תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מחפש תוכנה שניתן לעבוד ליצור בה מחשב מדומה כמו virtual pc למי שמכיר רק משהו יותר מיתקדם שניתן להתיקן שם לינוקס
-
- 5 תגובות
- 854 צפיות
-
-
יש לי קובץ AVI (ללא קול) ואני צריך לחבר לו קובץ בפורמט AC3 (לא אכפת לי להמיר אותו לMP3 סטריאו) איזו תוכנה מתאימה לזה ואיך בדיוק אני עושה את זה?
-
- 0 תגובות
- 854 צפיות
-
-
לא מצאתי דרייבר למצלמת אינטרנט LOGITECH QUICKCAM EXPRESS מישהו יכול להביא לי תודה
-
- 0 תגובות
- 854 צפיות
-
-
מה ההבסדל בין HTTP ל HTTPS ? אמרו לי לשנות את ההגדרות בפייסבוק באבטחה כדי שיהיה על HTTPS וככה הוא ייהה יותר מאובטח זה נכון ? ומה בדיוק הוא מאבטח יותר טוב?
-
- 3 תגובות
- 854 צפיות
-
-
שלום לכולם,עם ההתקנה של borderlands הותקן לי גם securom של סוני, והחוצפנים האלה,לפי מה שקראתי,עשו שאי אפשר להסיר את זה כי זה נמצא ברגיסטרי וה uninstall של זה ,פשוט שקר זה עדיין בתוך המחשב..ניסיתי לקרוא כמה מדריכים ללא הועיל. למי שיש מידע בנושא,מוזמן לשתף.
-
- 0 תגובות
- 854 צפיות
-
-
-
עד עכשיו השתמשתי ב-SPY DOCTOR אבל בזמן האחרון היא עושה לי בעיות... לכן אני מחפש משהו אחר... מה הפיתרון המומלץ ביותר? תודה לעוזרים מראש
-
- 6 תגובות
- 854 צפיות
-
-
במחשב האנטיקה שלי (המפרט בסוף) מותקן ווינדוס XP SP1, ובזמן מסך הטעינה (עם הפס הרץ) המחשב נתקע, ולרוב אני נאלץ לאתחל את המחשב כמה פעמים עד שאני מצליח לעלות את מערכת ההפעלה. אני חושד שמדובר בזכרון הרם שלי, יש לי 2 ציפים של 128MB, אחד מהם תוכנת הEVEREST מזהה את כל הפרטים והשני לא מזהה את היצרן, למרות שמזהה את כל שאר הפרטים. אינני יודע אם מדובר במערכת ההפעלה או בזכרון פנימי משום שאני לא יודע איך לבדוק אף אחד מהם ואשמח אם תגידו לי איך. המפרט שלי: CPU Type Intel Pentium IIIE, 733 MHz Motherboard Name Gigabyte GA-6OXET-C שני ציפים של זכרון פנימי SDRAM כאשר 128MB כל אחד
-
- 0 תגובות
- 854 צפיות
-
-
שלום לכולם, ברצוני להכין מחשב לשיבוט כלומר ברגע שאני מקבל מחשב לתיקון אני רוצה שאני אכניס את דיסק ההתקנה הוא יריץ התקנה עם קובץ תשובות + תוכנות שהכינותי מראש מה שיהיה נותר לי לעשות הוא רק דרייברים ותו לא. להלן הפעולה שהתחלתי לעשות - התקנתי מחשב מאפס עם מערכת הפעלה XP SP3,עשיתי לו עדכונים מלאים מהאינטרנט,בנוסף אני רוצה להתקין תוכנות ולאחר מכן להכין לו קובץ תשובות ולסגור אותו לאימג' אשר ישמש לשיבוט מחשבים אחרים. שאלה אני רואה שהדרייברים הותקנו בתצורה Plug & Play ואין סימני שאלה אז מה קורה אם אני עושה אימג' למחשב הזה ושופך אות על מחשב אחר - האם הוא יזהה שינויים בדרייברים או שיגרום להתנגשויות ???
