלא קשרורים לסרט ? נ. ב מערכת ההפעלה שלי היא ויסטה

    • 5 תגובות
    • 725 צפיות
  13. Started by גליל,

    כל פעם שאני פותח את אחת מתוכנות האופיס עולה לי הודעה שהוא מעדכן לפרונט פייג' והוא צריך את הדיסק התקנה. אני לא יודע מה זה הפרונט פייג' ואני לא צריך אותו אבל בגלל זה אני צריך לפתוח את התוכנות קודם ורק אח"כ מסמך שאני רוצה איך מבטלים זאת?

    • 0 תגובות
    • 725 צפיות
  14. Started by eli_a2006,

    שלום לכולם, יש לי רישיון מקורי ל-windows 2003 אבל אני לא מצליח למצוא עידכון(שעובד)ברוסית מישהו יודע על זה משהו? תודה רבה לכל העוזרים והמשך יום נעים.

    • 1 תגובה
    • 725 צפיות
  15. Started by huber,

    שלום חבריה. אני מנסה להצמיד קובץ תרגום בפורמט SRT לקובץ בפורמט DIVX. התוכנה עימה עבדתי עד היום (AVIAddXSub) החליטה שלא ממש מתאים לה ואומרת לי: [Running.Scared.avi] ON READING "Running.Scared.srt": Wrong start time for Subtitle 5 It has to be later than the time of the previous subtitle. Use Windows Notepad to edit and fix srt file. Please note that the subtitle may not be placed according to its number. If not found where expected search the whole srt file. WARNING: 1 FILE(S) FAILED. See above. END OF OPERATION בדקתי בעזרת Subtitle Workshop וההצהרה הזו לא מתאימה למציאות, הכתובית בהחלט מתחילה בזמן. יש למישהו פתרון? יש למישהו מושג למה זה קורה או אולי תוכנה טובה אחרת להצמדת …

    • 0 תגובות
    • 725 צפיות
  16. שמראה את כל התוכנות (גם המוסתרות) שרצות על המחשב

    • 4 תגובות
    • 725 צפיות
  17. Started by Imtheman,

    יש לי מחשב עם WINDOWS XP HOME עם אופיס 2007 אני רוצה לפרמט אותו אבל אין לי את המפתח של האופיס (לא יודע למה אבל אייבורי הדביקו רק את המדבקה של הווינדווז ) יש דרך להוציא אותו מהאופיס??

    • 2 תגובות
    • 725 צפיות
  18. מנהלים בבקשה אל תצמידו לי את זה לת'רד הראשי של FF. ההודעה שרשמתי שם נקברה ואף אחד לא הצליח לענות לי שם עליה. מחפש תוסף לפיירפוקס שיאלץ אותו לפתוח חלון אחד בלבד של פיירפוקס. אם נניח אני אלחץ שוב על הקיצור דרך שלא יעשה לי חלון נוסף עם עוד טאבים... שיפתח את החלון הנוכחי בו אני משתמש. ניסיתי לחפש באתר התוספים אבל כל הגרסאות ישנות מדי או פועלות גרוע. אני משתמש ב3.5 תודה לעונים

    • 4 תגובות
    • 725 צפיות
  19. Started by silky,

    אז ככה, ראיתי ט'ארד על WINAMP ונזכרתי במשהו שמציק לי זה כבר תקופה.. ה WINAMP, לא משנה באיזו גרסה(עכשיו עדכנתי ל 5.13) עושה לי את הבעיה הבאה: נניח יש לי כמה שירים ב PLAYLIST, והוא סיים לנגן את השיר הראשון, אז הוא לא יעבור בצורה אוטומטית לשיר השני, שזה מבאס .. פתרון?

    • 2 תגובות
    • 725 צפיות
  20. Started by GrayFox,

    מה המצב רציתי לדעת עם למישהו יש המלצות על CONFIG מסויים בשביל BITCOMET בשביל ניצול יותר יעיל של התוכנה תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 725 צפיות
  21. Started by מהיר^ועצבני,

    יש פלאג לוינאמף שכאשר אני נכנס לתחנות רדיו דרך התוכנה וינאמף אז הוא מעתיק לי את השירים שמשמיעים ברדיו הזה לתיקיה ועושה לי אותם קובץ קובץ לא את כל השירים באותו קובץ.. הוא מחלק אותם לפי השם.. ונותן להם גם את השם.. זה מאוד חשוב לי הפלג הזה מי שיוכל להביא הוא מלךך

    • 2 תגובות
    • 725 צפיות
  22. Started by eli20,

    מישהו יודע איך אפשר לשלב קבצי וידאו בתוך מצגת? תודה לעוזרים, אלי

    • 2 תגובות
    • 725 צפיות
  23. Started by JHONLEV,

    נגי אני מוריד משהו ... מכבה תמחשב באמצע מדליק אותו ואז שההורדה תמשיך מאיפשהי עצרה... הייתה לי תוכנה כזאת אבל אני לא זוכר תשם משהו יודע אולי?

    • 8 תגובות
    • 725 צפיות
  24. Started by meidan,

    היי, מישהו יודע למה חלק מהשמות של ההשירים/אומן/אלבום מופיעים לי בג'יבריש ב WMP10. ניסיתי גם לשנות אותם ידנית אבל מייד אחרי זה הם חוזרים לג'יבריש. אני רוצה להדגיש שבחלק מהשירים העברית מופיעה כמו שצריך. מע' הפעלה XP pro.

    • 2 תגובות
    • 725 צפיות
  25. Started by SPONER,

    http://www.officedepot.co.il/Product/office-365-personal-%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9-%D7%90%D7%97%D7%93 תודה עריכה חח לא קראתי טוב, עכשיו אני יודע שזה לשה

    • 0 תגובות
    • 725 צפיות

דיונים חדשים בפורומים