עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Vidati,

    אני צריך להריץ ישום דוס אבל הוא כל הזמן נסגר לי!

    • 7 תגובות
    • 732 צפיות
  2. יש לי מחשב חזק 6000x2 amd 2 ג,גה זיכרון ואני מתלבט בין האנטי וירוס הנ"ל {כל אנטי וירוס יש לו את המיקום שכתוב עליו מספר 1 } BitDefender Antivirus 2009 http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com nod32 שראיתי בהרבה פורומים שהוא הכי טוב {אני לא יודע אם מותר לפרסם אותם} Avira AntiVir Premium שגם בפורום הזה וגם בפורומים אחרים אומרים שהוא מספר 1 avg http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3519988,00.html kaspersky Security 2009 http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com משהו שניסה אותם יכל להמליץ לי מה באמת עוזר שלא יכנסו וירוסים? למשל אני נסיתי את nod32 והוא סתם לא משהו מחקתי אותו .התקנתי קספרסקי והוא בנתיים מחזיק מעמד. אז כל אחד יגיד חוות דעת {אבל עם נס…

  3. Started by xtract1,

    אני רוצה להתקין במשחשב אחר בבית שלי Nod32 ותראו איזה חלון עולה לי : הוא פשוט מציג לי חלון עם הספרה אחת ושום דבר לא קורה. זה קורה שוב ושוב ואחרי ריסטרטים חוזרים ונשנים. חשבתי שאולי זה נגרם כי הוא מזהה גרסאות קודמות/אחרות של תוכנות AV (התקנתי נורטון וכו' אבל הסרתי כמו שצריך ב-Your Uninstaller ) ולכן אין שום שארית אפילו ברג'יסטרי. ראוי לציין שהגרסא הזו עובדת נהדרת (ובאופן ספציפי קובץ ההתקנה הזה) שמותקן אצלי על המחשב בלי שום בעיות למרות שגם לי היתה קודם גרסא של Norton AV ועוד גרסאות רבות במהלך הזמן

    • 4 תגובות
    • 732 צפיות
  4. שלום וערב טוב לכולם, עשיתי Restart למחשב, ואחריו הופיע לי הבלון הזה: "Found new hardware", בתוכו היה כתוב IDE controller. בדקתי ב-My computer, שם אכן לא הופיע כונן D: צורב ה-DVD שכתוב במפרט המחשב. אחר כך בדקתי גם ב-Device manager, גם שם היה מסומן שחסר בקר IDE. ליתר ביטחון בדקתי גם בביוס, שם הצורב מופיע. בדקתי באתר של GB, שם יש רק דרייברים ל-SATA2-RAID. מה יכולה להיות הבעיה ואיך אני מתקן את זה?

    • 5 תגובות
    • 732 צפיות
  5. שלום, לכולם. אני מחפש תוכנת תחזוקת מחשב חילופית ל-System mechanic 7 pro טובה, אשר תעבוד במע' VISTA x64bit

    • 3 תגובות
    • 732 צפיות
  6. אני מקווה שזה קשור לפורום הזה אם לא אז תעבירו את זה לאן שצריך ככה אני צריך להפוך מסמך ל PDF אצל חבר ראיתי שמופיע לו ברשימה של המדפסות בword את האפשרות לשמירה בקובץ PDF איך אני מוסיף גם אצלי כזה ?

    • 5 תגובות
    • 732 צפיות
  7. יש אפשרות כזאת שאם יש מחשב ברשת (במקרה הזה אני ועוד אחד) אז לעשות אותו ככה שכל מי שמתקשר עליו הוא מוסיף אותו לשיחת ועידה ? אם כן אז אפשר מדריך תוכנה או משו ?

    • 5 תגובות
    • 732 צפיות
  8. לוח אם IP35P הלינקים מורידים קבצי ZIP פגומים, מישהו יודע איפה אפשר להשיג את הדרייברים האלה? הלינק לאתר: http://www.abit.com.tw/page/en/download/download_driver_detail.php?pFILE_TYPE=Driver&pMAIN_TYPE=Motherboard&pTITLE_ON_SCREEN=IP35P&pSOCKET_TYPE=LGA775

    • 2 תגובות
    • 732 צפיות
  9. בעקבות השרשור הזה - http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=386760.new#new אני מחפש תוכנה (חינמית) שתעזור לי לבטל את מסך ה - boot manager שנותר לאחר הסרה של ויסטה, כך ש - XP יעלה מיד עם הדלקת המחשב.

