עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by hellyeahmofo,

    יש לי קובץ mp3 , שמעתי אותו ולא שמעתי שום פגם שצרבתי אז היו מעין קפיצות , לא קפיצות של דיסק שרוט. יש דרך לדעת לפני צריבה או אחרי צריבה אם יש פגם בקובץ ? לא נעים להכין דיסק ואז לגלות שחלק מהרצועות קצת פגומות

    • 3 תגובות
    • 856 צפיות
  2. Started by Omerole,

    אני רוצה לשנות איקונים במערכת שלי,יש לי את האיקונים שאני רוצה בPNG ואני רוצה להפוך אותם בקלות לICO (ועם אפשר אז גם בצורה מאסיבית). מישהו מכיר תוכנה שעושה את זה?

    • 0 תגובות
    • 856 צפיות
  3. יש איזה מנהל הורדות טוב שעובד כמו שצריך עם רפידשייר (פרימיום)? לא ממש אהבתי את JDownloader, הוא לא עובד לי כמו שצריך, מוריד לאט, לפעמים לא מוריד בכלל, נתקע באמצע הורדות (ההורדה סתם נעצרת בלי סיבה ואפשרות להמשיך את ההורדה) וכו' אשמח להמלצות, תודה

    • 1 תגובה
    • 856 צפיות
  4. אתמול נפל החשמל בביתי וכשהדלקתי את המחשב, פיירקפוקס כרגיל שיחזר את הטאבים אבל מאז שזה קרה כל פעם שאני נכנס למשל לHWZONE או לYOUTUBE יש כבר את השם ואת הסיסמה אבל זה לא אוטומטי, אני צריך ללחוץ על הכפתור, הוא לא כבר בפנים, ביוטיוב גם אין פרטים ואז הוא תמיד שואל אותי israel or show worldwide כסימן שהוא לא מזהה אותי מה קרה? למה פיירפוקס לא עושה קוקיז?

    • 3 תגובות
    • 856 צפיות
  5. יש לי שני מחשבים בבית. אחד מהם מחשב עבודה (AMD64-3200), את השני (P4-1700) הפכתי למחשב מדיה + P2P, הוא מחובר רק לטלויזיה ולא למסך רגיל. על שניהם יש XP PRO הכוונה שלי היא לעבוד רק על הAMD ולגשת לP4 דרך תוכנה לשליטה מרחוק כלשהי. את REMOTE DESKTOP של XP הורדתי מהרשימה כי הוא עושה LOGOFF מקומי במחשב שניגשים אליו מרחוק, מה שאומר שאי אפשר בשליטה מרחוק להריץ סרטים על הטלויזיה במחשב השני. כרגע אני עובד עם TightVNC שעושה את העבודה טוב מאד, אבל היא קצת מעצבנת וקצת מוגבלת - -לא יודעת לעשות LOGON במחשב המרוחק. -לא יודעת להעביר את שכבת הוידאו מהמחשב המרוחק. -הREFRESH שלה נוראי. -לא מצאתי אופציה של "זכור סיסמא", כך שאני צריך להכניס סיסמה כל פעם שאני ניגש למחשב השני. -נתקעת לפעמים, במיוח…

    • 4 תגובות
    • 856 צפיות
  6. חבר שלי אמר לי שיש לו בעיה במחשב. הדיסק הקשיח שלו מחולק לשתי מחיצות: C וD. מחיצה C למערכת ההפעלה, ומחיצה D לקבצים. יום בהיר אחד, מערכת ההפעלה פשוט לא מזהה את כונן D. הוא אמר לי שהביוס מזהה את מחיצה D (אין לי מושג למה הוא התכוון, ונראה לי שהוא גם לא ממש יודע). בקיצור, השאלה היא איזו תוכנה יכולה לשחזר את מחיצה D (ככל הנראה, רק הheader נפגע והקבצים עצמם לא נפגעו). תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 856 צפיות
  7. Started by Evyatar,

    שלום, יש לי בקשה שאני לא בטוח שקיימת... האם יש אפשרות כלשהי על ידי תוכנה חיצונית או כל דרך, שברגע שמישהו מסויים מתחבר לאייסי זה שולח לי הודעה לפלאפון? יענו שהאייסי יעקוב אחריו וברגע שהוא מתחבר הוא שולח לי התראה לפלאפון (הודעת SMS או כל דבר אחר) תודה!!!

