תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
למה לעזאזל הקצב באימיול כל כך איטי ? אפשר להוריד במקסימום 3 קילובייט לשנייה... אני משתמש באימיול גרסה v2.2
-
- 3 תגובות
- 726 צפיות
-
-
יש אפשרות להגדיר ככה שזה יוריד קובץ קובץ ולא חלקים מכל הקבצים? נגיד בתמונה קודם יוריד תראשון אחר כך תשני וזה?
-
- 4 תגובות
- 726 צפיות
-
-
הם לא מציינים סיבה מדוייקת. http://www.aida32.hu/aida32.php
-
- 3 תגובות
- 726 צפיות
-
-
האם מישו מכיר תוכנה שעושה לוג של כל ההמקשים שלחצו עליהם במקלדת?
-
- 2 תגובות
- 726 צפיות
-
-
שלום, אז ככה, אתמול נתקע לי המחשב ונתתי לו הארד ריסט ומאז התחילו הצרות. המחשב לא הסכים לעלות בצורה רגילה, ז"א בכל פעם שהווינדוס טוען את העצמו וחושב, המחשב מבצע לעצמו ריסט. זה דבר אחד. היום החלטתי לקחת את המחשב לטכנאי מחשבים שיבדוק לי את הבעיה כי זה חזר על עצמו מספר פעמים לפני כמה חודשים טובים. מסתבר שיש לי כמה בד סקטורים על הארד דיסק (שאגב מדובר בסאטא 80 ג'יגה) וככל הנראה הייתה קריסה של הארד דיסק ומערכת ההפעלה לא הצליחה לעלות. או קיי, קיבלתי את זה בהבנה והבנתי שזה קורה ואין מה לעשות ונקנה חדש. קניתי היום הארד דיסק חדש 160 ג'יגה של סאטא גם כן (אני חושב שזה אפילו סאטא 2 אבל לא משנה) ואמרתי אני אחבר במקביל את הארד דיסק הבעייתי על מנת להעתיק משם את כל החומר שנצבר לי מזה זמן ר…
-
- 3 תגובות
- 726 צפיות
-
-
מצורפת תמונה. כל ההרשאות נראות תקינות לחלוטין ובדיסק אליו אני מנסה להתקין את התוכנה(שעליו מותקן הויסטה) יש 50 ג'יגה פנויים. בקיצור, הודעה מוזרה...יש לכם רעיונות לפתרון? עשיתי חיפוש בפורום, לא מצאתי משהו בכיוון. תודה מראש לכל העונים. [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 726 צפיות
-
-
??? דגם הלוח- gigabyte ga-7zxe ישן יחסית אני מריץ עליו win 98 se יש לו שתי יציאות usb אחת מהן לא פועלת והשניה פועלת זכור לי שבעבר הותקן בכניסה השניה מצלמה השאלה שלי אם התוכנה של המצלמה תקועה שם איך אני מוריד אותה? כי אני לא רואה אפשרות אחרת ניסתי במצב בטוח וללא הצלחה האם ישנה תוכנה/דרך לעשות זאת?? נ.ב ניסתי להתקין את המצלמה וגם ללא הצלחה כי זה לא נקלט! מה עושים? במאפייני מערכת>מנהל ההתקנים מופיע לי צבע צהוב ,אני ניסיתי לעתקן את לוח אם גם במצב בטוח, ללא הצלחה.רשום לי (code 10 ) נסה לשדרג את מנהלי ההתקנים של התקן זה, גם לאחרי שאני מעתקן דרייבר מהחברה של הלוח אן שינוי. האם למישהו יש רעיון? תודה לכם.
-
- 0 תגובות
- 726 צפיות
-
-
הכותרת מסכמת הכל מה לעזזל ?! איך נפטרים מכל הג'אנק הסיני הזה ? מצאתי איזה מדריך ברשת אבל הוא כנראה כבר לא עוזר.. אני רוצה את 3.3 הישן והטוב
-
- 0 תגובות
- 726 צפיות
-
-
היי, מחפש תוכנה או אתר ליצירת אפלט (עדיף אופליין) אינטראקטיבי אינטרקאטיבי כלומר , עבור כל מסך תוצג שאלה אחת עם כמה אפשרויות, וההתקדמות לשאלה הבאה תהיה בהתאם לתשובה/ות הקודמות כמו כן אני רוצה בחלק מהמסכים לתת אפשרות לטקסט חופשי, וגם להוספת attachments מכירים משהו שיכול לשרת אותי? תודה רבה מראש!
