עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by netanel38121,

    שלום... הורדתי את התוכנה fraps .. מי שלא יודע מה זה התוכנה הזאת אז , זה תוכנה שמקליטה משחקי מחשב... שיחקתי ב דום3 והקלטתי את עצמי משחק במשך 15 שניות...הקובץ יצא 180מגה בייט שיניתי שם כמה דברים ועכשיו הקלטתי שוב 15 שניות וזה יצא 100 מגה בייט... זה עדיין מלא...! שמעתי שיש דרכים להוריד את כמות הקובץ.... אז אתם יודעים אולי מה הדרכים האלו? זה ממש חשוב לי.... או שיש לכם תוכנה אחרת יותר טובה להמליץ לי עליה? או שיש תוכנות יותר טובות להקלטת משחקי מחשב. תודה.

    • 3 תגובות
    • 863 צפיות
  2. לאחרונה עברתי ל- Microsoft Outlook 2003, לאחר שנים של שימוש ב- Outlook Express הישן והטוב. כאשר אני מקבל עכשיו מיילים שמצורפת אליהם תמונה, אני לא רואה תצוגה מקדימה של התמונה למטה כמו שהיה לי ב- Outlook Express. חיפשתי באפשרויות אך לא מצאתי את האופציה הזו...?

    • 0 תגובות
    • 863 צפיות
  3. Started by Vlad3,

    איך בודקים באקספלורר החדש היסטוריה? איך ניתן לחסום אתרים באקספלורר? יש לי אח בן אלף שכל הזמן נכנס לאתרים מפוקפקים ומתקין לי ווירוסים על המחשב

    • 2 תגובות
    • 863 צפיות
  4. לאחרונה החלפתי את המצלמה הדיגיטלית הקודמת שלי קנון A1100 IS, במצלמת קנון SX150 IS. המצלמה של ה-A1100 IS, מצלמת סרטונים בפורמט AVI ברזולוציות 240P, 480P ו-(480P LP (LP = Long Play. המצלמה של ה-SX150 IS, מצלמת סרטונים בפורמט MOV ברזולוציות 480P ו-HD 720P. השאלה שלי היא: האם סרטון בן 0:30 ברזולוציה של 480P בפורמט MOV יהיה קטן יותר מאשר סרטון באותם אורך ורזולוציה בפורמט AVI עם LP?

    • 3 תגובות
    • 863 צפיות
  5. התקנתי Windows 7. התקנתי את הגרסה האחרונה של CCCP ואני משתמש ב-Media Player Classic לצפיה בסרטים. כשאני מגדיל את הסרט על כל המסך הסרט מאוד מפוקסל, כאילו אין החלקה של התמונה (זה לא קרה לי בעבר, ב-VISTA). כשאני צופה ב-Windows Media Player הכל בסדר. מישהו יודע מה לעשות?

    • 1 תגובה
    • 863 צפיות
  6. Started by .nimiking.,

    איך אני יכול ליצור טורנט ולהעלות אותו לאתר טורנטים פרטי? תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 863 צפיות
  7. Started by Big_B,

    אני צריך תוכנה שתיקח סנפשוטס מכל פעילות בגוגל כרום. אני כרגע עם Refog, אבל היא לוקחת סנפשוט רק כשפותחים חלון/טאב חדש. איזה תוכנות יודעות לעשות את העבודה? יש משהו חינמי שפועל טוב? גם הצעות לתוכנות בתשלום באות בחשבון... מה שמצאתי בינתיים: http://www.any-employee-monitor.com תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 863 צפיות
  8. השאלה ^. תודה

    • 3 תגובות
    • 863 צפיות
  9. שלום עבר התוקף ל seriel number שהיהי לי לבבילון ואני זקוקה דחוףף לחדש עזרה בבקשה

  10. Started by davidcohen,

    שלום, יש לי NERO 6 אבל אי אפשר לצרוב בו קבצי MDF רציתי לדעת אם בNERO 7 אפשר לצרוב קבצי MDF תודה מראש!!!

