תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, התקנתי לפני מספר ימים דפדפן FF8, ומאז צצו מספר בעיות: 1. העמוד של facebook מוצג כולו בתצורת HTML, ולא בצורתו הנורמלית. 2. בדף הבית של ynet למשל, חלק מהתמונות מוצגות. כך גם באתרים אחרים אני מניח שכנראה מדובר בחוסר התאמה של תוספים או משהו ששינו בדפדפן החדש, אך כל התוספים הישנים שלי נתמכים למעט ה java console, שאולי הוא הבעיה ואולי לא. אשמח לעצות לפתרון הבעיה, ואם היא לא ניתנת לפתרון, אשמח לדעת כיצד לשנמך חזרה לגרסה הקודמת (FF6). תודה מראש,
-
- 3 תגובות
- 727 צפיות
-
-
אני רוצה להכין audio cd עם קבצי מוזיקה של mp3 אבל בנרו יש לי אפשרות לבחור רק קבצי cda / .m3u. כדי להכין audio cd וזה רושם שצריך איזשהו פלאג אין בשביל להכין דיסק כזה עם קבצי mp3 יש למישהו את הפלאג אין? או שיכול להגיד לי דרך אחרת להכין audio cd עם קבצי mp3 ???
-
- 2 תגובות
- 727 צפיות
-
-
שלום, התקנתי היום את חלונות 7, ויש לי בעיה עם השפה. הגרסה שהתקנתי היא באנגלית. דוגמא לבעיה: אם אני פותח קבצי מוסיקה שהמידע עליהם (שם שיר, זמר) הוא בעברית באמצעות המדיה פלייר, העברית נכתבת כג'יבריש. אם אני משנה את השם, זה כותב בעברית. השמות תקינים כי ב - XP ראיתי אותם טוב. דוגמא נוספת: החייגן של האינטרנט, רובו באנגלית, אבל יש שורה אחת בעברית, היא מופיעה בג'יבריש. לעומת זאת אתרים בעברית עובדים בסדר, וגם לכתוב בוורד בעברית זה בסדר. איך מתקנים את הבעיה ? תודה !
-
- 2 תגובות
- 727 צפיות
-
-
שלום לכם - אני מחפש תוכנה שבעזרתה ניתן לשמוע "ברוורס". אם לא ברור, אז נגיד שומעים בקטע: hello אז בעזרת התוכנה שומעים: olleh. אם יש אחת כזאת, אז האם ניתן לעבוד איתה גם על וידיאו? - יש לי תקלה בנרו (או תקלה עם הצורב, אני לא בטוח. בכל אופן, אם זה בצרוב אז תגידו לי ואני אפתח על זה אשכול באמצאי איחסון). עולה לי ההודעה הבאה במהלך הצריבה: http://i3.tinypic.com/wbth09.jpg יש לכם מושג ממה זה נובע וכיצד ניתן לטפל בזה?
-
- 2 תגובות
- 727 צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנות ל חלונות 64 ביט שמותקנת עכשיו ..במחשב והיא עובדת אחלה הערה : כל תוכנות ה32 ביט עובדות אחלה...רק בעיה אחת אני לא מוצא אנטיוירוס שמתלבש ממש עם המערכת מישהו מכיר תוכנת אנטיוירוס שמיועד לוינדוס הזה עם לינק בבקשה.. בקיצור אני צריך אנטיוירוס שיעבוד טוב עם המערכת 64...למישהו יש ?
-
- 1 תגובה
- 727 צפיות
-
-
שלום! יש לי גרסת נסיון של התוכנה ואני מחפש CD KEY או KEYGEN לPOWER DVD 8
-
- 2 תגובות
- 727 צפיות
-
-
האם מישהו יודע איך כותבים תנאי מסוג IF לחישוב נוסחא ב-EXCEL? מצאתי בעזרה של התוכנה הסבר על פונקציית IF - אך שם מתיחסים לכך שהפוקציה מחזירה ערך של אמת או שקר ולא ממשיכה לפעולה נדרשת. אני מחפש דרך להתנות חישוב של פוקציה עפ"י ערך שנמצא בתא מסויים. למשל אם ערך התא הוא 5 יש לחשב 1+2 ואם ערך התא הוא 10 יש לחשב 8+7. האם מישהו יכול לעזור לי והרשום את הסינטקס המדיוק של הדרך לעשות זאת? בתודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 727 צפיות
-
-
האם תהיה פעולה חלקה על המחשב או שזה יגרום לתקיעות או לאיטיות?
-
- 7 תגובות
- 727 צפיות
-
-
יש לי כרטיס טלוויזיה של Leadtek מסוג TV2000. הויסטה מזהה אותו,אבל התוכנה שלו (Winfast PVR) לפחות בגרסא שבאה איתו,לא תומכת בויסטה. יש איזו גרסא עדכנית יותר לתוכנה שתרוץ עם ויסטה?
