תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני משתמש בacronis כבר תקופה ולא נתקלעתי בדבר הזה אני בה לעשות image לאחת המחשבים ואני לא מצליח התוכנה רושמת שהיא לא מוצעת hard disk (עים לתת לחלונות לעלות אז עולה הכול כמו שצריך ועובד כמו שצריך) אני עושה image מפלאש (הפלאש boot עים התוכנה ) מה יכול להיות הסיבה?? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 735 צפיות
-
-
חברה! תמיד עולה לי ההודעה הבאה בצורות שונות מאותה תוכנה או מה שזה לא יהיה...(Mesenger Service) עשיתי כבר בדיקות מקיפות עם ספייבוט ואד אוור ואני לא מצליח למצוא את הבעיה!!!! איך אני נפטר מזה לעזאזל? המחשב חדש לגמרי!!!! הוא אחרי פירמוט טוטלי!
-
- 5 תגובות
- 735 צפיות
-
-
שלום לכולם. לפני חודש בערך הורדתי גירסה חדשה של tweak-xp pro וכדי להתקין אותה הייתי צריך להסיר את הגירסה הקודמת שהייתה מותקנת לי. הסרתי את התוכנה בצורה מסודרת מ"add\remove programs..." אבל כשבאתי להתקין את הגירסה החדשה קיבלת הודעה שיש עדיין גירסה ישנה יותר וההתקנה החדשה לא יכולה להמשיך בתהליך. ניסיתי להיף כל מה שקשור בתוכנה הזאת מהרג'סטריי ועדיין אני מקבל הודעה שיש תוכנה כזאת, אני ממש רוצה להתקין גירסה חדשה זה ממש שיפר לי את הביצועים. בבקשה ממכם מישהו יכול לתת לי עצה איך להעיף את הגירסה הישנה של התוכנה ??? תודה לכל העוזרים מראש, דודי הסטלן.
-
- 4 תגובות
- 735 צפיות
-
-
שלום יש לי קטע וידיאו HD ואני מעונין בערוץ הסאונד שלו. כלומר, אני רוצה לקחת רק את הסואנד שלו בתור קובץ מוזיקה רגיל. איך אפשר לעשות את זה וגם לשמור על איכות הסאונד המקורית? מדובר בקובץ וידיאו mpg תודה
-
- 3 תגובות
- 735 צפיות
-
-
יש למישהו אולי מושג איך אני מגדיל את התרגום לפני ההפיכה והצריבה של הסרט ככה שאני לא יצטרך להתאמץ לקרוא את הכתוביות הקטנות זה פשוט מוציא את העיניים :silly:
-
- 4 תגובות
- 735 צפיות
-
-
להורים שלי יש explorer 8 יש להם חשבון בHOTMAIL.ברגע שרוצים להעלות תמונות ולוחצים העלה תמונות זה מראה את הפס הצהוב של activex אבל לא נותן להתקין אותו,בכל מחשב אחר שניסיתי יש אפשרות להתקין אותו רק במחשב הזה ספציפית אין אפשרות להתקין וכך נמנעת אפשרות העלאה של התמונות ושלוח אותן. מדוע אין לי את האפשרות לאשר ולהתקין את התוסף הזה כי לחיצה ימנית על הפס הצהוב לא מראה אופצית התקנה כמו בכל מחשב אחר. תודה
-
- 1 תגובה
- 735 צפיות
-
-
כל סרטון או משחק זה מראה לי את הFPS במסך בצד למרות שזה לא מותקן אצלי מזה יכול להיות
-
- 4 תגובות
- 735 צפיות
-
-
-
זה חשוב מאד בשבילי. שוב, לא אחת שתשתמש בכתובת URL, אלא תקליט לי את מה שמשודר בחלון. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 735 צפיות
-
-
לינק: http://www.neowin.net/news/software/09/10/22/free-1-year-anti-virus-subscriptions-for-your-windows-7-pc IObit Security 360™ PRO Panda Internet Security 2010 Kapersky Internet Security 2010
-
- 4 תגובות
- 735 צפיות
-
-
אז כך יש לי שלט ניסיתי להפעיל בתוכנה UICE ולא הצלחתי אייך מגדרים? אם כבר אני שואל האם יש דריור או משהו שצריך להתקין על מנת שמקלט האינפרא אדום יעבוד תמונת של המקלט והשלט:
-
- 0 תגובות
- 735 צפיות
-
-
ראיתי היכן שהוא שיש תוכנה שמאפשרת לך להתקין XP על DISK ON KEY ובכל מחשב שתתקע אותו תוכל לעבוד על הWINDOWS שלך שהתקנת על הזיכרון USB הבעיה היא שאני לא מוצא את התוכנה הזו מישהו מכיר ויכול לכוון אותי ?