    • 4 תגובות
    • 732 צפיות
  10. היי חבר'ה, כאשר אני משחק במשחקים כמו COD 4 NBA 2K10 באיכות גבוהה(1920*1080 ועוד נתונים ברמה גבוהה) לאחר כמה זמן המשחק נזרק לשולחן העבודה הראשי ללא כל שגיאה או הודעה... אני עובד עם כרטיס המסך GTX 260 של ZOTAC - הדרייבר המותקן הוא הדרייבר שקיבלתי עם הדיסק. להערכתי מדובר או בהתחחממות הכרטיס או בדרייבר לא מעודכן אבל רציתי לקבל חוות דעת נוספת מכאן בפורום, אז..מה דעתכם? ??? **נ.ב: הייתי שמח לקבל שם של תוכנה שבודקת את הטמפרטורה של הכרטיס מסך. ;D

    • 4 תגובות
    • 732 צפיות
  11. יש לי את המקלדת של רייזר Blackwidow ultimate וישנם חמישה מקשים בצד השמאלי של המקלדת שהייתי רוצה לעשות בהם שימוש גם לפקודות כמו לפתוח מייל, העתק הדבק וכ'ו... מישהו מכיר תוכנה כזו? הנושא נפתר, מסתבר שהייתי עצלן מספיק בשביל לא לקרוא את חוברת ההוראות ולדעת שיש תוכנה שאפשר להוריד מהאתר של רייזר שעושה את זה...

    • 0 תגובות
    • 732 צפיות
  12. Started by lgmtk,

    שלום. חיפשתי כבר בחיפוש של הפורום, ומצאתי רק אנשים ששואלים לגבי תוכנות. אז תוכנה יש לי, למעשה 3. אני מנסה בעיקר להמיר קבצי MP4 לAVI או AVI שגדולים מדי ברזולוציה לרזולוציה קטנה יותר שתתאים לZEN שלי (מקס' של 620X320 בערך). הבעיה שלי היא: כל תוכנה, ולא משנה אם זו התוכנה של CREATIVE של הZEN עצמו או של XILISOFT או של AVS, איך שאני לוחץ על הכפתור המרה הוא מתחיל ומיד מפסיק ואומר "CONVERSION UNSUCCEFUL" או יותר גרוע - לא אומר כלום, כאילו לא לחצתי על הכפתור. מה יכולה להיות הבעיה? מפרט בצד, וכמו שניתן לראות בכלל לא אמורה להיות לי בעיה עם זה. כדוגמה, ניסיתי להמיר סרט MP4 באורך מלא ברזולוציה 720X480 לרזולוציה שתתאים לנגן. תודה מראש לכל עוזר

    • 0 תגובות
    • 732 צפיות
  13. יש לי איזה סרטון דיוידי ואני רוצה לקחת איזה חלק קטן ממנו , באיזה תוכנה אפשר להשתמש? תודה..

    • 3 תגובות
    • 732 צפיות
  14. Started by noodle,

    לא מצאתי איך אני בודק ב- EVEREST Home Edidtion את הטמפרטורה של המחשב. מישהו אולי יכול להדריך אותי איפה אני בודק את הטמפרטורה? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 732 צפיות
  15. Started by hichcock,

    אני גר עם כמה שותפים שעושים לי בלאגן במחשב וניסיתי ליצור בקשה לסיסמא כשפותחים את האאוטלוק. אנחנו כולנו משתמשים במחשב, אבל בעיקרון הוא שלי. יצרתי גם כמה יוזרים כדי שלא יוכלו להתקין כל מיני שטויות... איך עושים את זה? אני רק רוצה כשפותחים את האאוטלוק הוא יבקש סיסמא שאני אבחר כמובן. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 732 צפיות
  16. Started by ofir38,

    צריך המלצה לאנטי וירוס הכי חזק שיש... ממש שיחסום כמה שאפשר ושלא יהיה כבד וישאב הרבה זיכרון. תודה,אופיר

    • 9 תגובות
    • 732 צפיות
  17. Started by a_a_aa,

    לאחרונה כאשר אני מנסה להדפיס דרך דפדפן אקספלורר אני מקבל את ההודעה המצ"ב איך ניתן לפתור הנ"ל בברכה

    • 1 תגובה
    • 732 צפיות
  18. מישהו מכיר תוכנה כזאת ?!

