תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
לפי איך שאתם רואים בחתימה שלי של הפורשה בצד יש את התצבע הלבן, איך אני חותך אותו כך שמה שיהיה במקום הלבן זה הצבע של הפורום, כלומר ללא צבע?
-
- 4 תגובות
- 729 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שיודעת לערוך תפריטים ב דיוידי למצגות תמונות ווידאו
-
- 4 תגובות
- 729 צפיות
-
-
התלבטתי אם לפתוח את זה פה או בפורום windows ... מישהו יודע איך מגדירים הקלטת מהכרטיס קול במסנג'ר ? אני יודעת איך עושים את זה בXP אבל בויסטה לא מצאתי את זה ...
-
יש לי Firefox בעל ממשק בעברית. איך אני משנה אותו שיהיה עם ממשק אנגלית? תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 729 צפיות
-
-
לאחר סריקה בעזרת NORTON גיליתי שיש לי סוס טרויאני במחשב שבא מתוכנה שנקראת SHOW BEHIND האנטי וירוס לא מצליח למחוק את הקובץ וגם אני לא יכול למחוק אותו ידנית --- יש למישהו רעיונות\ניסיון???? תודה ???
-
- 1 תגובה
- 729 צפיות
-
-
-
היי, יש לי מחשב נייד TABLET וGPS ואני לא מצליח למצוא תוכנת ניווט בעברית ועם מפות של ישראל שאני אוכל לנווט איתו, כל התוכנות תומכות רק בPOCKET PC ואין אחת שעובדת על נייד, לא IGO ולא DESTINATOR. מישהו יכול לעזור לי? ואם באמת אין כזאת תוכנה, איך אני יוצר EMULATOR של POCKET PC על המחשב הנייד שלי כדי שאוכל להריץ את התוכנות???
-
- 2 תגובות
- 729 צפיות
-
-
יש לי קובץ זיפ שאני רוצה לדעת איזה תוכנה כיווצה אותו כולל הגרסה שלה תודה
-
- 10 תגובות
- 729 צפיות
-
-
מאיפה אני יכול להביא סקינים למירנדה ליט 3 תודה מראש אדיר
-
- 2 תגובות
- 729 צפיות
-
-
אהלן, יש לי בעיה קטנה, אני רוצה להוסיף דף באמצע סדרת הדפים כדי להמשיך משהו בהתחלה. איך אני מוסיף דף חלק (ריק)?
-
- 1 תגובה
- 729 צפיות
-
-
שלום, נתקלתי באתר בו אני צריך לחפש דף בודד, אך אינני מוצא אותו, אני יודע בערך מה שמו של הדף, בערך, אך בכל זאת אינני מוצא אותו. היש תכנה שבה אני אקליד: www. 123456789.com, ואני אקבל את כל הדפים באתר? בתודה מראש, אמיר.
-
כאשר אני מבצע שיחה במסנג'ר ומשתף וידאו אין לי בעיה עם הפיירוול. אך כאשר אני רוצה להוסיף קול לשיחה אני לא יכול לעשות את זה מבלי לסגור את הפיירוול. יש למישהו מושג איך אפשר להתגבר על זה. ובאותה נשימה אני רוצה לשאול איך פותחים פורט ספציפי ב-zone alarm. אשמח אם תעזרו לי.
