תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני צריך תוכנה שתראה לי מה הווליום שאני משנה מהמקלדת כי עכשיו אני לא רואה כמה נשאר לי להגביר ולהנמיך וזה מרגיז... אז אם למישהו יש תוכנה ורצוי שהיא תהיה חינמית תביאו כאן שמות, לינקים והמלצות. תודה!
-
- 7 תגובות
- 728 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי כרטיס קול revolution 5.1 של m-audio. מאז שעברתי לווינדווס 7 החלון של התוכנה חתוך ודווקא החלק של הווליום לא מוצג. ניסיתי להוריד עדכון, לשחק עם האפשרויות ולא הצלחתי להגדיל את החלון. למישהו יש רעיון? צירפתי תמונה
-
- 3 תגובות
- 728 צפיות
-
-
יש לי ידידה ושאני שולח לה הודעה היא לא רואה אותה רק אם היא שולחת לי הודעה אז היא כן רואה תהודעות שאני שולח לה למה זה? ואצל מי הבעיה?
-
- 3 תגובות
- 728 צפיות
-
-
שלום לכולם וסוף שבוע טוב. שאלה קצרה אני לא מצליח לשלב תרגום ב T.V. כשאני רואה סרט, כלומר התרגום מופיע על מסך המחשב אך אינו מופיע בטלויזיה. הבעיה כאמור היא שאני נמצא במצב של Overlay control->full screen device->secondary display. האם יש דרך לפתור בעיה זאת ? תודה מראש. אריק.
-
- 2 תגובות
- 728 צפיות
-
-
היי יש לי סרט DIVX שקודד בDD5.1 איזו תוכנה ואיזה CODEC אני צריך בשביל לשמוע בדולבי דיגיטל דרך יציאת SPDIF שמוברת למערכת סרואנד עם DECODER 5.1? (כלומר, המחשב רק צריך להוציא STREAM דיגיטלי לא מקודד לערוצים) אני מצליח לשמוע רק בסטריאו כרגע (דרך ה SPDIF) תודה
-
- 1 תגובה
- 728 צפיות
-
-
אני ממיר וידאו אנלוגי לוידאו דיגיטלי ומקבל 4.5 ג'יגה לשעת קלטת האם זה הרבה? איך ניתן לצמצם את הנפח של הוידאו בלי לפגוע באיכות בצורה קיצונית? תודה
-
- 1 תגובה
- 728 צפיות
-
-
שלום לכולם וחג שמח! קיימת בעיה במחשב של חבר, הוא פשוט לא מצליח לנגן סרטים. הורדתי לו את כל סוגי הקודקים שקיימים אצלי במחשב ללא הועיל. הבעיה קיימת גם שאני מנסה להפעיל סרט עם תוכנות שונות(media player, mvplayer , bsplayer) כשאני מריץ סרט בbsplayer הוא כותב לי את השגיאה הבאה:"directshow is not installed". אם מישהו נתקל בבעיה דומה אשמח לייעוץ. תודה מראש,
-
- 5 תגובות
- 728 צפיות
-
-
אחרי הדיון בכללי חשבתי שבאמת כדאי לנחליף את המראה ה "יבש " של שלוחן העבודה שלי ושל מערכת ההפעלה וכמו שהבנתי בכדי לעשות את זה צריך להשתמש בתוכנת עזר שנקראת STYLE XP , הייתי רוצה שמישהו יסביר ככה בקטנה איך משתמשים בא ובלה בלה קצת טיפים עליה .
-
- 1 תגובה
- 728 צפיות
-
-
יש לי XP HOME ניסיתי לאתחל מכל סוגי הדיסקים אך לשווא יש למישהו רעיון? תודה
-
- 1 תגובה
- 728 צפיות
-
-
-
יש לי סיפריה של מעל 1300 קבצים קטנים אני משתמש בערך ב 200 קבצים 1 אני זקוק לתוכנה שאתן לה רשימת קבצים [ עם שמות שונים אבל עם אותה סיומת ] התוכנה תאתר לי את הקבצים שברשימה ואז אני אמחק את המיותרים 2 דבר שני שאני צריך זה לעשות השוואה בין 2 ספריות ולראות אם יש קובץ שמופיע פעמים
-
- 4 תגובות
- 728 צפיות
-
-
שלום..אני מחפש תוכנה שתחליף את הכתבן Notpad ושתהיה נוחה ועם הרבה אפשרויות. אני אשתמש בתוכנה בשביל עריכות טקסטים וכד'. היה לי פעם את התוכנה Texturizer היא מעולה, אבל נמאס לי כבר ממנה ואני מחפש עוד תוכנות מודה לכם מראש אנשים!
-
- 5 תגובות
- 728 צפיות
-
-
http://www.nu2.nu/pebuilder למה צריכים את זה? או - שימושים מקוריים שתוכלו לחשוב עליהם עם הכלי ? בעיקרון, לא כל כך ברור לי יעודו של הכלי.
-
- 4 תגובות
- 728 צפיות
-
-
בבקשה עזרו לי ):..... גה אד הוואר מוצא אבל לא מוריד וככה גם ה spybot search and dastroy!!
