עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני משתמש בacronis כבר תקופה ולא נתקלעתי בדבר הזה אני בה לעשות image לאחת המחשבים ואני לא מצליח התוכנה רושמת שהיא לא מוצעת hard disk (עים לתת לחלונות לעלות אז עולה הכול כמו שצריך ועובד כמו שצריך) אני עושה image מפלאש (הפלאש boot עים התוכנה ) מה יכול להיות הסיבה?? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 735 צפיות
  2. חברה! תמיד עולה לי ההודעה הבאה בצורות שונות מאותה תוכנה או מה שזה לא יהיה...(Mesenger Service) עשיתי כבר בדיקות מקיפות עם ספייבוט ואד אוור ואני לא מצליח למצוא את הבעיה!!!! איך אני נפטר מזה לעזאזל? המחשב חדש לגמרי!!!! הוא אחרי פירמוט טוטלי!

    • 5 תגובות
    • 735 צפיות
  3. Started by דודי הסטלן,

    שלום לכולם. לפני חודש בערך הורדתי גירסה חדשה של tweak-xp pro וכדי להתקין אותה הייתי צריך להסיר את הגירסה הקודמת שהייתה מותקנת לי. הסרתי את התוכנה בצורה מסודרת מ"add\remove programs..." אבל כשבאתי להתקין את הגירסה החדשה קיבלת הודעה שיש עדיין גירסה ישנה יותר וההתקנה החדשה לא יכולה להמשיך בתהליך. ניסיתי להיף כל מה שקשור בתוכנה הזאת מהרג'סטריי ועדיין אני מקבל הודעה שיש תוכנה כזאת, אני ממש רוצה להתקין גירסה חדשה זה ממש שיפר לי את הביצועים. בבקשה ממכם מישהו יכול לתת לי עצה איך להעיף את הגירסה הישנה של התוכנה ??? תודה לכל העוזרים מראש, דודי הסטלן.

  4. Started by eladh16,

    שלום יש לי קטע וידיאו HD ואני מעונין בערוץ הסאונד שלו. כלומר, אני רוצה לקחת רק את הסואנד שלו בתור קובץ מוזיקה רגיל. איך אפשר לעשות את זה וגם לשמור על איכות הסאונד המקורית? מדובר בקובץ וידיאו mpg תודה

    • 3 תגובות
    • 735 צפיות
  5. Started by zivelad,

    יש למישהו אולי מושג איך אני מגדיל את התרגום לפני ההפיכה והצריבה של הסרט ככה שאני לא יצטרך להתאמץ לקרוא את הכתוביות הקטנות זה פשוט מוציא את העיניים :silly:

    • 4 תגובות
    • 735 צפיות
  6. Started by doker,

    להורים שלי יש explorer 8 יש להם חשבון בHOTMAIL.ברגע שרוצים להעלות תמונות ולוחצים העלה תמונות זה מראה את הפס הצהוב של activex אבל לא נותן להתקין אותו,בכל מחשב אחר שניסיתי יש אפשרות להתקין אותו רק במחשב הזה ספציפית אין אפשרות להתקין וכך נמנעת אפשרות העלאה של התמונות ושלוח אותן. מדוע אין לי את האפשרות לאשר ולהתקין את התוסף הזה כי לחיצה ימנית על הפס הצהוב לא מראה אופצית התקנה כמו בכל מחשב אחר. תודה

    • 1 תגובה
    • 735 צפיות
  7. Started by aka_katz,

    כל סרטון או משחק זה מראה לי את הFPS במסך בצד למרות שזה לא מותקן אצלי מזה יכול להיות

    • 4 תגובות
    • 735 צפיות
  8. בעיקר עטיפות דיוידי...

  9. זה חשוב מאד בשבילי. שוב, לא אחת שתשתמש בכתובת URL, אלא תקליט לי את מה שמשודר בחלון. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 735 צפיות
  10. לינק: http://www.neowin.net/news/software/09/10/22/free-1-year-anti-virus-subscriptions-for-your-windows-7-pc IObit Security 360™ PRO Panda Internet Security 2010 Kapersky Internet Security 2010

    • 4 תגובות
    • 735 צפיות
  11. אז כך יש לי שלט ניסיתי להפעיל בתוכנה UICE ולא הצלחתי אייך מגדרים? אם כבר אני שואל האם יש דריור או משהו שצריך להתקין על מנת שמקלט האינפרא אדום יעבוד תמונת של המקלט והשלט:

    • 0 תגובות
    • 735 צפיות
  12. Started by rino,

    ראיתי היכן שהוא שיש תוכנה שמאפשרת לך להתקין XP על DISK ON KEY ובכל מחשב שתתקע אותו תוכל לעבוד על הWINDOWS שלך שהתקנת על הזיכרון USB הבעיה היא שאני לא מוצא את התוכנה הזו מישהו מכיר ויכול לכוון אותי ?

