תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
FRAPS מפסיקה להקליט אחרי כמה שניות, איך אפשר להגדיר לה שלא תפסיק להקליט עד מתי שאני רוצה? והאם יש תוכנה נוספת להקלטה במשחקים?
-
- 6 תגובות
- 737 צפיות
-
-
שלום לכולם וחג שמח, מישהו מכיר תוכנה שיודעת להמיר מספר דפי HTML למסמך WORD אחד. אני צריך שהתוכנה תמיר רק את הטקסט ולא את כל העיצובים מסביב כמו שקורה כשאני פותח את הדפים אלה בוורד. אם יש תוכנה כלשהי שבלחיצת כפתור מעבירה מספר דפים או אפילו מסמכי טקסט TXT מרובים, למסמך אחד של WORD אשמח לשמוע עליה. תודה לעוזרים אביעד.
-
- 5 תגובות
- 737 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה לסריקת מסמכים שיכולה להפוך את האותיות (אותיות בעברית) במסמך שנסרק לטקסט (הכוונה שיהיה אפשר את הכתוב במסמך שנסרק לערוך את הטקסט הכתוב ולהעבירו למעבד התמלילים,כטקסט ולא כתמונה).
-
- 3 תגובות
- 737 צפיות
-
-
יש לי בעיה בלפטופ. מערכת הפעלה win xp sp3. כל אנטי וירוס שאני מוריד לא מצליח לבצע עידכונים (kaspersky,avira,norton,trend micro)כנ"ל אנטי ספייוור (spyware doctor, adaware) היחיד שמצליח להוריד עידכונים זה NOD32 . אין בעיה בגלישה לאינטרנט והחיבור הוא חיבור ביתי ADSL ללא קונפיגורציה מעבר לנורמל. בכל אופן זה קורה בכל רשת שאני מתחבר אליה. לפי דעתי התיישב לי איזה MALWARE או וירוס שחוסם. אם למישהו יש פתרון או רעיון אחר אשמח לשמוע. תודה
-
- 5 תגובות
- 737 צפיות
-
-
לפני שפירמטתי את המחשב יכולתי לראות קבצי TEMP של האימיול במדיה פלייר כשהאימיול כבוי כמובן. עכשיו אחרי פירמוט התקנתי הכל כמו שהיה לפני אבל המדיה פלייר בכלל לא נותנת להכניס אליה קבצים כאלה, אני לא מבין מה קרה מה השתנה הכל אותו דבר כמו קודם. הקטע זה לא שהיא לא מנגנת היא פשוט לא נותנת להוסיף לplaylist. ??? עריכה: נפתר מצאתי את הבעיה..
-
- 5 תגובות
- 737 צפיות
-
-
שלום, קניתי נייד של ג'יגבייט W576 לפני מספר ימים. קבלתי דיסק (צרוב!) של הדרייברים, התקנתי XP, ויש לי 3 בעיות: 1. לא מצליח להתקין את הדרייבר של ה - Wireless WiFi Connection גם אחרי שהורדתי אותו מהאתר של ג'יגבייט - נותן הודעת שגיאה שהדרייבר לא הותקן ללא שום נתון נוסף. 2. ב Device Manager מופיע סימן קריאה צהוב ליד ה- Network adapters - Ethernet Controller (לא יודע אם זה קשור לבעיה הראשונה) וכשאני לוחץ Update Driver הוא לא מצליח לעדכן. 3. המחשב יחסית די איטי, הוא נכבה ועולה די מהר אבל שאר הדברים נפתחים די לאט. מה אפשר לעשות?? תודה מראש, עופר
-
- 3 תגובות
- 737 צפיות
-
-
האם מותר מבחינה חוקית, להתקין אופיס גירסת סטודנטים על מחשב במשרד? האם מותר להתקין מערכת הפעלה Win 7 Home Premium על מחשב במשרד? או שצריך Pro? תודה.
-
- 3 תגובות
- 737 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם הווינאמפ, אני מנסה לפתוח אותו ואת התוצאה אתם יכולים לראות בפרינטסקרין. שלחתי דו"ח שגיאות כמה פעמים ולא עזר בינתיים, סגרתי תוכנות, הורדתי את הגרסה האחרונה ועדיין הווינאמפ מסרב להפתח. למישהו יש פיתרון? בבקשה, אני נואש, אני נאלץ להשתמש במדיה פלייר :-[ [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 737 צפיות
-
-
עכשיו אני מנסה דפדפן אופרה ויש שם בעיה שממש מציקה לי הtransfer שם ניפתח כמו טאב וזה מממש לא נוח איך אני הופך אותו למשו כמו ff or ie?>
-
- 2 תגובות
- 737 צפיות
-
-
היי אנשים.. זה ממש חשוב לי, התמונות מהטיול היו על המחשב, פירטמתי את המחשב ושכחתי לגבות יש לי את הכרטיס זכרון עדיין שעבר פירמוט אחד (במצלמה) אני זוכר שלפני שנה או יותר עשיתי את זה, וזה שחזר לי 90% מהמידע שהיה שם. אני לא זוכר מה שם התוכנה, זוכרים? משהו ממולץ? תוודה.
