תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
ואם כן, ע"י איזו תוכנה ? (אני מעוניין "לחתוך" ולשמור מספר עמודים מתוך PDF) תודה
-
- 1 תגובה
- 858 צפיות
-
-
משהו בדומה ל-NORTON SYSTEM WORKS (היה לי אותו אבל עכשיו ירדתי מהנורטון לטובת מקפי) משהו שמנקה גם את הרג'סטרי. יש משהו כזה?
-
- 1 תגובה
- 858 צפיות
-
-
שלום , היתי היום בראיון עבודה במקום שעוסק בגרפיקה מומחשבת אני אמור להיות אחראי על המחשבים שם לתחזק אותם ולתקן בעיות ... מה שאני יודע כבר אבל בעל המקום ביקש שאני ילמד גם קצת PhotoShop , לא משהו רציני אלה דברים פשוטים כמו סריקות \חידוד תמונה \ שינוי גווני הצבעים \ אפקטים וכו' והאמת היא שתמיד רציתי ללמוד PhotoShop אבל אף פעם לא יצא לי ועכשיו יש לי הזדמנות וסיבה טובה ללמוד את זה קצת יש לכם איזה שהם מדריכים באנגלית\עברית (עדיפות לעברית כמובן, אבל גם עם אנגלית אני יכול להסתדר) שיכולים לעזור ? אם יש משהו שמסביר בקצרה על כל פונקציה זה יעזור לי מאוד .... נ.ב מהיא הגרסה האחרונה של PhotoShop ? תודה רבה מראש :-*
-
- 4 תגובות
- 858 צפיות
-
-
אשמח לקבל עזרה.
-
- 1 תגובה
- 858 צפיות
-
-
-
היי לכולם קודם כל האם ניתן להמיר סרטים בDIVX לVCD בנרו?? ואיך מאפשרים AUTORUN בדיסקים שנצרבים בנרו??? תודה גל
-
- 2 תגובות
- 858 צפיות
-
-
שלום,במחשב שלי הייתה בעיה רצינית-אין אפשרות להיכנס ל-REGEDIT ואפשרויות תיקייה. חיפשתי וגיליתי שמישהו מציע את smart virus remover,התקנתי ועל הרגע שהפעלתי,מופיעה חלונית על וירוס שנמצא והושמד. בדקתי,וכל החסימות לדברים שלא התאפשרו לי (שרובם אני לא זוכר כבר)-נעלמו לאחרונה חבר שלי ביקש ממני תוכנות הצלה למחשב שלו,גיליתי אתר בשם PREVX שאומר שזה וירוס,הנה קישור: http://www.prevx.com/filenames/X957914227046975145-X1/SMART+VIRUS+REMOVER.EXE.html מחקתי ליתר ביטחון את האנטיוירוס מהמחשב באמצעות SHIFT_DELETE את התוכנה,כי לא מצאתי אותה ברשימת תוכניות. יכול להיות שאחת מהתוכנות האחרות (ANTIVIR/MALWARE'/ASC 3)השמידה אותו. כשבדקתי את קובץ ההתקנה בידי MALWARES' הוא אמר שאין כל פריט זד…
-
- 3 תגובות
- 858 צפיות
-
-
סרטון של דקה אחת בלבד, קובץ בנפח 200 מגה, שצולם במצלמה דיגיטלית FHD בעלת דיסק קשיח, הקובץ הוא M2TS AVCHD אני מנסה להציג אותו ב VLC וב Media Player על גירסאותיהן האחרונות, אך הנגנים לא מצליחים להציג (קפיצות ותקיעות רבות). אני יודע בוודאות שהקובץ תקין (ראיתי אותו מוצג באופן תקין לחלוטין במחשב אחר), אני יודע בוודאות שהסיבה היא לא מחשב חלש, המחשב שלי הוא Intel Core 2 Quad 64bit Q6600 2.4GHhz עם 4 ג'יגה זכרון, כרטיס מסך GeForce 8800 GT, Windows Vists Ultimate Service Pack 2 אגב, המחשב מנגן ללא כל בעיה קבצי MKV בגודל 10 ג'יגה. אשמח לדעת מה ניתן לעשות ולבדוק, אני מניח שהכיוון הוא Codec/חבילת קודקים שמתאים לפורמט הסרט הזה ? תודה.
