עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by nadav1379,

    יש לי צורב DVD ואני רוצה לדעת איזה תוכנה טובה יש בשביל לצרוב סרטים אני רוצה תוכנה שאני יכול שם לה כתוביות (כי בנרו אני לא יכול), שאני יוכל לעשות תפריט ושתוחל להמיר סרט רגיל ל DVD

    • 1 תגובה
    • 873 צפיות
  2. אני מחפש תוכנה שכאשר אני לוחץ על קישור מסויים, היא בזמן אמת מוחקת ממנו כתובות מוגדרות מראש, למשל אם ניקח את הלינק הזה: http://www.blabla.com/asd.cgi?p=55&url=http://www.hotmail.com/index.asp?buffet&link=hof אז שבזמן שאני לוחץ על הקישור, היא תפתח לי דף חדש עם הכתובת http://www.hotmail.com/index.asp שכפי שאתם רואים נמצאת במרכז הדף, ותמחק את כל מה שמסביב, גם הטקסט שלפני הלינק וגם הטקסט שלאחריו, וע"י כך תישאר רק הכתובת הרצויה. רציתי לדעת אם בכלל קיימת כזו תוכנה, והאם קשה לבנות אחת כזו? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 873 צפיות
  3. Started by Falcon4g3,

    שלום לכם, אני מחפש תוכנה שתאפשר לי להקליט מה-WebCam שלי סרטון וידאו של כשעה. ניסיתי את WinDVR והקלטתי וידאו באורך של 45 דקות, כאשר לאחר 30 דקות בערך, ההקלטה דפוקה (כנראה בגלל הקידוד שמתבצע יחד עם ההקלטה או משהו :-\ ) אשמח לשמוע על תוכנות יעודיות לביצוע פעולה זו. תודה רבה ושבוע טוב.

    • 3 תגובות
    • 873 צפיות
  4. Started by metison,

    היי, התקנתי מחשב חדש לאחרונה ומסתבר שבכל פעם שמריצים סרטון STREAMING מהאינטרנט מספורט5 ועד לSOPCAST, הסרטון עובד רק במצב של מסך קטן וכאשר מגדילים למסך מלא רואים שחור... מדובר בלוח : Asus M2N-8VMX nForce405 VGA 6100 Socket AM2 Motherboard תודה!

    • 1 תגובה
    • 873 צפיות
  5. Started by boogie,

    התקנתי את התוכנה לפני כמה ימים וכשאני נכנס לאתר Atraf.co.il הוא לא מאפשר לי לדפדף בין תמונות עזרה בבקשה...

    • 13 תגובות
    • 873 צפיות
  6. Started by Wingedbull,

    יש אתרים ספציפים שאני רואה בהם בג'יבריש. כדי לפתור את הבעיה אני הופך את הדף לאקספלורר, ואז הבעיה מסתדרת אך יש בעיה אחרת, אני רואה את זה בקטן מהרגיל. תמונה:http://img38.imageshack.us/img38/673/tinyf.jpg תודה, ושבוע מצויין.

  7. Started by noodle,

    שלום לכם, האם ניתן ליצור קו מפריד בין המועדפים בגוגל כרום? תודה.

  8. Started by ex_,

    אני מניח ג'ורג' בוש לא באמת עשה אצבע משולשת למצלמה יש למישהו מושג לגבי הטכניקה לדברים כאלו? תוכנות, תהליך עבודה וכו'... (זה לקוח מאיזה חתימה של מישהו) http://img412.imageshack.us/img412/4102/111xg.gif

    • 10 תגובות
    • 873 צפיות
  9. Started by Crash5,

    מישהו יודע כיצד ניתן לבטל את הגבלת מספר התווים שניתן לכתוב ב Label בתוכנת הצריבה Nero Burning Rome? אני רוצה להכניס שמות ארוכים לדיסקים שאני צורב והתוכנה אינה מאפשרת לי. תודה.

