עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Or94,

    יש לבן דוד שלי מסנג'ר בגירסתו האחרונה. לפני שבועיים הוא נכנס למחשב ולמסנג'ר ואז ראה הכל מטושטש. הוא נכנס לחלון שיחה שמישהו שלח הודעה ופשוט אי אפשר לראות מה רשום שם רק אם מדגישים רואים וגם אז בקושי. גם החלון של האנשי קשר מטושטש ובקושי רואים בכל המסנג'ר. גם בפיירפוקס רואים קצת מטושטש אבל זה נסבל ולא כמו במסנג'ר. יש לו כרטיס מסך HD5770 והוא ניסה להתקין דרייבר חדש וזה לא עזר. המעבד שלו זה Core I5 750 ויש לו ווינדוז 7 ו4GB זיכרון.

    • 0 תגובות
    • 731 צפיות
  2. היי, צריך הצעות וקישורים כמובן לאנטי וירוס עם פירוול שאתם הכי ממליצים לי!!! צריך אחד חינמי...

    • 7 תגובות
    • 731 צפיות
  3. שהיא אומרת. אף אחד כאן לא יודע בפורומים? [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 731 צפיות
  4. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    תראו כבר מאתמול זה משגע אותי אפיול שזה מופעל אצלי התוכנה שחוסמת אותם הם עדיין מופיעים לי חופשי!! ובכמויות שזה תוקעאת המחשב לדקה!! ניסיתי AD-AWARE SE זה מצא לי הרבה זבל מחקתי הכל אבל זה ממשיך!! דרך אאגב משהו מוזר בזון אלרם האחרון זה רושם לי בחלונן הקטן למעלה שזה מריץ לי DLL כ-APP מה זה אומר נראה לי פרצו לי למחשב חבל מאוד שאני לא יכול לבדוק אם נורטון כי הוא 2002 ועבר זמנו ואין לי משהו אחר אז אם זו תולעת יש למישהו איזה אתר להוריד אנטי וירוס חינם חינמי תודה עריכה מופיע לי בחלון גם WINDOWS NT APP גם כן למהה ממתי רק מאתמול זה התחיל לפני זה בחיים לא היה מופיע

    • 5 תגובות
    • 731 צפיות
  5. Started by gringo,

    בוקר טוב לכם! נתקלתי בבעיה מוזה ב word 2007. לאחר משחקים של אשתי בתוכנה לשם הוספה של נוסחא הגעתנו למצב שבו כל לחיצה על מקש רווח גורמת ל הופעה של נקודה (middle dot). לא מצליחים למצוא כיצד לבטל את המצב. מחקתי את hnormal אבל ללא הואיל. מחפש כוונים לפתרון

    • 4 תגובות
    • 731 צפיות
  6. Started by oded6188,

    חלק מהסמלים באייסיקיו 5 שלי פשוט נחתחים ומתערבבים עם עצמם... תראו (מסגרת שחורה): http://s23.yousendit.com/d.aspx?id=2IVOGEG2NUN583OX4FW9KF13GR

    • 3 תגובות
    • 730 צפיות
  7. Started by gabi21,

    היי התקנתי שרת2.2 APACHE על סביבת WIN בנוסף לכך התקנתי תוכנה אשר אמורה לעבוד על השרת הזה אך משום מה אין לי מושג מה ה URL של אותה תוכנה (אך אני מתחבר להתוכנה שהתקנתי ממחשב אחר שנמצא ברשת) יש למישהו מושג אך אני יודע איזה URL -לים נמצאים אצלי ב APACHE ?

    • 6 תגובות
    • 730 צפיות
  8. כי כרגע אין לי כונן די וי די במחשב,ועל המשחקים סימס 2 וסאן אנדראס זה נותן לי שגיאה הבנתי מבירורים בגוגל ששתי השגיאות קורות בדרך כלל מדיסקים פגומים,זה לא ממש המצב פה אז מה יכולה להיות הבעיה? בדימון טולס אולי? יש תוכנה אחרת? תודה.