-
- 9 תגובות
- 858 צפיות
-
-
שלום. כשאני שומר קובץ בפורמט JPEG בפוטושופ, יוצא לי שם חלון של הגדרת איכות... לגבי ה QUALITY הבנתי.... רק לא הבנתי מה עושה ה כFORMAT OPTIONS... יש שם BASELINE, BASELINE OPTIMAZED,PROGRESSIVE... מה כל אחד מהם אומר... ובמה כדאי להשתמש? תודה
-
- 5 תגובות
- 858 צפיות
-
-
the application has failed to start because normaliz.dll was not found (אין אפשרות לאתר רכיב) הפעלת יישום זה נכשלה מכיוון שלא אותר NORMALIZ.DLL להעתיק לדיסק\דיסקט\כונן USB (במידה וכבר הופעל במחשב ולא דורש זיהוי מחדש\דרייבר): http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?normaliz שהוינדוס עולה ולא מציג כלום (איקונים\סרגל) ללחוץ CTRL ALT DELETE, ללכת לתפריט FILE ו- NEW TASK לכתוב copy a:/normaliz.dll c:/windows/system32 (עדיפות ב-CMD בשביל לראות שהפעולה התבצעה). שוב ללכת ל NEW TASK ולרשום explorer.exe
-
- 0 תגובות
- 858 צפיות
-
-
daemon tools בעיה.... ניסיתי להתקין את התוכנה אחרת כדי שאוכל להתקין משחק לבסוף המשחק לא עלה אבלזה בעיה אחרת מה שחשוב הוא שהדימון טולס אומר בהודעת שגיאה שיש שימוש כבר בשם קובץ במחשב או בכוננן או משהו כזה ...בקיצור הוא מפסיק את ההתקנה באמצע ,מה אפשר לעשות??
-
- 4 תגובות
- 858 צפיות
-
-
שלום אני צריך תוכנה פשוטה שיכולה לגזור חלקים משיר ולשמור אותו כקובץ נפרד. למשל: יש לי MP3 ארוך של שעה ויש שם שירים (הכל ביחד מבולגן) אני רוצה לגזור את השירים האלו ולשמור ב MP3. תודה.
-
- 3 תגובות
- 858 צפיות
-
-
לפורום שלום, לידידה שלי יש ICQ 5 והיא טוענת שכאשר מנסים לשלוח לה קבצים היא מקבלת את ההודעה הבאה: peer to peer connection with the user cannot be established please check firewall settings או משהו כזה.. היא טוענת שאין לה שום פיירוול מלבד זה של הWINDOWS XP וגם בו היא הגדירה שמותר לICQ לגשת לרשת. כמו כן,הייתה לה רשת ביתית וכאשר היא הייתה מחוברת לרשת היא יכלה לקבל קבצים וברגע שהיא התנתקה מהרשת והמודם חובר ישירות למחשב שלה הבעיה החלה להופיע. אם כן,מה עושים? אנא עיזרו לי.. המשך יום נעים
-
- 6 תגובות
- 858 צפיות
-
-
שלום לכולם, כל פעם שאני מפעיל את המחשב אחרי זמן מה המקלדת מחליטה שהיא איננה מעוניינת להעביר מעברית לאנגלית כאשר לוחצים על SHIFT+ALT. אני נאלץ לכתוב באותיות גדולות כל פעם ע"י הפעלת הקאפס-לוק. בעיה קלאסית אך לא זכור לי איך אני לפתור אותה. אשמח לעזרה.
-
- 4 תגובות
- 858 צפיות
-
-
אשמח לעצה ממישהו במקרה הבא: עשיתי טעות פטאלית ולקחתי על עצמי להכין בעבור הגן של הבת שלי אוסף סרטים לסיום השנה שחל מחר... מדובר באוסף של כ-1,200 תמונות שצילמה הגננת במהלך השנה. אני מנסה ליצור מכל קבוצת תמונות סרטון ולבסוף לתפור את הכל ל-DVD אחד עם תפריטים שיפנו לכל סרטון בנפרד. מעולם לא עשיתי זאת ולקח קצת זמן עד שמצאתי תוכנות שעושות זאת באופן יעיל. השתמשתי עד כה ב-3 תוכנות בנפרד: הראשונה הנה ashampoo השנייה הנה תוכנה בשם Photo DVD Slideshow Pro והשלישית Wondershare DVD Slideshow Builder Deluxe לאחר שהשקעתי אינספור שעות בהכנת החומר (ימים ולילות) והכל היה מוכן, התחלתי לקודד את הסרט הסופי. באמצע הקידוד התוכנה קורסת פעם אחר פעם. התקנתי את התוכנה על מחשב המדיה שלי, שהנו מחשב נק…
-
- 0 תגובות
- 858 צפיות
-
-
אני שוקל בחיוב להתחיל לעשות קורסים בבית הספר "חשיפה" של האוניברסיטה הפתוחה - באומנויות התקשורת, הטלוויזיה והמדיה. רציתי את דעתכם על הבית ספר? כדאי? לא כדאי? התעודה שווה משהו? או שעדיף לעשות תואר ראשון מלא? האם יש אפשרות לעבודה עם התעודה הזאת? http://www.openu.ac.il/hasifa/communication/c-index-page.html
-
- 0 תגובות
- 858 צפיות
-
-
השיר בפורמט mp3 ולמיטב ידיעתי (ואני יודע מעט מאוד) אפשר להעלות קבצי וידאו בלבד ליוטיוב. אז שאלתי: מצויד בתמונה של הזמר (jpg) ובשיר (mp3) כיצד אני הופך זאת לוידיאו מוכר ע"י יוטיוב ? נאמר לי ש windows video maker עושה כן. אז עשיתי. העליתי ליוטיוב ועכשיו ביוטיוב ניתן לראות רק את התמונה, בלי שיר... אז יש לי עוד בעיה, איך אני מסלק א זה מיוטיוב... מישהו מוכן להחלץ לעזרתי ? תודה !
