תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי, אני מעוניין בהמלצה לתוכנת ניווט הכי טובה ונוחה שקיימת בעברית עם מפות של כבישי הארץ, התוכנה צריכה להתאים למחשב נייד PC ועדיף שתהיה מיועדת לTABLET מסך מגע וחייבת להיות בעלת הנחייה קולית! והאם IGO מתאימה למחשב נייד ולא רק לPOCKET PC?
-
- 1 תגובה
- 734 צפיות
-
-
שלום חברים יש לי כרטיס קול, לא מובנה. פירמטתי לא מזמן, והתקנתי את הדרייבר שלו והכל היה סבבה, שומעים מוזיקה\סרטים וכו'. התקנתי cubase אך משום הוא זורק לי הודעת שגיאה מוזרה על משהו ש: no protection device detected או משהו כזה. ואז יש לי או Help או Cancel ואם אני לוחץ cancel התוכנה נסגרת. מה הבעיה שלו? תודה מראש לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 734 צפיות
-
-
אז ככה היה לי נוד 32 והוא היה מתעדכן לבד. והייתי עושה איתו סריקות והכול והוא לא גילה לי בכלל אף פעם וירוס.. ולפני כמה ימים.. הפעלתי את המחשב.. ואז מתי שהוא היה צריך להגיע לשולחן העבודה הוא היה מפעיל את עצמו מחדש..(ככה הרבה פעמיים) ומצב בטוח גם לא היה עולה.. ובסוף עשיתי פירמוט אז רוב האחוזים שזה וירוס נכון? אם כן אז איך האנטי וירוס לא גילה את זה?
-
- 8 תגובות
- 734 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שלוקחת עשרות/מאות/אלפי קיבצי MP3 ומוחקת כל זכר ל-ID3 מהם בבת-אחת, יש כזאת? תודה.
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
שלום , אני מחפש תוכנת המרה (+מדריך אם יש ) שממירה מקבצי וידאו שונים לפורמט DVD עכשיו אני יודע שיש מיליונים של תוכנות כאלו אבל עדיין לא מצאתי אחת שיודעת לעשות CHAPTER במקומות שונים על גביי הסרט (כלומר מרווחים שונים בין CHAPTER אחד לשני) . המטרה: אני מעוניין להכין לי דיסק עם המון פרקים נבחרים מכל מיניי סדרות שונות ומגוונות. כאשר כל פרק הוא נפרד . תודה מראש ..........
-
- 0 תגובות
- 734 צפיות
-
-
יש לי ארכיון של WINRAR עם כמה קובצי מדיה חשובים ורק אחד מהם לא ניתן לפתוח ומתקבלת איתו הודעה שהארכיון פגום. ניסיתי להשתמש ב-repair של התוכנית והיא עשתה מה שעשתה אבל הקובץ הנ"ל עדיין מסרב להיות מחולץ, כנראה כי לא נמצא recovery record. מה ניתן לעשות? חיפשתי תוכנה חיצונית לעניין ולמרבה הפלא לא מצאתי. ד"א, זה ארכיון שלי כך שזה עותק יחיד שקיים. כמו כן, מדובר בקובץ AVI ואם אוכל לחלץ אותו אפילו במצב פגום, אוכל לנסות לתקן אותו אח"כ. בתודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 734 צפיות
-
-
מסמכי הוורד אינן נפתחים. אני מקבל הודעה לפתוח אותם בסייפמוד. מה לעשות כדי לחזור למצב הרגיל??
-
- 4 תגובות
- 734 צפיות
-
-
יש לי משתמש ב RS ועד לפני כיומיים הורדתי ללא בעיות ב RS Manager . יש לי בעיה ,כל איזה שעה בערך הRSM נתקע וצריך להפעיל אותו מחדש. למישהו יש מושג איך לסדר את הבעיה הזאת? תודה!
-
- 0 תגובות
- 734 צפיות
-
-
שלום. לפני זמן מה מישהו פה שאל על תוכנה שתגרום למצלמת אינטרנט להקליט לפי זיהוי של תנועה. ניתן לינק לחיפוש בDOWNLOAD.COM, והתוכנה הראשונה שהופיעה שם היא GOTCHA. הורדתי אותה, בדקתי אותה והיא תוכנה שעושה בדיוק מה שצריך, רק נתקלתי בבעייה חמורה : קורה שלאחר הקלטה, כשאני מנסה לעשות EXPORT לקובץ AVI (XVID( הWINDOWS2000 אומר שהיתה בעיה וצריך לסגור את התוכנה וכ"ו ... אבל זה לא קורה תמיד אלא בערך בחצי מהפעמים. אם מישהו השתמש בתוכנה זו והצליח לפתור בעייה זו (או שלא נתקל בבעייה בכלל) אנא ספרו לי איך עשיתם זאת. כל הצעה לפיתרון תהיה מבורכת !
