תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
למי שלא הבין , אז זה כמו האווטר שלי , תמונה בלי רקע ... תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 870 צפיות
-
-
יש לי שיר שאני מעוניין להעלות ל-YouTube על מנת שיהיה מעניין ולא רק סאונד עם תמונה שחורה, חשבתי לצלם וידאו של המבצעים בזמן שמתנגן הפלייבק ברקע כך שזה יראה לייב בהנחה שעשיתי זאת, עם איזו תוכנה אני יכול לשלב בניהם ואם יהיה מעט חוסר דיוק אוכל להקדים או לאחר את הסאונד/וידאו? אני מעוניין להעלות ל-YouTube אז אשמח גם להמלצה באיזה פורמט לשמור את הוידאו כדי שיהיה באיכות מקסימלית (מצלמה דיגיטלית Fuji S6500 אם זה משנה, והיא מצלמת וידאו באיכות לא רעה בכלל) תודה מראש לעוזרים. עריכה: דרך אגב, הסאונד הוא באיכות גבוהה וחשוב לי שלאחר ההעלאה ל-YouTube שהסאונד ישמע כמה שיותר טוב אפילו אם זה על חשבון איכות הוידאו. (שכן זו מהות הדבר, מוזיקה ולא קטע וידאו..)
-
- 0 תגובות
- 870 צפיות
-
-
שלום נמחק לי איזו קובץ בידי תוכנה מסויימת ואני ממש ממש ממש ממש רוצה לשחזר אותו בבקשה המליצו לי על תוכנה תודה!
-
- 1 תגובה
- 870 צפיות
-
-
מהי הבעיה בשגיאה זו, ז"א מה הלך (עכשיו) במחשב?? חיפשתי בגוגל, אבל זה מביא לי כל מיני תשובות מפוזרות כאלו, האם מישהו םה יודע מה זה?? אשמח לעזרה מקצועית
-
- 3 תגובות
- 870 צפיות
-
-
שלום, יש לי מצלמה ואני רוצה שתשמש כמעין מצלמה נסתרת אני שם אותה אצלי בחדר באמצעות איזו תוכנה אני יכול לתת לה פקודה שתקליט במשך כמה שעות ובלי שתראה סימן כלשהו כלומר שלא תהיה ב task bar או ב tray ושלתא תתפוס 400 מגה על 25 דקות הקלטה. תודה ויום טוב.
-
- 9 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שיודעת להסיר תוכנה שהותקנה באופן מושלם, כולל DLL, OCX וכד' ובמיוחד במיוחד את כל המפתחות המיותרים שנשתלו להם ב-Registry. ניסיתי את ה-Norton Clean Sweep לא ממש להיט. תודה.
-
- 0 תגובות
- 870 צפיות
-
-
שלום, הצילו, בדקתי בלוח הבקרה בהוספה והסרה של תוכנות וראיתי שהתוכנה MIRC שוקלת 7.6GB!!! לא האמנתי למראה עני, הלכתי ל-"PROGRAM FILES" ובדקתי את התיקיה של התוכנה וראיתי שהיא שוקלת 566MB בלבד!, מה הבעיה האם הבעיה היא בXP או בתוכנה? מה לעשות?! ד"א אני לא מוריד בMIRC ברגע זה.
-
- 6 תגובות
- 870 צפיות
-
-
סגרתי ת'חוסם הודעות ולא עזר מישהו יודע מה הבעיה
-
- 2 תגובות
- 870 צפיות
-
-
כבר כמה שנים אנחנו משתמשים בתוכנת ווינפקס לשליחת פקסים לבודדים ולקבוצות שיצרנו. לפתע...התוכנה לא מגיבה. כרטיס המודם נבדק והוא תקין. שמרנו את כל המספרים והתקנו מחדש את התוכנה דרך האינטרנט. עכשיו ואנחנו לא מצליחים לייבא אותם חזרה לתוכנה, ובנוסף הפקסים ברובם עדיין לא נשלחים. לא מצאנו תמיכה בארץ. יש רעיונות? הצעות לתוכנה אחרת? תודה רבה :-[ ???
