תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני מקווה שאני בפורום הנכון. אני מחפש תוכנה/מערכת הפעלה שהמחשב יעלה מתוך DOK שכל מטרתה להיות vnc cliient או rdp client . המטרה שיהיה לי מחשב טיפש ללא דיסק קשיח שיתחבר למחשב הראשי בבית. זה אפשרי ? תודה מראש לעונים!
-
- 1 תגובה
- 871 צפיות
-
-
בכל מחשב שבדקתי את זה קורה אותו דבר אם פותחים הרבה טאבים בפיירפוקס, הניצול זיכרון קופץ לשמיים (אפילו מעל 100 מגה), בשלב מסויים הוא פשוט נתקע וחייבים לסגור את התוכנה. גם אם סוגרים את כל הטאבים הניצול זיכרון נשאר גבוה ושוב צריך לסגור את התוכנה ולפתוח מחדש.. יש משהו נגד הדבר הזה שלא יתקע ואיך אני "מאפס" אותו בזמן שנגיד יש רק 10 טאבים פתוחים שיחזור לניצול זיכרון נורמלי בלי לסגור אותו? רב תודות.
-
- 8 תגובות
- 871 צפיות
-
-
יש כזה פלאג לווינאמפ 5 כי יש לי 7 רמקולים וסאב של קריאטיב ואני צריך פלאג כזה אם למישהו יש תודה לכולם !!!!
-
- 1 תגובה
- 871 צפיות
-
-
נגן ה-VLC מציג וידאו בתאורה/בהירות מעט חשוכה וכל פעם אני צריך להכנס אל :כלים - אפקטים ומסננים - אפקטים של וידאו BASIC - IMAGE ADJUST . ולכוון את עוצמת האור מחדש, האם יש דרך לשמור על ההגדרות? או דרך אחרת של כיוונון שישמר?
-
- 0 תגובות
- 871 צפיות
-
-
היי, האמת היא שגם הגרסה הקודמת, התחילה לקרוס לפני כשבוע, למרות ששידרגתי לנוכחית, הקריסות ממשיכות, באתרים מסויימים ( גלובס למשל ) הגלישה בעייתית, גלגול הדפים לא חלק, והכל איטי, מה שלא קרה עד לפני כשבוע. דבר נוסף שאני לא יודע אם קשור, אבל התבצע במהלך מסגרת הזמן שבה החלו הקריסות- התקנתי גם כרום לניסיון, אבל הקריסות מתרחשות שכרום בכלל לא מופעל אצלי- יש מצב להתנגשות? או איזה תרגיל מלוכלך של גוגל? ;D ודבר אחרון- בהנחה שלא יימצא פיתרון- מה התהליך המדוייק להסרת השועל, והתקנתו מחדש? חשוב לי שכל המידע ( ססמאות, קוקיז וכדומה ) יישמרו, ואני מעדיף שגם כל התוספים, בקיצור- את מה צריך לשמור, איפה זה נמצא, והאם זה לא ישפיע לרעה על ההתקנה מחדש,קרי, היא לא באמת תהיה חדשה? תודה מראש לעוזרים…
-
- 1 תגובה
- 871 צפיות
-
-
שלום, מזה כמה שבועות אני סובל מריסטים בפיירפוקס, מדי כמה דקות / שעות. היום זה הפך בלתי נסבל, ספציפית באתר הייטק-זון, שכל טעינה של עמוד שם מעיפה את הפיירפוקס. לעיתים התופעה מלווה בסימנים מקדימים של החשכת לשוניות, ממש רקע שחור. כל הAdd Ons עדכניים, פרט ל Google earth שבניגוד לפיירפוקס, גוגל טוענים שהוא עדכני. בכרום הכל עובד מצויין, ובכל זאת פיירפוקס הוא הדפדפן העיקרי שלי. מישהו נתקל בתופעה? מה אפשר לעשות? תודה
-
- 2 תגובות
- 871 צפיות
-
-
איזו תוכנה תוכנה אתם ממליצים בשביל לעשות Recovery למחיצה של הארד דיסק ?
-
- 4 תגובות
- 871 צפיות
-
-
שמעו מי יכול להביא לי תוכנה כמו יומן כזה למחשב...אין לי בעיה שזה יהיה באנגלית אבל יש עדיפת לעיברית.. אני לא רוצה יותר מדי אפשרויות רק שאני יכניס לשמה כמה נתונים ביום ליום מסויים כמו אירועים מיוחדים וכ'ו.. ואז כשאני יפתח באותו יום את המחשב אז זה יקפוץ לי ויזכיר לי את מה שרשמתי.. שלא יהיה כבד מדי.. תודה רבה למי שיעזור!
-
- 3 תגובות
- 871 צפיות
-
-
יש דרך לזהות את העוגיות שאתר אינטרנט ספציפי שם על המחשב שלי? או, האם יש תוכנות שעושות את זה?
-
- 0 תגובות
- 871 צפיות
-
-
משום מה איני מוצא את האפשרות הבסיסית הזאת בתוכנה. במידה ולא ניתן לצרוב עם התוכנה הנ"ל קבצי אודיו: -האם יש אפשרות כזאת בתוכנת הצריבה המובנת של W7/VISTA(גם שם לא מצאתי את האופציה) ? -איזה תוכנה טובה חינמית(שתעבוד על 64BIT) כן יש לה את האופציה ?
