תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש חלקים בדפים שה-FIREFOX לא פותח לי אותם והייתי מצליח לפתוח אותפ רק ב-EXPLORER 7 עכשיו הם לא עובדים לי לא בזה ולא בזה למה...?
-
- 7 תגובות
- 730 צפיות
-
-
מחפש תוכנה לביצוע surface scan. מישהו יכול להמליץ לי על אחת כזו ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 730 צפיות
-
-
ששולחים לי הודעות זה כותב לי שההודעה היתה גדולה מדי ולינק ללחוץ אליו שמוח לי את ההודעה מה לעשות?
-
- 0 תגובות
- 730 צפיות
-
-
היי חברים מצאתי שומר מסך די קטן של הלוגו של ROG שאני מאוד אוהב.. כמו שניתן לשים לב הלוגו הוא באמצע , ולמעלה הרקע בהיר וככל שיורדים יותר למטה הוא הולך ומתכהה עשיתי את זה בצייר (רק הוספתי לו עוד רקע שיהיה רזולוציה גבוהה ולא מטושטש) כי אני לא מבין בפוטושופ ואין לי אותה ביכלל במחשב.. בכל מקרה בקשתי היא כך : מישהו יכול לעשות רקע שיהיה כחול פחות או יותר כהה מאחורה משהו עדין אולי , ובאמצע הסמל של ROG או איזה רקע בצבע אחר עם הלוגו הזה.. (כל מה שתחשבו שישתלב יפה) אשמח לעיצובים שלכם מאחר ואני ממש צריך רקע לשלוחן העבודה אני מצרף תמונה של הלוגו והרקע כרגע , כל מי שיכל לעשות אותו יפה יותר מוזמן לעשות רב תודות לעוזרים [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 730 צפיות
-
-
התקנתי את Bittorrent ואת הexperimental client. חיפשתי שם של קובץ באיזה אתר והעסק עובד מצויין. כמה שאלות - אין בclient שום מקום לסמן בו share directory - אני אמור לפתוח חלון נפרד לכל קובץ שאני רוצה לחלוק עם אחרים? לא ממש הבנתי איך זה עובד... אם יש לי קובץ DAT של הורדה בקזאה ואני רוצה להוריד את אותו הקובץ בBT, אני יכול פשוט לשנות לו את השם (בהנחה שאני בטוח שאותו קובץ ישנו בBT) לפתוח אות עם הclient והוא ירד בBT? בכלל - התוכנה הזו בטוחה או שיש חורי אבטחה שצריך לדעת עליהם?
-
- 3 תגובות
- 730 צפיות
-
-
האם אפשר לשמור תמונות של פלאש במחשב?? תוכנה אולי? או משהו? תודה
-
- 3 תגובות
- 730 צפיות
-
-
אני מנסה להוריד מהאינטרנט תמונה. הבעייה היא שכשאני מגדיל את התמונה אני לא יכול לשמור את התמונה הגדולה (לחצן ימני לא מגיב). האם יש אפשרות אחרת לשמור את התמונה? תודה
-
- 2 תגובות
- 730 צפיות
-
-
אני לא יודע אם הכותרת ברורה אז אני אסביר. אני לא יודע ,יש תוכנה כזאת שעושה סריקה למחשב רואה איזה קבצים יש בווינדוס ואז כשבא לי אני לוחץ לשחזור והיא עוברת על המחשב ומוחקת את כל הקבצים שלא היו שם בזמן הזכירה? אם אין דבר כזה אז למתכנתים מביניכם זה רעיון לא רע.אם מישהו היה עושה אותו אנשים היו משתמשים בזה (רמז רמז) ;).
-
- 7 תגובות
- 730 צפיות
-
-
שלום יש לי פה איזשוהי בעיה שלא הצלחתי לפתור ב word -2003 כפי שאתם רואים פה בתמונה כאשר אני לוחץ על מקש הרווח נוצרים לי מין נקודות באמצע ועוד סימן מוזר שמתווסף ברגע שאני לוחץ על enter . http://img104.imageshack.us/img104/2404/dournnj7.jpg
-
- 4 תגובות
- 730 צפיות
-
-
שלום , ישנם היום פתרונות מסחריים למגוון בעיות של Data Mining כגון הפתרונות של חברת SAS או SPSS. הבעיה היא שהם מאוד יקרים - עשרות אלפי דולרים. האם מישהו מכם מכיר תוכנה חופשית או אלגוריתמים ברמה גבוה המסוגלים לנתח מידע טקסטואלי ו/או טבלאי ולמצוא בינהם קשרים ואפשרות לבצע חיזוי? משהו המבוסס על Clustering, Association וכדומה. . .
-
- 0 תגובות
- 730 צפיות
-
-
היי , אני חושב שיש לי את כל הCODECים האפשריים , אבל למה אני לא מצליח להריץ קובץ MPEG שהוא בעצם SVCD פשוט ?
-
- 3 תגובות
- 730 צפיות
-
-
האם יש תוכנה לניהול רוחב הפס? לדוגמא אם אני מפעיל אימיול ואיסיקיו מסנג'ר ואקספלורר ואני רוצה להקצות יותר משאבים (רוחב פס) למשהו אחד- יש תוכנה בשביל זה? אולי משהו שדומה ל ויינדוס ט אסק מנג'ר של ויידוס אקס.פי רק בשביל רוחב הפס ולא זיכרון וסי.פי.יו?