-
- 8 תגובות
- 729 צפיות
-
-
איך אני יכול להפוך xvid ל mpg ניסיתי כמה תוכנות אבל יש רק אפשרות מ divx ל mpg תודה מראש למי שעוזר :-*
-
- 2 תגובות
- 729 צפיות
-
-
שלום לכולם וחג שמח אז כך לאחר שעבדתי עם dvd shrink אני לא מצליח לצרוב יש כאן אנשים שעבדו כבר עם dvd shrink
-
- 2 תגובות
- 729 צפיות
-
-
לא כמו הדיון של IMT. לפני כמה שעות, קרו כמה נפילות מתח בהפרשים של שתי דקות וחצי בערך. אני, ברוב גאונותי, לא כיביתי את המחשב. הנזק נעשה, המחשב נדלק, לה לה, לי לי, אך הווינדוס לא פועל. ניסיתי להכנס למצב בטוח, והוא נתקע בקובץ מסויים. ברור לי שהמידע שם נהרס רובו, אם לא כולו, אך תהיתי, האם יש תוכנה כלשהו להציל את מה שנשאר, ללא הפעלת הווינדוס? (היו לי דיסקטוני הצלה של pqmagic, תיכננתי להוסיף עוד מחיצה, להתקין שם ווינדוס או לינוקס ולהציל מה שנשאר, אך עם המזל שלי, הדיסקטים לא עובדים..) בתודה מראש... נעם... נ.ב. אני מקלל את היום שהסכמתי להכניס למחשב הזה ספק ג'נרי. (האחרי שנשרף האנטק בכמה מפתיע, הפסקת חשמל, לפחות הוא לא דפק לי כלום בדרך).... עריכה: אחרי שניסיתי לפרמט ללא הצלחה, ו…
-
- 1 תגובה
- 729 צפיות
-
-
הבעיה הכי הזויה שנתקלתי בה מעולם: משתמש ב- kaspersky internet security 8.0.0.506. יצא לי להתקל במילה laureates, וכשניסיתי לגלות מה היא אומרת עם QTL קיבלתי ג'יבריש במקום תרגום. בנסיון לתרגום דרך מורפיקס, קיבלתי דף ריק הנושא את הכותרת gif image, 1x1 pixels. אותו דבר קיבלתי בחיפוש בגוגל. התופעה חוזרת על עצמה גם ב- IE8 וב-chrome. החלטתי לכבות את הקספרסקי, והכל הסתדר. כשהדלקתי אותו מחדש, התופעה חוזרת על עצמה. כמו כן, אפילו כניסה ישירה ללינק הבא לא מתאפשרת כשהקספרסקי פעיל: http://en.wikipedia.org/wiki/Nobel_laureate (מקבלים דף שכותרתו gif image...). איפסתי את הגדרות הקספרסקי אך זה לא עזר. פרט לתופעה הזויה זו, הכל תקין ולא נתקלתי בשום דבר דומה בעבר. אשמח לעזרתכם. עריכה: נ…
-
- 0 תגובות
- 729 צפיות
-
-
שלום לכולם, הורדתי את התוכנה partition magic מהמדריך הבא: http://www.lala.co.il/modules.php?name=For...p=324651#324651 התקנתי אותה ומתי שאני בא להפעיל אותה היא מעלה לי הודעת שגיאה: [ מה עושים כדי שהתוכנה תעלה?! תודה..... נ.ב יש לציין שהתקנתי והסרתי אותה פעמיים כדי לוודא שלא היה בעיה בהתקנה... הסרתי אותה מהרגסטי ומכל מקום אחר ככה שלא יכלו להיות "שאריות"..
-
- 2 תגובות
- 729 צפיות
-
-
יש לי איי סי קיו פרו 2003 (ICQ PRO 2003A). ווינדוז אקס פי. לאחרונה אני לא מצליח לקבל קבצים מאנשים שמנסים לשלוח לי, אבל אני כן יכול לשלוח להם. גם אחרי מספר פירמוטים, התקנות חוזרות של ווינדוז, והתקנות חוזרות של האיי סי קיו זה לא עובד. עברתי על המאפיינים ואין שם משהו חריג, או משהו שמרמז על הבעייה. יכול להיות שפיספסתי משהו? האם מישהו יכול לעזור? (אני מעדיף שלא להתקין גירסה אחרת כמו איי סי קיו לייט) תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 729 צפיות
-
-
יש לי בעיה ב-FLASH אני לא מצליחה להעלים את העיגול הכפול כדי שיצא בסוף מין טבעת ואני לא מצליחה גם עם אפקט ה - MASK משהו מוכן לעזור ? הוספתי גם תמונה http://img433.imageshack.us/img433/968/gfvo0.jpg
-
- 3 תגובות
- 729 צפיות
-
-
