תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
טוב אז ככה, כפי שרשמתי בכותרת אני משתמש בתוכנה בשם Photoshop CS2. הבעיה שלי היא כזאת: בכול פעם שאני מפעיל את המחשב, ומנסה להיכנס \ למחוק \ להתקין מחדש \ לשנות שם וכדומה זה רושם לי: Error: File Is Corrupted (קובץ פגוע), ניסיתי אפילו להשתמש בתוכנה בשם "Unlocker" למי שמכיר וזה עדיין לא עוזר. בבקשה תעזרו אם אתם יכולים זה די דחוף לי.
-
- 5 תגובות
- 728 צפיות
-
-
ברשותי VISTA ULTIMATE חוקי בהתקנה קודמת של המערכת הייתה לי אפשרות שאני לוחץ על כפתור הPLAY המיוחד על המקלדת MICROSOFT KEYBOARD 4000 אז נפתח לי הWINDOWS MEDIA PLAYER וישר זה מריץ שיר כל שהוא. אני לא זוכר איך עשיתי את זה, כל מה שאני מצליח עכשיו זה להכנס לWMP עם כפתור מיוחד אחר וכפתור הPLAY לא עובד עד שאני מריץ שיר ידנית. מה אפשר לעשות ? תודה.
-
- 7 תגובות
- 728 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה לעריכת קבצי AVI ללא צורך בהמרה לפורמטים אחרים תודה
-
- 1 תגובה
- 728 צפיות
-
-
איך עושים את החתימות שיש כאן בפורום.. אלו הדקות והארוכות שמפרסמות מותגים? תודה
-
- 3 תגובות
- 728 צפיות
-
-
Ok, this is my log... please help me... just the safest things to delete... Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 20:14:35, on 04/05/2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\Sygate\SPF\smc.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\eMule\emule.exe C:\Program Fil…
-
- 3 תגובות
- 728 צפיות
-
-
שלום לכולם... יש לי מצלמת ווידאו שהעברתי ממחשב ישן שלי למחשב אחר (חדש יותר). המצלמה די פשוטה (של חברה בשם קונטקט אם מישהו שמע....) המצלמה עובדת בצ'טים (כמו בזה של תפוז) אבל בכל תוכנה אחרת (מסנג'ר ותוכנות ייעודיות) אני רואה מסך קבוע של התמונה (המצורפת). אין לי מושג למה זה לא עובד (הרי המצלמה תקינה ומתאימה לווינדוס - עובדת במחשב הקודם). יש למישהו רעיון? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 728 צפיות
-
-
(מקווה שזה הפורום הנכון) יש לי GMAIL, אבל למרות שמאז שדרוג הפיצ'רים באתר, יש צ'ט מובנה עכשיו לכל גולש, לי ספציפית בבית, אין! הכוונה היא שאם אפתח את החשבון שלי בכל מחשב אחר, עם השם והסיסמה שלי- הצ'ט יופיע והכל טוב ויפה. מאידך- במחשב הביתי שלי אין אפילו קולות של צ'ט! איך זה? למה? בנוסף, ראיתי אצל חבר שהרקע של הג'ימייל שלו שונה (יש תמונת רקע), למרות שלדבריו הוא לא שינה בעצמו כלום, אלא פתאום גילה את זה. יש למישהו מושג מה זו ה"אפליה הזו"?
-
- 3 תגובות
- 728 צפיות
-
-
לאחרונה קניתי מחשב של dell דגם inspiron 1520 המריץ מערכת הפעלה ויסטה. כשאני סוגר את מסך במחשב האינטרנט מתנתק, כמו גם משחקים נתקעים או מתמזערים.השאלה היא איך אני יכול לבטל שעם סגירת המסך המחשב לא יעבור למצב stand by או שינה? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 728 צפיות
-
-
וזה סרט רגיל WMV והוא נותן לי את ההודעה הזאת ואני לא רואה כלום , מה אני צריך?
-
- 4 תגובות
- 728 צפיות
-
-
האם פיירפוקס גם שומר על ההורדה כמו מנהל הורדות ? איך ניתן להגדיר מראש לאן ההורדות יגיעו ?
