עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by PayneBack3251,

    שלום...יש לי סרט בפורמט דיוידי במחשב ואני לא מצליח להפעיל אותו...אני הבנתי ממישהו שאני צריך לשנות את השמות של הקבצים...מישהו יודע מה בדיוק אני צריך לשנות ? תודה מראש. [attachment deleted by admin]

  2. Started by yigael_o,

    היי, אני מחפש שרת חינמי שיריץ מערכת הפעלה וירטואלית שהיא 64 ביט. האם יש משהו כזה? כל מה שאני מצאתי מוכן לארח רק 32 ביט. אם מישהו מכיר משהו אשמח לקישור כמובן.

  3. Started by dbx22,

    אהלן. יש לי את הבעיה הבאה: כשאני עושה שיחת וידאו, בחלון הקטן שאני אמור לראות את עצמי, לא רואים. יש מן תמונה קפואה של מסך מרצד או משהו בסגנון. הצד השני רואה אותי ושומע אותי, אני רואה ושומע אותו. על אותו מחשב לפני פירמוט והחלפת מערכת הפעלה הכול היה בסדר. שמתי מחדש דרייברים של המצלמה, זה לא עזר. מה יכולה להיות הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 735 צפיות
  4. יש לי מחשב מהיר וכרטיס חדשי זו לא הבעיה הבעיה שבזמן האחרון כל הסדרות האילה שמורידים הם בפורמת HDTV לדוגמה S05E13.HDTV.XviD-LOL.avi הבעיה שהכל קופץ !! כאילו זה מנגן בחצי מה FPS שהוא אמור לנגן ..... וזה גם במחשב וגם ב TVOUT .. מה עושים ?

    • 7 תגובות
    • 735 צפיות
  5. שלום, בזמן התקנה מתוך קובץ IMAGE באמצעות POWER ISO המחשב קרס ונאלצתי לעשות רסטרט. עכשיו כונן הDVD לא מופיע כלל תחת "המחשב שלי", ובמנהל ההתקנים הוא מופיע עם משולש אזהרה לידו, וכשאני פותח אותו כתוב שההתקן לא מוצא את הדרייברים המתאימים. עם זאת, כשאני מנסה לעשות UPDATE DRIVER, הוא מחפש ואומר שהדרייברים העדכניים ביותר כבר מותקנים (מה שלא מפריע למצב להיות כמקודם). הסרה והתקנה מחדש מתוך מנהל ההתקנים לא עזרה - הכונן מנסה להתקין את עצמו, כותב INSTALLING DRIVER SOFTWARE, אבל אז מודיע שההתקנה נכשלה. כנ"ל אחרי הסרה פיזית של הכונן וחיבורו מחדש ללוח האם. מדובר בכונן בחיבור IDE, על ויסטה. בדקתי את הסטיקי בראש העמוד - אבל ההורדות היחידות שמצאתי לכונן שלי שאינן בתשלום הן עדכוני FIRMWARE, …

    • 2 תגובות
    • 735 צפיות
  6. אני רוצה לשנות את ברירת המחדל ככה שלחיצה על הכפתור הימני ובחירה בOPEN CONTAINING FOLDER תפתח לי את התיקייה במנהל קבצים אחר(TOTAL COMMANDER לדוגמא) ולה בFILE EXPLORE של הWIN. האם זה אפשרי בכלל?

    • 0 תגובות
    • 735 צפיות
  7. Started by izunim,

    שלום רב, יש לי OUTLOOK2007 ושלחו לי כרטיס של איש קשר שהוקלד ב- OUTLOOK2003, העברית מתקבל כג'יבריש. היכן למצוא קוד לתאימות? תודה רבה !

    • 0 תגובות
    • 735 צפיות
  8. כמובן ללא תשלום חודשי או משהו כזה לכן אני מניח שאין טעם להציע לי משהו ששייך לסלקום.

    • 1 תגובה
    • 735 צפיות
  9. Started by yotaman,

    הנורטון גילה אצלי וירוס שנקרא Backdoor.IrcContact. נראה לי שזה סוס טרויאני משהו, והוא לא מצליח או לתקן אותו או למחוק אותו או לאיודע מה. יש למישהו הצעות מה לעשות? ובדף הזה: http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/backdoor.irccontact.html כבר הייתי.. לא עזר.

    • 3 תגובות
    • 735 צפיות
  10. Started by אלעד6,

    שאלה, אם יש לי עיצוב שהכנתי לאתר והוא על PSD יש כאן מישהו שיודע להפוך את זה לסקין לphpnuke?

    • 4 תגובות
    • 735 צפיות
  11. יש אתרים שהפרסומות שלהם מפעילים סאונד אוטומטית ואני ממש ממש שונא את זה ואני בטח לא היחיד... איך עושים כדי לא לשמוע אותן.. או בכלל טוב לא לראות אותן (אבל רק את הפרסומות).