    • 3 תגובות
    • 863 צפיות
  11. Started by davis5,

    מחפש תוכנה שיהיה אפשר להתקשר דרך המודם וגם להקליט הודעות ושיחות תודה

    • 3 תגובות
    • 863 צפיות
  12. Started by avi333,

    שלום לכולם. יש לי מחשב ביתי סטנדרטי (אין ממש זמן למחשב כי אני רוב הזמן בצבא) ועליו מותקן ווינדוס אקס פי רגיל ואני משתמש בדפדפן הרגיל שבא איתו (אקספלורר) הכל עבד כרגיל עד לפני יומיים ,הבעיה היא שאני לא מצליח לראות תמונות או ציורים למיניהם בדף ,כלומר כשאני פותח דף אינטרנט במקום התמונות מופיע לי סמל של קובץ תמונה אבל התמונה לא נראית,יש לציין שלא התקנתי שום תוכנת פיירוול חדשה כך שזו לא הסיבה (ניסיתי גם בלי התכנה),ואני לא מוצא את הסיבה,מישהו יכול להגיד לי מה הבעיה פה?? תודה לעוזרים.

  13. Started by A.N.,

    איזה דפדפן מומלץ יותר?

    • 10 תגובות
    • 863 צפיות
  14. Started by *BYZ*,

    האינטרנט שלי קורס כשאני מפעיל את האימיול ואני צריך כל פעם להפעיל ת'מחשב מחדש כדי להתחבר לאינטרנט מה לעשות?

    • 8 תגובות
    • 863 צפיות
  15. Started by holly man,

    לא יודע איך משתמשים באמיול ושמעתי שהיא תוכנה טובה להורדת משחקי קונסולות!! ;D מבקש עזרה בבקשה!! :'( אם אפשר אני מחפש מדריך לאמיול!!! ??? תודה מקרב לב ושבוע טוב!!! :smoke:

    • 2 תגובות
    • 863 צפיות
  16. שלום, האם מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה טובה ללכידת ווידאו ממצלמת אינטרנט? מצלמתי בכל מקרה היא GPT I-cam 340. תודה מראש, בן

    • 0 תגובות
    • 863 צפיות
  17. Started by Stasik,

    אני מחפש Izotope Ozone plugin for winamp המלא! או פריצה לתוכנה

    • 1 תגובה
    • 863 צפיות
  18. שלום לכולם או יותר נכון ערב טובבבב קיצור חברה שמעו אני חייב את העזרה שלכם בפייר וואל פשוט ולא מסורבל שאני יצתרך לפתוח לו את הפורטים ושאני יצטרך לבנות לו חוקים פשוט שאני יפתח תוכנה שישאל אותי ויצור חוק ולא יעשה בעיות לא אם האמיול ולא אם הicq כי עד עכשיו כמעט כול מה שניסתי עשה לי בעיות איתם ודרך אגב הפייר וואלים שבדקתי זה של מקפפייי והוא פשוט היה נוח אבל האמיול כול פעם החליף שרתים כול איזה כמה זמן הicq נסגר לי כול כמה דקות והיה לי בעיות והיה לי גם את הפייר וואל נורטון שהוא דווקה היה בסדר אבל אחרי כמה זמן היה לי בעיה מוזרה איתו שהיה לי איזה קובץ שפאום אחרי שאני שולח הודעה אצלכם באתר הקובץ הזה היגע ל-100% ב-windows task manager ואז מתי שאני סוגר אני לא יכול לגלוש יותר האינט…

    • 10 תגובות
    • 863 צפיות
  19. שלום, מדי פעם אני צריך להעביר קבצי טקסט סטנדרטיים ל- word. אחת הסיבות היא שקבצים שאני מעוניין להדפיס ניתן לעצב בצורה נוחה יותר מתוך word. קובץ טקסט יכול להיות למשל 50 עמודים אבל אחרי הקטנת גודל הפונט, צימצום שורות, הגדלת שוליים וכו' אפשר לצמצם אותו משמעותית. הבעייה היא שאני לא יודע איך עושים את בצורה הנכונה. למשל, אם נניח שבקובץ טקסט, השורה גולשת באמצע המשפט השני. אם נעתיק ונדביק את הטקסט למסמך WORD או נפתח את קובץ הטקסט ב- word אז השורה תראה תקינה, אבל word חושבת שיש enter בסוף כל שורה ככה שהיא חושבת שצריך אות גדולה תחילת כל משפט (באנגלית). אם נקטין את גודל הפונט, או נרחיב את השוליים אז השורה לא תתאים את עצמה. המשפט יישאר חתוך איפה שהוא היה ואני אשאר עם "מקום מבוזבז" א…

    • 2 תגובות
    • 863 צפיות
  20. לחצתי התחל >הגדרות > לוח הבקרה >הוספה או הסרה של תוכנית ואז לחצתי הסר על windows live essentials ולא קורה כלום. חזרתי על הכל שוב ושוב לא קורה כלום, התוכנה נשארה באותו המקום. מה צריך לעשות כדי להסיר את תוכנת המסגנר ?

