תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
לאחרונה אני חווה איטיות מחרידה באינטרנט ואפילו גם קצת במחשב ,גלישה איטית,סרטוני יוטיוב נתקעים כל הזמן. הייתי רוצה להתחיל בלבדוק רוגלות וכל מני זבל על המחשב,והייתי רוצה המלצות מכם על תוכנות שיוכלו לטפל בעניין הזה. כרגע אני עושה סריקת וירוסים עם avira antivirus החינמית מעודכנת. אשמח לקצת עזרה,תודה.
-
- 0 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שלום, אני מנסה להתקין את הדרייבר למצלמה ומתקבלת מסך השגיאה הזאת ניסיתי להתקין במחשב הוירטואלי וזה עבר ללא בעיות, אני אשמח אפילו לאיזה רעיון או קצה חוט תודה לכל העוזרים!! אני כבר משתגע פה!!!
-
- 9 תגובות
- 850 צפיות
-
-
כשאני מנסה ללכת לVIDEO TRANSITIONS ולבחור אחד מהם אז זה יוצא לי מהתוכנה מה אני עושה? התקנתי את הכי חדשה גירסה 2 תודה על העזרה
-
- 2 תגובות
- 850 צפיות
-
-
היי חבר'ה! יש לי בעיה מציקה... אני לא מצליח לראו סרטונים באתרים כמו SPORT5 למשל עם FF3... ניסיתי להתקין את הפלאגאין של המדיהפלייר ולא עזר... מישהו יכול לעזור? תודה מראש...
-
- 8 תגובות
- 850 צפיות
-
-
הורדתי קובץ וזה ירד עם אייקון של אקספלורר במקום אייקון של זיפ או רר ? איך אני משנה את הקובץ ל זיפ או רר ?
-
- 2 תגובות
- 850 צפיות
-
-
אני רוצה להתקין תוכנה גרפית. כרגע יש לי שני אפשרויות: Paint shop pro או Photo shop איזו תוכנה יותר טובה?
-
- 1 תגובה
- 850 צפיות
-
-
שלום לכולם, הגעתי לכאן לאחר שלא מצאתי את התשובה באתרים אחרים, מקווה שכאן תימצא התשובה. העניין הוא כזה- לפני שנה וחצי התקינו לי cs4 על המחשב הביתי, כעת יש לי אפשרות לשדרג בחינם לcs5.5 עם דיסק התקנה מהעבודה (אני עובדת במלכ"ר), כמובן שיש לי בבית 64 bit, הבעיה היא שהבנתי שבאפטר אפקטס, תוכנה שבה אני משתמשת הרבה (חוץ ממנה גם פוטושופ ופרימייר) לא ניתן לפתוח קובץ שנוצר בcs5.5 במחשב אחר עם cs4 השאלה שלי היא האם ניתן פשוט להתקין בנוסף לcs4 את 5.5 או שזה מתכון לצרות? נ.ב. גם ככה ההתקנה של cs4 אצלי בעייתית, העכבר מופיע תמיד כריבוע שחור גדול עם שלושה חיצים, לא ניתן לשנות אטריביוטים שונים בקבצים לאחר שיצרתי אותם (אורך קומפוזיציה, שם וכד') נאמר לי להוריד דרייבר חדש לכרטיס מסך (radeo…
-
- 1 תגובה
- 850 צפיות
-
-
כל מה שניסתי וכל מה שהורדתי לא עזר, עדיין אותיות יפניות מוצגות כריבועים בכל הוינדוס למישהו יש פיתרון?
