תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
בווינדוס 2000? [כשהאינטרנט נסגר ואז מופיע ארור ריפורט -נראה לי כי המעבד מתחמם לי]
-
- 5 תגובות
- 737 צפיות
-
-
שלום לכולם. בניסיון לתקן איזה באג מעצבן סגרתי את כל הבארים של הFF (כתובות, תפריט ובוקמארקס), ועכשו אני לא יודע איך להחזיר אותם :-[ לאתר הגעתי עכשו בעקבות ביטול סגירה של טאב יש איזה קיצור דרך במקשים שאני יכול לפתוח איתו תפריט כלשהו שיהייה לי איפה ללחוץ על עכבר ימני? תודה לעוזרים! נ.ב. הבאג המעצבן שהזכרתי זה שהשורה של התפריטים (file. help וכו') לא נסגרת כשאני מבטל אותה- ובמקום זה נסגרים לי הבוקמארקים... אני משתמש בתוסף שמאחד את כל התפריטים האלה בכפתור אחד כדי לחסוך מקום במסך... מישהו מכיר את זה?
-
- 3 תגובות
- 737 צפיות
-
-
כשאני מכניס דיסק ריק לצורב ומנסה להיכנס לכונן הוא נותן לי את השגיאה הבאה: f:\ is not accessible incorrect function ואם כבר אני פותח ת'ראד ,אני רוצה לצרוב עם דיסק של 800 יש לי דיסק כזה ונרו 6 אולטרה אפשר הוראות? ;D תודה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 737 צפיות
-
-
לאחר שניסיתי מספר פעמים להשתמש בכונני USB דרך VIRTUALBOX ניסיתי את מזלי דרך הVMWARE אך אותה בעיה איך ניתן לפתור זאת? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 737 צפיות
-
-
צריך תוכנה לבדיקת שגיאות בHDD בבקשה
-
- 4 תגובות
- 737 צפיות
-
-
-
אני מעוניין להמיר קובץ PDF לקובץ WORD, DOC. עם איזו תוכנה עושים זאת ?
-
- 1 תגובה
- 737 צפיות
-
-
טוב תמיד רציתי לדעת מה הדרישות לפקולטות הנ"ל. אני לומד כרגע לפסיכומטרי (אם בכלל זה קשור לזה) וסתם עיניין אותי.
-
- 0 תגובות
- 737 צפיות
-
-
אני עובד על איזה פרוייקט כבר שבועיים, ועכשיו איך שסיימתי אותו התחלתי לקבל דליפת זיכרון (הזיכרון שבו התוכנה משתמשת גדל כל הזמן בקצב מהיר מאוד עד שהיא קורסת). בהתחלה התוכנה פשוט סגרה את עצמה בזמן העריכה בלי הודעה ובלי כלום. אחרי התקנה מחדש ברינדור קיבלתי שגיאה "Not Enough Memory" ועכשיו התוכנה קורסת (סוגרת את עצמה) בזמן הרינדור ואני מקבל הודעת שגיאה של הווינדווס ("האם ברצונך לשלוח דוח שגיאות.."). זה קורה בכל הפרוייקטים שלי (לא רק המסוים הזה), וגם אם אני יוצר פרוייקט חדש זה קורה.. אני עובד על מחשב חדש עם Intel Q6600 ו2GB RAM. הבעיה הזו לא קרתה לי אף פעם במחשב הקודם שלי (אותה התקנה של פרמיר) שהיה חלש בהרבה (פנטיום 4 עם 1GB RAM). כבר ניסיתי להתקין מחדש, לעשות Repair, ולשחזר את…
-
- 0 תגובות
- 737 צפיות
-
-
הורדתי מהאתר של גיגהבייט את הדרייבר ללוח הנ"ל. אבל בהתקנה , כתוב שהדרייבר מיועד לצ'יפ סט X38 ו X48 . כאשר הצ'יפ סט שלי הוא P35 . מה עליי לעשות, להתקין בכל זאת?