    • 10 תגובות
    • 856 צפיות
  8. Started by s7rmt,

    שאלה: את הפורמט AVI הופכים רק לSVCD? אפשר להפוך אותו?! וכמה זמן בערך זה לוקח?! תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 856 צפיות
  9. יש לי את גירסת CORPORATE 3.0.61 על פיירפוקס 3.0.11 ואני מפחד לעדכן את פיירפוקס כי בפעם שעברה שהוא שודרג מ 2.5 ל 3 הסרגל של קופרניק הפסיק לעבוד כחודשיים עד שקופרניק הוציאו גירסה חדשה. מכל מה שרשמתי אפשר להבין שהסרגל של קופרניק מאד חשוב לי ומקל עלי מאד ובעקבות ניסיון העבר, עדיין לא שידרגתי את פיירפוקס. רציתי לשאול אם מישהו נתקל באותה בעיה והאם הוא הצליח למצוא לה פיתרון?

    • 0 תגובות
    • 856 צפיות
  10. שמעתי שיש כזה דבר שאפשר לראות בTHUMBNAILS גם PSD מישהו יודע איך זה נקרא ואיך אפשר להשיג?

    • 3 תגובות
    • 856 צפיות
  11. Started by shaygutman,

    מחפש דרייבר ללוח אם ABIT NF7 NFORCE2 כל הדריברים לXP SP2 תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 856 צפיות
  12. Started by Stealth,

    שלום לכולם לכדתי בערך שעתיים של וידאו ממצלמת וידאו והורדתי בעזרת הfirewire למחשב יצא בערך 22 גיגה אבל מסתבר שזה לא העניין קיבלתי עם הצורב dvd שלי את Sonic MyDVD , תוכנה נחמדה שמאפשרת לכידה או יבוא של קבצי וידאו מכל הסוגים והפיכתם וצריבתם לdvd העניין זה שאני מייבא את הקבצים שהורדתי ושאני מוסיף אחד מהם (12 גיגה) אז הmy dvd אומרת לי שנשאר רק 780 מגה פנוי לעבודה וזה יוצא שעה ודקה בסרט עצמו ניסיתי לכווץ את הdv לdivx שיצא בערך 1.8 גיגה , הוספתי לmydvd ועוד הפעם אותו הדבר , 780 פנוי מה עושים כדי להכניס שעתיים? או אפילו יותר? תןדה מראש :-*

    • 0 תגובות
    • 856 צפיות
  13. Started by Delux,

    שבה עם הMacOS X?

  14. Started by J0n1,

    כאמור יש לי adobe premiere, ואני מנסה לעשות Export לוידיאו שיצרתי. הוא מגיע בערך ל20% (לא תמיד, לפעמים יותר, לפעמים פחות, לפעמים על האחוז הראשון) ומביא לי שגיאה בלי תוכן, פשוט חלון שגיאה. מה יכולה להיות הבעיה? אשמח אם מישהו יוכל לרנדר לי את הוידיאו אצלו, אולי זה יעבוד (כל הקבצים שוקלים ביחד 7 מגה, לא רציני) תודה

    • 6 תגובות
    • 856 צפיות
  15. הו, מחפש מדריך (תוכנה כבר יש, DVD Lab Pro אבל אשמח לקבל הצעות אחרות) שמסביר בשלבים איך להוסיף תרגום לסרט DVD. אנגלית/עברית יתקבלו בברכה תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 856 צפיות
  16. Started by QQQ,

    איך אפשר לעשות שכל שורה שאני כותב בWORD 2007 תיגמר בדיוק בסוף? (כלומר זה יראה כאילו כמו טור בעיתון) אני משתמש בגרסא אנגלית ד"א... תודה

    • 2 תגובות
    • 856 צפיות
  17. שזה יהיה כאילו על המספר של הבית שלי שאני יוכל לשלוח פקסים לקבל! ובבקשה שלא תיהיה מסובכת!! תודה מראש לכל העוזר תודהר רבה!! :-*

    • 5 תגובות
    • 856 צפיות
  18. ERROR CODE 800488FB זה הארור קוד שאני מקבל. חיפשתי בגוגל ולא הצלחתי להבין בדיוק מה עליי לעשות כדי לשחרר את החשבון. בגדול חסמו לי אותו כי כנראה שלחתי לא במתכוון מלא דואר זבל וכו'.

