עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by halo,

    שאני בא לחלץ איזה קובץ זה כותב את זה http://img527.imageshack.us/img527/4199/29651260gc3.jpg והסיסמא נכונה

    • 4 תגובות
    • 734 צפיות
  2. או שהוא ככה נקרא תמיד 0אקספרס) אבל העצוב שלו אחר !! ולא נוח לי ככה... בגירסא 2003 זה לא היה ככה ואדז פתום נהיה ככה וב2004 זה רק ככה . איך אני משנה ?

    • 8 תגובות
    • 734 צפיות
  3. שלום לכולם, מאז שהתקנתי את פיירפוקס 5 הוא כל הזמן מבצע לי עדכוני תוספים כשאני מפעיל את הדפדפן - מצורף קובץ. אולי זה בגלל איזוהיא תוכנה נוספת שהתקנתי,אני לא יודע...אולי בגלל שהתקנתי את SUPERAntiSpyware או COMODO? בנוסף,לאחר שהפיירפוקס עולה הוא פותח לי לשוניות של "ברוך הבא לפיירפוקס" ועוד לשוניות שכאילו רק התקנתי את התוספים של IE וכו'... אשמח אם מישהו יעזור לי בטיפול הבעיה. בתודה מראש! [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 734 צפיות
  4. אני מכין צילצולים לפלאפון, ולכן יש צורך בתוכנה מדוייקת, שאפשר לשלוט על השניות. ניסיתי את mp3 knife and mp3 cutter אבל בשתיהן השליטה על השניות היא באמצעות באר מעצבן. תודה.

    • 1 תגובה
    • 734 צפיות
  5. Started by X-Style,

    כל פעם שאני מנסה לעלות איזה משחק ישן שמופעלת דרך הcmd הזה ששכחתי איך קוראים לזה כבר, זה נכנס למשחק ואז פשוט ממזער אותו וחוזר לי לשולחן עבודה כשהמשחק עדיין פתוח ... אין דרך להשאיר את זה תקוע בתוך המשחק בלי שזה ימזער לי אותו? |:

  6. Started by TomB,

    הנורטון liveupdate שלי מסרב לעשות עדכון אוטומטי למרות שמוגדר לו ככה בכל מקום שצריך להיות מוגדר, ומוגדר לLIVEUPDATE דרך איזה חייגן להתחבר לאינטרנט. מדובר בsystemworks, firwall 2003. אני יודע שקיים פיתרון, אני פשוט לא מצליח למצוא לזה אזכור בשום מקום

    • 2 תגובות
    • 734 צפיות
  7. Started by לימי,

    שלום רב, כמעט וסיימתי לערוך סרט קצר (15 דקות) בפינקל סטודיו אולטימייט ולפתע, כאשר אני מנסה לעדכן חלק מהכותרות, מופיעה הודעת ERROR על המסך+ סימן קריאה כחול גדול על רקע שחור. בנוסף, בעת פתיחת הקובץ של הסרט, הופיע חלון שכותרתו FIND MEDIA , לחפש בתוך : TEMPORARY FILES, ובתוך החלון מופיעים ארבעה ריבועים- שניים בכחול עם האות A ושניים בכתום עם האות B. כל אחד מהריבועים מוגדר ב"סוג פריט" כ"תמונת מסך סיביות" . הנה שם של אחד מהם : RTSOURCE@!PLAYER_TRANSITION_A_4X3.bmp!@ אני מניחה שהוא אינו מוצא את קבצים אלו. האם הנחתי נכון? אם כן, איך מאתרים את הקבצים הללו? ואם הבעיה אחרת, אז איך ניתן לפתור אותה בדחיפות? (הסרט אמור להיות מוכן תוך שבוע!!) תודה רבה! לימי

    • 0 תגובות
    • 734 צפיות
  8. פעם הייתי משתמש ב-IE, אבל עיצבן אותי שהוא היה תופס כ-80MB מה-PAGE FILE. עברתי ל-FF. היום ה-FF תופס לי למעלה מ-100MB (לרוב 120) מה-PAGE FILE וטוחן לי את המעבד בגלל שלוקח לו יותר זמן להעלות דפים (לרוב הוא נתקע בהעלאת פירסומות). בגלל זה אני מידי פעם מפעיל מחדש את ה-FF. אין לי יותר מידי ADD ONS, מה גם שזה לא מסביר את תופעת טחינת המעבד. אני לא יכול לחזור ל-IE. מה לעשות, התרגלתי... למישהו יש רעיון מה לעשות?