-
- 6 תגובות
- 737 צפיות
-
-
לפני שבוע גלשתי להנאתי פתאום רציתי לסגור מהר את החלונות כנראה קפץ לי איזה YES ולחצתי YES.. ונדבק לי מין סקריפט חרא כזה של איזה אתר שנקרא MYSEARCHNOW . בלתי אפשרי לשנות את הדף הבית אחרי שהצלחתי לעשות את זה....הסקריפט הזה התחיל לקפוץ לי כל פעם על 0 אחוז מסך שאני מפעיל את האקספלורר. ניסיתי AWAWARE. לא עוזר. למי יש עוד הצעות ? אני מיואש כבר לפורמט... :'(
-
- 6 תגובות
- 737 צפיות
-
-
i have a bunch of slides stored in pdf file, with 4 slides per page (hardcoded). i want to split it so i'll have 1 slide per page - is it possible somehow? example: http://www.eng.tau.ac.il/networks/lectures/lec06-1.pdf
-
- 1 תגובה
- 737 צפיות
-
-
-
אני צריך את הדפדפן והאנטי וירוס הכי קלים שאפשר ככה שכמעט ולא יעמיסו ויהיו הכי פשוטים שאפשר למחשב של אמא שלי שהוא נורא ישן P-3 866 ASUS TUV4X 256 SDRAM GF 4MX חשבתי על FF 1.5 מה אתם אומרים?
-
- 2 תגובות
- 737 צפיות
-
-
-
ברצוני להגן על המחשב שלי בדרך הכי טובה שיש, וברצוני לרכוש את התוכנות שיעזרו לי בזה עם מדובר על אנטיוירוס, ספיי וואר, פייר וואל וכל מה שיש. אני מדבר על הכי טובים שיש שהוכחו או שלמישהו יש אתר עם השוואות בין כולם ...
-
- 6 תגובות
- 736 צפיות
-
-
המחשב מותקן דיי לא מזמן אז זה לא חירבושים של שטויות שמותקנות שנים על מחשב.. שהמחשב עולה הוא עובד חלק והכל שאני מתחבר לאינטרנט, באותה שניה שהוא כותב שהוא מחובר מתחילות הצרות פתאום הוא מתחיל לעבוד כמו לא יודע מה.. הדיסק לא תוכן או משהו סתם עובד כבר רצח.. גם האחוזי CPU לא עולים על 10%.. יש לי בתהליכים קובץ בשם wuauclt מישהו יודע מה זה? וגם ב msconfig היה לי שם משהו מוזר בלשונית של האתחול פריט אתחול - ויש וי בלי כלום כתוב לידו... כאילו משהו עובד ברקע אבל בלי תיאור בלי כלום ביטלתי את זה והמחשב עובד קצת יותר טוב.. יש גם לוג של HIJACKTHIS לא יודע אם יעזור אבל הנה: Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 22:40:44, on 24/09/2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT…
-
- 5 תגובות
- 736 צפיות
-
-
אז ככה בבעלותי Ati Radeon 9600Xt 256ram וכאשר נכנסתי לאתר של Ati נתקלתי בשנייי סוגים דברייברים להורדה אחד של הCatalist והשני Ati Multimedia Center איזה מהם כדאי להוריד? הנה ציטוט מן האתר Knowledge Base ATI Customer Care > Drivers and Software > Windows XP > RADEON > RADEON Display Drivers and Software for RADEON Products CATALYST 5.6 Windows XP - Driver Download ATI Multimedia Center 9.08 HYDRAVISION - For RADEON and Mobile ATI Products CATALYST CREW Feedback
-
- 1 תגובה
- 736 צפיות
-
-
איזה גירסת אמיול הכי עדכנית וטובה שיש היום?
-
- 2 תגובות
- 736 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שניתן בעזרתה לצרוב דיסקים מוגנים היא נקראת קולון,מישהו יודע איפה אני יכול להשיג אותה?
-
- 2 תגובות
- 736 צפיות
-
-
או במילים אחרות- האם הוא מחובר ללוח אם?
-
- 10 תגובות
- 736 צפיות
-
-
hi i have problem with norton i cant seem to run it i am looking for the best next thing in anti virus can same1 giv me a name of a good 1 plez thx
-
- 2 תגובות
- 736 צפיות
-
-
כותרת
-
- 0 תגובות
- 736 צפיות
-
-
אני לוחץ על הCleanMem.exe וכלום לא עולה...
-
- 1 תגובה
- 736 צפיות
-
-
שאלה בנושא אני לא מצליח לקבל קבצים מבחוץ אני מניח שבגלל האלקטל ? איך אפשר לסדר ?
-
- 1 תגובה
- 736 צפיות
-