-
- 2 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שלום חבר שלי נמצא עם GMAIL בגירסה הישנה ואין לו כפתור לעבור לגירסה החדשה..מההוא יכול לעשות בכדי להעביר לגירסה החדשה? תודה
-
- 5 תגובות
- 850 צפיות
-
-
אתן דוגמא מוחשית- למחשב מחוברים רמקולים וגם אוזניות וברקע מתנגנים שירים ב winamp ואני מחפש אפשרות להפעיל נגן אחר\לא משנה איזה ולשמוע שירים אחרים דרך האוזניות בזמן שברקע נשמעים שירים אחרים ברמקולים מקווה שלא סיבכתי את השאלה תודה ושבת שלום
-
- 3 תגובות
- 850 צפיות
-
-
כשאני פותח קובץ המערכת הולכת לנתיב Libraries -> Documents -> CyberLink. איך לשנות אותו? אני עם חלונות 7 גירסת 64 ביט ואופיס 2007.
-
- 2 תגובות
- 850 צפיות
-
-
אפילו אם תגידו לי את השם שלו זה יעזור שאני יוריד תדרייברים תודה
-
- 1 תגובה
- 850 צפיות
-
-
היי... אני מצטער מראש אם זה לא הפורום הנכון.. בדיוק פירמטתי את הלפטופ IBM בין ה-10 לפחות שלי.. ותהליך מציאת הדריברים לא פשוט כמובדר"כ.. אני ממש מסתבך בלמצוא... יש מצב לעזרה? ועוד דבר... אין לי מושג איך להפעיל את ה-WIRELESS ... יכול להיות שזה היה ביישום חיצוני... קיצר אני ממש אשמח לעזרה.. כל דבר.. קצת על המפרט... intel® 82801 PCI BRIDGE -2448 INTEL® 82801DB/DBM SMBusController intel® 82852/82855 GM/GME/PM/GMV to Proccessor I/O Controller .. ועוד ועוד.. בבקשה אני חייב עזרה!
-
- 7 תגובות
- 850 צפיות
-
-
זה כבר ממש בעצבן. לפעמים כשאני צורב DVD הוא אומר לי תמולטי עמה הזה ולא משנה אם אני אומר YES או NO אחרי זה אני לא יכול לקרוא את הקבצים והדיסק עובד לאט וזה... אני מנסה לעבוד עם הדיסקים האלה גם בצורב שממנו צרבתי וגם מכונן DVD רגיל אחר... מה אני יכול לעשות!@?#
-
- 14 תגובות
- 850 צפיות
-
-
-
היי, נכון תמיד כשמתקינים מערכת הפעלה מחדש יש סלט עם כל הSAVE-ים של המשחקים ? בכל מקרה לי יש אז ישבתי וכתבתי ב#C תוכנה לניהולSAVE-ים ! ניתן לגבות, לשחזר, להוסיף משחקים לרשימה וכן לערוך נתונים של משחק קיים בDB. אשמח אם תנסו אותה ותתנו לי תגובות - אני מתכן לזה עדכון אוטומטי לDB ואפשרות שכל הוספת משחק ע"י משתמש תעבור לכל שאר המשתמשים. בינתיים זה עובד לא רע - דווחו על באגים ****דרוש Framework 3.5*** Save Game Manager very early version
-
- 7 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שלום רב, לפני מספר שנים רכשתי רשיון ל- WinAVI Video Converter. מאז כבר החלפתי כמה וכמה מחשבים, אך הסיריאל עדיין שמור אצלי. כעת הייתי מעוניין להתקין את הגרסה החדשה , אך אינני יודע האם היא מתאימה לעבודה עם חלונות 7 64 ביט. אשמח אם מישהו יכול לעזור לי בעניין זה. תודה.
