תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
טוב לדעת למרות שלא בטוח לגבי שימושיות
-
- 1 תגובה
- 735 צפיות
-
-
שלום אנשים, אני מחפש דריבר ללוח אם מהדגם הזה: Dell Precision WorkStation 360 ולכרטיס קול מהדגם הזה: Intel 82801EB ICH5 - AC'97 תודה לעונים.
-
- 7 תגובות
- 735 צפיות
-
-
החלפתי מחשב ובהתקנת ה-נורטון אנטי וירוס דורשים את ה-product key ,שלי בן 29 ספרות ולא מתקבל- מפנים אותי לתמיכה שם אני מקבל קוד של 30 ספרות שלא מפעיל את התוכנה- ואז דורשים לבצע קנייה חוזרת-מה עושים??? ???
-
- 1 תגובה
- 735 צפיות
-
-
אהלן.. מישהו יכול לעזור לי בבקשה? תודה..!
-
- 2 תגובות
- 735 צפיות
-
-
הוא לא מתקין לי את הגרסא החדשה הוא בעיקרון מזהה שזה כבר קיים במחשב ולא קיים שום מסנג'ר במחשב גם היישן לא מה עושים ? שימו לב בתמונה הוא בעצם מזהה שכבר קיים שום מהרגיסטרי ששם עוד לא נגעתי אין שום זכר לשום מסנג'ר במחשב ! [br]פורסם בתאריך: 18.02.2010 בשעה 11:50:30 או קיי נפתרה הבעיה תודות לתוכנת ה "ZapMessenger.exe" [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 735 צפיות
-
-
1. אם יש לי 2 תוכנות אנטי וירוס כמו avg and ewido האם זה לא מתנגש אחד בשני. 2. האם כל פעם שאני רוצה לעשות סריקה אני צריך להעלות את המחשב ב סייפ מוד? ולבטל את הסיסטם ריסטור? תודה מראש .
-
- 2 תגובות
- 735 צפיות
-
-
כשאני פותח אתר אזהוא מופיע בצורה מבולגנת.... שום דבר לא במקום.... העברית כתובה הפוך.... מה זה יכול להיות.?
-
- 2 תגובות
- 735 צפיות
-
-
-
לא יודע אם זה קשור לפורום אבל היתי רוצה לדעת אם יש תוכנה כזאת שרושמת [LOG] או משהו כול דבר שעושים במחשב. כי אמא שלי ואחותי מתעסקים לי במחשב. :cwm10:
-
- 4 תגובות
- 735 צפיות
-
-
יש לי גרסה 7.5 וזה מסרב לחבר אותי לרשימת הקשר שלי..! הוא כותב לי שיש איזה בעיה ב"קובץ מחשבים מארחים.." http://img329.imageshack.us/my.php?image=65764tf.jpg
-
- 2 תגובות
- 735 צפיות
-
-
שלום. יש לי מחשב דואל קור 1.83 גיגה הרץ זיכרון של 1 גיגה שעובד על וינ אקס פי sp3 לאחר ההדלקה לוקח לו די הרבה זמן לעלות ולאחר לחיצה על הדפדפן לוקח לו זמן נוסף. יש אפשרות לזרז את העלאה שלו? אולי להוריד תוכנות שלא אמורות לעלות בעת ההדלקה? ואם כן איך אפשר להוריד אותן. ארצה להוסיף ולציין שאני גולש עם ראוטר של בזק 1025 w במהירות חבילה של 2.5 מגה וגם שהאנטיוירוס שלי לא עדכני אני עשיתי סריקות לגילוי חוגלות דרך כמה תוכנות והכל היה נקי. תודה.
-
- 0 תגובות
- 735 צפיות
-
-
ערב טוב לכולם!!! יש ברשותי את התוכנה NERO START SMART של צריבת דיסקים... וכאשר אני רוצה למחוק איזשהו דיסק שאני לא מוצא בו שימוש כלשהו אז הוא עושה לי בעיות ולא רוצה למחוק אותו... מה אני יכול לעשות כדי בכל זאת למחוק את הדיסקים שלא בשימוש??? תודה רבה לעונים...
-
- 6 תגובות
- 735 צפיות
-
-
-
התוכנה באנגלית שאינה שגורה בפי, אני זקוק לתרגום הוראות הפעלת הגיבוי והשיחזור,בתודה מראש אבי אמיר
-
- 0 תגובות
- 734 צפיות
-
-
איך אני יכול לשמור את המועדפים שלי ככה שמחשב הבא אני אוכל להעיבר אותם?
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
שלום חברים. אני מעוניין להקליט שיחת ווידאו בסקייפ. הרשת מלאה בפתרונות, אבל אני מבקש המלצה אישית על תוכנה שמישהו ניסה כבר. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 734 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום אני יקריר ורציתי לבקש עזרה בנוגע לוירוס מוזר שנכנס לי למחשב לפני שבוע וחצי בערך... אני חושב שזה מהאייסיקיו שאחותי הוסיפה איזה משתמש שהביא לנו את הוירוס הזה הוירוס עצמו הוא הודעת "שלח,אל תשלח" שמופיעה כל הזמן כרבע שעה עד 25 דקות אחרי זמן הפתיחה של המחשב או בעת הכניסה לאייסיקיו שאומרת לי שהתהלעך Services and Controller app נתקל בבעיה ועליו להיסגר...מדובר בתהליך services.exe כנראה שאני עושה כל מיני פעולות רגילות שגורמות לזה להיפתח...מה שבטוח שזה וירוס אני משתמש בנוד 32 ולא הצלחתי לאתר את זה זה פשוט מופיע כל פעם מחדש וכאשר אני לוחץ על "שלח דוח שגיאות" או "אל תשלח" או "אתר באגים" זה עושה לי כיבוי אוטומטי תוך דקה אני יכול להתעלם מההודעה הזאת אבל זה מעצבן מאוד שזה תקו…
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
חברים שלום יש לי מחשב ישן שמתאים מאוד לצרכים שלי. אבל אין לי אנטי וירוס... אני מעוניין בהמלצותיכם לגבי אנטי וירוס שלא יכביד על המחשב. (במידה ויש תוכנות עזר נוספות שאותן יש לאנטי וירוס - פייר וול וכדומה זה יהיה מצויין). נתונים על המחשב שלי: 128 זיכרון. מעבד פנטיום 300.... תודה מראש על העזרה!!! דב.