-
- 1 תגובה
- 858 צפיות
-
-
אני רק שמוע אני לא רואה בווינדוס מדיה פליר! אז אני צריך קידוד הכי חדש הווינדוס שלי WIN XP בעברית פרו ושיהיה קישור ישיר כי נכנסתי לאתר של www.divx.com ואני לא יודע מאיפה להוריד ומתיי יוצא ווינדוס מדיה פליר 10?
-
- 4 תגובות
- 858 צפיות
-
-
Type in WORD the following: "=rand(200,90)" without the quote and then hit Enter מייקרוסופט מבטיחה פרס למי שיודע איך זה קורה. נחמד לא
-
- 5 תגובות
- 858 צפיות
-
-
שלום לפורום. נתקלתי בבעיה בפתיחת קבצי word ששמורים בתיקיות מסוימות. מיד לאחר שהקובץ נפתח קופצת הודעה (שצירפתי העתק שלה להלן) ואז התוכנה נסגרת מעצמה. בכל מקרה ניתן לעבוד על מסמכים חדשים אחרים ואז התוכנה תקינה. איך ניתן לתפעל את הבעיה? אני לא מצליח לפתוח את הקבצים הללו... תודה על כל תשובה ועזרה. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 858 צפיות
-
-
לא מצליח לפתוח את ה- TASK MANAGER כנראה וירוס ,המחשב איטי. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 858 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש תוכנה שמאפשרת התחברות של משתמש נוסף למחשב שלי או להיפך ונוכל לעבוד ביחד על תוכנה מסויימת (VS במקרה הזה). הייחוד שאני מחפש זה שאשתף רק תוכנה מסויימת ולא את כל המחשב. משהו בסגנון team viewer אבל שתאפשר גישה אך ורק לתוכנה שאני אבחר. תודה רבה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 858 צפיות
-
-
שלום רב. לידידה שלי יש בעיה שהICQ שלה מתנתק(פרח צהוב).. הICQ פשוט מתנתק לפעמים כאשר היא שולחת הודעה או מקבלת אחת זה קורה פעם בחצי שעה +- אבל זה לא קבוע.. ניסינו להתקין מחדש את ה ICQ ואף להשתמש בגירסה אחרת היא משתמשת כרגע ב 5 הגירסה הקודמת היית יותר ישנה אך עדיין יש התנתקיות היא לא רוצה להשתמש במירנדה או טרילאן וכל אילה אך אני ממש אשמח אם הבעיה הזאת תיפתר למישהו יש רעיון כיצד נוכל לפתור את הבעיה של ההתנתקיות האילו? בנוסף אם מישהו יכול להסביר לי למה יש כל הזמן את התנתקיות הללו ללא סיבה מיוחד אני אודה לו מאוד.. בתודה מראש רועי.
-
- 7 תגובות
- 858 צפיות
-
-
אני מדליק את המחשב, זה נכנס למסך שטוען את הווינדוס, ופשוט טוען וטוען וטוען בלי הפסקה ): ניקיתי את המאווררים טוב, ניסיתי גם להפעיל מצב בטוח, ולחפש משהו חשוד בביוס ושום דבר לא עוזר, זה ממשיך ככה שעות... S: תצילו אותי
-
- 7 תגובות
- 858 צפיות
-
-
שלום התקנתי על מחשב לא חדש WIN XP עם SP3 והרמקולים לא עובדים זה לא רמקולים של חברה מפורסמת ואני לא גיביתי את הדריברים של הכרטיס קול כרגע יש לי קול רק מהלוח אם . מה לעשות כדי שהקול יחזור? תודה
-
- 4 תגובות
- 858 צפיות
-