אני מתחבר לאיטרנט חינם שאני קולט מהסביבה קניתי במיוחד לזה אנטנה ב 100 שקל שקולטת חזק ואני שם אותה על אדן החלון וממנה אני מריץ כבל אינטרנט שנכנס לי למחשב הבעיה היא שבכל הבית קולטים חלש מאוד רק בחלון טוב זה אומר שאם אני רוצה אינטרנט בספארטפון שלי אני צריך ללכת לחלון עכשיו הורדתי תוכנה אחת שמקפיצה את האות שנקלט ומשדרת אותו מחדש דרך הכרטיס רשת שלך עכשיו אותה אנטנה על החלון לא רק שקולטת את האינטרנט אלא גם משדרת אותו בכל הבית ויש לי איכות קליטה 100% אם קודם היה 30% והמהירות אותה מהירות עכשיו אני יכול להסתובב בבית חופשי עם אינטרנט בטלפון אפשר לראות בתמונה המצורפת שהאדום זה הרשת שבניתי המוקפצת והיא מקפיצה את הרשת בצבע לבן TP-LINK תוכנה בשם connectify http://www.connectify.m…
-
- 0 תגובות
- 729 צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחר שהתקנתי WIN XP PRO במחשב עם הנתונים הבאים: מעבד E6550,לוח P35DS3L -GIGABYTE,כ. מסך INNO3D 8600GT 512M , יש לי שתי בעיות (סימני קריאה) כשנכנסים ל-DEVICE MANAGER : 1.video conroller VGA compatible - לא ניתן לבחור קצב רענון של המסך רושם: "USE HARDWARE DEFUALT SETTING " 2.REALTEK HIGH DEFINITION AUDIO - אין קול ואייקון (בפינה למטה) - של REALTEK ניסיון לעדכן דרייברים מחדש לא צולח. האם זו בעייה בלוח או שניתן להתגבר עליה דרך פורום זה...רגע לפני שאחזור לחנות וממש לא בא לי. ד"א- אתמול התקנתי מחשב זהה והכל עבד FIX מישהו?? בבקשה?? תודה שון
-
- 5 תגובות
- 729 צפיות
-
-
שלום , כשאני מבצע חיפוש באחד הפורומים כאן , אני מגיע לתוצאות החיפוש ונכנס לאחד הקישורים בעמוד התוצאות , אך כשאני מבצע BACK בדפדפן ע"מ לחזור לתצוגת תוצאות החיפוש , אני מקבל דף ריק ורק לאחר שאני עושה REFRESH לדף , אזי מתקבלות התוצאות חיפןש..ממש מוזר ומעיק . מישהו נתקל בתופעה ..אגב זה לא רק באתר אן אלה גם בפורומים אחרים ברשת . בפיירפוקס אין אגב את הבעיה הזו .. מישהו יודע איך פותרים את זה ?
-
- 3 תגובות
- 729 צפיות
-
-
לשנינו יש רשת ואני לא פתחתי שום פורטים מסויימים והתוכנה אומרת שאין לו אפשרות לשחק ולשנינו יש את אותה הגירסה 6.2 מה הבעיה?
-
- 3 תגובות
- 729 צפיות
-
-
ש לי צורב DVD ואני צורב איזה 6 קבצי DIVX לדיסק עכשיו יש סרטים אם AC3 אם 2 דיסקים לדוגמא XXX.CD1 XXX.CD2 אני רוצה לאחד אותם על מנת לראות את זה רצוף בקיצר שיצא לי קובץ אחד של 1400 מגה. ניסתי לאחד אם 2 תוכנות Movie Joiner של MovieToolBox ו AVI JOINER בשניהם התוצאה הסופית במחשב היא סבבה אבל שאני שם את זה ב DVD ב APEX 2400 הוא שומע בלי סאונד ורואה את התמונה ובדיודי של METZ הוא בכלל רושם שאני מעלה את הסרט שהוא לא מסוגל להפעיל אותו. לפי דעתי גיגה וחצי קצת כבד אל המעבד של ה DVD כי היה סרט אחד שהקול גימגם. ?(לשאר כמו שאמרתי לא היה סאונד בכלל) למישהו יש פה עוד תאוריות
-
- 4 תגובות
- 729 צפיות
-
-
שלום.. יש לי Microsoft Office PowerPoint 2003 (כי יש גירסאות אחרות) בקיצור יש לי כמה שאלות 1)- אני עושה מצגת של תמונות ואני רוצה לשלב מוזיקה ברקע....מוזיקה שאני בוחר שיר שיש לי במחשב ולא מהמוזיקה שהאופיס מביא לי....אז השאלה שלי איך אני יכול לצרוב את המצגת בצורה שהמוזיקה תישמר במצגת ולא מקומית... (כי ניסיתי והוא צרב את המצגת אך לא את המוזיקה.. 2) איך אפשר לצרוב את המצגת שתעבוד גם אם אני יירצה להפעיל אותה בDVD...כלומר יש משהו מיוחד? זהו...הכי חשוב לי זה לדעת איך לסדר שהמוזיקה שאני רוצה תישמר ברקע כשאני צורב ואז במחשב אחר או בDVD היא תופיע ולא תעלם...
-
- 0 תגובות
- 729 צפיות
-