-
- 1 תגובה
- 734 צפיות
-
-
אני חייב עזרהההה... כל הסרטים הקליפים שאני פותח כל הסיומות... אני לא מצליח לראות, הסרט רץ, ויש סאונד אבל המסך נשאר שחור... כרטיס מסך ישןןן.... ATI XPERT98 8MB... ווינדווס אקס פי... אם מישו יודע איך אני יכול לסדר את זה..... תגידו לי אני חייבבב...
-
- 5 תגובות
- 734 צפיות
-
-
הי. יש לי כמה סרטים בקידוד של Xvid.Divx. ושאני מנסה לראות אותם אין לי Sound. התקנתי את הCodec של Xvid וDivx וגם את הAc3. עכשיו לחלק המוזר: אם אני משתמש בתוכנה כמו BsPlay או בנגן של הDivx יש לי Sound בשני הפורמטים. ושאני מנסה להפעיל את Windows MP הוא רושם למטה שהוא מחפש Codec ולא מוצא אותו. והוא נותן לי להיכנס לאתר הזה. ואם תיראו האתר הזה ממש אבל ממש לא עוזר. ניסתי לרשום את זה בGoogle ולא נתן לי תוצאות שיכולות לעזור לי. ניכנסתי לSub Center והורדתי את כל הCodec שלהם והתקנתי וכלום. ניכנתי לאתר של Windows MP9 והורדתי משם את כל הCodec של תמונה וקול. ועדיין כלום. אני כבר לא יודע מה לעשות.. איך זה שבBsplay וRadLight ובנגן של Divx זה עובד חלק אבל בMp בעיה עם הCodec. הMp9 הוא בגיר…
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
אני צריך את הגירסה האחרונה של Java Runtime Environment לWindows XP SP3. הגעתי לקישור הזה, ואין לי מושג איזו גירסה אני צריך (אני צריך JRE, לא JDK). מישהו יכול לתת לי, בבקשה, קישור ישיר להורדה? נ.ב. האם יש בעיות תאימות אם אני מתקין JRE, ומתישהו יותר מאוחר אני מתקין JDK בלי לעשות הסרה? הם מותקנים בתיקיות שונות, נכון?
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
כאשר פותחים תיקייה יש אפשרות להציג אותה בכל מיני אפשרויות: סמלים גדולים, סמלים בינוניים, רשימה , פרטים וכו' וכו'. אני רוצה שכל תיקייה שאפתח במחשב (עם מערכת הפעלה וינדוס 7)תיפתח בצורה של רשימה ולא בשום צורה אחרת. איך עושים את זה?
-
- 3 תגובות
- 734 צפיות
-
-
שלום, אני לא מצליח להוריד קבצים מאתרים שיש להם באנר כזה כמו שיש ב"צור אשכול חדש" או בחיפוש בגוגל. קיצרר הריבוע האפור הזה.. תודה לעוזרים נ.ב ניסיתי להוריד עם פיירפוקס , אקפלורר 7 ו slimbrowser[br]פורסם בתאריך: 13.11.2007 בשעה 19:53:48 העלתי תמונה כדי להמחיש : http://img105.imageshack.us/img105/7603/asasasfj3.jpg נ.ב ניסיתי להתקין ג'אווה ופלאש וזה לא עזר
-
- 4 תגובות
- 734 צפיות
-
-
שלום לכולם! הורדתי אתמול דפדפן של AVANT, באמת דפדפן מעולה ולי באופן אישי הרבה יותר נוח מפיירפוקס ואני חושב שהוא גם יותר מהיר ואין לו בעיית התאמות. אבל יש לי רק בעיה אחת איתו, אני רגיל ללחוץ ctrl+enter ולקבל http://www..co.il/ רק שעכשיו אני מקבל http://www..com מישהו יודע מה אני צריך לעשות בשביל לקבל http://www..co.il/ ? תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 734 צפיות
-
-
אהלן אנשים. העברתי ממחשב קודם כונן קשיח מסוג WD 160 8M SATA2 ואיני מצליח לפרמט אותו משום קיימים בו קבצי מערכת שכנראה נשארו מההתקנה במחשב הקודם. ולכן איני מצליח לפרמט אותו בשום דרך. אני מבצע פירמוט דרך הווינדוס והוא אומר שאי אפשר להשלים את הפרמוט מכוון שקיימים על הכונן קבצי מערכת. איך אני יכול למחוק את אותם הקבצים ולפרמט את הכונן במלואו? תודה רבה. :
-
- 3 תגובות
- 734 צפיות
-