-
- 1 תגובה
- 737 צפיות
-
-
כשאני מנסה לפתוח את ה WORD, הוא נתקע בשלב הפתיחה (כשרואים מסך קטן עם כיתוב WORD). אחרי שאני סוגר את התוכנית בעזרת מנהל המשימות, ופותח שוב, אפשר לפתוח ב- SAFE MODE. גם אז, כשאני מנסה לפתוח מסמך הוא נתקע בשלב סריקת הווירוסים. מדובר במחשב נייד עם XP, ו OFFICE 2003. אני משתמש בתוכנת האבטחה של CA, במידה וזה קשור.
-
- 0 תגובות
- 737 צפיות
-
-
http://img179.imageshack.us/img179/2362/83565460gp5.png מכל מה שנמצא ברשימה הזאת, מה אתם חושבים שאני יכול לוותר עליו והוא לא הכרחי או שיותר גרוע, לא טוב למחשב כלל התוכנה..? ועוד דבר, תנו הצצה ברשימה הזאת ותגידו לי מה הוא וירוס או משהו שלא בריא למחשב:
-
- 8 תגובות
- 737 צפיות
-
-
-
אני רוצה לפתוח קובץ של סרט ב Windows Media Palyer ושאוטומטית ה Player יפתח במצב של Full Screen מבלי ללחוץ על Alt+Enter. מצאתי דרך לעשות את זה רק דרך שורת קוד: start wmplayer.exe /play /fullscreen "c:\Documents and Settings\User\My Documents\My Videos\budweiser-wave.wmv" אם אני משתמש בשורת הקוד הזו אני צריך כל פעם לשנות את השם של הקובץ. זה לא מה שאני רוצה. אני רוצה שברירת המחדל תהיה זו שהנגן יפתח אוטומטית במצב של Full Screen
-
- 5 תגובות
- 737 צפיות
-
-
-
איך עושים bookmarks בתוכנה windows media player 12?
-
- 0 תגובות
- 737 צפיות
-
-
כשאני מתקין את האזוראוס הוא נותן לי פורט -6881 ולא מוריד בכלל, אז כנראה שהפורט חסום..... אז סתם חירבשתי פורט אחר שהוא התחיל לעשוב בדיקה וכשהוא סיים אותה אז ב טרקר הוא אומר לי שיש ארור... למישהוא יש פורט נכון? (הגירסא הכי חדשה...) [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 4 תגובות
- 737 צפיות
-
-
ערב טוב! קניתי היום דיסק דואל לייאר וניסיתי לצרוב עליו סרט (6.93 ג'יגה). לקראת סוף הצריבה היה רשום לי בתוכנה: Burn process failed at 2.4x (3,324 KB/s) אבל לפי מה שבדקתי הסרט עובד טוב. השאלה שלי היא מה גרם לתקלה כדי שהיא לא תחזור על עצמה ? האם זו בעיית חומרה או בעיית מדיה ? הדיסק שהשתמשתי בו הוא Ritek DVD+R DL 2.4x. פרטי מחשב: Intel Pentium 2.6 Ghz 800 Mhz 1024MB (Kingston) Western Digital WD1600JD GSA-4163B (צורב של אל ג'י) בנוסף מצורף הלוג של התוכנה (Ahead Nero Burning Rom 6.3.1.25). [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 737 צפיות
-
-
-
היי אני צריך תוכנה חינמית ופשוטה שתוריד לי למחשב את הדיסק DVD של הברמיצוה של אחי ל קובץ DIVX.. תודה
-
- 4 תגובות
- 737 צפיות
-
-
שלום , מחשב P4 עם מערכת הפעלה XP . מותקן אופיס 2000 . הבעיה היא עם הוורד , התוכנה עולה ואחרי כמה שניות מתנתקת ללא הודעת תקלה . ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש - ללא הצלחה . ניסיתי להתקין את אופיס XP - אותה תקלה בדיוק , גם שם הוורד עולה ואחרי זמן קצר נעלם . מבקש עזרה ממי שיודע מה עליי לעשות בנושא . תודה .
-
- 3 תגובות
- 737 צפיות
-
-
אז ככה יש לי מחשב חדש (אתם יכולים להסתכל בצד<<<) ואני מוריד בו סרטים אם האימיול בנתיים הכי הרבה שהיה לי זה 30KB לשניה אבל בדרך כלל זה 5KB לשניה ורציתי לדעת אפשר לעשות שזה יוריד יותר מהר תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 4 תגובות
- 737 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני נתקל בבעייה לא ברורה: אני מוסיף אובייקטים (תמונות בפורמט jpg) ע"י הוספה->תמונה מקובץ וכו'. הכל טוב ויפה, אלא שכאשר אני סוגר את הקובץ ופותח אותו שוב, במקום התמונות אני מקבל מלבן לבן עם X אדום. כל התמונות נמצאות על המחשב שלי, ובנוסף ידוע לי ש powerpoint אמור לבצע הטמעה של גרפיקה במצגת (פרט לקטעי וידאו) כך שלא ברור לי מה בדיוק הבעייה. בתודה מראש, יואב
-
- 4 תגובות
- 737 צפיות
-
-
שלום, למישהו יש מושג מתי זה אמור לצאת? כי באתר של MACROMEDIA יש כבר הרבה פרטים , אבל אי אפשר עוד להוריד TRIAL. תודה.
-
- 0 תגובות
- 737 צפיות
-
-
ניסיתי דרך tools->clear private data וגם דרך tools->options->privacy->clear now וגם דרך התוכנה cc cleaner. אני מדבר על ה drop-down menu שמראה כתובות אתרים שהוקלדו לאחרונה.
-
- 3 תגובות
- 737 צפיות
-