    • 4 תגובות
    • 735 צפיות
  13. אפשר להכנס למחשב שלכם (לתיקייה שבחרתם) ולהוריד קבצים מהתיקייה ..(דרך הדפדפן) זה לא שרת FTP http://software.nana.co.il/Software/?SoftwareID=3418 מומלץ

    • 1 תגובה
    • 735 צפיות
  14. איזה קונפה אחת מהשכבה שלי הגיעה לאייסי שלי אז כמובן איך שגיליתי את זה הכנסתי אותה לאינביזיבל ליסט פיתאום היא שולחת לי את ההודעה הזאת "אינויזאבל ליסט.....פשששש...." איך היא גילתה??

    • 5 תגובות
    • 735 צפיות
  15. Started by elad the master,

    כשאני מנסה לפתוח את הקובץ..הוא נותן לי את זה : [attachment deleted by admin]

  16. Started by dash78,

    איך לשנות תמונה ל24 בית rgb

    • 0 תגובות
    • 735 צפיות
  17. היי. אז ככה, 1: מזה כמה ימים שחלק ניכר מהורדות שאני עושה מרפידשר(דרך FDM, שככל הנראה הוא לא הבעיה): או שיורדים לי קבצים מלאים אך פגומים (corrupted rars) ,או שפשוט הדפדפן מוריד קובץ ריק(כ-47KB), גם כן פגום(כנראה הודעת שגיאה מRS). 2: בנוסף לזה שמתי לב שכל כמה שעות/ימים(כנראה כל סשן חדש)- אתרים שאני שומר Cookies שלהן (הן בכרום והן ב IE8) נמחקות, ואני נאלץ להכניס את השם משתמש והססמה מחדש בכל האתרים הדורשים זאת. מה ככה"נ לא גורם לזה- וירוס או רוגלה(המחשב נסרק באופן שוטף). אשמח לעזרה בנושא. נ.ב- 3: עוד משהו בנושא אחר שגם אשמח לקבל עזרה - בכרום התקנתי בזמנו "אד בלוקר" ו "אד סוויפ". אחרי שראיתי שקשה עד אי אפשר לקנפג את ההגדרות הרצויות החלטתי להסיר את שתיהן "ולסבול". הקטע הוא שהכר…

    • 1 תגובה
    • 735 צפיות
  18. שלום! עברתי לעבוד עם מחשב אחר ואני מעוניין להעביר את כל ההיסטוריה של האיסיקיו מהמחשב הקודם למחשב הזה. איפה היא שמורה? לדוגמא במסנג'ר יש תיקייה "השיחות המתועדות שלי" שנמצאת במסמכים שלי. איפה אני מוצא תיקייה כזאת של האיסיקיו? תודה מראש, איתי

    • 0 תגובות
    • 735 צפיות
  19. Started by eladh16,

    שלום יש לי תמונה שהרקע שלה בצבע לבן, ובאמצע התמונה מצוייר סתם צורה שהיא צבועה בצבע. איך אני משנה בPhotoShop cs3 את רקע התמונה מצבע לבן לצבע חום מבלי לפגוע בצורה?

    • 3 תגובות
    • 735 צפיות
  20. Started by Chura,

    http://www.xtremesystems.org/forums/showpost.php?p=1737373&postcount=83 איך קוראים לתוכנה שיש לו למעלה ? שמראה מתחים וכדומה... ?

    • 5 תגובות
    • 735 צפיות
  21. Started by huber,

    שלום. יש לי עשרות דיסקים DVD לילדים לקטנה שלי, הבעייה שהיא תמיד מצליחה לשים עליהם יד ובסופו של דבר כולם נהרסים האחד אחרי השני. אני מחפש תוכנה שתתן לי אפשרות להמיר את הדיסקים מ DVD לפורמט שהמחשב (וה PS3 - חשוב) ידעו לקרוא. המלצות?

  22. Started by ברק2000,

    עד עכשיו היה לי אנטיוירוס נוד 32 שהטכנאי התקין לי פעם אבל היום הוא פג תוקף מה אפשר לעשות?

    • 1 תגובה
    • 735 צפיות
  23. שלום! אני צריך דרייבר ללוח כתיבה אלקטרוני (לוח גרפי) AIPTEK Slim Tablet 800U Wide ווינדוס 7 64BIT. חפשתי באתר היצרן ולא הצלחתי למצוא. תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 735 צפיות
  24. Started by LIOR42,

    מחפש תוכנה מיקצועית לעריכת תמונות

    • 1 תגובה
    • 735 צפיות
  25. יש לי בעיה עם מוזילה העברית הפוכה! לא משנה כמה אני משחק איתה, משנה CODING, פונטים ועוד, שום דבר לא פותר את זה. המוזילה היא המוזילה החדשה 1.6 בעיה נוספת עם המוזילה, היא שאני לא מצליח לפתוח קבוצה של bookmarks, כמו שאפשר בגרסאות הקודמות ובפיירבירד. עוד בעיה קטנה, הפעם עם הפיירבירד , באופן פתאומי משהו, פתאום יש לי בעיה, הוא כותב לי את השגיאה שבתמונה למטה למישהו יש פתרונות? RK

    • 5 תגובות
    • 735 צפיות

דיונים חדשים בפורומים