    • 3 תגובות
    • 856 צפיות
  19. Started by bg1987,

    ניסיתי לראות וידאו שמישהו העלה בפייסבוק, ובמקום להראות לי לא את זה רגיל כמו כל לינק מיוטוב, הוא מראה לי את הדבר הבא: כשלוחצים על החלון הוא מוריד כובץ בשם MediaPluginSetup.exe ניסיתי להוריד את זה בVM ולסרוק עם KASPERSKY ONLINE וזה אומר שזה נקי, גם Security Essensials לא מתרגש, אבל אני לא מאמין שזה איזה עדכון של יוטוב. משהוא מכיר מה זה ואיך מטפלים בזה? (אני מאמין זה spyware שיושב אצלי, אבל Spybot לא מראה כלום...) ניסיתי לחפש בגוגל אבל לא מצאתי משהו שמסביר מה זה בדיוק. אני מריץ וינ 7 ulti 64 דפדפן כרום (אבל קורה גם בפיירפוקס). הוא אומר לי להוריד את הקובץ מאתר gameplaylabs...

    • 3 תגובות
    • 856 צפיות
  20. המטרה הוא לשחק, להפעיל משחק על מחשב מרוחק ולשחק אותו על מחשב אחר אחרת ברשת ביתית מהירות החיבור 12.5MB התוכנה צריכה להעביר גם קול 5.1 יש אפשרות לשינוי רזולוציה כמו לצג של המחשב המרוחק? יש תוכנה כזאות? מהירות החיבור מספק או שיש צורך לשדרוג נתב? תודה

    • 1 תגובה
    • 856 צפיות
  21. שלום. לאחי יש בעיה במחשב, כאשר הוא מחבר את המיקרופון שלי( שבדקתי והוא פועל) הוא לא מצליח להקליט או בכלל לדבר בשני המקרים חיברתי את המקרפון לתוך החיבור הורוד שלו במארז ובדקתי שזה לא על השתק ועדיין אין אי אפשר להקליט..(אגב הוא כבר השתמש במיקרופון והכול פעל אני חושב שזה קשור להגדרות ולא משהו נהרס פיזית בחומרה.. מה עושים ?

    • 7 תגובות
    • 856 צפיות
  22. Started by overload,

    תגידו למה הNERO שלי (זה NERO 5.5) לא מזהה דיסקים של יותר מ700 מ"ב ? ניסיתי להכניס דיסק של -780 מ"ב ו-90 דקות והוא אמר לי שזה 700 מ"ב. זה בגלל הצורב? הצורב הוא sony cd-rw crx175E2 קניתי אותו ליפני חצי שנה בערך.

    • 8 תגובות
    • 856 צפיות
  23. Started by pinibz,

    מה ההבדל בין שתי הגירסאות למעט העובדה של-OEM אין קופסא ואולי גם מדריך? ה OEM נמכר ברשת במחיר זול משמעותית מה RETAIL. תודה

  24. כל מי שעובד עם מערכת הפעלה 64 ביט ורוצה לגלוש עם דפדפן IE 64bit או Firefox 64bit לא יכול כי כל הפלאשים לא יתנגנו לו ! זה לא יאומן שמקרומדיה עדיין לא פיתחו פלאש ל-64 ביט. יש למישהו הסבר ? מה, כולכם גולשים בויסטה עם דפדפן 32 ביט ?!

    • 6 תגובות
    • 856 צפיות
  25. Started by koko0,

    יש את החבילה שאמורה להיות לאפטר אפקטס Action Movie Essentials 2 שמגיעה בקבצי mov Pre keyed באפטר אפקטס כששמים את הקובץ הוא ישר מגיע עם רקע שקוף אבל בסוני ווגאס הוא עם רקע שחור וצריך לשים לו chroma key שלרוב לא טוב כמו המקורי. יש אפשרות שהוא ישר יגיע עם רקע שקוף? יש לי סוני ווגאס 9 ולחבר שלי אפטר אפקט CS3 אפשר אולי לרנדר קובץ עם רקע שקוף?

    • 0 תגובות
    • 856 צפיות

דיונים חדשים בפורומים