-
- 4 תגובות
- 735 צפיות
-
-
אפשר להכנס למחשב שלכם (לתיקייה שבחרתם) ולהוריד קבצים מהתיקייה ..(דרך הדפדפן) זה לא שרת FTP http://software.nana.co.il/Software/?SoftwareID=3418 מומלץ
-
- 1 תגובה
- 735 צפיות
-
-
איזה קונפה אחת מהשכבה שלי הגיעה לאייסי שלי אז כמובן איך שגיליתי את זה הכנסתי אותה לאינביזיבל ליסט פיתאום היא שולחת לי את ההודעה הזאת "אינויזאבל ליסט.....פשששש...." איך היא גילתה??
-
- 5 תגובות
- 735 צפיות
-
-
כשאני מנסה לפתוח את הקובץ..הוא נותן לי את זה : [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 735 צפיות
-
-
-
היי. אז ככה, 1: מזה כמה ימים שחלק ניכר מהורדות שאני עושה מרפידשר(דרך FDM, שככל הנראה הוא לא הבעיה): או שיורדים לי קבצים מלאים אך פגומים (corrupted rars) ,או שפשוט הדפדפן מוריד קובץ ריק(כ-47KB), גם כן פגום(כנראה הודעת שגיאה מRS). 2: בנוסף לזה שמתי לב שכל כמה שעות/ימים(כנראה כל סשן חדש)- אתרים שאני שומר Cookies שלהן (הן בכרום והן ב IE8) נמחקות, ואני נאלץ להכניס את השם משתמש והססמה מחדש בכל האתרים הדורשים זאת. מה ככה"נ לא גורם לזה- וירוס או רוגלה(המחשב נסרק באופן שוטף). אשמח לעזרה בנושא. נ.ב- 3: עוד משהו בנושא אחר שגם אשמח לקבל עזרה - בכרום התקנתי בזמנו "אד בלוקר" ו "אד סוויפ". אחרי שראיתי שקשה עד אי אפשר לקנפג את ההגדרות הרצויות החלטתי להסיר את שתיהן "ולסבול". הקטע הוא שהכר…
-
- 1 תגובה
- 735 צפיות
-
-
שלום! עברתי לעבוד עם מחשב אחר ואני מעוניין להעביר את כל ההיסטוריה של האיסיקיו מהמחשב הקודם למחשב הזה. איפה היא שמורה? לדוגמא במסנג'ר יש תיקייה "השיחות המתועדות שלי" שנמצאת במסמכים שלי. איפה אני מוצא תיקייה כזאת של האיסיקיו? תודה מראש, איתי
-
- 0 תגובות
- 735 צפיות
-
-
שלום יש לי תמונה שהרקע שלה בצבע לבן, ובאמצע התמונה מצוייר סתם צורה שהיא צבועה בצבע. איך אני משנה בPhotoShop cs3 את רקע התמונה מצבע לבן לצבע חום מבלי לפגוע בצורה?
-
- 3 תגובות
- 735 צפיות
-
-
http://www.xtremesystems.org/forums/showpost.php?p=1737373&postcount=83 איך קוראים לתוכנה שיש לו למעלה ? שמראה מתחים וכדומה... ?
-
- 5 תגובות
- 735 צפיות
-
-
שלום. יש לי עשרות דיסקים DVD לילדים לקטנה שלי, הבעייה שהיא תמיד מצליחה לשים עליהם יד ובסופו של דבר כולם נהרסים האחד אחרי השני. אני מחפש תוכנה שתתן לי אפשרות להמיר את הדיסקים מ DVD לפורמט שהמחשב (וה PS3 - חשוב) ידעו לקרוא. המלצות?
-
- 1 תגובה
- 735 צפיות
-
-
עד עכשיו היה לי אנטיוירוס נוד 32 שהטכנאי התקין לי פעם אבל היום הוא פג תוקף מה אפשר לעשות?
-
- 1 תגובה
- 735 צפיות
-
-
שלום! אני צריך דרייבר ללוח כתיבה אלקטרוני (לוח גרפי) AIPTEK Slim Tablet 800U Wide ווינדוס 7 64BIT. חפשתי באתר היצרן ולא הצלחתי למצוא. תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 735 צפיות
-
-
-
יש לי בעיה עם מוזילה העברית הפוכה! לא משנה כמה אני משחק איתה, משנה CODING, פונטים ועוד, שום דבר לא פותר את זה. המוזילה היא המוזילה החדשה 1.6 בעיה נוספת עם המוזילה, היא שאני לא מצליח לפתוח קבוצה של bookmarks, כמו שאפשר בגרסאות הקודמות ובפיירבירד. עוד בעיה קטנה, הפעם עם הפיירבירד , באופן פתאומי משהו, פתאום יש לי בעיה, הוא כותב לי את השגיאה שבתמונה למטה למישהו יש פתרונות? RK
-
- 5 תגובות
- 735 צפיות
-


