עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. היי, אני מעוניין בהמלצה לתוכנת ניווט הכי טובה ונוחה שקיימת בעברית עם מפות של כבישי הארץ, התוכנה צריכה להתאים למחשב נייד PC ועדיף שתהיה מיועדת לTABLET מסך מגע וחייבת להיות בעלת הנחייה קולית! והאם IGO מתאימה למחשב נייד ולא רק לPOCKET PC?

    • 1 תגובה
    • 734 צפיות
  2. Started by pain_killer12,

    שלום חברים יש לי כרטיס קול, לא מובנה. פירמטתי לא מזמן, והתקנתי את הדרייבר שלו והכל היה סבבה, שומעים מוזיקה\סרטים וכו'. התקנתי cubase אך משום הוא זורק לי הודעת שגיאה מוזרה על משהו ש: no protection device detected או משהו כזה. ואז יש לי או Help או Cancel ואם אני לוחץ cancel התוכנה נסגרת. מה הבעיה שלו? תודה מראש לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 734 צפיות
  3. Started by nir007,

    אז ככה היה לי נוד 32 והוא היה מתעדכן לבד. והייתי עושה איתו סריקות והכול והוא לא גילה לי בכלל אף פעם וירוס.. ולפני כמה ימים.. הפעלתי את המחשב.. ואז מתי שהוא היה צריך להגיע לשולחן העבודה הוא היה מפעיל את עצמו מחדש..(ככה הרבה פעמיים) ומצב בטוח גם לא היה עולה.. ובסוף עשיתי פירמוט אז רוב האחוזים שזה וירוס נכון? אם כן אז איך האנטי וירוס לא גילה את זה?

    • 8 תגובות
    • 734 צפיות
  4. Started by shuy,

    אני מחפש תוכנה שלוקחת עשרות/מאות/אלפי קיבצי MP3 ומוחקת כל זכר ל-ID3 מהם בבת-אחת, יש כזאת? תודה.

    • 2 תגובות
    • 734 צפיות
  5. שלום , אני מחפש תוכנת המרה (+מדריך אם יש ) שממירה מקבצי וידאו שונים לפורמט DVD עכשיו אני יודע שיש מיליונים של תוכנות כאלו אבל עדיין לא מצאתי אחת שיודעת לעשות CHAPTER במקומות שונים על גביי הסרט (כלומר מרווחים שונים בין CHAPTER אחד לשני) . המטרה: אני מעוניין להכין לי דיסק עם המון פרקים נבחרים מכל מיניי סדרות שונות ומגוונות. כאשר כל פרק הוא נפרד . תודה מראש ..........

    • 0 תגובות
    • 734 צפיות
  6. יש לי ארכיון של WINRAR עם כמה קובצי מדיה חשובים ורק אחד מהם לא ניתן לפתוח ומתקבלת איתו הודעה שהארכיון פגום. ניסיתי להשתמש ב-repair של התוכנית והיא עשתה מה שעשתה אבל הקובץ הנ"ל עדיין מסרב להיות מחולץ, כנראה כי לא נמצא recovery record. מה ניתן לעשות? חיפשתי תוכנה חיצונית לעניין ולמרבה הפלא לא מצאתי. ד"א, זה ארכיון שלי כך שזה עותק יחיד שקיים. כמו כן, מדובר בקובץ AVI ואם אוכל לחלץ אותו אפילו במצב פגום, אוכל לנסות לתקן אותו אח"כ. בתודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 734 צפיות
  7. Started by matos100,

    מסמכי הוורד אינן נפתחים. אני מקבל הודעה לפתוח אותם בסייפמוד. מה לעשות כדי לחזור למצב הרגיל??

    • 4 תגובות
    • 734 צפיות
  8. Started by omry3000,

    יש לי משתמש ב RS ועד לפני כיומיים הורדתי ללא בעיות ב RS Manager . יש לי בעיה ,כל איזה שעה בערך הRSM נתקע וצריך להפעיל אותו מחדש. למישהו יש מושג איך לסדר את הבעיה הזאת? תודה!

    • 0 תגובות
    • 734 צפיות
  9. Started by michaelsko,

    שלום. לפני זמן מה מישהו פה שאל על תוכנה שתגרום למצלמת אינטרנט להקליט לפי זיהוי של תנועה. ניתן לינק לחיפוש בDOWNLOAD.COM, והתוכנה הראשונה שהופיעה שם היא GOTCHA. הורדתי אותה, בדקתי אותה והיא תוכנה שעושה בדיוק מה שצריך, רק נתקלתי בבעייה חמורה : קורה שלאחר הקלטה, כשאני מנסה לעשות EXPORT לקובץ AVI (XVID( הWINDOWS2000 אומר שהיתה בעיה וצריך לסגור את התוכנה וכ"ו ... אבל זה לא קורה תמיד אלא בערך בחצי מהפעמים. אם מישהו השתמש בתוכנה זו והצליח לפתור בעייה זו (או שלא נתקל בבעייה בכלל) אנא ספרו לי איך עשיתם זאת. כל הצעה לפיתרון תהיה מבורכת !

  10. Started by chinchi,

    קיים בחלק מהאתרים, רובם מחו"ל. לא קיימים רוגלות ווירוסים למיניהם במחשב. תודה

    • 2 תגובות
    • 734 צפיות
  11. Started by lir@n,

    שלום כולם, יש לי בעיית התחברות קשה באיי סי קיו, אני פשוט לא מצליח להתחבר!@! ניסיתי הכל, מחקתי קוקיס, תוכנות,מחקתי את התוכנה התקנתי מחדש, ניסיתי גירסאות שונות וכלום ! מה שקורה זה שהוא מתחבר לחצי שניה ונעלם (זה קורה במירנדה,באיי סי קיו הרגיל הוא בכלל לא מתחבר יש נותן לי פרח צהוב) אחרי מליון ניסיונות זה לפעמים מצליח אבל זה לא מתחבר כמו שצריך... תודה מראש, לירן

    • 0 תגובות
    • 734 צפיות
  12. Started by Shay17,

    הIP משתנה מהורדה להורדה ?