    • 1 תגובה
    • 734 צפיות
  9. מזה כחודשיים שמופיעה לי הודעת שגיאה כאשר אני מפעיל את המחשב, גם לאחר פירמוט המחשב ההודעה ממשיכה להופיע. ייתכן וההודעה קשורה לזה שהחלפתי כרטיס מסך מ 6600gt ל hd4550, לפני מספר חודשים. להלן ההודעה שמופיעה http://yfrog.com/0p52440696j תודה מראש, יגאל

    • 5 תגובות
    • 734 צפיות
  10. Started by alexrta,

    שלום לכולם... אני צריך תוכנה שמאפשרת המרת קבצים מדיסק ל-MP3 ושתהיה פשוטה ונוחה תודה מראש לכל העוזרים

    • 3 תגובות
    • 734 צפיות
  11. ברשותי CANON A2000 , אתמול היה לי קונצרט ויש לי שם סרטונים חשובים, העניין הוא כשניסיתי להעביר סרטונים בפעם הראשונה המכשיר והמחשב נתקעו אז הייתי חייב לנתקו. כשניסיתי לחבר אותו עוד פעם ולהעביר את הסרטונים ADOBE PHOTOSHOP כתב לי שלא ניתן להעביר את הסרטונים מהמכשיר ויש לבדוק אם המכשיר טעון או שהכרטיס זיכרון במקום. כשאני מנסה להפעיל את הסרטונים דרך המצלמה הם פועלים רק אי אפשר להעבירם למחשב. מה אפשר לעשות?

    • 2 תגובות
    • 734 צפיות
  12. Started by TuviaDaCat,

    אני משתמש בתוכנה בשם dr.divx ויש לי בעיה איתה, ומשום מה זה לא עובד על קבצים שהורדתי מהמצלמה(קובץ מדיה גולמי)

    • 0 תגובות
    • 734 צפיות
  13. שלום, רציתי לשאול האם אתם מכירים תוכנה טובה כלשהי להקלטה מכרטיס הטלוויזיה לפורמט AVI\MPEG שם התוכנה יעזור, לינק להורדה, עוד יותר. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 733 צפיות
  14. Started by zehava482,

    יש לי ווינדוס איקס פי, ואני מחפשת את התוכנת שנקראת System Monitor. ולא מוצאת אותה. איפה היא ממוקמת? זו תוכנה שמראה כמה זיכרון יש במחשב

    • 3 תגובות
    • 733 צפיות
  15. קרה פתאום שכאשר אני פותחת את האאוטלוק (הרגיל לא אקספרס), הוא לא מוכן להפתח, נתקע ותופס 100% מה-CPU. בדקתי וראיתי שכאשר אני מעבירה את קבצי בה- PST שלי תיקיה אז הוא כן מוכן להפתח. השאלה היא איך אני יכולה לגשת לקבצים ולמחוק ידנית את אלו שאני לא צריכה כי ייתכן שהמצב נובע מעומס גדול מידי. מקווה שאמצא פה עזרה תודה

    • 4 תגובות
    • 733 צפיות
  16. Started by IlanF,

    http://inforall.net/Test/index.php מה אתם אומרים? צריך איזה שינוי או משהו? זה רק נסיון של עיצוב, אני מתלבט אם לעשות את האתר ככה, או להשאיר אותו עם מערכת מוכנה (JOOMLA) רוב הסיכויים שאני אשאיר את העיצוב הזה כי המערכת של JOOMLA לא מתאימה לי ממש..

