עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by gkman,

    שלום לכולם. אני מחפש תוכנה חינמית שיוצרת צורב וירטואלי אצלי במחשב שאת ה"צריבה" הוא שומר לקובץ ISO משהו כמו: http://www.phantombility.com/en/prod/phantomburner/- רק חינמי נחוץ לי דווקא משהו כזה ולא כמו deamon tools שבוחרים איתו כמה קבצים במחשב ושומרים כIMAGE. אני צריך שתוכנות אחרות יחשבו שיש לי צורב במחשב...

    • 3 תגובות
    • 859 צפיות
  2. Started by תום מרילין,

    היי, לאחרונה הופיעו במחשבי הזקן (P3, 128MB SDRAM) 2 בעיות מוזרות ומציקות ואני לא בטוח מה מקורן. הבעיה הראשונה הופיעה קצת לאחר פרמוט המחשב והתקנה מחודשת של WIN XP, העניין הוא שהמערכת עולה הדסקטופ מופיע, אבל במשך כ2-3 דקות המחשב לא מבצע שום פעולה שמורים לו לעשות, לאחר כ2-3 דקות הוא כאילו "מתעורר" ומתחיל לבצע את כל הפעולות שביקשתי ממנו קודם. החשד הראשוני שלי היה שמדובר באי אלו תוכנות זבל שעולות ולוקחות את המשאבים אל בMSCONFIG אין לי דברים לא מוכרים. מה זה נראה לכם? הבעיה השניה מוזרה עוד יותר, הDVD בן ה4 שלי מת והחלפתי אותו, מאז התחילה להופיע מידי פעם תקלה, הכונן פשוט לא קרא תקליטורים והיה צורך לאתחל את המערכת מחדש בשביל שהכונן יסכים לקרוא. יש לציין שבנסיון לטפל בבעיה הראשונ…

    • 7 תגובות
    • 859 צפיות
  3. אני מחפש תוכנה שתראה לי כמה מעלות הכרטיס מסך ודברים כאלה...

    • 3 תגובות
    • 859 צפיות
  4. הייתי אצל דודה שלי כדי להתקין לה כמה דברים על המחשב ולסדר לה אותו באותו זמן. נתקלתי שם בבעיה באקספלורר שהוא מסרב למחוק כל מיני קבצים של אתרים עם ססמאות שלי שמוזנות באותם אתרים. ניסיתי לנקות דרך כלים, אפשרויות אינטרנט (כל מה שיש שם) אך זה לא עזר. אותם קבצים עדיין נשארים בשורת הכתובת של האקספלורר. ניסיתי גם דרך spysweeper אך הוא לא גילה שום מזיק או תוכנת ריגול.. יש הצעות?

    • 11 תגובות
    • 859 צפיות
  5. אני מקבל דואר עם לניק לאתר מסוים, כשאני לוחץ על הלינק לפתחת האתר, נפתח לי רק הדפדפן בלי העמוד, איך אני מתקן את זה?

    • 3 תגובות
    • 859 צפיות
  6. אז ככה אני מחפש תוכנה שאוכל לקחת מצגת רגילה שנעשתה בpowerpoint ולהפיכתה לסרט DIVX על מנת לנגן בדיוידי תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 859 צפיות
  7. Started by פיסי,

    זה גורם להופעתה של בועית נודניקית בתחתית המסך, מקפיצה פופ-אפים ובנוסף יש גם את ה-SPYTROOPER שזה עוד תוכנה כנראה מאותה חברה שמתקינה את עצמה לבד ואני לא מוצא דרך להוריד אותה. ה-uninstall הרגיל של ה-SPYAXE לא עובד. ה-uninstaller ה-"מיוחד" של זה בקובץ זיפ 1 ו-2 מסיר רק חלק מזה ומשאיר את ה-SPYTROOPER והפופ-אפים. ניסיתי את ה-ADAWARE, SPYBOT, WINDOW WASHER, ו-EWIDO ... לא עוזר... אני לא רוצה לעשות את כל ה-HIJACKTHIS והתהליכים שצריך לגעת ברגיסטרי, כי אני לא מבין כל-כך בעסק הזה ולא רוצה לדפוק את המחשב. יש איזו תוכנה שמסירה את זה ?

    • 12 תגובות
    • 859 צפיות
  8. Started by AB,

    מישהו יכול להביא לי מדריך שיעזור לי להבין את התוכנה הזאת???