-
- 6 תגובות
- 728 צפיות
-
-
בסוף ההתקנה אני מקבל הודעה שעשיתי uninstall לחלק מההתקנה ולכן אצטרך להתקין מחדש. אני לא עשיתי כלום יותר חשוב מזה, כאשר אני נכנס כאדמיניסטרטור לlocal security policy אני מקבל הודעה הבאה: Windows cannot open the local policy database. Access to database has been denied יש לי win2k עם sp2
-
- 3 תגובות
- 728 צפיות
-
-
אהלן, אני מחפש תוכנה (רצוי חינמית) שתאפשר לי ליצור מעיין נקודת שחזור מלאה. ז"א שברגע שאני ירצה אני יוכל לחזור לנקודה שהגדרתי, ואקבל עמדה נקיה לגמרי ,ז"א כל מה שהותקן אחרי לא יהיה קיים כנ"ל לגבי קבצים שנוצרו. ז"א שמבקרה שאני קובע נקודה מיד אחרי ההתקנה של מערכת ההפעלה, כשארצה לחזור לנקודה זה בדיוק מה שאקבל. אני יודע שיש תוכנות שעושות את זה לאחר כל ריסט, השאלה שלי היא האם אני יכול להגדיר את זה אחרת שרק כשארצה יתבצע השחזור? ואם כן אמח אם תמליצו על אחת כזאת. תודה
-
- 0 תגובות
- 728 צפיות
-
-
מה קורה ?? יש לי מצלמת אינטרנט ישנה שהיא מחברת JETION דגם M/C 042001 . הדיסק שלה אבוד , עכשיו אחרי שהתקנתי וינדוס 7 המחשב זיהה אותה לבד בלי דיסק . בהגדרות של המסינגר היא עובדת בסדר כשאני נכנס להגדרות של האודיו והוידאו אבל כשאני מנסה לעשות שיחת וידיו עם מישהו היא לא עובדת למה ?? תודה
-
- 0 תגובות
- 728 צפיות
-
-
מישהו אולי יכול להסביר לי מה הולך שם? כשאני בוחר קובץ פונט הוא פשוט פותח אותו. איך אני יכול לשנות את הפונט בVLC?
-
- 0 תגובות
- 728 צפיות
-
-
היי, יש לי בעיה - אני לא מצליח להתקין את סיגאט. את שתי הגירסאות (שהורדתי דרך אתר הבית). הסרתי והתקנתי כמו שצריך, הכל היה חלק. אבל כל פעם שאני נכנס לתוכנה כתוב לי שחסר קובץ, לא כתוב איזה. ניסיתי להסיר את התוכנה דרך YOUR UNINSTALLER! 2004 PRO ולהתקין כרגיל אבל זה גם לא עבד. אולי יעזור אם אומר שכשהיה לי את פנדה הצלחתי להתקין את סיגאט אבל אחרי שהסרתי את הפנדה יש אני לא מצליח להפעיל אותו. מה עושים?
-
- 4 תגובות
- 727 צפיות
-
-
שלום, אני צורב פעם ב..... עכשיו רציתי לדעת האם צריבה דרך וויסטה תספיק או שתצרוב לא טוב ועדיף כבר להשתמש בנרו?
-
- 5 תגובות
- 727 צפיות
-
-
יש לי קובץ TXT שהוא בעצם רשימה של אלפי קבצים(כל אחד בשורה נפרדת), אני מעוניין להוסיף מילה מסוימת (כל פעם אותה מילה)בין כל שתי שורות. יש איזה עורך טקסט עם האופציה הזו?
-
- 3 תגובות
- 727 צפיות
-
-
חג שמח , כשאני מוחק מיילים מדואר בזקבינלאומי וגם מהוטמייל (מחיקה מלאה,כולל מסל המיחזור) וגם קבצים במחשב , אני חוזר אחרי יום ורואה שהכל נמצא במקום.... כל מה שמחקתי שוחזר . ניסיתי סריקת טרויאנים ורוגלות עם תוכנות מעודכנות (קספרסקי וספייבוט) אבל לא היו ממצאים . החשש שלי זה שמישהו השתלט על המחשב באיזה דרך.. המחשב הוא משפחתי וגם אחים שלי נכנסים אליו (אולי שתלו משהו) . מישהו יודע איך נפתרים מהתופעה . יש לי חומר אישי על המחשב ולא נעים שאחרים רואים.. אגב, מחיפוש כאן בפורום קראתי על ה magiC CARD אבל לא מצאתי משהו כזה מותקן במחשב מה שהכי מוזר זה שמיילים משרת WEB כמו הוטמייל,ממוחזרים ממחיקה בסל המיחזור .
-
- 2 תגובות
- 727 צפיות
-
-
הורדתי את גירסת הפרו מהאימיול עכשיו הי לא נותנת לי לראות תצואות אוןליין כאילו באינטרנט תהשוואות? עכשיו קראתי שצריך ליכנס לרגיסטרי ולמחוק את הKEY להפעיל מחדש משהו לא הבנתי ממש מישהו יש הוראות קצת יותר ספציפיות לגבי זה?
-
- 2 תגובות
- 727 צפיות
-
-
איך עושים שיהיה לי תשעון הזה וקורא הRSS הזה בצד כמו בתמונה ועוד כמה דברים נוספים... : ואין לי ויסטה יש לי XP אפשר להשתיל את זה בXP אם כן איך?
-
- 1 תגובה
- 727 צפיות
-
-
מה עושים?
-
- 7 תגובות
- 727 צפיות
-


