עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by bariko,

    שלום רב, בגלל בעיה שהייתה לי במחשב נאלצתי לשחזר גיבוי של ארכוניס, אותו יצרתי לפני מספר חודשים. כמובן שלפני השחזור, שמרתי מידע חיוני על גבי כונן חיצוני , וכן דאגתי לייצא מועדפים והודעות דואר. כעת לאחר שהשחזור הושלם בהצלחה, בדקתי את רשימת המועדפים, וראיתי שהיא אמנם קיימת, אבל מעודכנת לתאריך שבו יצרתי את השחזור, ולא כוללת כתובות חדשות ששמרתי לאחר מכן. לכן רציתי לייבא חזרה לדפדפן את המועדפים שאותם שמרתי לפני השחזור, אבל בסיום התהליך התקבלה הודעה: קובץ סימניה לא חוקי. אינני מבין את פשר ההודעה , כי שמרתי את הקובץ מבלי לשנות שום דבר, והוא מופיע כ: bookmark.htm האם יתכן שפעולת הייבוא לא מצליחה בגלל שרשימת המועדפים חיבת להיות ריקה? אם כן, כיצד מרוקנים אותה? ואולי הייבוא נכשל בגלל …

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  2. Started by shimon956,

    שלום לכולם חברה יש לי בעיה כאשר אני מוריד סרט בkazza ואני רוצה לעשות לא preview כדי ליראות איזה סרט הוא לא עושה המסך עדין נישאר שחור. אבל רק מתי שאני מסיים להוריד את הסרט אז אני יכול ליראות אותו

    • 4 תגובות
    • 860 צפיות
  3. היי בטעות מחקתי קבצים מאוד חיוניים שאני צריך (ולא לסל מחזור) אשמח לתוכנה טובה וידידותית אשר תוכל לעזור תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 860 צפיות
  4. התקנתי וויסטה ומאז פשוט נעלמה לי מחיצה של 100 גיגה מהמחשב. הדיסק התקנה של וויסטה רואה אותה בתור EXTENDED ואני לא מצליח להפוך אותה למחיצה שיהיה אפשר להשתמש בה. לא אפכת לי מהמידע שיש לי שם אני רק רוצה שאני יוכל להשתמש במחיצה הזאת של הכונן שוב. מה אני יכול לעשות?

  5. עד לפני כשבוע שיתפתי והורדתי קבצים באופן שוטף וחלק אבל מה שקורה בשבוע האחרון בכלל לא ברור , התוכנה של שיתוף הקבצים וזה קורה רק עם TORRENT אחרי כמה שניות הוא נסגר על דעת עצמו בלי שגיאה בלי כלום פשוט נעלם מהסטארטאפ עזרה !!!! אני משתגע כבר !!! יש לי מחשב חדש , מערכת הפעלה XP SP2 הכי מעודכן מאתר מיקרוסופט (ואולי זו הבעיה כל העידכונים של מיקרוסופט) תודה לכולם .....

  6. שאני רואה סרטים אז את הדיבורים אני שומע חלש ואת הפיצוצים ואת המוזיקת רקע אני שומע רגיל (זה קורה לי רק בAC3) ניסיתי לשחק עם ההגדרות של האקולייזר וזה לא עזר וניסיתי גם את ההגדרות של הכרטיס קול וגם לא עזר אני הולך להשתגע כבר, יש למישהו רעיון?? יש לי במחשב כרטיס קול SOUND BLASTER חיצוני שמחובר למגבר של ימאהה דרך כבל אופטי, והמגבר מפצל את הסאונד ל5 רמקולים בסראונד.