-
- 3 תגובות
- 727 צפיות
-
-
אני חדש בתוכנה לפני הדפדפן הזה הייה לי MAXTHON עכשיו בFRIFOX שאני פותח תמועדפים אז זה הייה פותח לי שורה אחת של כול המועדפים ואז שנגמר המקום אני צריך לרדת למטה עם החץ שלמטה עכשיו זה מעצבן לרדת למטה כול פעם בMAXTHON זה הייה יותר מסודר הייתי לוחץ מועדפים אז לא הייה תחץ למטה זה הייה פותח עוד שורה אני מקווה שמובן למה קשה לי להסביר ........ איך אפשר לסדר את זה אולי תוספת משהו ? ועוד שאלה הורדתי morfix 12.6 שזה מתרג מי עברית לאנגלית והפוך ... עכשיו למה אני לא רואה את זה ? התקנתי גם תתוכנה של המזג אוויר שמראה לי מה מצב מזג האוויר וגם לא רואים כלום וגם התקנתי Fast Dial זה תוכנה שפותחת הרבה אתרים ביחד באותו עמוד גם את זה איך אני מפעיל את זה ? יש לי תמנל הורדות של FlashGet עכשי…
-
- 3 תגובות
- 727 צפיות
-
-
שלום לכולם אני משתמש ב Outlook Express ואני לא מצליח לא לשמור את הקבצים המצורפים ולא לגשת עליהם בכלל. אני מקבל הודעה" OE Removed access to the following unsafe attachments in your mail" WTF?? למישהו יש אולי פיתרון לזה?
-
- 2 תגובות
- 727 צפיות
-
-
שלום רב יש לי בעיה בתוכנה כאשר אני שומר סרט בלי לערוך הכל טוב ויפה כאשר אני עורך סרט ומנסה לשמור אז ב 99% מופיעה לי שגיאה unable to load library אנא עזרתכם כל הקבצים במחשב ואני לא מבין מה הבעיה
-
- 1 תגובה
- 727 צפיות
-
-
-
שלום אנשים. התקנתי את ה YAHOO MESSENGER ושכחתי להסיר את ה V מהאופציה שמתקינה את ה YAHOO TOOLBAR - כן, אני יודע, טעות של טירונים :-X הבעייה היא כזו, למרות שהסרתי את ה TOOLBAR מה Programs and Featues בלוח הבקרה ב VISTA הוא עדיין מופיע לי בפיירפוקס (אבל לא ב IE8) ובגירסה החדשה של ה TOOLBAR הוא כאילו "מוטמע" בדפדפן - קרי אי אפשר ללחוץ מקשי ימני באיזור של הסרגלים ולבחור שהוא לא יופיע. יש למישהו מושג למה זה קורה? למה הוא עדיין שם גם אחרי הסרה מסודרת ואיך מעיפים אותו לכל הרוחות? עירכה: מצאתי את הפיתרון, מסתבר שצריך להסיר אותו גם מרשימת התוספים ב FF ולא רק מלוח הבקרה.
-
- 1 תגובה
- 727 צפיות
-
-
כרגע יש לי k-lite (לא בגרסה המלאה) והיא עבדה סבבה לגמרי רק שלאחרונה מצאתי איזה סדרה ישנה מאוד שהתחלתי לראות וכאשר אני בא לנגן אותה היא מופיעה בצבעי שחור וכחול עמום ובעת הניגון מופיע הסימן של דיווקס , אבל מכל מקום עוד דבר שקצת הרגיז אותי הוא שכאשר אני מנגן סרט כאשר הכתוביות נפרדות במדיה פלייר הוא מעלה את הכתובית אוטומטית אך הוא לא נותן להגדיל את המסך בדבל קליק , מה שבעבר עבד בלי בעיה . אני כבר אומר מראש אני מאוד אוהב את המדיה פליר לכן בבקשה אל תמליצו לי על אף נגן אחר ! עכשיו החבילות ששמעתי עליהם הם : - nimo - cccp - klite - xp codac pack מה דעתכם ? כמובן שאני לא צריך כל מיני פיצרים מיוחדים , רק קובץ מצומצם ועדכני .
-
- 3 תגובות
- 727 צפיות
-
-
עידכנתי לגירסה 0.43 ועידכנתי את רשימת השרתים ובכל זאת כל פעם שהיא עולה היא נתקעת יש למישהוא מושג ? מאיפה אפשר להוריד רשימת שרתים ?
