עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ruler,

    שלום, אני מחפש תוכנה שתמיר קבצי midi,mp3,wave תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 729 צפיות
  2. הרבה פעמים שיש כתבה טובה או משהו מענין באינטרנט אני מגבה את כל הדף אינטרנט עי scrapbook אם אני פשוט יעתיק את הלינק של האתר,האם יכול להווצר מצב שעוד שנתיים שאני ארשום את הלינק התוכן לא יהיה זמין?

    • 5 תגובות
    • 729 צפיות
  3. המידע היה בהרדיסק שלי לפני שנה בערך ומאז פירמטתי פעם אחת... (פירמוט פשוט של הדוס לא פירמוט גריסה) יש מצב שאני מחזיר אותו ? ואם כן ע"י איזה תוכנה ?

    • 2 תגובות
    • 729 צפיות
  4. Started by shmulik13,

    שלום חבריםם כאשר אני מפעיל את בבילון אני נתקל בהודעה כזאת YOUR BABYLON HAS EXPIRED TO CONTINUE ENJOYING BABYLON SERVICES PLEASE CLICK OK כאשר אני לוחץ אוקיי הוא מפנה אותי לאתר שלהם כדי שאני ארכוש את הבבילון מישהו אולי יודע איך אני מסדר את זה?(בלי לרכוש את הבבילון ) תודה לעוזרים...

    • 7 תגובות
    • 729 צפיות
  5. Started by BeNnYBoO,

    כמו בכותרת, יש לי שאלה... מה ההבדל בין שלושת המצבים? 1) SMARTPlacing 2) Consilidate Free Space 3) Defrag יש לי שאלה מה צריך לעשות על בסיס יומי, זאת אומרת, עשיתי שזה יעשה כול שלושה ימים את מצב 1 אני חושב כי זה Recommanded אני צריך גם לעשות DEFRAG בכול יום (או שלושה)? ומה בנוגע למצב ה-2?

    • 3 תגובות
    • 729 צפיות
  6. Started by BloodyW,

    הי, יש לי Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000 שעובדת בחיבור USB בלבד. התקנתי לאחרונה ויסטה ב HDD אחר, ובשביל לעבור בינה לבין XP אני צריך להחליף מקלדת שתואמת PS/2. הבנתי שחיבורי USB לא עובדים בביוס\דוס כברירת מחדל או משהו, אז איך גורמים למקלדת לעבוד במסך ה-DUAL BOOT?

    • 1 תגובה
    • 729 צפיות
  7. שלום, יש לי בעיה מעצבנת כבר הרבה מאוד זמן שהתחילה לי שהתקנתי windows 7. אני מכניס דיסק ואז כל המחשב נתקע. אני כבר לא יודע מה לעשות. חיפשתי תשובה לכך בגוגל אך לא מצאתי כלום. חשוב לציין כי המחשב מזהה את הדיסק. (ניקיתי את העינית כבר) היצרנית של הכונן היא lg

    • 1 תגובה
    • 729 צפיות
  8. שלום אני חדש בפורום ואני צריך עזרה דחופההההההההה כי קבר 3 חודשים אני מחפש ולא מוצה ועד שאני מוצה (דרייברים) אז הם לא עובדים טוב ככה אני צריך דריברים של מסך ושל קול בבקשה תעזרו לי: דרייברים של מסך:NVIDIA RIVA TNT2 model 64 microsft coporation ודדרייברים של כרטיס קול:mpu-401 compatoble midi device אבל יש בעיה בדריברים של המסך אני מנשה להתקין וזה נותן שגיאה:nvidia setup program could not locate any drivers that are compatible with your current hardware.setup will now exit אבל מישהו נתן לי אתר שיש שם קובץ שמוסיף תמיכה לכל הכרטיסים בכל הדרייברים זה האתר:http://www.guru3d.com תודה רבה לכול מי יכול לעזור ליאו שרק ינשאה

    • 2 תגובות
    • 729 צפיות
  9. Started by tazos18,

    היי, יש לי בעיה שהורדות נעצרות לי באופן אוטומוטי באמיול למשל יש לי קובץ מסוים שבדיוק ב-9.28 מגה נעצר (וניסיתי להוריד כמה פעמים) למישהו יש מושג? ???

    • 9 תגובות
    • 729 צפיות
  10. Started by SeaMonster,

    הורדתי והתקנתי היום את 3dmark06 , וכשאני מנסה להפעילת אותה זה כותב לי : This application has failed to start because OpenAL32.dll was not found למרות שזה כן התקין OpenAL כחלק מההתקנה של 3dmark. מערכת ההפעלה שלי היא 64ביט , אולי יש איזשהו קשר?

    • 3 תגובות
    • 729 צפיות
  11. Started by wow,

    אני מעוניין לפתוח FTP מהמחשב שלי בעזרת המדריך הזה http://planet.nana.co.il/zbengnet/8.htm איך יוכלו אנשים להתחבר אלי? איך זה הולך? מה\מו\מי?

    • 0 תגובות
    • 729 צפיות
  12. Started by sk8,

    מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה שתתן לי את הטמפרטורה של הכרטיס מסך ?

    • 6 תגובות
    • 729 צפיות
  13. Started by אבי11,

    שלום אני מחפש תוכנה חינמית שיודעת לשלוח ולקבל פקסים תחת XP . כן, אני יודע שיש תוכנה מובנית בXP אבל אני מחפש תוכנה אחרת יותר נוחה להפעלה. מצפה לתשובותיכם.