    • 5 תגובות
    • 730 צפיות
  9. Started by mat77,

    מספר שאלות לאחרונה האינטרנט שלי(אקספלורר7) החל להיתקע בעת הפעלת סירטונים, איך אפשר לתקן את זה? ועוד שאלה אם אני רוצה להחליף את הגירסה של האקספלוררר שלי לעברית אני צריך למחוק את הגרסה הנוכחית ? תודה רבה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 730 צפיות
  10. אשמח לדרך/תוכנה כזו או אחרת. תודה רבה, אופיר

    • 5 תגובות
    • 730 צפיות
  11. Started by Cooler-Master,

    השאלה בכותרת. אני מודע לחוקי הפורום אבל זה קשור לתוכנה עצמה ואני חייב לדעת אם מישו פה יודע. אם זה עדיין לא חוקי אז אני מצטער מראש :s05:

  12. Started by pringles,

    אני מחפש קובץ בשם: [sv]andrew.reynolds'.wonderful.life.drew.wmv פעם הורדתי את זה ממירק אבל מאז לא מצאתי את זה יותר האם יש דרך לחפש קובץ ברחבי הרשת כאילו לעשות סריקה בהכל ftp mirc http האם יש איזושהי דרך?

    • 3 תגובות
    • 730 צפיות
  13. אני יכול לראות את שתיהם? כי זה מראה לי רק אחד

    • 0 תגובות
    • 730 צפיות
  14. תמונה אחת כל פעם? התקנתי פיקאסה במחשב שלי וזה משום מה לא מוריד תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 730 צפיות
  15. Started by nuctornal wisdom,

    התחלתי להשתמש בutorrent ואני מאוד מרוצה ממנו, רק דבר אחד חסר לי, שיהיה כתוב כמה זמן בתכלס אתה מוריד את הטורנט, יש איזה אפשרות להוסיף את זה? טנקס

  16. שלום. לפני כמה שבועות קניתי את המקלדת מולטימדיה של מיקרוסופט, והכל פועל בסדר. עכשיו, נכון יש את הכפתורים ששולטים על המדיה פלייר? אלה שמעבירים שיר קדימה שיר אחורה? כן, אלה. יש איזה שהיא דרך שאני יכול לעשות שהם ישלטו גם על הWinamp? תודה. ועל הדרך עוד שאלה, מאיפה אפשר להוריד את הפלאג אין של הווינאמפ למסנג'ר?

    • 9 תגובות
    • 730 צפיות
  17. נכנס לי וירוס למחשב השבית את האנטיוירוס ולא נותן לו לעלות.... ניסיתי להתקין גם NOD32 וגם קספרסקי ובשלב מסויים של ההתקנה הוא כותב לי שאין לי גישה לתקיה שנמצאתבמקרה של הקספרסקי) C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Kaspersky Lab\AVP8\Bases ואז איאפשר להמשיך בהתקנה וכאשר ניסיתי לעשות WINDOWS UPDATE גם לא הצלחתי כי הוירוס חסם כל מיני SERVICES

    • 4 תגובות
    • 730 צפיות
  18. שלום אין לי מושג אם זו בעיה ממש .. יש לי תהליך System מוזר במנהל המשימות ב - Windows XP .. הוא פשוט לוקח המון משאבי מערכת ומאט את המחשב בצורה רצינית .. המחשב עצמו עובד רגיל, פשוט הזמן תגובה לכל פעולה איטי מאוד .. רק אחרי ריסטרט המחשב חוזר לעצמו ועובד בצורה חלקה .. אין לי שום בעיה של וירוסים / Spyware / Trojan וכד' .. אני משתמש באנטי וירוס Symantec AntiVirus Corporate Edition 9.0 בפיירוול Zone Alarm ובפיירוול המובנה של Windows XP TDS-3 נגד טרויאנים ממה הבעיה נובעת ? איך אפשר לסדר את זה ? אין לי מושג אפילו למה קשור התהליך הזה .. אם הוא באמת קשור ל - System או לא .. התהליך שעליו אני מדבר נקרא "vsmon.exe" כמו בתמונה : תודה רבה מראש ..