    • 9 תגובות
    • 859 צפיות
  9. Started by tombraider,

    שלום לכולם יש לי בעיה בתוכנת התירגום Subtitles Translator ver. 1.72 שאני מפעיל את התוכנה אני מקבל שתי הודעות אחת אחרי השניה והיא ניסגרת 1.access violation at address 00427d3a in mudule 'translator.exe'read of address 000002f4 2.המחלקה לא רשומה ניסיתי גם גירסאות קודמות וזה גם ניסגר מה אפשר לעשות????? בתודה [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 859 צפיות
  10. שלום לכולם בימים האחרונים שמתי לב שבכל הפעלה מחדש של המחשב אני צריך להתחיל להזין סיסמאות מחדש לכל האתרים .. הסקתי מזה שה"עוגיות" נמחקות , מבלי שאני מחקתי אותן. בדקתי אם זה קורה בסגירת הדפדפן (AVANT) או רק בהפעלה מחדש, ומסתבר שבאמת זה קורה רק בהפעלה מחדש - יש לציין שהאופציה למחוק את העוגיות לא מסומנת בהגדרות של הדפדפן. עשיתי סריקה לוירוסים (קספקסקי) וגם לספיוור (אד-אוור) ולא עזר כלום (נמצאו דברים, כנראה לא קשורים לזה כי הבעיה נמשכת). נגמרו לי הרעיונות של איך לפתור את הבעיה.. מה עוד אפשר לעשות? עריכה : ישנן גם מן ודעות פופ-אפ שמופיעות לסירוגין..אולי זה קשור לכך. יום טוב

  11. הורדתי והתקנתי מחדש את הפלאש בדקתי שהוא 'זמין' בהרחבות האקספלורר פשוט לא מנגן לי ביוטיוב את הסרטים האקספלורר עושה כאילו נשאר לו פריט לטעון, שזה בדיוק המסך של הסרטון, שאף פעם לא נטען מה עושים???

    • 1 תגובה
    • 859 צפיות
  12. Started by ShahafH,

    חשבתי לפרמט את הנייד שלי ולנסות את הWIN7.. איך אני יכול לדעת אם כל הדרייברים של הנייד יפעלו, והאם אני צריך עוד דרייברים או קודקים לאחר שיש לי את הווינדוס? תודה.

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  13. Started by RYaniv,

    שלום. ברשותי מחשב חדש עם מערכת הפעלה Windows Vista. על המחשב התקנתי את תוכנת הפיירוול ZoneAlarm Pro בגרסה 8. מדי פעם כאשר התוכנה רוצה לעשות עדכון (לא שדרוג) היא תוקעת את האינטרנט ואיני יכול לגלוש עוד, ושום פעולה פרט לריסטרט לא עוזרת (כולל כיבוי התוכנה, הפעלתה מחדש או ניתוק וחיבור מחדש לרשת). אני משוכנע למדי שמקור הבעיה הוא בפיירוול כיוון שכאשר הוא לא היה מותקן לא נתקלתי בבעיה הזו, וגם בכל פעם שאני מוצא שהאינטרנט תקוע, אני מגלה שהזון אלארם מנסה לבצע עדכון. מדי פעם אני כן יכול לחזור לגלוש באינטרנט אחרי זמן מה, ולפעמים כל האינטרנט תקוע פרט למסנג'ר למשל שממשיך לעבוד כרגיל. אתמול קיבלתי מין הודעה מה ZA שבגלל משהו שקשור ל NetBIOS הוא חוסם לי את הרשת בפורט מסויים - "Blocked" (לא…

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  14. כאשר אני מנסה להריץ קובץ EXE של WINZIP, כלומר קובץ של WinZip Self-Extractor אני מקבל הודעה שגיאה של WinZip Self-Extractor ובה כתוב: "WinZip Self-Extractor header corrupt. Possible cause: bad disk or file transfer error." פעם כן הייתי מצליח להריץ קבצים מהסוג הזה ועכשיו לא. התקנתי WinZip Self-Extractor ועדיין זה עושה לי את השגיאה הזאת. יש לי מערכת הפעלה VISTA 64BIT.

    • 3 תגובות
    • 859 צפיות
  15. Started by tzolerguy,

    שלום צריך עבור פרוייקט שבו מחשב אחד בעזרת איפינטי של AMD יחובר ל כ 8 מקרנים בחדרים שונים ויקרין בכל אחד מהם סרט שונה ... האם אתם מכירים תוכנה שתוכל לעזור בניהול של זה?? לדוגמא שאוכל להגדיר לה לאיזה יציאת וידאו לנגן והיא תרוץ על מסך מלא או לחלופים שתוכל לתת לי תצוגה קטנה בחלון של מה מציג אחד המקרנים על מסך ראשי שיהיה ליד המחשב ??? יש רעיונות??