    • 3 תגובות
    • 735 צפיות
  12. Started by בזיק,

    אם אני לוחץ על החץ שליד שורת הכתובות מופיעות כתובות שהייתי בהן בעבר אם אני רושם כתובת חלקית אז הfirefox מציע להשלים מתוך רשימה של כתובות שהייתי בהן איפה הכתובות האלו שמורות? האם אפשרות הclear private data לא אמורה לנקות כתובות אלו? בנוסף יש לי גם תוכנת ccleaner אני מפעיל אותה לניקוי כללי של temp, registry וגם של כל האפשרויות של הfirefox. לא עוזר. חוץ מזה לפי מה הfirefox מחליט מה לשמור. כי נראה לי שהוא שומר אתרים שהייתי בהם לפני המון זמן אבל לא שומר סתם אתרים שהייתי בהם לא מזמן. ההתנהגות הזו לא טובה לפרנויה שלי.

    • 6 תגובות
    • 735 צפיות
  13. שלום חברים אני צריך באנר לאתר שלי , אני הולך להחליף באנרים עם אתר אחר ואין לי באנר לאתר . אני צריך משהו פשוט ביותר עם כיתוב ותמונה מתחלפת מי שיכול לעזור לי שיפנה בבקשה לאייס שלי ואני יעדכן אותו בידיוק מה צריך לעשות 114508534 בברכה דן

    • 0 תגובות
    • 735 צפיות
  14. Started by pet4a,

    ברשותי אוזנייה של מוטורולה. H350 הצלחתי לחבר אות למחשב הנייד IBM X60 בשביל SKYPE אבל הסאונד יוצא רק מהרמקול ולא מהאוזנייה יש דרך שבא צליל יעבור רק דרך האוזנייה ולא ישמעו דרך המחשב ? תודה.

    • 2 תגובות
    • 735 צפיות
  15. שלום חברה.... יש לי בעיה עם התוכנה הנ"ל כאשר אני ממיר קובץ DOC ל PDF מהתוכנה אני מקבל את השגיאה הבאה: missing PDFmaker files. do you want to run the installer in repair mode? וברגע כשאני עושה "כן" הוא מריץ סוג של התקנה אבל בסוף הוא לא מראה שום הודעה שהצליח או לא, וכשאני פותח מחדש את התוכנה ומנסה לעשות שוב את אותה הפעולה, אני מקבל שוב את אותה השגיאה. ניסיתי גם להסיר ולהתקין מחדש את התוכנה אך גם זה לא עזר. למישהו יש רעיונות?

    • 1 תגובה
    • 735 צפיות
  16. Started by wooper,

    לא משנה הסתדרתי

    • 0 תגובות
    • 735 צפיות
  17. Started by elad-k1,

    שלום יש לי בעיה נאי לא מצליח להתקין זה הבעיה שזה עושה! תודה [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 735 צפיות
  18. Started by Keman,

    http://news.xinhuanet.com/english/2007-05/20/content_6125876.htm :lol: :lol: :lol: :lol:

    • 6 תגובות
    • 735 צפיות
  19. לא מצליח לעדכן את ה אנטי וירוס KASPERSKY 6 זה כותב:THE CONNECTION IS TIMED OUT? מה זה? יש לי TRAIL של 30 יום נישארו לי :xyxthumbs:28

    • 10 תגובות
    • 735 צפיות
  20. Started by מוקיון1,

    הורדתי כבר לא מזמן את התוכנה והייתה לי בעיה אז עכשיו רציתי להתקין מחדש וזמן גירסת הניסיון אזל וכדי לפתוח השתמשתי בקיגן עכשיו הבעיה שאין אפשרות לגשת לתוכנה בגלל הניסיון נגמר מה אני יכול לעשות לשנות תאריכים להזיז את הזמן במחשב אחרוה כדי שאני יוכל להתקין שוב עזרה ?

    • 2 תגובות
    • 735 צפיות
  21. Started by רן.ט,

    אם אני רוצה להתקין גירסה חדשה של messenger אני צריך קודם להסיר את הקודמת או פשוט להתקין עליה?? ואם כן צריך להסיר אז איך עושים את זה כי לא ראיתי אפשרות לעשות את זה?

    • 1 תגובה
    • 735 צפיות
  22. Started by sd1,

    פתחתי קובץ בוורד וזה עולה לי בשפה ג'יבריש ולא בעברית מה ניתן לעשות? אשמח לתשובה.

    • 2 תגובות
    • 735 צפיות
  23. Started by MasterDK,

    היי אני משתמש בגרסא החינאמית של AVIRA ANTIVIR ויש לי בעיות עידכונים, הוא פשוט לא מצליח להתעדכן. מה ניתן לעשות עם זה? כרגע אני לא מצליח להוציא את ה REPORT כי מסיבה מסויימת הוא לא נותן לי...

    • 5 תגובות
    • 735 צפיות
  24. Started by CrossFire,

    שלום, יש לי איזה בעיה, אולי אתם תוכלו לפתור לי אותה.... הבעיה: טעינה ארוכה יותר מדיי מהרגיל, כאשר אני מתחיל את שולחן העבודה אז נטענים לי תוכנות.... נורטון, מסנג'ר.... כרגיל לפני הבעיה זה טען לי דיי מהר אבל אחרי כמה זמן התקנתי תוכנות וכו'.... אני לא זוכר איזה תוכנות ואז כל פעם אשאני מעלה את שולחן העבודה זה טוען לי המון זמן... [attachment deleted by admin]

  25. השאלה בכותרת תודה

    • 4 תגובות
    • 735 צפיות

דיונים חדשים בפורומים