    • 4 תגובות
    • 732 צפיות
  19. הכול נעשה בפוטו: http://vi9ati.deviantart.com/art/Different-Perspective-83863901

    • 1 תגובה
    • 732 צפיות
  20. הכל התחיל לפני פחות או יותר שבוע, לאחר ריסט תמים, המחשב נכנס לווינדוס ופשוט ז-ח-ל. פתיחת תיקייה לקחה קרוב לדקה, סמן העכבר זז בערך בפריים לכמה שניות וכולי. מבט מהיר ב Task Manager הראה שה CPU Usage הוא על 100%, למרות שהכל סגור. מסיבה שלא ממש מובנת לי, התחברות לאינטרנט די פתרה את העניין, ה CPU Usage ירד לרמות נורמאליות ואני המשכתי בשיגרת חיי. מידי פעם שוב הייתי צריך לרסט, ואז הייתי מפנה לי 5 דקות איטיות לחלוטין שבהן לוקח למחשב להתחבר ואז הוא מסדר. לאחר כמה ימים המצב הורע בצורה משמעותית. אני אנסה למנות מספר בעיות בולטות שכרגע קיימות - ctrl-v / ctrl-c לא עובד. כניסה ללינק שמובא צורת כתובת לא עובדת. כפתור ימני על לינק ובחירה באפשרות open a new window לא עובדת. בדיקת אי-מיילים …

    • 8 תגובות
    • 732 צפיות
  21. אז ככה יש לי FireFox בעברית גירסה 1.01... שאני נכנס לדף בית של סקאל הוא מראה...הכל טוב ונחמד...שאני לוחץ על איזשהו לינק...הוא מציג לי את הקוד HTML שלו... זה קורה לעוד מישהו??.. איך אפשר לפתור את זה??..אם אפשר...

    • 5 תגובות
    • 732 צפיות
  22. הכותרת די ברורה אני חושב. במשך השנים הצטברו לי ב-Favorites מאות אתרים (מקוטלגים לפי נושאים ותתי-נושאים), כאשר חלק מהם כבר לא קיימים ברשת בכלל. אני מחפש תוכנה שיודעת אוטומטית לעבור על כל אחד מהלינקים ב-Favorites, ולמחוק אתרים שכבר לא קיימים (=לא מגיבים). מישהו מכיר?

    • 4 תגובות
    • 732 צפיות
  23. Started by parker8,

    כזאת תוכנה נגד "גנבים ופורצים" כל פעם שהמצלמה תזהה תנועה היא תתחיל לצלם... להפוך את מצלמת האינטרנט לסוג של מצלמת אבטחה כזאת... תודה לעוזרים מראש נ"ב לא משנה אם זה חינמי או לא....

    • 2 תגובות
    • 732 צפיות
  24. שלום, האם יש תוכנה/פלאגין שמסוגלת לגזור דמות מסרטון עם רקע שמשתנה (למשל, הליכה ברחוב ויש דמות מקדימה - והרקע זז כי אני הולך - ואני רוצה לגזור את הדמות מקדימה שהולכת מקדמת המצלמה) הכוונה בלגזור זה סרטון רק עם הדמות , ועם ערוץ אלפא מקסימלי במקום בו אמור להיות הרקע. וגם, האם יש תוכנה/פלאגין שמסוגלת לגזור דמות מסרטון עם רקע שרועד? (למשל רעידת אדמה) ולכן הדמות מטושטשת , ביחד עם הרקע, מהרעידות - ואני רוצה גזירה עם ערוץ אלפא כך שהטשטוש יועבר אל ערוץ האלפא (כך שהתוכנה תהיה מסוגלת לזהות שהטשטוש שייך לדמות) תודה

    • 0 תגובות
    • 732 צפיות

דיונים חדשים בפורומים