    • 0 תגובות
    • 873 צפיות
  10. הנה המפרט של המחשב: *את הדרייבים של הכרטיס מסך ושל הכרטיס קול מצאתי והורדתי. שאלות: 1) איזה דרייברים צריך עוד [חוץ ממה שהורדתי] לאחר הפירמוט? של לוח אם? של המעבד? או של שניהם? 2) איפה אני מוצא את הדרייברים לתשובה שבשאלה 1 [באיזה אתר, כי במה שהורדתי מצאתי אותם באתר היצרן, אבל פה אני לא יודע מי היצרן ומה לחפש]? 3) ב-Chipset של הללוח אם [שזה מה שנראה צריך להתקין - דרייברים] כתוב בדיוק השם של הכרטיס מסך (ATI Radeon Xpress 200), מה זה אומר? שבתוך הדרייברים של הכרטיס מסך יש גם את הדרייברים של הלוח אם? איפה אני מוצר הורדה לדרייבר הזה של ה-Chipset של הלוח אם? תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 873 צפיות
  11. Started by tronado,

    זהו הSonic Tower של ThermalTake עם 3 מאווררים מה דעתכם על התמונה?

    • 6 תגובות
    • 873 צפיות
  12. מדובר בדגם הזה: http://www.consolesandgadgets.co.uk/catalog/light-speed-racer-p-962.html Hais Light Speed Racer אני פשוט מחפש בכל מקום ולא מוצא! מישהו בבקשה יכול להתאמץ קצת ולמצוא את זה? אני בטוח שאתם יודעים יותר ממני! תודה מראש ד"א אני חדש פה

    • 0 תגובות
    • 873 צפיות
  13. Started by moshen1169,

    1.איך אני מגדיר בADBLOCK שרק ב YOUTUBE ו YNET ינוטרל ADBLOCK?2. 2.אלה נתוני הקריסה של הדפדפן :4b87b2ac-8f75-456d-8078-6087f8dc7440 bp-e86afd00-2a86-4a31-bec8-4e1cc2111002 תודה

  14. Started by Aviv Bromberg,

    בדקו בבקשה ותשלחו לי בהודעה פרטית מה אני צריך למחוק למה הורדתי firefox כי יש לי בעיה עם internet explore Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 15:41:53, on 10/04/2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe C:\WINDOWS\System32\CTsvcCDA.exe C:\WINDOWS\ehome\ehSched.exe C:\WINDOWS\system3…

    • 5 תגובות
    • 873 צפיות
  15. Started by SEangel,

    איך אני יכול (אם בכלל) לגרום לIE לפתוח תמונות בגודלן המקורי (מבלי ללחוץ על ההמבורגר (או מה שזה לא יהיה) עם החיצים)

    • 1 תגובה
    • 873 צפיות
  16. Started by yuvyuv,

    זה BUNNY פשוט כתבתי מהחשבון של אח שלי .. לא התנתקתי לפני שני ניסיונות שלי ליצור את הטבעת משר הטבעות , שני רידנורים שונים לגמרי נעשה ב lightwave 3d

    • 3 תגובות
    • 873 צפיות
  17. Started by KingYes,

    אהלן, יש לי מקלדת של Microsoft מולטמדיה. יש במקלדת כמה כפתורים שאומרים לעבוד עם WMP (כגון Play, Next, Volume). האם יש אפשרות לכוון את המקלדת שתעבוד גם על Winamp?

    • 2 תגובות
    • 873 צפיות
  18. Started by methodman,

    בימים האחרונים כל פעם שאני מנסה להתחבר למסנג'ר אני מקבל הודעה שגיעה "הכניסה נכשלה מכיוון שהשירות אינו זמין כעת" כאשר אני לוחץ על "קבל מידע נוסף אני מקבל הצעה להוריד את הגירסא החדשה (שכמובן לא סידרה תבעיה) מישהו מכיר את הבעיה ? יודע איך לטפל בה ?

