תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
שלום לכולם, אני משתמש בסוני ווגאס, בכל אופן, מישהו מכיר דרך או קישור למקום שממנו ניתן להוריד אפקט פתיחה לסרט ? כמו האריה השואג הזה של פעם ? תודה.
-
- 3 תגובות
- 873 צפיות
-
-
מדוע האנטי ווירוס מתריע עליו כווירוס? הקובץ הנ"ל נצמד לכל קבצי ה-MP3 ? האם זה בעיה? וכיצד ניתן להפתר מזה?
-
- 1 תגובה
- 873 צפיות
-
-
יש לי WIN XP לפני כשבוע התחילה בעיה שהמחשב לא רוצה להחליף בין השפות שמותקנות בו שהם עברית ואנגלית על ידי הכפתורים ALT+ SHIFT וכדי להחליף את השפות אני צריך הוא ללחוץ על CAPS LOCK שזה מה שאני עושה עכשיו אבל הבעיה מתעוררת שזה הפוך מאנגלית לעברית וזה סיפור ארוך עד שזה קורה . האם יש אפשרות להסיר את ההתקנה של השפות ולהתקין מחדש {כדי להתקין אמרו לי להוסיף וי בריבוע בתפריט אז חשבתי שאם אני יסיר את ה וי זה יסיר את זה קיצור זה לא עובד } או האם יש פיתרון אחר. תודה רבה על העזרה.
-
- 3 תגובות
- 873 צפיות
-
-
אהלן חברה, אני מקווה שתוכלו לעזור לי. לפני כשבועיים עברתי מ 012 (1.5 מגה) לבזק בינלאומי (2.5) אני לתומי חשבתי שמהירות ההורדה תרקיע שחקים אך לצערי לא כך קרה, בד"כ אני מוריד על 10 ק"ב גג 20ק"ב , ובקבצים שמפוצצים סידרים זה מגיע גג ל 100 ק"ב סרטי HD שאני מוריד בקצב הורדה כזה (10 ק"ב) לא יסתיימו גם עוד חודש, וכידוע הסרטים הללו לא מבורכים בסידרים. אבל עדיין ניסיתי גם קבצים אחרים והמהירות לא השתנתה משמעותית וכמו שכבר אמרתי לא עלתה על יותר מ 100 קב"ש. אם נשווה לרגע ל 012 (המסלול היה 1.5 מגה) , כן הם היו חוסמים פורטים אחרים, אבל אם היה איזה משתף שהיה גם הוא לקוח 012 זה היה מוריד על מהירות שיא ב 1.5 מגה - 180 ק"ב ועכשיו כשאני על בזק אני מוריד גג על 2 ק"ב מכל IP ולאחר הצי…
-
- 11 תגובות
- 873 צפיות
-
-
שלום לכולם נניח ויש לי מסמך וורד, אשר מוגן בסיסמא. יש לי אפשרות לדעת נניח כמה פעמים נפתח, אם בכלל, באמצעות הסיסמא (או רק ניסו להיכנס) בתקופה האחרונה? תודה מראש לכל העוזרים. *ווינדוס 7 *וורד 2003
-
- 2 תגובות
- 873 צפיות
-
-
-
יש לחבר שלי norton 2005 יש לו וירוס : http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.desktophijack.html הבעיה שכשהו מריץ את המחשב ב safe mode גם שם זה נותן לו access denied להסיר את הוירוס.. ניסיתי למחוק את הקובץ ב DOS דרך דיסקט אתחול אבל זה אהרדיסק SATA והוא לא עובד במצב DOS.
-
- 3 תגובות
- 873 צפיות
-
-
שלום: אינני מסוגל לאחרונה לשלוח או לקבל תמונות וקבצים מאנשי הקשר שלי בחו"ל בעיקר. החשבון שלי ושל אנשי הקשר הוא MSN. מה יכולה להיות הסיבה לבעייה?
-
- 5 תגובות
- 873 צפיות
-
-
תיתנו לי את האימיול הכי טוב ומהיר שאתם מכירים תוודה מראש!