-
- 3 תגובות
- 727 צפיות
-
-
שלום , לאחר שנים מרובות בצריבת דיסקים בתוכנה הפנימית של הXP , כשעברתי לצורב DVD זה כבר לא תופס... אז עכשיו יש לי את הנרו 7 , ולאחר הפעלה זריזה ראיתי שהיא מסובכת משהו... כולה אני מנסה לצרוב דיסק DVD על DATA , ולהכניס משהו ששוקל 3.9 GB , ופתאום הוא אומר לי שאין אפשרות להכניס קובץ של מעל 2 GB ( אז למה קניתי צורב DVD...). בכ"א למישהו יש פתרון לבעיה? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 727 צפיות
-
-
הי לא ידעתי לגמרי באיזה פורום לשים את זה אז שמתי את זה כאן. 1. לאחרונה רכשתי נגן MP3 ג'נרי עם יכולת ליריקס, אבל אין לי מושג איך להשתמש בליריקס. (יש לי קובץ DOC עם מילות השירים) 2. יש לי צורב 3440 NEC A ואני משתמש בתוכנת הצריבה NERO 7 ULTRA, אבל כאשר אני מנסה לצרוב סרטים (בפורמט AVI, שצולמו במצלמת וידאו) אני מקבל הודעה שהדיסק קטן מדי. הסרטים הם בגודל של 690-740 מגה והדיסקים בגודל 700 מגה, אבל אפילו את הסרטים הקטנים יותר אני לא מצליח לצרוב. (אני משתמש ב"MAKE VIDEO CD" של נרו, שלמיטב ידיעתי צורב בפורמט VCD) מישהו יכול לעזור לי? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 727 צפיות
-
-
שלום לכולם ברשותי מחשב amd 2600 ram 512 windows xp service pack 2 לאחר המלצות רבות הורדתי את הדפדפן החדש mozila firefox ומכיוון שיש בו פחות בעיות בטיחותיות החלטתי להשתמש בו ורק בו ואיניני מצליח להסיר את ה internet exploer כל פעם שאני מוחק אותו הוא חוזר בחזרה , בעיה זו לא מפריעה לי כל כך אבל הבעיה שמופיעים באנרים וקופצים לי חלונות ב IE ולמרות שוהרדתי antispyware למיניהם הם לא מורידים את הכל ולכן שאלתי היא כיצד אני מסיר לחלוטין את ה IE שמותקן במחשבי תודה רבה לכל מי שעוזר
-
- 7 תגובות
- 727 צפיות
-
-
היי אחרי שנה+- שהאמיול לא מיתחבר לשרתים, התיעצבנתי והחלטתי להוריד שוב את התוכנה. אני מנסה להיתחבר לשרתים אבל אף שרת לא מיתחבר, עכשיו שמתי לב שהוא כותה לי "lowID" אז מה זה בכלל? ומה עושים כדי לפתור את זה? ומה זה פינגים? תודה מראש Install
-
- 2 תגובות
- 727 צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך עזרה בעיצוב לוגו, אם אתם יכולים להפנות אותי לאתר שמתמחה בזה או אם מישהו מכאן מבין בזה ומוכן לעשות זאת תמורת תשלום, אני אשמח בתודה מראש לכולם
-
- 2 תגובות
- 727 צפיות
-
-
אני עושה מצגת על מרתין לותר קינג ב powerpoint. רציתי בסוף המצגת לשים חלק מהנאום המפורסם שלו "יש לי חלום" ועם זאת להוסיף את הכתוביות באנגלית שבאות והולכות באפקטים עדינים. גזרתי עם תוכנה את קובץ הקול של החלק שאני צריך ויש לי את הטקסט שחילקתי לפסקאות. הבעיה היא עכשיו לתזמן את הטקסט בזמן ב POWERPOINT. ייקח לי לפחות שעה אם לא יותר לעשות את זה בתוכנה הזאת ורציתי לדעת אם יש דרך טובה ומהירה יותר? חשבתי להדביק את זה פשוט כמו סרט אבל לא יהיו שם אותם אפקטים שהטקסט בא מרחוק ומתקרב ואז מתפוגג וכך הלאה לשאר הטקסט... תודה מראש. עריכה : בטעות פתחתי את הדיון בפורום הזה, מצטער, לא שמתי לב. האם אפשר להעביר לפורום המתאים? תודה.
-
- 0 תגובות
- 727 צפיות
-
-
היי נתקפתי בעיה מוזרה במחשב- בזמן עבודה התוכניות הפועלות שואלות "האם אתה בטוח שברצוך לצאת" וכאלה ואף הווינדוס מנסה לסגור את עצמו.. זה כאילו הפקודה ALT+F4 נלחצת לה פעם אחר פעם... מותקנים אצלי במחשב אנטי וירוסים של נורטון וגם של נוד32 בנוסף גם ADWARE ושומר טורייאנים אודה למי שיסביר לי מה הולך ויפקח את עיני..
-
- 3 תגובות
- 727 צפיות
-
-
מצטער על הבורות אבל לא ממש הצלחתי למצוא באינטרנט איזשהו מדריך .. אני מנסה לפתוח איזהשהי תוכנה או משהו כזה במק בוק פרו דרך קובץ tar.gz. ומקבל תקיה מלאה בקבצים שאין אפשרות להתקין אותם .. ניסיתי לחפש ברשת איזשהי תוכנה או מדריך שמראה כיצד ניתן לעבוד עם ה..דברים האלה ולא ממש מצאתי .. עזרה ?
-
- 1 תגובה
- 727 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת האם אני צריך קודק מיוחד בשביל לראות סרטים בHD??....דרך המדיה פלייר והמדיה סנטר? הסיומת של הסרטים הם MKV וTS..ויש גם אחד שהוא AVI... ומה מבחינת הציוד?..צריך איזה משהו מיוחד?
-
- 2 תגובות
- 727 צפיות
-


