תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
רשימת אתרים בהם יש וירוסים ותוכנות malware למיניהם תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 866 צפיות
-
-
שלום לכם אני משתמש בEMULE PLUS וגולש דרך בזק בינלאומי... כשאני מפעיל ת'EMULE הוא מנסה להתחבר לכל מיני סרברים, ובחלק מהסרברים, הוא אומר No answer from your XXXXX port. Please review your network config. והוא נותן לי LOW ID ולחלק מהשרתים הוא מתחבר בצורה רגילה עם HIGH ID ות'אמת רואים הבדל בביצועים, כי בHIGH ID הוא מגיע לי ל250KB בכיף, אבל בLOW ID הוא בדר"כ 1-70KB וזה משגע :\ יש למישהו רעיון מה יכול להיות? ניסיתי לפתוח גם PORT אחר דרך הראוטר האלחוטי, דרך הFIREWALL של הWINDOWS ודרך הFIREWALL של האנטי וירוס... וזה נשאר אותו הדבר
-
- 10 תגובות
- 866 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה באימול מתי שהוא מוריד לי יש בתהליך צבע אדום וזה לא מוריד מה עושים גרסה 2.2 בבקשה
-
- 5 תגובות
- 866 צפיות
-
-
יש ברשותי סורק מאוד ישן של HP שאין לו תוכנה שמיועדת לעבוד בחלונות 7. ניסיתי להתקין תוכנה שמיועדת לעבודה תחת חלונות XP - התוכנה לא עבדה, עשיתי uninstall ומאז כל פעם שאני מאתחל את המחשב בעליית המערכת הפעלה קופץ החלון שניתן לראות בתמונה המצורפת. איך ניתן להסיר באופן מלא את התוכנה ? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 866 צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה CLONE CD עלמנת לצרוב משחק שיש בו חסימה. בתוכנה יש 3 אפש'(לאחר שבחרתי כמובן COPY CD): CREATE CUE SHEET DELETE AFTER A SUCCESSFUL WRITE COPY ON THE FLY בחרתי בשלישית התקנתי את המשחק אבל זה לא צרב טוב כי בדיסק הצרוב המשחק לא עובד ובמקורי כן. למה זה לא יצא לי?
-
- 5 תגובות
- 866 צפיות
-
-
...אם זה אפשרי. אני זוכר שעשיתי את זה בword 97...
-
- 5 תגובות
- 866 צפיות
-
-
שלום לכם. אני מעוניין לחלק קובץ בפורמט ISO\BIN שגודלו 4.00GB לחלקים קטנים יותר אשר אותם אני יוכל להעלות על דיסקים רגילים, האם ניתן לעשות דבר שכזה? ואם כן מה שמה של התוכנה המופלאה?
-
- 1 תגובה
- 866 צפיות
-
-
אני לא מאמין!!! יש לי KASPERSKY INTERNET SECURITY 6! TRAIL!!! מגמרו לי הימים שאני יכול להשתמש אז סתם ניסיתי לעשות בשעון של ה WIN יום אחד אחרוה אחרי זה עשיתי ACTIVE TRAIL KEY עשיתי UPDATE ו BOOM! יש לי עוד 30 יום שימוש חחחח זה BUG ?? או שזה ככה ? בכל מקרה אני שמח! ;D
-
- 7 תגובות
- 866 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה לניהול מצאי - עדיף תוכנה עברית שיהיה קל למשתמשים איתה. הכוונה היא לתוכנה אשר תעקוב אחרי הרכוש הקבוע של העסק (כסאות, שולחנות, מחשבים, מכונות וכו) תודה, גבריאל
-
- 0 תגובות
- 866 צפיות
-
-
הורדתי Norton Antivirus 2003 את הגירסה Professional Edition רציתי לדעת אם התוכנה הזאת שווה :
-
- 3 תגובות
- 866 צפיות
-
-
דבר ראשון! אם הדיון לא מתאים לפורום, אני מבקש שיעבירו אותו לפורום המתאים... עכשיו לבעיה: הכנתי משטח דשא גדול, מכמה אוביקטים, ורציתי לדעת; איך אני עושה שערוץ נחל יעבור באמצע?! :הנה המשטח:
-
- 1 תגובה
- 866 צפיות
-
-
-
ברור ש NOD יותר טובה אבל בכל זאת גם AVG היא תוכנת הגנה אז מה עושים במקרה כזה? שאני סורק עם NOD הכל בסדר שאני סורק עם AVG יש כמה וירוסים...
-
- 5 תגובות
- 866 צפיות
-
-
שלום לכולם, לא יודעת אם הגעתי לפורום המתאים אבל אנסה את מזלי... אני צריכה לצלם באמצעות מצלמת הלפטופ שלי מה הולך בבית בזמן העדרותי. אני צריכה להקליט את הצילום הזה. בעבר השתמשתי בyoucam שהיה מעולה אבל פג לו זמן הניסיון. מחפשת תוכנה חלופית שעושה פעולה זהה והאם לדעתכם שווה לרכוש את ה- youcam בגרסתו המלאה בעלות של 35$? אשמח לתשובה מהירה. בתודה, טלי
-
- 1 תגובה
- 866 צפיות
-
-
אני מנסה לשמור קובץ HTML עם תמונות וכשאני שומר זה לא שומר את התמונות אז מה אני צריך לעשות תעזרו לי בבקשה!