-
- 0 תגובות
- 726 צפיות
-
-
אם כן האם צריך להתקין משהו ? תודה מראש אמיר
-
- 2 תגובות
- 726 צפיות
-
-
כמו שאמרתי בכותרת - אני מחפש תוכנה לסינון SPAM, אבל כזאת שתעשה את הסינון עוד על השרת. היום אני משתמש ב- NORTON ANTISPAM שהיא לא רעה באופן כללי - אבל מה שהיא עושה זה ליצור ספריה של SPAM בתוכנת הדואר - ופשוט להעביר לשם את הדואר זבל. אני רוצה תוכנה שבכלל לא תוריד אלי את הזבל... בתודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 726 צפיות
-
-
יש תוכנה לכרטיסי ATI שמאפשרת קביעת הגדרות שונות למשחקים שונים, כך שבמשחק A יהיה AFX8 וAAX2, בעוד במשחק אחר יהיה AFX16 וAAX4? אמרו לי שATI TOOL עושה את העבודה, אבל לא מצאתי אפשרות כזאת שם.
-
- 2 תגובות
- 726 צפיות
-
-
אוקי, יכול להיות שזו שאלה קצת טופשת סידרתי את כל האלבומים שלי בספריה של WMP11. עד עכשיו התוכנה כשמיינתי את האלבומים לפי אמן, האלבומים הוצגו אחד ליד השני, בערך כמו בתמונה המצורפת הראשונה. ועכשיו היא משום מה מתעקשת למיין אותם לפי שם הABC... זה ממש מציק, ואני לא מצליח להחזיר את זה לתצורה הקודמת. כמו בתמונה השניה. באמת שניסיתי הכל. אשמח מאוד אם מישהו יפתור לי את הבעיה. [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 726 צפיות
-
-
הגרסה שוחררה לפני כמעט חודש לפי מה שהבנתי, אבל למי שלא יודע (כמוני למשל עד לפני 5 דקות) אז כשצריך תחליף ל-FF, הפתרון הכי טוב זה כרגיל ה-Maxthon המעולה. אני גם מגדיר אותו בתור ה-External Application ב-IETAB וב-IEVIEW LITE. http://passport.maxthon.com/max2/
-
- 1 תגובה
- 726 צפיות
-
-
:s05: הוא נותן איזה הודעה ולא מוכן להתקין אותו,מישהו מכיר?
-
- 2 תגובות
- 726 צפיות
-
-
שלום, כשאני מנסה להוריד קבצים, לא משנה הגדול ולא משנה מאיפה, תמיד ההורדה נתקעת באמצע. לא משנה כמה ניסיונות אני מנסה זה לא מצליח, תמיד זה נתקע. מישהו יודע עוד על התקלה? איך אפשר לפתור אותה? יש המלצה לאיזה מנהל הורדות שגם אם ההורדה נתקעת אח"כ הוא ימשיך להוריד מאותה נקודה? באקספלורר כשהוא נתקע פתאום קופצת הודעה "לא יכול להוריד את הקובץ ... החיבור עם השרת אופס". תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 726 צפיות
-
-
-
היי אחרי שנה+- שהאמיול לא מיתחבר לשרתים, התיעצבנתי והחלטתי להוריד שוב את התוכנה. אני מנסה להיתחבר לשרתים אבל אף שרת לא מיתחבר, עכשיו שמתי לב שהוא כותה לי "lowID" אז מה זה בכלל? ומה עושים כדי לפתור את זה? ומה זה פינגים? תודה מראש Install
-
- 2 תגובות
- 726 צפיות
-
-
היי נתקפתי בעיה מוזרה במחשב- בזמן עבודה התוכניות הפועלות שואלות "האם אתה בטוח שברצוך לצאת" וכאלה ואף הווינדוס מנסה לסגור את עצמו.. זה כאילו הפקודה ALT+F4 נלחצת לה פעם אחר פעם... מותקנים אצלי במחשב אנטי וירוסים של נורטון וגם של נוד32 בנוסף גם ADWARE ושומר טורייאנים אודה למי שיסביר לי מה הולך ויפקח את עיני..