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  7. Started by intel suck,

    אז ככה לפני הרבה שנים למדתי להשתמש בפלאש 4 בקורס היום כשיש כבר פלאש 8 וכל התכונות השתנו לא לדבר על זה שאני גם לא זוכר את כל התכונות של פלאש 4 אני רוצה לחזור להשתמש בתוכנה יש הצעות איך אני יכול ללמוד להשתמש בתוכנה בצורה טובה? מדריכים טובים מהאינטרנט ספרים מומלצים וכו' עדיף אפשרויות מהאינטרנט ואם אפשר שכל אחד יגיד איך הוא למד להשתמש בתוכנה תודה

    • 6 תגובות
    • 860 צפיות
  8. Started by wow,

    אני נתקל כל הזמן בתרגומים לסרטים שרשום בהם שהם מותאמים לתבנית של MICRODVD. והרבה פעמים קורה לי שהם לא מסונכרנים(אצלי) אבל לפי הביקורות הם מושלמים. אז רגע אולי אני אמור לפתוח את הסרט בתוכנה מסויימת? לי יש BSPLAYER,מה עדיף?(ז"א האם התרגומים מסונכרנים לתוכנה מסויימת?)

    • 8 תגובות
    • 860 צפיות
  9. Started by BedBoy,

    מבין שלושת האנטיוירוסים האלה (הכי טובים שמצאתי) איזה הוא הכי טוב מבינהם? Panda 2005 McAfee Kaspersky תודה לעוזרים! (זה חשוב)

    • 6 תגובות
    • 859 צפיות
  10. Started by approx,

    אני צריך את הדריבר הכי חדש לGIGABYTE GEFORCE 7600GS

    • 5 תגובות
    • 859 צפיות
  11. שלום,אני נמצא בבעיה מאוד מעצבנת,אני רוצה לחלץ קובץ מתיקיית RAR ששוקל 4GB לכונן C או D והוא לא נותן לי מפני שהוא אומר לי כל הזמן את השגיאה הבאה בתמונה.. מה אני יכול לעשות? [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 859 צפיות
  12. כותרת. תודה לעוזרים! אלון

    • 9 תגובות
    • 859 צפיות
  13. אין לי מושג איך זה נכנס אליי.. אבל אלה ספייווארים שממש ,אבל ממש לא רוצים לרדת בשום דרך! ניסיתי עם 4 תוכנות נגד ספייווארים,ניסיתי לחפש את הקבצים ידנית,הפעלתי את המחשב במצב בטוח,חיפשתי ברג'יסטרי ערכים, פשוט הכל! אין ,ולא הולך החרא לא רוצה לרדת..אין לי מושג מה לעשות אנשים זה כזה אני במחשב,כעבור כמה דק' קופצים חלונות של פירסומות,וכל מיני שטויות. זה גם התקין לי טול באר של משהו..ניסתי להעיף אותו,לא הלך צירפתי 2 תמונות... והשניה: הראשונה,זה אחד החלונות שקופצים..כמובן שאני לוחץ X .. ואח''כ שאני לוחץ X מופיע לי החלון השני וכמובן שאני לוחץ NO.. אבל אחריי כמה דק',שוב חוזר אני לא יודע מה לעשות אנשים....בבקשה במנהל המשימות,בתהליכים..יש שם תהליך מוזר,כל שניה שאני מו…

    • 14 תגובות
    • 859 צפיות
  14. הבנתי שבין וינאמפ2 ו-וינאמפ5 יש הבדל גם באיכות צליל ולא רק במראה\אפשרויות לי יש את Winamp 2\3\5 RealOne Player Musicmatch Jukebox Windows Media Player איזה נגן MP3 נותן את הצליל הכי איכותי

    • 4 תגובות
    • 859 צפיות
  15. Started by shaithebest,

    שבת שלום אני מחפש תוכנה לצריבת ISO על דיסק נרו עושה לי בעיות תודה

  16. Started by sxs,

    הממ... אם אני מורי את Nero מהאתר שלהם, זה התוכנה המלאה עם כל האפשרויות ? ויש לה תקופת שימוש מוגבלת ? כתוב שם: מה זה אומר ? אם אני מתקין ב 30 לדצמבר זה יעבוד לי יום אחד ? לא מבין :-[