-
- 5 תגובות
- 873 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי חשבון אימייל POP3 של ספקית אינטרנט. יש לי 3 מחשבים ברשת ביתית ואני רוצה שכולם יוכלו להוריד אימייל מאותו החשבון. חשבתי להשאיר עותק על השרת אבל זה לא עוזר לי. כיצד ניתן לעשות זאת? (מה צריך בשביל כזה דבר, ואיזו גרסה של אאוטלוק ממולצת - אני יכל להיות גמיש). תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 873 צפיות
-
-
מה שני הדברים האלה? ואיך אנני עושה שאני לא יצטרך לעשות dcc allow בכלל? אפילו שאני יקבל הכל מכולם , כלומר, אם למישהו מתחשק לו לשלוח לי וירוס, שיישלח , כלומר שאני ייקבל הכל אוטומטית
-
- 3 תגובות
- 873 צפיות
-
-
אהלן חברים; אני משתמש בדפדפן פיירפוקס, וכאשר אני נכנס לקישורים של חברים (ישראבלוג) האתר לא מציג תמונות; גם אם אני מנסה להחליף דפדפן לאקספלורר עדיין התמונות לא מוצגות. איך אפשר לפתור את הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 873 צפיות
-
-
שמציגה את כול הפורמטים שקיימים, בלי ספי ווארז וכו, ושתהייה נוחה
-
- 3 תגובות
- 873 צפיות
-
-
הורדתי איזה שהו ספר (חוקי) של כ 45 עמודים הקטע הוא שהספר הוא באנגלית ,למרות שהאנגלית שלי מאוד טובה וסימתי לפני זמן קצר את הבגרות שלי (5 יחידות) ,הבעיה היא שבגלל הבגרות שהיתה לפני לא הרבה זמן עדיין יש לי כצת פלאשבקים וכל טקסט באנגלית מעל ל 10 שורות ניראה לי כמו אנסיו אז אם למישהו יש איזה-שהו קישור לתוכנה שיכולה לתרגם טקסטים גדולים בצורה טובה שמאפשר קריאה רצופה ולא כמו 'קלואז' עם מילים חסרות אז הנה שיביא לי לינק או אפילו את השם של התוכנה ואני יסתדר כבר משם
-
- 2 תגובות
- 873 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה של טרויאני שפשוט מסרב להמחק ,הדסקטופ מופיע ככחול ובתוכו יש קוביה צהובה שרשום בה: warning!spyware detected on you computer שום תוכנה לא הצליחה להוריד אותו לא aaw לא spy sweeper ולא spy hunter אז לפני הפירמוט באתי להתייעץ אולי יש עוד פיתרונות לבעיה. תודה
-
- 2 תגובות
- 873 צפיות
-
-
שלום, יש לי מדפסת hp psc 1315 all-in-one, העובדת תחת win xp pro + service pack 3. הורדתי מאתר hp את הדרייבר המעודכן וכן קובץ תיקון המשמש בדיוק לבעיה זו שה-hp director לא נפתח(Critical update to resolve an issue with HP Director after installing a new revision of Internet Explorer). גרסת האקפלורר היא 8, ומותקן גם גוגל כרום. להלן ההודעה שאני מקבל: http://imageshack.us/photo/my-images/846/screenhunter01aug251108.gif/ האם למישהו יש פתרון או נתקל בבעיה דומה. תודה, גיל.
-
- 0 תגובות
- 873 צפיות
-
-
שלום רב אני עובד בחברה קטנה , נתקלתי בבעיה בOUTLOOK כאשר מיילים בצורה רנדומלית מתאריכים שונים ריקים מתוכן טענתי את הפרופיל אצלי במחשב אך עם אותה תופעה.(המחשב שלי ללא אנטי ווירוס) כאשר מעלים את התיבה דרך OUTLOOK WEB ACCESS ניתן לראות את המיילים שהיה חסר בהם התוכן. מישהו מכיר את הבעיה או שיכול להציע פתרון לנושא??? אודה לתשובה. המשך יום נעים.\
-
- 3 תגובות
- 873 צפיות
-
-
היום פרצו לי לMSN ואני יודע שפרצו לי כי אחד אמר לי Wait i give to my friend your ip and your msn your fucked up אז קיצר נראה לי שאו שמחקו לי אותו או ששינו את הסיסמה יש דרך כלשהי להציל את המצב ? אגב הכתובת של המייל של זה googlf2@walla.com שזה גם הMSN PLEASE HELP !
-
- 2 תגובות
- 873 צפיות
-
-
הופיע לי פעמיים כבר מסך כחול עם הודעת שגיאה "Bad Pool Header". הרצתי Who Crashed וזה אמר שזה כנראה קשור לבעיית תוכנה אבל לא זיהה את הדרייבר שגורם לבעיה. הרצתי Memtest ליתר בטחון ולא נמצאו שגיאות. אודה לכם אם תוכלו לכוון אותי כי אין לי מושג מאיפה להתחיל. תודה מראש לעוזרים. אני מצרפת פה את קובץ ה-Minidump ואת הדו"ח של Who Crashed On Mon 05/09/2011 23:24:51 GMT your computer crashed crash dump file: C:\Windows\Minidump\090611-18298-01.dmp This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x7CC40) Bugcheck code: 0x19 (0x3, 0xFFFFFA8006693440, 0xFFFFFA0006693440, 0xFFFFFA8006693440) Error: BAD_POOL_HEADER file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe product: M…
-
- 0 תגובות
- 872 צפיות
-
-
שלום, מישו יודע היכן ניתן למצוא RADMIN פרוץ.. יש לי את התוכנה אבל ברשת אין סריאל..! תודה!
-
- 1 תגובה
- 872 צפיות
-
-
אנשים אני בשאלה חשובה שלא מצאתי עליה הרבה דיבורים, מהי תוכנת ה POP UP KILLER הכי טובה שיש? אישית אני משתמש ב - POPUP AD FILTER ו ב FREE SURFER. שתי התוכנות לא כאלה שצריך להגדיר איזה אתרים לסגור ואיזה לא, הם לבד סוגרות כול אתר. יותר נכון כמעט כול אתר! וזה ממש מעצבן ששתיהם פועלות לי, למישהוא יש המלצה להכי טובה?
-
- 4 תגובות
- 872 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה להקלטת אודיו (רדיו בפרט) מהרשת - האם יש כזה דבר?
-
- 4 תגובות
- 872 צפיות
-
-
אני רוצה להעיף את NORTON SYSTEM WORKS 2003 PRO מהמחשב ידנית ואין לי מושג איך כבר ניסיתי הכול רק מי שבאמת יודע שיענה כי זה פתרון מסוכן מאוד לWINDOWS XP בתודה מראש :0)
-
- 9 תגובות
- 872 צפיות
-
-
אני צריך המלצות לתוכנה לXP שתתן כמה שיותר אינפורמציה על סקטורים ( במיוחד פגומים אם היא מוצאת ) וזה קצת דחוף - יש לי HD חשוד !!!
-
- 1 תגובה
- 872 צפיות
-


