עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. למי שלא הבין , אז זה כמו האווטר שלי , תמונה בלי רקע ... תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 870 צפיות
  2. יש לי שיר שאני מעוניין להעלות ל-YouTube על מנת שיהיה מעניין ולא רק סאונד עם תמונה שחורה, חשבתי לצלם וידאו של המבצעים בזמן שמתנגן הפלייבק ברקע כך שזה יראה לייב בהנחה שעשיתי זאת, עם איזו תוכנה אני יכול לשלב בניהם ואם יהיה מעט חוסר דיוק אוכל להקדים או לאחר את הסאונד/וידאו? אני מעוניין להעלות ל-YouTube אז אשמח גם להמלצה באיזה פורמט לשמור את הוידאו כדי שיהיה באיכות מקסימלית (מצלמה דיגיטלית Fuji S6500 אם זה משנה, והיא מצלמת וידאו באיכות לא רעה בכלל) תודה מראש לעוזרים. עריכה: דרך אגב, הסאונד הוא באיכות גבוהה וחשוב לי שלאחר ההעלאה ל-YouTube שהסאונד ישמע כמה שיותר טוב אפילו אם זה על חשבון איכות הוידאו. (שכן זו מהות הדבר, מוזיקה ולא קטע וידאו..)

    • 0 תגובות
    • 870 צפיות
  3. שלום נמחק לי איזו קובץ בידי תוכנה מסויימת ואני ממש ממש ממש ממש רוצה לשחזר אותו בבקשה המליצו לי על תוכנה תודה!

  4. Started by uriya,

    מהי הבעיה בשגיאה זו, ז"א מה הלך (עכשיו) במחשב?? חיפשתי בגוגל, אבל זה מביא לי כל מיני תשובות מפוזרות כאלו, האם מישהו םה יודע מה זה?? אשמח לעזרה מקצועית

    • 3 תגובות
    • 870 צפיות
  5. שלום, יש לי מצלמה ואני רוצה שתשמש כמעין מצלמה נסתרת אני שם אותה אצלי בחדר באמצעות איזו תוכנה אני יכול לתת לה פקודה שתקליט במשך כמה שעות ובלי שתראה סימן כלשהו כלומר שלא תהיה ב task bar או ב tray ושלתא תתפוס 400 מגה על 25 דקות הקלטה. תודה ויום טוב.

    • 9 תגובות
    • 870 צפיות
  6. אני מחפש תוכנה שיודעת להסיר תוכנה שהותקנה באופן מושלם, כולל DLL, OCX וכד' ובמיוחד במיוחד את כל המפתחות המיותרים שנשתלו להם ב-Registry. ניסיתי את ה-Norton Clean Sweep לא ממש להיט. תודה.

    • 0 תגובות
    • 870 צפיות
  7. Started by overload,

    שלום, הצילו, בדקתי בלוח הבקרה בהוספה והסרה של תוכנות וראיתי שהתוכנה MIRC שוקלת 7.6GB!!! לא האמנתי למראה עני, הלכתי ל-"PROGRAM FILES" ובדקתי את התיקיה של התוכנה וראיתי שהיא שוקלת 566MB בלבד!, מה הבעיה האם הבעיה היא בXP או בתוכנה? מה לעשות?! ד"א אני לא מוריד בMIRC ברגע זה.

    • 6 תגובות
    • 870 צפיות
  8. סגרתי ת'חוסם הודעות ולא עזר מישהו יודע מה הבעיה

    • 2 תגובות
    • 870 צפיות
  9. Started by batt40,

    כבר כמה שנים אנחנו משתמשים בתוכנת ווינפקס לשליחת פקסים לבודדים ולקבוצות שיצרנו. לפתע...התוכנה לא מגיבה. כרטיס המודם נבדק והוא תקין. שמרנו את כל המספרים והתקנו מחדש את התוכנה דרך האינטרנט. עכשיו ואנחנו לא מצליחים לייבא אותם חזרה לתוכנה, ובנוסף הפקסים ברובם עדיין לא נשלחים. לא מצאנו תמיכה בארץ. יש רעיונות? הצעות לתוכנה אחרת? תודה רבה :-[ ???