    • 3 תגובות
    • 859 צפיות
  17. Started by idofr,

    היייי תגידו מישו יודע איך אני עושה במקס גדר כזאת לא גדר עמודים כזאת אלא גדר גדר משו יפה.... 2. יש את החומר של הבטון שמגיע עם התוכנה איך אני גורם לו להיות בצורה של לבנים? תודה לעוזרים ולמנסים לעזור

    • 4 תגובות
    • 859 צפיות
  18. http://www.UpFile4u.Net/Files/6j9z9t.html אמור לייצג מגזין סטיילינג, אופנה, וחיי לילה. אשמח לקבל הערות. נ.ב. אל תתיחסו לפרסומות המופיעות. זה רק להמחשה. ויהיה פלאש בבאר + בעוד כמה מקומות.

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  19. יש למשהו מושג איך לנגן את הסרט הזה? יש לי קובץ שכביכול נראה כמו קובץ הפעלה לתפריט. index.bdmv אבל לא ממש עובד. סרטי ה HD עם סיומת MKV עובדים אצלי בסדר גמור בדרך כלל תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 859 צפיות
  20. Started by nehmia,

    אני צריך בבקשה תוכנות טובות לשיתוף קבצים וגם אתרי קישור טובים

    • 6 תגובות
    • 859 צפיות
  21. Started by maormark,

    אני כבר שנים משתמש בטורנט ליץ http://www.torrentleech.org/login.php אני באתי להתחבר אבל זה לא נותן לי (פעם היה את האימות הזה אבל עכשיו אני לא רואה אותו) ניסיתי גם באקספלורר גם באבנט ברוואסר וגם בפיירפוקס...אף אחד מהם לא מראה לי את האותיות שאני צריך לכתוב זה מציג לי כתובת כזאת אחרי שאני כותב את השם משתמש והסיסמא http://www.torrentleech.org/login.php?error=incorrect-captcha-sol איך אני מסדר את זה? נ.ב נירשמתי לאתר https://admin.recaptcha.net ואז כתבתי את הטורנט ליץ, זה הביא לי שם Private Key ו Public Key לא יודע מה לעשות איתם, זה קשור בכלל? תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  22. Started by Gnome,

    שמעתי פעם שיש כזה דבר דפדפן תלת-מימדי אז אם מישהו מכיר אותו שיגיד לי את השם שלו או איפה אפשר להוריד אותו. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  23. Started by lilian,

    אני רוצה לסמן ארוע שבצעתי (ע"י checkbox/ סימון אחר). אני מוכנה לקבל הצעות כגון תוסף ל- firefox או תוכנה לניהול משימות שתרוץ על לוח שנה עם אפשרות הוספת ארועים חוזרים. אולי בכלל יש הרחבה של google לסימון ארועים?... ד"א, התיאשתי מהתוסף- remember the milk (ראו פוסט קודם שפרסמתי לגבי חוסר עדכון יומנים מ- gmail ל- remember thr milk).

  24. Started by Leo101,

    יש לי מיקרוסופט אוטלוק 2003 ואני רוצה להגדיר בו חשבון.... עכשיו האי מייל שלי הוא זה aloncom@walla.co.il זאת אומרת אי מייל של וואלה רציתי לדעת איך אני מגדיר אותו באוטלוק אם זה ביכלל אפשרי.... תודה לעוזרים........... ;D ;D ;D

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  25. Started by אבשה,

    שלום לכוולם, מעניין אותי איך עושים את כל המיקסוסים וטראנסים וכו'.. אז אשמח לקבל המלצות לתוכנות שעושות דברים כאלה תודה . כשאמרתי מיקסוסים דיברתי על דברים כאלה... http://www.youtube.com/watch?v=MdPDCs0_bsU כמובן שאני יעשה דברים יותר פשוטים בהתחלה אבל אני מקווה שהבנתם למה התקוונתי..

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות

דיונים חדשים בפורומים