-
- 3 תגובות
- 726 צפיות
-
-
טוב אז כך סיימתי לבנות בפלאש אתר עכשיו רק מה שאני לא מצליחה זה למקם את קובץ הפלאש בדפדפן באמצע ולבחור צבע לרקע משהו יכול לעזור לי משהו יודע איך עושים זאת למה אני לא
-
- 4 תגובות
- 726 צפיות
-
-
אחד שאני יכול לגרום לו להיות שקוף (למחצה) ושאני אוכל גם לשנות הגדרות צבע רקע וכ'ו. לדוגמא - NOTEPAD++ מצויין רק שאין לו את היכולת הזו להיות שקוף למחצה (או שיש לו?).
-
- 3 תגובות
- 726 צפיות
-
-
אתמול היתה לי בעייה בפרופיל של הFF וכדי לסדר את העיניין עשיתי הסרה מלאה של הFF(כולל מחיקת הפרופיל הישן והגדרות אישיות). כששיחזרתי מגיבוי ישן גיליתי שזה ללא כל הסטיילים שיש לי בSTYLISH , קיצר גם אותם הצלחתי לשחזר מפרופיל מאד ישן שיש לי מגרסה 3.6 שעדיין מותקנת לי במחשב, אבל משום מה מופיע לי הסרגל המכוער(בתמונה) ואין לי מושג איך להעיף אותו(אגב אם אני זוכר נכון היה לי STYLE בSTYLISH שהעיף אותו אבל אני לא מצליח למצוא אותו). עזרתכם נדרשת [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 726 צפיות
-
-
הורדתי סרט מהמצלמת וידאו והוא ירד לי בפורמט wmv והגודל שלו זה 218MB ניסיתי להמיר אותו לavi וגם לשפר את האיכות ע"י הגדלת הביטרייט, אני מעוניין שהקובץ שלי יהיה באזור 650MB והביטרייט שמתאים לזה יוצא 1450 (החישוב בסוף ההודעה) הבעיה היא שכשאני שם בתוכנה קידוד וידאו של divx 6 וביטרייט של 1450 יוצא לי קובץ שגודלו יותר מ10GB , גם אם אני מקדד אותו לפי divx6 ובמקום הביטרייט אני שם "home theater profile " אז יוצא לי אותו גודל מה אני עושה לא בסדר? חישוב ביטרייט (אורך הסרט 61 דקות) לדוגמה ויש לכם סרט ואתם רוצים לדעת כמה מגה יצא לפי הביטרייט ששמתם, אז הנה חישוב קטן: לדוגמא הביטרייט הוא 1021 והסרט הוא 42 דקות, אז את הדקות, הופכים לשניות בכך שמבצעים את התרגיל 60*42 כלומר, כשמכפילים מס…
-
- 4 תגובות
- 726 צפיות
-
-
שלום לכם!!! רציתי לדעת איך אני יכול בעזרת תוכנת everst, לדעת איזה סוג זיכרון יש לי. לדוגמא: DDR-1, DDR-2, וכו'. כל זה מבלי לפתוח את המחשב. (ובכלל איך אני יכול לדעת מבלי לפתוח את המחשב). יש שיטות אחרות??? בתודה מראש בר לוי!!!
-
- 5 תגובות
- 726 צפיות
-
-
אתמול התקנתי Bitcomet והרחבה כלשהי ב- Firefox. מאז אני לא יכול לכתוב בעברית. אייקון השפה אמנם עומד על HE אבל אני לא יכול לכתוב עברית אלא ג'יבריש כלשהו. יש לציין שאנגלית אני יכול לכתוב. האם זה קשור להתקנות או שזה צירוף מקרים. אני עדיין לא הסרתי את ההתקנות שעשיתי אתמול. עריכה: כפי שתיקנתי בנושא, הבעיה היא רק באקספלורר 7 . מה אני יכול לעשות?
-
- 5 תגובות
- 726 צפיות
-