-
- 4 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שלום לכולם. מותקן אצלי ה FIREWLL של SYGATE, שעד לפני זמן מה לא היו לי איתו שום בעיות.. אני כבר איתו קרוב ל-3 שנים ומאד היתיידדנו. הבעיה שהתחילה לא מזמן מאד לא מובנת לי ולא הצלחתי להבין מה מקור הבעיה. כל כמה דקות, בערך 5~ (זה דיי קבוע) התוכנה Smc.exe ב-Task Manager מגיעה ל-100% ניצולת ותוקעת את כל המחשב לכמה שניות.. ואז הכל מסתדר עד ששוב חולפות ה5 דקות~ וחוזר חליליה. חשוב לציין שכשאני מנתק את האינטרנט הדבר לא קורה. בבקשה עזרו לי לפתור את הבעיה. ואם יש לכם המלצות לFireWall אחר שהוא יותר טוב מה Sygate אז אשמח אם תשתפו אותי במידע (Sygate עדיין במקום הראשון יחד עם Nod32 ??) בנוסף יש לי תוכנת אנטי וירוס של AVG 7.1 ואיני בטוח שהיא עושה את העבודה כמו שצריך.. האם יש לכם המצ…
-
- 3 תגובות
- 850 צפיות
-
-
-
לדוד שלי יש ילדה בת 12. אחרי שהוא קרא בעיתונים על כך שמלא פדופילים גולשים באינטרנט ועובדים על ילדות הוא התחיל לדאוג, והוא רוצה לדעת על מה הבת שלו מדברת בתוכנות מסריים כמו ICQ,MSN, ואם אפשר גם על מה היא מדברת בצ'אט של WALLA וכו'. אני בהחלט מבין את הדאגה שלו (ילדה בת 12 לא מבינה כלום מהחיים שלה), אז אמרתי לו שאני אביא לו תוכנה שתראה את כל מה שהילדה שלו רושמת בכל תוכנת מסרים. אני מאוד מקווה שיש תוכנה כזאת. אם כן אז בבקשה תביאו לי אליה קישור. עדיף שהתוכנה תהיה חינמית, אבל גם לא איכפת לו להוציא כסף על תוכנה כזאת. ובבקשה, אל תתחילו פה בוויכוח על חדירה לפרטיות וכו'. מי שלא מוצא חן בעייניו מה שהוא הולך לעשות, מצידי יכול........ תודה. עריכת המודר: סימן שאלה אחד מספיק בהחלט. המנע ב…
-
- 4 תגובות
- 850 צפיות
-
-
לאחרונה אני נתקל בהרבה חלונות כאלה (כמו ויזה לארה"ב וכ'ו) כשפעם זה לא קרה לי ב-FF... יש לציין שעשיתי סריקות AD-AWARE וכ'ו, אבל אני לא חושב שכאן הבעיה. מה לעשות? זה נורא מציק... תודה לעוזרים מראש
-
- 11 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי חלונות XP התקנתי על המחשב שלי את תוכנת ULTRA VNC אני לוחץ כפתור ימני ונכנס ל-ADMIN PROPERTIES ומשם למטה לוחץ על OK כשאני לוחץ על OK ההגדרות בתוכנה לא נשמרות אני מקבל את השגיעה הזאת שמופיעה בתמונה ששמתי למטה אי חייב להגיד שהרבה חלונות התקנתי וגם את התוכנה הזאת ורק פה מופיעה הודעה הזאת אני אדמין של המחשב שלי מן הסתם מה אפשר לעשות כדי לא לקבל את החלון הזה תודה [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 850 צפיות
-
-
כל קובץ מופיע בגוונים של ירוק וסגול בהיר, ניסיתי באפשרויות ולא מצאתי שום אפשרות שמאפשרת שימוש בכל הגוונים. למישהו יש מושג איך אני יוכל לצפות במסמכי PDF עם כל הצבעים?
-
- 1 תגובה
- 850 צפיות
-
-
אני צריך למחוק אותו לגמרי מהמחשב ורק אז אני מצליח להתחבר....... מה עושים?
-
- 2 תגובות
- 850 צפיות
-
-
הורדתי מהרשת קובץ IMG ואת קובץ ה - CCD המתאים לו (בעלי אותו השם) כשניסיתי לצרוב את הקובץ לדיסק ע"י CloneCD קיבלתי הודעת שגיאה כאשר פתחתי את קובץ ה - CCD. הודעת השגיאה הייתה שהערכת לא יכולה למצוא את הקובץ המבוקש. יש משהו שאני יכול לעשות? האם אני עושה משהו לא נכון?
-
- 2 תגובות
- 850 צפיות
-