-
- 1 תגובה
- 854 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריך להעביר סרטונים שנמצאים על DVD לפורמט FLV. ראיתי תוכנות שממירות AVI ל-FLV אבל לא משהו שיעביר ישירות מ-DVD ל-FLV. יש למישהו רעיון ? איזה תוכנה מומלצת להמרת DVD ל-AVI ? ובמה להשתמש כדי להמיר ל-FLV ? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 854 צפיות
-
-
אני משתמש ב-str2sup בשביל להמיר את הכתוביות וב-IfoEdit בשביל לחבר את הכל יחד בסוף. הגדרתי את הצבע של הכתוביות ללבן והבעיה היא שהכתוביות יוצאות לי בירוק בפונט מאד מרובע (למרות בחדרתי ariel), זה נראה כאילו זה היה כתוב בקטן ומתחו את זה ככה שזה נראה ממש גרוע.
-
- 3 תגובות
- 854 צפיות
-
-
שלום לכולם אני משתמש כבר שנים בתוכנה KIS ואני מאוד מרוצה, כרגע יש לי עוד 80 ימים לאקטיבציה של התוכנה שאלתי היא פשוטה אם אני קונה היום דרך אתר החברה רישיון נוסף לשנה האם הרישיון מתחיל היום או בעוד 80 ימים ? http://usa.kaspersky.com/products-services/home-computer-security/internet-security תודה מראש על העזרה
-
- 1 תגובה
- 854 צפיות
-
-
היי חברים. הרצתי על מחשב Spybot והוא מצא לא מעט אדווארים. כמובן לחצתי על "FIX" ע"מ שיסר את האדוורים. לצורך וידויי הרצתי שוב והוא מצא עוד 2 אדוורים, אותם ניסיתי למחוק שוב, להריץ שוב אך עדיין היו קיימים (ניסיתי בערך 3 פעמים לעשות את התהליך מחדש). הספייווארים המדוברים הם :HitBox וRightMedia. תצלום מסך : http://img202.imageshack.us/img202/8312/57472181.jpg רציתי לדעת אם מישהו מכם מכיר או יודע מידע על הספיירווארים האלה? האם יש ממה לחשוש? האם ניתן להסיר אותם? או אם בכלל הם לא קריטים או לא מזיקים - איך ניתן להתעלם מהם בסריקות הבאות? תודה רבה מראש לעוזרים והתומכים. רן
-
- 3 תגובות
- 854 צפיות
-
-
הגרסא הבאה של אופיס, היא אופיס 2010 שתושק כנראה בתחילת 2010 יצא בגרסאת Technical Preview הודלפה לאינטרנט לפני כמה ימים, סיקור של Ars Technica: http://arstechnica.com/microsoft/news/2009/05/leaked-office-2010-technical-preview-screenshots.ars Office 2010 יהיה האופיס הראשון שיושק בגרסאת 64-bit בנוסף ל32-bit.
-
- 2 תגובות
- 854 צפיות
-
-
הי אני מחפש תוכנה שמתאימה ל HTPC הרצתי חיפוש בפורום ומצאתי 2 תוכנות freevo ו- meedio את meedio התקנתי על המחשב שלי ולא מצאתי שם אופציה לתזמן הקלטה או בכלל להקליט משהוא מהטלביזיה את freevo לא התקנתי כי אין לי לינוקס ואני לא חושב להתקין אם אני לא אדע שיש שם את כל האופציות שאני צריך קיצר אני צריך משהוא שדומה ל meedio אבל אני מחפש גם אופצה להקלטה (גם מתוזמנת) אני מתכון להתקין את זה בסופו של דבר על P3 עם 256 זיכרון תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 854 צפיות
-
-
בסה"כ הכותרת אומרת את הכל אני לא בטוח אם זה הפורום הנכון... אבל התולעת הזאת עושה לי חיים קשים מאוד, אני פשוט לא מצליח להיפטר ממנה. ביררתי עליה היא מוכרת, אבך ה-AVG שלי ומס' תוכנות אנטי-ספיי שניסיתי לא הסירו אותה אודה מאוד לכל מי שיתן קישור למה שכן יעזור לי, תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 854 צפיות