    • 0 תגובות
    • 863 צפיות
  21. Started by eran131,

    שלום! השבוע הורדתי Driver חדש לכ.מ שלי והוא רשם לי Error בהתקנה.. התעלמתי מזה ואז שהוא רשם לי לעשות Restart אז בStratUp של המחשב זה רשם לי את השגיאה הזו- בנוסף לכך, בStartUp לא מופיע לי האייקון של ATI למטה(האייקון הזה-) מה עושים תודה ערן

    • 5 תגובות
    • 862 צפיות
  22. Started by ohadsch1,

    שלום האם ניתן ליצור מעברי שקופיות בpowerpoint בגירסה כלשהי כמו המעברים שיש בphotostory? תודה

  23. Started by SPONER,

    גוגל כרום נדפק לגמרי , הוא מחסיר לי כרטיסיות/טאבים/לשוניות . למשל רק עכשיו מתוך 35 שהיו לפני שעשיתי הפעלה מחדש, הוא שמר לי רק 23 במחשב יש לי מספר פרופילים של ווינדוס, האם מחיקה של גוגל כרום דרך "הוספה והסרה" בפרופיל 1 תמחק גם את כרום מפרופילים 2 ו3ו4? איך אני יכול למחוק את כרום מבלי שהוא ישפיע על כל דפדפני כרום שיש בכל הפרופילים במחשב? ואני משתמש בתוסף Session Buddy שהודות לו אני מצליח להחזיר חלק מהגלישה . אני אומר "חלק" משום שהוא לא שומר את הפעילות שהייתה לי באותה כרטיסיה/לשונית/טאב ,ככה שאין דרך לחזור אחורה באותה כרטיסיה/לשונית/טאב ומאיפה שהגלישה הפסיקה זה כל מה שיש לי . ממש מבאס:( אז הבנתי שאפשר לגבור על החיסרון הזה שלSession Buddy ,יש ל…

    • 6 תגובות
    • 862 צפיות
  24. אורח Ghost_Dogg
    Started by אורח Ghost_Dogg,

    שלום רב לכם, הבעיה היא, כצויין בקצרה בכותרת הנ"ל היא כדיקלמן: בגירסאות החדשות יותר של האייסיקיו, כול פעם כשמתקבל Event מסויים(הודעות וכו'), נפתח עוד אייקון בSystem Tray. הבעיה היא שכול פעם שזה קורה, כול השורת משימות שלי נתקעת וכך גם האייסיקיו למספר שניות. אני בטוח שהבעיה היא במצב הנ"ל משום שאם כבר מהבהבת הודעה, ומתקבלת הודעה נוספת, שום דבר לא נתקע. יש לציין שזה קרה לפני ואחרי פורמט, מערכת הפעלה Windows2000pro עם SP3. גירסת הICQ והBuild הם 2002a 3728. לפי מה שזכור לי, זה קרה גם בבילידים קודמים של 2002a. עכשיו לשאלתי, האם אפשר לעשות שאופן הצגת ההודעה יהיה בסגנון Old school, שהאייקון של ההודעה יחליף את הפרח הזה של הICQ ולא יפתח אייקון חדש, אם לא, אז האם יש פאץ' מסויים אשר מת…

    • 2 תגובות
    • 862 צפיות
  25. השאלה בכותרת... אם אני פותח את התוכנה ביוזר חדש, חלון ההורדות ריק, ואם פשוט מוסיפים את הטורנטים ההורדות מתחילות מחדש. איך מעבירים הורדות חצי גמורות בין יוזר ליוזר?

    • 2 תגובות
    • 862 צפיות

דיונים חדשים בפורומים