    • 3 תגובות
    • 859 צפיות
  16. Started by ER_BOGO,

    היי, מישהו אולי יודע מאיפוא אפשר להוריד מיקרוסופט IIS 5? אני צריך לינק ולא מתוך דיסק ההתקנה של XP תודה

    • 4 תגובות
    • 859 צפיות
  17. Started by nore0,

    יש לי High ID באימיול אבל ב-Kad Network כתוב firewall איך אפשר לסדר שיהיה Open ?

    • 3 תגובות
    • 859 צפיות
  18. כמו שרשמתי בכותרת, NOD32 מזהה את הפילטר הישראלי של Adblock Plus ב-Firefox 9.01 כוירוס. NOD32 חוקי ומעודכן לגרסה האחרונה. ברגע שאני מפעילה את ה-Firefox והפילטר הישראלי של Adblock Plus מאופשר, NOD32 קופץ עם התראה לוירוס ושואל אם להתעלם או למחוק. אם אני לוחצת על "למחוק", הפילטר מפסיק לעבוד והפרסומות חוזרות. מישהו נתקל בזה? רעיונות יתקבלו בברכה. תודה מראש לעוזרים. עריכה: הבעיה נפתרה בעדכון האחרון. פרטים נוספים בפורום של Eset.

    • 0 תגובות
    • 859 צפיות
  19. Started by Or94,

    בדרך כלל אני משתמש בדפדפן פיירפוקס ושם נמצאות כל הסימניות והסיסמאות שלי וכו'. היום ראיתי שApple הוציאו גירסא חדשה לדפדפן שלהם safari והחלטתי להוריד אותו. הדפדפן פועל מעולה אבל אני לא מוצא דרך להעביר את הסימניות והסיסמאות מהפיירפוקס לsafari. בsafari יש רק כמה סימניות של הפיירפוקס ואין סיסמאות בכלל. מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 859 צפיות
  20. Started by Dman86,

    שלום רב, אני רוצה להעתיק קובץ ISO מהדיסק שלי, דיסק DVD למחשב. פעולה שכבר עשיתי בעבר. הקובץ שוקל 4GB וזה לוקח המון המון המון זמן.. המחשב מאוד חזק ובסופו של דבר, זו ההודעה שאני מקבל... מה עושים, מה הבעיה? חג שמח, דימה. [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 859 צפיות
  21. התקנתי ויסטה לפני כמה ימים, ובפעם הראשונה המדפסת כבר הייתה מחוברת ולכן זה התקין לי לבד רק את הדרייברים ז"א שיכלתי רק להדפיס ולא לסרוק. התקנתי את התוכנה שקיבלתי בדיסק(VISTA כמובן...)וזה לא עבד.. ניסיתי להסיר הכל ולהתקין דרך התוכנה שהUSB מנותק עד שהוא מבקש ממני לחבר ולא עבד.. זה לפעמים מזהה את זה כחיבור לא מזוהה מדובר במדפסת HP OFFICEJET 5610 מה אפשר לעשות ? תודה

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  22. Started by hard_comp,

    מישהו מכיר איזושהי תוכנה שמאפשרת להמיר בין MPEG לDIVX? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 859 צפיות
  23. Started by irav,

    יש איזה מדריך איך לכוון את ההגדרות של הNOD32.... תנו לי תקישור וד"א עשיתי חיפוש אבל יש איזה 10 עמודים

    • 7 תגובות
    • 859 צפיות
  24. Started by yarivot26,

    לאחרונה כל פעם שניסיתי לפתוח תיקייה או לפתוח סרט קיבלתי הודעה שיש שגיאה (ההודעה שמייקרוסופט מבקשת שתשלח לה את השגיאה) והתיקייה או המדיה פלייר נסגרו לי או שנתקע לי המחשב. לאחר חיפוש קצר בגוגל למילה DrWatson (שהופיע לי מספר פעמים), גיליתי שDrWatson זו תוכנה בווינדוס שמייקרוסופט משתמשת כדי שנשלח לה באגים בתוכנה ויש לי איזה סוס טרויאני במחשב שמשתמש בתוכנה לאחר עוד חיפוש קצר מצאתי מדריך שעוזר להיפטר מהוירוס (http://www.thenerdnetwork.net/forums/viewtopic.php?t=3086) אבל החלק האחרון כולל עזרה מהקהילה - פרסום לוג מהתוכנה hijackthis והם אמורים לעזור לך לגלות מה צריך למחוק בעזרת התוכנה KillBox, אבל כבר מזמן אף אחד בהודעה שם לא עוזר וקיוויתי שמישהו פה יוכל לעזור לי הנה הלוג שלי (לא…

    • 0 תגובות
    • 859 צפיות
  25. Started by massinvallus,

    תודה מראש, חיפשתי ולא מצאתי.

    • 8 תגובות
    • 859 צפיות

דיונים חדשים בפורומים