    • 1 תגובה
    • 870 צפיות
  10. Started by POD,

    השתמשתי בו עכשיו ונראה לי שהוא ניקה כמה עשרות MB... הבעיה שאי אפשר לראות מה הוא מוחק בדיוק וכמה (אה רגע, הוא כתב בסוף שהוא שיחרר 600 ומשהו MB מה-H.D :s05:). התוכנה הזו עצמאית מדי ואי אפשר לעקוב אחריה . השאלה שלי היא האם יש משהו יותר טוב ממנה?

    • 6 תגובות
    • 870 צפיות
  11. http://yes.walla.co.il/?w=2/7829/1875367 כיצד אני עושה את זה?

    • 2 תגובות
    • 870 צפיות
  12. Started by Static,

    אני צריך לזהות את הפונט ב"עופר ומירי מתחתנים" מישהו יכול לעזור?

    • 0 תגובות
    • 870 צפיות
  13. Started by menahem2009,

    יש לי במארז כניסה ל E-SATA ואני לא יודע למה הוא משמש ואיך משתמשים בו [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 870 צפיות
  14. Started by tal hw king,

    מה שאני רוצה בעיכר לעשות זה לקחת תמונה מפוסקלת ולתקן אותה שתראה חלק וטוב וגם להגדיל תמונות מבלי לפגוע באיכות שלהם (שזה תתסעיף לסעיף הראשון) כי את כול שאר הדברים הפאויר פוינט והצייר עושים את העבודה תודה רבה ויום טוב

    • 5 תגובות
    • 870 צפיות
  15. פשוט תלחצו על START < RUN < ובפקודה תרשמו את זה: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove וזהו אין לכם MESSENGER מעצבן! 8) 8) 8)

    • 2 תגובות
    • 870 צפיות
  16. שמעתי שהנורטון 2004 ממש מעצבן וכבד מה אתם אומרים על: Panda Titanium 2004 v3.0

    • 2 תגובות
    • 870 צפיות
  17. מה הגרסה הכי חדשה שיצא ל ספייבוט SD ואתם לא צריכים לדאוג לאופון שבו אני ישיג את התוכנה.... ;D ;D ;D

    • 9 תגובות
    • 870 צפיות
  18. אורח G.I.JO
    Started by אורח G.I.JO,

    אני רוצה להעיף אותו קיבינימט נמאס ממנו. איך עושים את זה?

    • 8 תגובות
    • 870 צפיות
  19. Started by eladbu,

    איפה אני משיג סקינים למסנגר בגרסה 7.0.0777 ולא כל הבטות שיש לנו כבר 3 חודשים? <צונזר. קרא את חוקי הפורום.> תודה!

    • 0 תגובות
    • 870 צפיות
  20. Started by Argo013,

    התוכנה שבאה עם הסורק (Avision 261c) ישנה ולא נוחה לעבודה, לכן אני מחפש תוכנה שתתאים לכל (או רוב) סוגי הסורקים ושתהיה בעלת ממשק עברי . תודה מראש למגיבים.

    • 0 תגובות
    • 870 צפיות
  21. Started by NeverMore,

    http://zautner.deviantart.com/art/Technology-ismy-drug-of-choice-69589552

    • 2 תגובות
    • 870 צפיות
  22. Started by האיש הירוק,

    אני רוצה תוכנה שיתוף קבצים טובה אבל {לא אימיול לא קזה} בעברית ובלי כונן ווירטאלי דחוף ????

    • 10 תגובות
    • 870 צפיות
  23. Started by eli_t,

    היי, אני רוצה לחבר את השמע בקדמת המארז, מה שעשיתי זה חיברתי את הכבל AC 97 ל F_AUDIO. העניין הוא שזה עדיין לא עובד.. מה אני עושה לא נכון ? תודה על העזרה

    • 9 תגובות
    • 870 צפיות
  24. Started by galz,

    יש אנטי וירוסים חינמיים ברמה? כמו שיש פאיירוואלים איכותיים למשתמשים ביתיים שהם בחינם (כמו הסיגייט שאני משתמש בו)? avast נחשב אנטי וירוס טוב?

    • 2 תגובות
    • 870 צפיות
  25. Started by dbx22,

    כדי שאני אוכל לראות בדיוידי?

    • 6 תגובות
    • 870 צפיות

דיונים חדשים בפורומים