    • 3 תגובות
    • 873 צפיות
  19. Started by Yaron-Cohen,

    אז ככה שאני מפעיל את הפיירפוקס הוא מגיעה למינימום 163MB של זיכרון...ושאני משחק בחווה בפייסבוק הוא כבר ממש נתקע ומגיע ל512MB ול50% מעבד.... למה זה ככה?....

    • 0 תגובות
    • 873 צפיות
  20. Started by pazer005,

    אני קונה מחשב חדש שלצורך העניין ישמש הרבה להקלטות וקידודים של וידאו וכמובן למשחק. עכשיו, אני תוהה איזה מערכת לשים, Windows XP - 32 או 64 ? מבחינת דרייברים לא נראה לי יהיה בעיה. כרטיס מסך של ATI, 3 כוננים ב-Raid 5, לוח אם Asus p5b, וקונרו. ההגיון שלי אומר שהגיוני לשים כזאת מערכת כי אז יהיה ניצול יותר טוב של המעבד לפחות ברמת המערכת ההפעלה וכל שאר התוכנות שעוד לא ב-64 ביט אומנם לא ינצלו אבל גם לא יפגעו. האם נכון כך הדבר?

    • 7 תגובות
    • 873 צפיות
  21. Started by GUNZ,

    אילו תוכנות אני צריך ואיפה יש מדריכים? עיברית רוסית אנגלית תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 873 צפיות
  22. Started by modgod,

    הייתה לי הקאזאא הזאת, אבל מחקתי ואין לי את קובץ ההתקנה. עשיתי חיפוש למקור הורדה ולא מצאתי. אז מישהו יודע מאיפה אני יכול להוריד?

    • 8 תגובות
    • 873 צפיות
  23. יש לי כבל חיבור למחשב DKU - 5 של נוקיה 6100, ואני רוצה להעלות משחקים / תמונות / צלילים. בזמנו השתמשתי ב - Nokia PC Suite http://www.nokia.com/nokia/0,,72026,00.html אבל התוכנה הזו כל כך עוינת, היא ממש Spyware ( כל פעם מפעילה את עצמה בתחילת הפעלת Windows - אם מסירים אותה מה Startup, היא חוזרת ) והיא גם כבדה ומגעילה. יש תוכנה יותר נורמלית שעושה את אותם דברים בפשטות ובלי "Spyware" ?

    • 2 תגובות
    • 873 צפיות
  24. שלום לכולם להורים שךח יש משרד והם רוצים להחליף מס מחשבים למחשבים חדשים. הבעיה שהמערכות שלהם מלאות תוכנות חיצוניות שדורשות התקנה של חברה חיצונית והגדרות רשת מסובכות ולהביא עמדה עם מערכת הפעלה מ0 זה סרט סרט. שמעתי פעם שיש תוכנה ששופכת נתונים של דיסק מלואו כלל מערכת הפעלה במלואה מדיסק ישן לחדש ואז רק מעדכנים דרייברים של המחשב החדש והמערכת עוברת במלואה כולל על התכונות והקבצים. האם זה אפשרי? ואם כן אז איך מבצעים?

    • 3 תגובות
    • 873 צפיות
  25. הי אני ממש חדש בכל הקטע של FLASH ויש לי את התוכנה FLASH MX 2004 ואני ממש לא מבין כלום ,אני לא יודע מה זה פריימים ואת כל הפקודות ובכלל עם יש לכם מדריכים למתחילים מאוד אני אשמח לקבל אותם, ואני הכי מעוניין להכין עבודות כמו נגיד STICKMAN ( נדמה לי ככה קוראים לזה חחח) הסרטוני מכות המגניבים האלה...אז עם אפשר מדריך לזה גם...תודה ;D

    • 2 תגובות
    • 873 צפיות

דיונים חדשים בפורומים