    • 4 תגובות
    • 729 צפיות
  14. לאחר שאני מדליק את המחשב שלי (מפרט בצד) והשולחן עבודה עולה, יש אפשרות להזיז את העכבר, לשים את הסמן על אייקונים ולראות מה הם, אבל לאחר לחיצה עליהם (אקספלורר START סתם TXT או כל דבר אחר) המחשב נתקע. העלתי את המחשב דרך SAFE MODE והרצתי CCLEANER, הורדתי תוכנות לא חשובות מלעלות בהתחלה, כיביתי והדלקתי כיביתי והדלקתי עשיתי ריסט אבל כלום.. המחשב בשלו.. יש למישהו מה לעשות? אני ממש צריך לעבוד עם המחשב.. מערכת ההפעלה היא ויסטה..

    • 3 תגובות
    • 729 צפיות
  15. Started by Radeon38,

    שלום רציתי להתקין את התוכנה והלכתי לאתר היצרן.נסיתי להתקין את גרסא 8 ואת גרסא 7 וקיבלתי הודעת שגיאה כזו : unicode system are corrently not sppurted אני עובד עם XP 32 ביט באנגלית עם 1.5 גיגה זיכרון ומעבד אתלון XP 1.8

  16. Started by tiger3,

    מישהו יודע אולי מה זה CPPM Key ? זה קורה לי כשאני לוקח קובץ וידיאו מסויים וגורר אותו ל - PowerDvd תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 729 צפיות
  17. Started by the kooks,

    שלום רב. שמעתי על תוכנה בשם 3DMARK תקנו אותי עם טעיתי בשם, שבוחנת את הביצועים של המחשב, עכשיו מישהו יכול לתת לי לניק לאותה תוכנה+הסבר איך אני משתמש בה? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 729 צפיות
  18. Started by SandLegion,

    היה לי סיסופט של 2005, אני לוחץ עליו דאבל קליק להתחיל אותו, הסמן נהפך לשעון חול לשניה ואחרי זה נהפך לסמן רגיל אבל התוכנה לא עולהץ מחקתי את 2005 והתקנתי את 2007 במחשב, אותו דבר. במקרה עכשיו עשיתי פירמוט למחשב והתקנתי את 2007 ושוב אותו דבר. מה יכולה להיות הבעיה???

    • 3 תגובות
    • 729 צפיות
  19. אני זקוק לחבילת קודקים לווינדוס 98 שתכלול הרבה קודקים (AVI, XVID,DIVX וכו'). תתפלו יש אנשים שמתשמשים בזה, טוב נו כשהמחשב בן 7 הוא לא בדיוק יכול להחזיק XP.

    • 8 תגובות
    • 729 צפיות
  20. Started by Wreckovski,

    שלום. רק התקנתי את ה-Photoshop CS2 (9.0) ושמתי לב שהצבעים מוזרים. ניסיתי לעשות Difference Clouds בצבעים של שחור ולבן (סולידיים, FFFFFF ו-000000), ומשום מה הגוונים של השחור הם חומים-משהו. זה לא היה ככה לפני המסך, החדש (הsyncmaster 793DF) ועכשיו הופיעה שורה חדשה בהגדרות צבעים של הפוטושופ שקוראים לה "Natural Color Pro 1.0 - Samsung" האם מישהו יכול לעזור לי עם זה? :\ אני אוהב את הפוטושופ שלי, ומתגעגע לשחור וללבן שלי. בתודה, שי.

  21. Started by prince8900,

    יש לי בעיה כל פעם שאני פותח את ה- explorer הוא לא נכנס לאינטרנט והדף נתקע. הבעיה היא רק באינטרנט.

  22. אם אני רוצה לחבר כמה קבצי VOB במשקל 1 GB לסרט אחד ארוך, איזה תוכנה אני צריך? תודה מראש. .swg

    • 3 תגובות
    • 729 צפיות
  23. Started by TaMiRn2,

    אני רוצה לחדד כמה שאפשר את התמונה בGOOGLE EARTH זה סתם מקום מבודד ולא חשוב שאני קורא לו בית אבל אני רוצה לנסות לחדד את הרזולוציה של התמונה כמה שאפשר איך עושים את זה? תודה...

    • 3 תגובות
    • 729 צפיות
  24. Started by Danny_Malis,

    יש לי בעייה עם התוכנה הנ"ל, היא תוקעת לי את המחשב ולא רוצה לעבוד. האם יש פתרון ? (המפרט בחתימה).

    • 1 תגובה
    • 729 צפיות
  25. התקנתי לפני כמה זמן IE7, ונתקלתי בבעיה הבאה: לפעמים הדף מוצג רק חלקית (כלומר חלק מהדף חסר). הבעיה קורה בכל מיני אתרים, ספציפית היא קורה די הרבה בויקיפדיה העברי (כל כמה עמודים יוצא שלא מופיע הסרגל מימין, או שכל הדף חסר). מהסתכלות על המקור של הדף נראה שכולו יורד, אבל הוא פשוט לא מוצג. חיפשתי על הבעיה באתר של מיקרוסופט ולא מצאתי תשובה. מישהו נתקל בבעיה ו/או יודע איך לפתור אותה? תודה. נ.ב. אל תאמרו לי לעבור ל-FF אני כבר משתמש ב-FF, לאבא שלי יותר נוח IE.

    • 3 תגובות
    • 729 צפיות

דיונים חדשים בפורומים