-
- 1 תגובה
- 870 צפיות
-
-
השתמשתי בו עכשיו ונראה לי שהוא ניקה כמה עשרות MB... הבעיה שאי אפשר לראות מה הוא מוחק בדיוק וכמה (אה רגע, הוא כתב בסוף שהוא שיחרר 600 ומשהו MB מה-H.D :s05:). התוכנה הזו עצמאית מדי ואי אפשר לעקוב אחריה . השאלה שלי היא האם יש משהו יותר טוב ממנה?
-
- 6 תגובות
- 870 צפיות
-
-
http://yes.walla.co.il/?w=2/7829/1875367 כיצד אני עושה את זה?
-
- 2 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אני צריך לזהות את הפונט ב"עופר ומירי מתחתנים" מישהו יכול לעזור?
-
- 0 תגובות
- 870 צפיות
-
-
יש לי במארז כניסה ל E-SATA ואני לא יודע למה הוא משמש ואיך משתמשים בו [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 870 צפיות
-
-
מה שאני רוצה בעיכר לעשות זה לקחת תמונה מפוסקלת ולתקן אותה שתראה חלק וטוב וגם להגדיל תמונות מבלי לפגוע באיכות שלהם (שזה תתסעיף לסעיף הראשון) כי את כול שאר הדברים הפאויר פוינט והצייר עושים את העבודה תודה רבה ויום טוב
-
- 5 תגובות
- 870 צפיות
-
-
פשוט תלחצו על START < RUN < ובפקודה תרשמו את זה: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove וזהו אין לכם MESSENGER מעצבן! 8) 8) 8)
-
- 2 תגובות
- 870 צפיות
-
-
שמעתי שהנורטון 2004 ממש מעצבן וכבד מה אתם אומרים על: Panda Titanium 2004 v3.0
-
- 2 תגובות
- 870 צפיות
-
-
מה הגרסה הכי חדשה שיצא ל ספייבוט SD ואתם לא צריכים לדאוג לאופון שבו אני ישיג את התוכנה.... ;D ;D ;D
-
- 9 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אני רוצה להעיף אותו קיבינימט נמאס ממנו. איך עושים את זה?
-
איפה אני משיג סקינים למסנגר בגרסה 7.0.0777 ולא כל הבטות שיש לנו כבר 3 חודשים? <צונזר. קרא את חוקי הפורום.> תודה!
-
- 0 תגובות
- 870 צפיות
-
-
התוכנה שבאה עם הסורק (Avision 261c) ישנה ולא נוחה לעבודה, לכן אני מחפש תוכנה שתתאים לכל (או רוב) סוגי הסורקים ושתהיה בעלת ממשק עברי . תודה מראש למגיבים.
-
- 0 תגובות
- 870 צפיות
-
-
http://zautner.deviantart.com/art/Technology-ismy-drug-of-choice-69589552
-
- 2 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אני רוצה תוכנה שיתוף קבצים טובה אבל {לא אימיול לא קזה} בעברית ובלי כונן ווירטאלי דחוף ????
-
- 10 תגובות
- 870 צפיות
-
-
היי, אני רוצה לחבר את השמע בקדמת המארז, מה שעשיתי זה חיברתי את הכבל AC 97 ל F_AUDIO. העניין הוא שזה עדיין לא עובד.. מה אני עושה לא נכון ? תודה על העזרה
-
- 9 תגובות
- 870 צפיות
-
-
יש אנטי וירוסים חינמיים ברמה? כמו שיש פאיירוואלים איכותיים למשתמשים ביתיים שהם בחינם (כמו הסיגייט שאני משתמש בו)? avast נחשב אנטי וירוס טוב?
-
- 2 תגובות
- 870 צפיות
-
-