-
- 0 תגובות
- 730 צפיות
-
-
אז ככה אני רוצה לעשות כרטיסי ביקור יש פונקצייה שאיתה ניתן להשתמש באחת מתוכנות האופיס בכדי להכין כאלה?? אם לא יש למישהוא המלצה לתוכנה שניתן להכין בה כרטיסי ביקור..?? תודה רן
-
- 2 תגובות
- 730 צפיות
-
-
בע''ה, שלום, אני צריך אנטי וירוס למחשב והייתי מעונין לקבל המלצה על אחד מכיון שיש המון סוגים. ד''א, יש לי WINDOWS XP
-
- 3 תגובות
- 730 צפיות
-
-
שלום, (רשמתי את זה גם בפורום מצלמות דיגיטליות כי לא ידעתי לאיפה זה שייך למרות שפה זה נראה יותר מתאים). צילמתי סירטוני ווידאו במצלמה הדיגיטלית שלי ועכשיו אני רוצה לעשות מהם סרטם, הבעייה היא שהם עם סאונד ואני רוצה להוריד להם את הסאונד ואם אפשר דרך התוכנה movie maker שמגיעה עם הווינדוס. (XP) תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 730 צפיות
-
-
יש לי כמה שאלות על תוכנות פיירוול-מה זה בדיוק? תוכנה כלשהי בעלת פורטים שמגנה על המחשב? מוירוסים? ואיזה גרסאות יש לה? צריך להתקין אותה? איך משתמשים בה? ופרמוט מחשב צריך תוכנה?נגיד אני מפרמט אבל רוצה לשמור כמה תוכנות שלא יימחקו איך אני עושה את זה? תודה וגם תוכנה שנקראת WinDVR מהי בדיוק?
-
- 5 תגובות
- 730 צפיות
-
-
שלום רב אני מעוניין ליבא את רשימת הכתובות שלי בחשבון ה GMAIL ל office outlook 2003 הבעיה היא שאת הקובץ שאני מיצא מהGMAIL ה OUTLOOK לא מוכן לקבל. האם יש למשהוא פתרון אולי אני לא שומר את הקובץ נכון? תודה מראש עמיר
-
- 3 תגובות
- 729 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתוריד לי אתר שלם, על כל הלינקים הפנימיים של סרטים/תמונות/סיפורים שיש בו לתוך המחשב. לא משנה חינמית או בתשלום.
-
- 3 תגובות
- 729 צפיות
-
-
ICQ: מביא וירוסים/קבצים מזיקים אחרים?
-
- 2 תגובות
- 729 צפיות
-
-
-
אני מחפש מדריך לתוכנה, אני מנסה ליצור תפריט ל-SVCD אבל ללא הצלחה...
-
- 3 תגובות
- 729 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם יש תוכנה שמעבירה את מה שסרקתי לעיברית-סרקתי טקסט בעיברית ואני רוצה להעביר אותו לWORD מה עושים?
-
- 6 תגובות
- 729 צפיות
-
-
כפי שניתן לראות ב-LOG, מדובר בעיקר בתעבורת torrent (פורט 59038), מה שככל הנראה משפיע על המהירות. בהגדרות הפיירוול הכל מאופשר עבור התוכנה, כך שלא ממש ברור לי מדוע יש חסימה. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 729 צפיות
-
-
שלום לכם רכשתי לפני מס' חודשים מחשב עם תוכנת וינדוס ויסטה, לקחתי את המחשב לטכנאי אשר שינה את ההגדרות של הוינדוס ועשה שהויסטה יראה כוינדוס XP ואני לא מצליח בשום פנים ואופן להחזיר את ההגדרות שיראה כויסטה, זה מופיע עם ה-START כמו בוינדוס הרגיל וכל ההגדות כמו ברגיל. אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי ל]טור את הבעיה
-
- 7 תגובות
- 729 צפיות
-
-
התקנתי לא מזמן את הדרייברים בגירסא 91.31 וכנראה הם ערכו שינויים באפליקצית nView בדרייברים הקודמים היה לי אפשרות להפעיל את המסך של המחשב והמסך של הטלוייזיה באותו זמן כך שהייתי יכול לגרור סרט למסך של הטלוויזיה ולעבוד בו זמנית על המסך של המחשב ללא הפרעה. עכשיו עם הדרייבים החדשים משום מה אני לא מוצא איך להפעיל את התצורה הזאת... האופציות שנתונות לי עכשיו הם single display - מסך יחיד Clone - שני המסכים מראים את אותה תצוגה, לא עוזר לי ממש ומשהו חדש - Horizontal spam וvertical spam - שלכאורה זה נראה כמו האופציה שאני מחפש אבל זה משהו שונה לגמרי... האופציה הזאת מפצלת לי את הדסקטופ לשתיים (ברצולוציה נמוכה) ככה שחצי מהתפריט התחל מופיע לי במסך של המחשב והחצי השני בטלוויזיה. ככה שעדיין…
-
- 1 תגובה
- 729 צפיות
-