-
- 3 תגובות
- 871 צפיות
-
-
אחים שלי מישהו יכול להסביר לי או להביא לי מדריך לפתיחת פאב ב- FlashFxp
-
- 3 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אני משתמש הרבה בפוטושופ ולאחרונה הורדתי פלאג שנקר EyeCandy. האם מישה יכול להנחות אותי למדריך טוב בנושא. תודה.
-
- 0 תגובות
- 870 צפיות
-
-
בבקשה בבקשה בבקשה... אני חייב לינק לגירסא של ה 30 יום לתוכנה FREEHAND 10 כמה שיותר מהר... תודה מראש..
-
- 12 תגובות
- 870 צפיות
-
-
ואם זה חסום-האם יש משהו דומה או שמקל על העברת קבצים למייל?
-
- 2 תגובות
- 870 צפיות
-
-
במקום ווינאמפ וFOOTBAR המכוער מצאתי תוכנה חדשה רוסית מחליפה לווינאמפ... אתם יכוליםפ להוריד ולהתרשם... אני אישית מעדיף אותה AIMP2 http://soft.oszone.net/files_soft/aimp/aimp_2.11.zip
-
- 6 תגובות
- 870 צפיות
-
-
מחקתי בטעות תיקיה בשיפט+דליט יעני שאין אותה בסל מיחזור יש מצב לשחזר את זה??? :kopfpatsch:
-
- 7 תגובות
- 870 צפיות
-
-
מישהוא יודע איך ניתן לגבות את הרשימה ב ICQלמשל במקרה של פריצה שהרשימה לא תלך לעזאזל?
-
- 6 תגובות
- 870 צפיות
-
-
-
אני מחפש תוכנת calander טובה (לוח שנה) שמאפשרת ליצור תזכורות לאירועים שונים. למישהו יש המלצה?
-
- 5 תגובות
- 870 צפיות
-
-
ניסיתי בכמה תוכנות אבל בכולם אני מקבל עברית הפוכה. אחרי שחיפשתי מצאתי מאמר באתר http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/article.asp?forumId=62&a=32029 פיתרון שיכול לעזור לי אבל אני לא הבנתי איך ממירים לPDF בעזרת התוכנה PrimoPDF.
-
- 0 תגובות
- 870 צפיות
-
-
פרסמתי בעבר את התוכנה בפורום. בעזרת התוכנה ניתן בקלות להמיר כסף משקלים לשערים אחרים. איך זה עובד? 1. לחיצה על CTRL C (או לחיצה על כפתור ימני של העכבר -> העתק) תגרום לתוכנה לחשב בצורה אוטומטית את המטבע (אירו, לישט או דולר) או אם סומן רק מספר, יופיע חלון עם בחירת כל המטבעות. לאחר החישוב, התוצאה תופיע בTask Bar או ליד סימן העכבר, לפי בחירת המשתמש. 2. בלחיצה על SHIFT + A + C יופיע חלון, שבו אפשר לחשב יותר ממטבע אחד. מה חדש בגרסאות האחרונות? * Currency calculator - כעת ניתן לחשב יותר מפעם אחת ברציפות (אם ברצונכם לקנות יותר מפריט אחד). * אם אינכם מחוברים לרשת, התוכנה תטען את קובץ הנתונים שנשמר הכי אחרון. * ניתן לדפדף בשערי מטח שנשמרו עד כה. * אם יש עדכון, התוכנה תודיע על כך,…
-
- 2 תגובות
- 870 צפיות
-
-
בגירסאות קודמות של פיירפוקס לא היו לי בעיות. בגירסה האחרונה שיצאה (3.6) לא נפתחת לי הגלילה עם הלחיצה על החץ בשורת הכתובות ובנוסף הגירסה הזו ניראית לי איטית לעומת הגירסאות הקודמות. אשמח לשמוע את דעתכם לגבי גירסה 3.6 ביחס לגירסאות הקודמות של פיירפוקס.
-
- 6 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אני רואה הרבה סטרימינג, כי אין לי כוח לקנות הרד דיסק והרטיו שלי בTL בתחת. הבעיה התחילה לפני כמה ימים, שום דבר לא השתנה, שום חומרה ותוכנה חדשה, לא עדכונים של הווינדוס, לא עדכונים לא האנטי וירוס אפילו. הבעיה היא שכשאני מעביר למסך מלא בסטרימינג, לא משנה אם זה יוטיוב, מגה וידאו או כל אחד ממגוון האתרים הדומים הסאונד עדיין מנגן אבל המסך קופא לפעמים אחרי חמש דקות ולפעמים אחרי חמש שניות. הבעיה "נפרטרת" כשאני מוריד למסך קטן ומחזיר למסך מלא וחלילה. למישהו יש מושג מה קורה פה?! ???
-
- 1 תגובה
- 870 צפיות
-
-
אני צריך עזרה במציאת שדרוג לעברית לתוכנת הפוטושופ כך שיהיה גם ניתן לכתוב בעברית בקבצים שאני עורך ומעצב.. מאיפה משיגים את השדרוג הנ"ל? כיצד מתקינים את השדרוג לתוכנה שכבר מותקנת? אני אודה לכל מי שיוכל לעזור לי בפתרון הבעיה...
-
- 7 תגובות
- 870 צפיות
-
-
שלום, יש ברשותי קבצי VOB רבים. כיצד ניתן להשתמש בקבצים אלו באמצעות ה- windows media player ?
-
- 1 תגובה
- 870 צפיות
-