-
- 3 תגובות
- 866 צפיות
-
-
לחבר שלי יש מחשב מחובר לאינטרנט על אותו קו טלפון של הבית והוא מחפש תוכנה שתוכל לסדר את זה בקשר לקבלת שיחות כשהוא גולש ותודה מראש
-
- 5 תגובות
- 866 צפיות
-
-
Trojan Remover מצא לי ככל הנראה קובץ שלא ניתן לסריקה ,הוא נותן לי 4 אפשרויות,איזה מהם לבחור ? תמונה :
-
- 4 תגובות
- 866 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש ברשותי את התוכנות:VOBSUB WINAVI CONVERTER וגם את SUBTITLE WORKSHOP. לשאלתי איך אני מלביש עליהם כתוביות כי כשאני מלביש עליהם עם VOBSUB ועושה MUX הוא מראה לי את הכתוביות יפה מאוד בWMP אך כשאני צורב הוא לא צורב ביחד עם הכתוביות. האם צריך עוד תוכנה כדי להלביש??אנא עזרו לי להגיע לתוצאה של צריבת סרט +כתוביות שמולבשות עליו.תודה.
-
- 5 תגובות
- 866 צפיות
-
-
מלפני כמה ימים האימיול שלי התחיל לעשות בעיות בכך שהוא לא מתחבר לרשת קדמילה הוא כן מחובר לשרת והפורטים פתוחים כמו שצריך זה אימיול TLN 6 אבל ניסיתי גם 0.49b וקיימת אותה בעיה משהו מכיר תבעיה?
-
- 0 תגובות
- 866 צפיות
-
-
שבוע טוב לכולם, החלפתי מחשב ושחזרתי את המייל שלי.הבעיה כל המיילים שהיו בטיוטות נמחקו. יש מה לעשות? נ.ב המחשב השני מת.
-
- 1 תגובה
- 866 צפיות
-
-
איך אני עושה שאני אוכל להוריד יותר משני קבצים בו זמנית מהאינטרנט אקספלורר?
-
- 4 תגובות
- 866 צפיות
-
-
אני זקוק בדחיפות לתוכנה frontpage שבעזרתה בונים אתרים, כדי להגיש עבודה. רק הבעיה שאני לא מצליח להשיג אותה או להוריד מהאינטרנט. אם משהו יודע מאיפה מורידים. אני אשמח לדעת. וד"א הצלחתי להוריד frontpage express רק שאני לא יודע איך משתמשים בה. אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי. זה ממש דחוף!!! תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 866 צפיות
-
-
יש לי איזו בעיה שאני לא מצליח לפתור כבר הרבה זמן. יש לי סרט בשני חלקים. הפורמט של הסרט MKV. אני מעוניין להשאיר את הפורמט אבל להפוך את הסרט לקובץ אחד. חילצתי את ה MKV ויצא לי קובץ סרט עם סיומת movie.h264 בשלב הזה יש לי שני קבצי וידאו בקידוד H264 השאלה שלי: מה הדרך הכי טובה לאחד אותם מבלי לפגוע באיכות ולהשאיר אותם באותו מקודד H264 יש לי התוכנה virtualdubmod אם זה יעזור? נ.ב. שמעתי שאפשר עם שורת הפקודה אפשר להתעסק עם המקודד... מה עושים? ואיך? תודה לכל מי שיעזור לי.
-
- 0 תגובות
- 866 צפיות
-
-
אתם יכולים לתת לי שמות של תוכנות שאפשר להשתמש בהם כדי לפרוץ לאייסייקיו ולכל מיני שימושים אחרים באיסיקיו?
-
- 2 תגובות
- 866 צפיות
-
-
שלום, המחשב שלי זז לאט יחסית למה שהוא אמור להיות, זה מתבטא בחלונות אינטרנט עצמם, וכן מעבר מאתרים לאתרים צריך אפילו לעשות רפרש או כניסה מחדש כדי שיעלה. יש לי מחשב טוב, זיכרון ג'יגה מעבד 3.0 כרטיס מסך ג'יפורס 9500, אינטרנט (אמור להיות 4- 5 מגה לפי החברה), אני יודע שזה לא קשור לאינטרנט עצמו בגלל שיש לנו רשת בבית, המחשב שלי הוא הראשי, ובמחשבים האחרים האינטרנט רץ יפה מאוד. אין לי שום בעיה עם הרצת משחקים למשל, עובדים טוב, אולי יכול להיות יותר טוב, לא יודע. שולחן עבודה מסודר בתיקיות כך שאין דברים "זרוקים", (הנפח שלהם גדול יחסית אבל למיטב ידיעתי זה לא משפיע?) מוסיף גם כי לפעמים youtube לא מראה לי וידאו כל כמה זמן, פשוט מראה הכל חוץ מהנגן שלהם עצמו. אני אודה לכם מאוד על ה…
-
- 4 תגובות
- 866 צפיות
-