  13. Started by nim901,

    הסתכלתי על כל מני אתרים שאפשר להוריד מהם עיצובים וראיתי כאלו דברים http://www.customize.org/details/34334 שימו לב להתחל שם ... איך הם עושים את זה? אני הורדתי את הסקין וההתחל לא כמו שם ... גם בסקינים של לוגהורן השעון הזה עובד רק כשאני שם את ההתחל באחד הצדדים. אבל פה אני לא הצלחתי שההתחל יראה ככה מישהו יודע איך לעשות את זה?

    • 2 תגובות
    • 734 צפיות
  14. Started by bluemail,

    אני צופה בטרילרים מדי פעם והשבוע משום מה מופיע לי האיקון של לא נטען הקובץ. משהו יודע מה קרה ומה לעשות ???

  15. זב norton internet security אם מישהו לא זיהה! בבקשה עזרה!

    • 2 תגובות
    • 734 צפיות
  16. Started by HaVoC_850,

    הרסו את הBSPLAYER ודחפו לו את התוכנת SAVE הזאת אני לא יודע מה היא עושה בדיוק אבל אני מעדיף לא להתעסק איתה יש לכם אולי הצעה לתחליף לתוכנה המעולה הזאת במקרה?

    • 2 תגובות
    • 734 צפיות
  17. אני רוצה לצרוב לחבר סרט שהוא XVID עם כתוביות שהוא יוכל לראות את זה בדיוידי שלו שלא תומך ב DIVX אז אני עושה בנרו VIDEO IMAGE אבל לאן אני מכניס את ה SUBTITLES ?

    • 0 תגובות
    • 734 צפיות
  18. Started by Proww,

    לא אמור לצאת היום? זה לא מעדכן לי

    • 4 תגובות
    • 734 צפיות
  19. הנה השאלה: יש לי חבר שרוצה לצבור ריטו טוב בtorrentleech עכשיו הוא ביקש ממני להלעות לו כי יש לי מהירות העלאה יותר טובה http://i28.photobucket.com/albums/c243/J0HNi3/taimors.jpg עכשיו כבר דרך החשבון שלי הורדתי קבצים הכל אבל השאלה האם אני יכול להעלולת את הקבצים שכבר הורדתי מהחשבון שלי פשוט להלעות אבל שזה ירשם בTL בחשבון שלו? או שאני צריך להוריד קובצים דרך החשבון שלו ולהעלות דרך החשבון שלו? תודה לכל מי שיעזור

    • 2 תגובות
    • 734 צפיות
  20. Started by infer73,

    אח שלי התקין פיירפוקס ועכשיו הקיצורים שהיו לי על המקלדת שהפנו לאתרי אינטרנט לא עובדים כבר אז נמאס לי מזה ולכן מחקתי את פיירפוקס, ועכשיו כל פעם שאני מנסה להפעיל קיצור לאתר אינטרנט/ כותב כתובת של אתר במקום כמו Run (בstart menu ואז run) אז הוא נותן לי הודעת שגיאה: www.***.com The specified path does not exist. Check the path, and then try again. [/left ואז אני לוחץ על OK ולא קורה עוד שום דבר עכשיו רציתי לדעת איך אפשר לתקן את זה כך שזה יפעיל כבררת מחדל את IE האמת אני רוצה להתקין פיירפוקס ואז לעשות שIE יהיה ברירת מחדל, אז איך עושים את זה? תודה לכל העוזרים

    • 2 תגובות
    • 734 צפיות
  21. שלום משהו יודע מתי צריכה לצאת הגסה הסופית של kaspersky 8??

    • 6 תגובות
    • 734 צפיות
  22. Started by airforce,

    שלום רב כאשר אני מנסה להתקין את הדרייבר של המדפסת All in one officejet 6110 אני מקבל את ההודעה הבאה מה עושים ?? :'( :'( אשמח אם תעזרו לי כל טוב ושבת שלום !

    • 0 תגובות
    • 734 צפיות
  23. Started by chap123,

    קודם כל ננעל לי האופיס אז אני מעוניין להסיר אותו מהמחשב אבל כשאני בא להסיר הוא רושם את הדבר הבא .... (וגם להתקין אותו מחדש אי אפשר!!!)

    • 3 תגובות
    • 734 צפיות
  24. Started by BURTON,

    פתחתי את הפיירפוקס ונפתח לי תפריט שאף פעם לא ראיתי כלומר ראיתי אותו אבל במוזילה הרגילה לא בפיירפוקס בקיצור הוא שאל איזה יוזר אני רוצה להפעיל והחלטתי בשביל הנסיון ליצור יוזר חדש יצרתי ועכשיו אני כבר לא יכול להיכנס ליוזר הישן הוא לא נותן לי יותר את הבחירה הזאת אלא תמיד נכנס ליוזר החדש והיוזר הישן עם כל ההגדרות הלך(מקווה שלא) מה עושים?

    • 9 תגובות
    • 734 צפיות
  25. לא מוצא בשום מקום =/ .. בבקשה זה לאבא שלי .. או שתגידו לי איך אני מתקין א תה- ethernet controller דריבר או משהו .. וגם אין לי מושג איזה דגם ) intel P 4

    • 11 תגובות
    • 734 צפיות

דיונים חדשים בפורומים