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
קיים בחלק מהאתרים, רובם מחו"ל. לא קיימים רוגלות ווירוסים למיניהם במחשב. תודה
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
שלום כולם, יש לי בעיית התחברות קשה באיי סי קיו, אני פשוט לא מצליח להתחבר!@! ניסיתי הכל, מחקתי קוקיס, תוכנות,מחקתי את התוכנה התקנתי מחדש, ניסיתי גירסאות שונות וכלום ! מה שקורה זה שהוא מתחבר לחצי שניה ונעלם (זה קורה במירנדה,באיי סי קיו הרגיל הוא בכלל לא מתחבר יש נותן לי פרח צהוב) אחרי מליון ניסיונות זה לפעמים מצליח אבל זה לא מתחבר כמו שצריך... תודה מראש, לירן
-
- 0 תגובות
- 734 צפיות
-
-
-
הסתכלתי על כל מני אתרים שאפשר להוריד מהם עיצובים וראיתי כאלו דברים http://www.customize.org/details/34334 שימו לב להתחל שם ... איך הם עושים את זה? אני הורדתי את הסקין וההתחל לא כמו שם ... גם בסקינים של לוגהורן השעון הזה עובד רק כשאני שם את ההתחל באחד הצדדים. אבל פה אני לא הצלחתי שההתחל יראה ככה מישהו יודע איך לעשות את זה?
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
אני צופה בטרילרים מדי פעם והשבוע משום מה מופיע לי האיקון של לא נטען הקובץ. משהו יודע מה קרה ומה לעשות ???
-
- 1 תגובה
- 734 צפיות
-
-
זב norton internet security אם מישהו לא זיהה! בבקשה עזרה!
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
הרסו את הBSPLAYER ודחפו לו את התוכנת SAVE הזאת אני לא יודע מה היא עושה בדיוק אבל אני מעדיף לא להתעסק איתה יש לכם אולי הצעה לתחליף לתוכנה המעולה הזאת במקרה?
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
אני רוצה לצרוב לחבר סרט שהוא XVID עם כתוביות שהוא יוכל לראות את זה בדיוידי שלו שלא תומך ב DIVX אז אני עושה בנרו VIDEO IMAGE אבל לאן אני מכניס את ה SUBTITLES ?
-
- 0 תגובות
- 734 צפיות
-
-
-
הנה השאלה: יש לי חבר שרוצה לצבור ריטו טוב בtorrentleech עכשיו הוא ביקש ממני להלעות לו כי יש לי מהירות העלאה יותר טובה http://i28.photobucket.com/albums/c243/J0HNi3/taimors.jpg עכשיו כבר דרך החשבון שלי הורדתי קבצים הכל אבל השאלה האם אני יכול להעלולת את הקבצים שכבר הורדתי מהחשבון שלי פשוט להלעות אבל שזה ירשם בTL בחשבון שלו? או שאני צריך להוריד קובצים דרך החשבון שלו ולהעלות דרך החשבון שלו? תודה לכל מי שיעזור
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
אח שלי התקין פיירפוקס ועכשיו הקיצורים שהיו לי על המקלדת שהפנו לאתרי אינטרנט לא עובדים כבר אז נמאס לי מזה ולכן מחקתי את פיירפוקס, ועכשיו כל פעם שאני מנסה להפעיל קיצור לאתר אינטרנט/ כותב כתובת של אתר במקום כמו Run (בstart menu ואז run) אז הוא נותן לי הודעת שגיאה: www.***.com The specified path does not exist. Check the path, and then try again. [/left ואז אני לוחץ על OK ולא קורה עוד שום דבר עכשיו רציתי לדעת איך אפשר לתקן את זה כך שזה יפעיל כבררת מחדל את IE האמת אני רוצה להתקין פיירפוקס ואז לעשות שIE יהיה ברירת מחדל, אז איך עושים את זה? תודה לכל העוזרים
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
שלום משהו יודע מתי צריכה לצאת הגסה הסופית של kaspersky 8??
-
- 6 תגובות
- 734 צפיות
-
-
שלום רב כאשר אני מנסה להתקין את הדרייבר של המדפסת All in one officejet 6110 אני מקבל את ההודעה הבאה מה עושים ?? :'( :'( אשמח אם תעזרו לי כל טוב ושבת שלום !
-
- 0 תגובות
- 734 צפיות
-
-
קודם כל ננעל לי האופיס אז אני מעוניין להסיר אותו מהמחשב אבל כשאני בא להסיר הוא רושם את הדבר הבא .... (וגם להתקין אותו מחדש אי אפשר!!!)
-
- 3 תגובות
- 734 צפיות
-
-
פתחתי את הפיירפוקס ונפתח לי תפריט שאף פעם לא ראיתי כלומר ראיתי אותו אבל במוזילה הרגילה לא בפיירפוקס בקיצור הוא שאל איזה יוזר אני רוצה להפעיל והחלטתי בשביל הנסיון ליצור יוזר חדש יצרתי ועכשיו אני כבר לא יכול להיכנס ליוזר הישן הוא לא נותן לי יותר את הבחירה הזאת אלא תמיד נכנס ליוזר החדש והיוזר הישן עם כל ההגדרות הלך(מקווה שלא) מה עושים?
-
- 9 תגובות
- 734 צפיות
-
-
לא מוצא בשום מקום =/ .. בבקשה זה לאבא שלי .. או שתגידו לי איך אני מתקין א תה- ethernet controller דריבר או משהו .. וגם אין לי מושג איזה דגם ) intel P 4
-
- 11 תגובות
- 734 צפיות
-