    • 4 תגובות
    • 730 צפיות
  19. Started by MrAccident,

    אני רואה ומתכוון לראות הרבה סרטי לימוד ארוכים, השיטה שלי היא לעשות "Increase Frame Rate" כך שזה ניהיה מהיר יותר ויותר קל להתמודד עם הסרט היו לי הרבה בעיות עם המקודדים אז הסרתי את כולם חוץ מכמה של הוינדוס, ועכשיו כשאני עושה את זה אז הוידאו רץ מהר אבל הקול מאחר (יש בעיה רק במהירות יותר גבוהה מברירת המחדל), ומתישהו הוידאו עוצר ומחכה לקול שיגיע עד אליו וזה לוקח כמה זמן האם מישהו מכיר מקודד שפותר את זה, או בדרך אחרת? אגב עד לפני שבוע זה עבד, רק שהייתי חייב לעשות סדר במקודדים מכיוון שהתחילו בעיות שגרמו לכך שלא ניתן היה לראות בכלל את הסרט ואני מעדיף להתקין כמה שפחות מקודדים נוספים כי יותר מדי מקודדים יוצרים בעיות אז אם מישהו מכיר מקודד ספיציפי זה עדיף מחבילה אבל אם יש חבילה שפות…

  20. Started by idofr,

    אני מדבר על הכתוביות הרצות לא על תמונות מהסרט או משהו

    • 0 תגובות
    • 730 צפיות
  21. לא מזמן החלפתי מארז ושיניתי את הקונפיגורציה של הצורבים (HD ממוקם רחוק מהם וכבל IDE לא מגיע).מאז החלו הבעיות.הנרו האלכהול120% ושאר התוכנות שמקושרות לדיסקים תקעו את המחשב ברגע הפעלתן.ניסיתי להסיר את הנרו (בעזרת האתר שלהם).ומאז הוינדוס לא מצליח לעלות כמו שצריך.נתקע בשלב של טעינת תוכנות (START UP).רק בSAFE MODE אני מצליח לעלות.ניסיתי לשחק אם הSTART UP (ELECTIVE ,DIAGNOSTIC וכ"ו ללא הועיל).האופציה של SYSTEM RESTORE אינה עובדת אצלי

    • 1 תגובה
    • 730 צפיות
  22. Started by cateye,

    היי, אני מחפש תוכנה שתיתן לי להפעיל XP בויסטה כי יש הרבה דברים שלא עובדים לי טוב בויסטה, מישהו מכיר?

    • 11 תגובות
    • 730 צפיות
  23. Started by NIVTAL,

    שלום, יש לי מצלמת וידאו NV-GS25 (בהרחבה זה NV-GS25GC) ואני לא מצליח להוריד את הסרט למחשב דרך MINI USB. רציתי לשאול אם יש דרייבר או תוכנה שאפשר להוריד דרכם את הסרט למחשב. דרך אגב יש כניסת כבל DV ואין לי את זה ורציתי לשאול אם זה הכרחי..

    • 4 תגובות
    • 730 צפיות
  24. אני מחפש את הדריבר של function באתר של סוני איפה הוא נמצא שם-מצורף לינק של סוני http://esupport.sony.com/US/perl/swu-list.pl?mdl=VGN-FZ430E&region_id=1 תודה !! http://img518.imageshack.us/my.php?image=73090917ru3.jpg

  25. אני נכנסתי לאתר של ראד האט וניסיתי להוריד אבל זה מוריד משם ממש ממש לאט וזה מעצבן (7 K) ,אני מעוניין למצוא אתר שמציא הורדה של הגרסה הזו של לינוקס או לינוקס אחר שהוא גם טוב

    • 6 תגובות
    • 730 צפיות

דיונים חדשים בפורומים