-
- 1 תגובה
- 728 צפיות
-
-
צריך תוכנה שתצלם את המסך נגיד שתצלם אין שאני משחק באיזה שהוא משחק נגיד
-
- 1 תגובה
- 728 צפיות
-
-
איך אני יכול להציג את ה PC BUILDER במוזילה כמו שאני מציג אותו באינטרנט אקפלורר.(הזה בצבע כחול ובצורה אינטראקטבית שכשאני בוחר את המעבד הוא נותן לי גישה לפרטים המתאימים הבאים...) תודה לכל העוזרים
-
- 3 תגובות
- 728 צפיות
-
-
שלום לכולם וחג שמח אז כך לאחר שעבדתי עם dvd shrink אני לא מצליח לצרוב יש כאן אנשים שעבדו כבר עם dvd shrink
-
- 2 תגובות
- 728 צפיות
-
-
אני מקווה שזה הפורום המתאים, ממש לא הייתי בטוח בנוגע לזה. אם לא, בבקשה תעבירו. חיפשתי בפורומים השונים וגם בסטיקי פה, ולא מצאתי תשובה למה שאני מבקש, אז פתחתי ת'ראד חדש. אם פיספסתי משהו, אנא - האירו את עיני השאלה היא כזו: יש לי מצלמה דיגיטלית (Canon Power Shot A700 אם זה משנה משהו) וצילמתי בה סרטוני וידאו קצרים. כשהעברתי אותם למחשב גיליתי שהקבצים הם בגודל טיפה מוגזם (לדעתי בכל אופן...). כמה דוגמות: 40 שניות - 70MB 1:10 - 110MB וכד'. אני אציין שכל הקבצים הם בפורמט avi. אני משער שזה קשור לקידוד או משהו, אבל אני לא מבין בזה בשיט אז אני סתם זורק רעיונות קיצר, מישהו יודע איך אני יכול להקטין את הקבצים? ועוד משהו - את אחד הסרטונים צילמתי כשהמצלמה במאונך. עכשיו במחשב…
-
- 0 תגובות
- 728 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה בפתחית קובץ WORD נגיד שלחו לי אימייל עם קובץ WORD כלשהוא אני מוריד אותו למחשב והוא לא נפתח. הוא מראה את ההודעה הזאת: http://img262.imageshack.us/my.php?image=51523319kh0.jpg כנ"ל לגבי POWERPOINT (מצגות וכו') חוץ מלהסיר את התוכנה ולהתקין מחדש יש למישהו עצה מה לעשות?! תודה לעוזרים. (ומצטער אם זה לא הפורום הנכון לכתוב בו)
-
- 3 תגובות
- 728 צפיות
-
-
אז ככה אני עושה לפי המדריך הזה: http://members.lycos.co.uk/aviv85/Guides/Avi2SVCD.htm וכל סרט שאני מנסה להמיר לSVCD אני נתקל בהודעת שגיאה בTMPGEnc... כל התוכנות הם מהלינקים להורדה דרך המדריך...ואני לא מוצא תרופה לבעיה הזאת... מצורפת תמונה של השגיאה: [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 728 צפיות
-
-
אתר נחמד למדריכים לphotoshop, 3d studio max, CINEMA 4D PhotoShop, Premiere, Maya, Flash ועוד יש גם מדריכים לבנית מפות במשחקים כמו CSS. www.pixel2life.com
-
- 4 תגובות
- 728 צפיות
-
-
PLEASE HELP
-
- 2 תגובות
- 728 צפיות
-
-
שלום רב, יש לי שתי בעיות: 1.יש לי ווינדוס אקס פי בעיברית פרו וניסיתי להפעיל את הנטמיטינג ואי אפשר הוא רושם לי הודעת שגיאה, להפעיל מחדש את המחשב, אבל אני מפעיל מחדש וזה לא עובד,ידוע לכם איך אפשר להפעיל אותו?ואם לא מישהו יכול לתת לי לינק להוריד אחד חדש אבל בעיברית... 2.אני לא מצליח בצ'טים לשלוח תמונות לאנשים, אני יכול לקבל אבל לא לשלוח.. מה אפשר לעשות? יש איזה קובץ שצריך להוריד כדי שזה יעבוד? תודה רבה על העזרה...
-
- 1 תגובה
- 728 צפיות
-
-
האם תוכנה אמינה וטובה לניקוי הרג'יסטרי/ניקוי קבצים לא רצויים?
-
- 6 תגובות
- 728 צפיות
-
-
יש לי מחשב די ישן, מעבד פנטיום 4, כרטיס מסך FX5200 וכל השאר מובנה. התקנתי WIN7 וכל ההתקנים האלה לא פועלים, אם אני אקנה כרטיס קול, וכרטיס רשת פשוטים(ב50ש"ח) הווינדוס יזהה אותם ואני אוכל להפעיל אותם במחשב, ויהיה לי אינטרנט וקול?
-
- 6 תגובות
- 728 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי סיומות של קבצים כאלו:קובץB00,B01 וכו' הDEAMON TOOLS שאמור לפתוח אותם לא פותח ולמרות שיש קובץ קריאה שמאשר שהDEAMON פותח אותם הוא לא עד כמה שידוע לי. אני מנסה עם WINRAR והיא פותחת חלקית את הקבצים ואז יש לי שגיאות בהעלאה שלהם. אז איך אפשרי לפתוח את הקבצים בבקשה.אודה למגיבים.
-
- 2 תגובות
- 728 צפיות
-
-
Win 7. אני מחפש דאדגט לשולחן העבודה, שיודע לי כשנכנס מייל. יש כזה דבר?
-
- 3 תגובות
- 728 צפיות
-
-
במידה והלכה מערכת ההפעלה ויש קבצים על המחיצה שלה, אני רוצה להעביר אותם צ'יק צ'אק לכונן חיצוני שמתחבר בUSB למחשב. יש תוכנה כזאת שעולה מדיסק ללא מערכת הפעלה ומאפשרת גישה לקבצים שעל הHD וגם לUSB? תודה!
-
- 6 תגובות
- 728 צפיות
-
-
יש לי תוכנה לפאלפון שממנה אפשר לישלוט על האימיול ... בישביל להתחבר היא מבקשת Cilent ID ו Password של האימיול ... עכשיו איך אני יודע מהם ?????? (בהנחה שלא נגעתי ולא שיניתי אף פעם סיסמא) בתודה עמית
-
- 1 תגובה
- 728 צפיות
-