    • 1 תגובה
    • 733 צפיות
  17. יש לי תוכנה לפיצול כוננים אבל זה לא מתאים ל וינדוס 7 64 ביט יש איזה תוכנה שכן מתאימה ועושה את העבודה טוב ? תודה מראש

  18. Started by amit501,

    שלום רב יש לי 'win xp,כבר מספר פעמיים אני מתקין נורטון אנטי וירוס 2004, אך אני מקבל הודעה שיש בעיה ועלי להתקין מחדש. בהודעה אני מקבל מספר שגיאה וכאשר אני פותח את ההודעה רשום שעלי לגשת ל-msconfig ומשם לסמן בcheck box את symantec cor אך זה לא מופיע לי......בהמשך הודעת השגיאה נאמר שאם זה לא מופיע עלי לעשות התקנה מחדש של הנורטון. למרות שניסיתי מספר פעמים ההודעה חוזרת והנורטון אינו עובד. ניסיתי להתקין גם גרסאות נוספות של נורטון אנטי וירוסת אך האנטי וירוס ממשיך לא לעבוד. אשמח לקבל עזרה בתודה, עמית. נ.ב. מצורף לינק המתאר את הודעת השגיאה http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/docid/2003091510292106?OpenDocument&src=_mi&product=NAV&version=10.0&language=engli…

    • 1 תגובה
    • 733 צפיות
  19. Started by TimoTy,

    חיפשתי בגוגל ולא מצאתי אני מחפש מדריך הכי מפורט שאם אפשר גם כולל פתיחת פורטים ואיך להגדי הכל צעד צעד ואם אפשר בעיברית זה יהייה ממש טוב תודה מראש !

    • 4 תגובות
    • 733 צפיות
  20. Started by Forest14,

    קניתי וינדוס 7 אולטימייט (עוד לא קיבלתי)- גירסה מלאה (לא שידרוג) כרגע אני בויסטה אולטימייט 32 בכוונתי לעבור מדיסק של 320 ג' ל1 טרה ובהזדמנות זאת להחליף את מע' ההפעלה. איך אני שומר את כל הדואר שהצטבר לי ?

    • 3 תגובות
    • 733 צפיות
  21. היי קיימת ברשותי תוכנת "ליגטורה" המאפשרת שינוי טקסט בקובץ תמונה. העניין הוא כאשר אני סורק מסמך כלשהו הוא מציג את הכתב כולו מבולבל וחסר האם יש קובץ שניתן להתקין ע"מ לסדר זאת? תודה!

    • 3 תגובות
    • 733 צפיות
  22. Started by boim,

    אהלן המחשב שלי נתקע, אני רוצה לבדוק אם הבעיה היא בזכרון.. שמעתי על תוכנה MEMCHECK שבודקת אותו.. מישהו מכיר? קישור (חיפוש ב GOOGLE מחזיר הרבה הרבה תוצאות, ואני לא מצאתי משהו שעונה על הדרישה - רובם כלים עבור מתכנתים, ולא עבור הזכרון עצמו..)

    • 3 תגובות
    • 733 צפיות
  23. Started by mwalker03,

    חברה אני מחפש תוכנה כמו HIDE MY IP שתיהיה חינמית .. מצידי אפילו קוד פתוח, העיקר שתיהיה חינמית, מישהו מכיר ?

    • 2 תגובות
    • 733 צפיות
  24. היי פירמטתי את המחשב, ורציתי להתקין את babylon, ההתקנה עבדה "חלק" אבל ברגע שניסיתי לפעול את התוכנ העצמה קיבלתי את השגיאה :"babylon content server - initialization error (-3" לא הבנתי בכללל מה הבעיה.....ניסיתי כמה גירסאות, והבעיה חוזרת בכולם.... תודה מראש install (למי שלא הבין את השגיאה אז הינה תמונה) [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 3 תגובות
    • 733 צפיות
  25. Started by אמיר יצחקי,

    שלום,יש בספיד פאן אופציה שמראה את מצב ה ''פיטנס'' של ההרדיסק והביצועים,עכשיו רציתי לשאול עד כמה זה אמין? כי רשום לי פיטנס 94 ויש לי הרדיסק חדש. האם לקחת את זה ברצינות או שהתוכנה סתם מזייפת?

    • 1 תגובה
    • 733 צפיות

דיונים חדשים בפורומים