-
-
שלום רב! יש לי את התוכנה windows defender ובשורת המשימות יש עליו עיגול קטנטן כתום עם סימן קריאה שחור בתוכו. כשאני מנסה לעשות עדכון אוטומטי אני לא מצליח וגם אין שום הודעת שגיאה. אשמח לקבל עזרה בעניין תודה
-
- 2 תגובות
- 854 צפיות
-
-
-
סרקתי היום את האינטרנט במשך כמה שעות, ניסיתי המון תוכנות, ביניהם: zip repair tool rar recovery ועוד... יש לי קובץ ost במשקל של 500 מגה +- , הקובץ פגום (אך ניתן לפתיחה בוודאות). כשבאתי לפתוח אותו עם הדמו של advanced zip repair זה רשם שאפשר לפתוח ואני צריך לרכוש את המלא. אשמח לעזרה, תודה
-
- 0 תגובות
- 854 צפיות
-
-
צילמתי סרטונים מהפלא בעלי סיומת GP3 והעלתי אותם למחשב. כשאר אני רוצה לראות אותם במדיה פלייר או BSPLAYER הם משמעים רק קול. התקנתי את המקודדים הכי חדשים של K-LITE וזה בכל זאת לא עובד. ניסיתי להפעיל אותם דרך VLC והם רק מציגים את הוידאו ללא קול-ממש מוזר. מישהו מוכן לעזור לי מה אפשר לעשות?? בתודה מראש
-
- 3 תגובות
- 854 צפיות
-
-
אהלן, לחבר שלי יש בעיה. הוא פירמט את המחשב, התקין windows, אך במהלך ההתקנה windows עשה checkdisk לכל המחיצות גם אלו שיש בהן מידע, ומשום מה הוא זיהה מידע תיקיות תקינות כפגומות, ניסה לתקן ויצר במקומן קבצים בשם file. המידע חשוב מאוד, האם יש דרך\תוכנה להצילו? תודה, עדי.
-
- 4 תגובות
- 854 צפיות
-
-
אז ככה: יש לי סרט AVI על המחשב, בגודל של ~700 מגה, בקידוד DIVX. עכשיו, אני רוצה לצרוב אותו על דיסק CDR רגיל, ושיוכל לנגן ב-DVD שבסלון. האם אני יכול פשוט לצרוב את הסרט כמו שהוא וזה ינגן? או שאני צריך להמיר את זה לאיזשהו פורמט אחר? ואיזה פורמט? ועוד שאלה-אם אני יכול פשוט לצרוב את הסרט ככה כמו שהוא, אז בנירו להגדיר לו שיצרוב דיסק DATA רגיל או משהו אחר? כי כשניסיתי לצרוב אחרי שהגדרתי לו שאני רוצה Video CD, הוא התחיל להמיר לי את זה לאיזשהו פורמט (ולא אמר איזה)... ה-DVD המדובר זה HYUNDAI hu-dvr630. תודה מראש לעונים!
-
- 2 תגובות
- 853 צפיות
-
-
נגיד לקראת פרמוט או משהו בסגנון, איך אני "מגבה" את הסמיילים המטונפים האלה? תודה.
-
- 5 תגובות
- 853 צפיות
-
-
חיפשתי תוכנה שמתקנת פיקסלים שרופים או רדומים ולאחר ההתקנה שמתי לב למשהו מוזר. האנטי וירוס שלי נכבה ולא עלה יותר וכמו כן הסאונד שלי מנוטרל. יש לי process משונה בשם winupgro שעולה לי בכל פעם שאני מאתחל את המחשב. ניסיתי להסיר אותו דרך ה-MSCONFIG וגם דרך תוכנה שנקראת tune up utilities וזה לא עוזר!!! התקנתי מחדש גם את האנטי וירוס וזה עדיין משבית לי אותו למרות הכל. אני חייב שמישהו יעזור לי עם ההסרה של הרוגלה/וירוס הזה... אני יודע שזה אלוי בניגוד לחוקים של הפורום הכותרת שרשמתי בהתחלה אך אני משוכנע שתבינו את מצבי ואת הלחץ שבו אני נתון ותוכלו לעזור לי. בתודה מראש! שיניתי לך את הכותרת, אנחנו לא בגן חובה פה. multicore
-
- 5 תגובות
- 853 צפיות
-
-
יש לי קובץ שעבדתי עליו בערך יומיים, ועכשיו הוא מסרב להיפתח (קבצים ישנים יותר כן נפתחים לי בפלאש), אני חושש שהוא נדפק :'( אני צריך מישהוא שיש לו פלאש, עדיף MX, שיעזור לי לבדוק אם הקובץ באמת דפוק.
-
- 5 תגובות
- 853 צפיות
-


