עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש כמה תוכנות כאלו ברשת שמצאתי אך אני מחפש תוכנה "תמימה" שמוסיפה אך ורק סרגל רדיו ללא שום פרסום או חיפוש או כל דבר אחר. תודה מראש, דודו.

    • 2 תגובות
    • 875 צפיות
  2. להגיד לכל תוכנה רוחב פס שבו היא תוכל להשתמש.. ושהתוכנה גם תבדוק כל תוכנה בכמה מהרוחב פס היא משתמשת.. תודה

    • 4 תגובות
    • 875 צפיות
  3. Started by מעבדת מחשבים יהוד,

    התקנתי WIN 2000 על המחשב ונתקלתי במשהו דיי מוזר והזוי קיבלתי הודעה MESSENGER ושם היה רשום שגיאה חמורה קבצים הושחטו ותוספת של Registry הרצתי 4 תוכנות תיקון של REG התוכנה מצאה 40 שגיאות רשמה תיקון ולא הצליחה להעלים את ההודעה . מה שגרם למחשב להיות לא יציב ולקרוס. אני חייב לציין שהמערכת הפעלה הייתה אחרי פירמוט נקי ! . וירוס זה גם לא יכול להיות כי ההודעה הופיעה גם אחרי התקנה של 5 אנטי וירוסים . אחרי עבודה מסיבית עם ADAWARE ו SPYBOT ו 10 תוכנות REG ההודעה נעלמה אבל המערכת הפעלה פשוט קרסה אחרי דקה של גלישה בקיצור אני חושד שהבעיה במערכת הפעלה עצמה.

    • 8 תגובות
    • 875 צפיות
  4. התקנתי את החבילה לאחר שהסרתי את כל הקודקים הקודמים!! הסרטים לא עולים בכלל!! וההודעה היא: failed to render file גם הנגן VLC לא מנגן אותם כלל עוד נסיונות: הסרתי הכל ואז התקנתי אפילו את K-Lite Mega Codec Pack ולא עזר למה זה? (קבצי הסרטים תקינים לחלוטין. ראיתי אותם לפני שפירמטתי את המחשב)

    • 7 תגובות
    • 875 צפיות
  5. Started by desert,

    צריך פלאג-אין של שעון מעורר לווינאמפ היה לי כבר תוכנות אבל כולן היו מסריחות ולא עבדו טוב.

    • 4 תגובות
    • 875 צפיות
  6. יש לי radeon x800 ati תודה למי שמביא לי לינק ישיר להורדה למה אני לא מוצא אני מוצא אבל נכון במולטיפלייר אז אני רואה כזה צבעים אני לא רואה טוב אז למי שיש דריורים טובים שיביא לי בבקשה תודה

    • 2 תגובות
    • 875 צפיות
  7. Started by 1_Nike_1,

    איך צורבים לעזאזל? צריך להמיר קודם לSVCD או מה? יש צורב DVD יש דיסק 4.7 של DVD יש מלא קליפים איך צורבים GODAAMNIT?!? בתודה מראש כמובן:]

    • 2 תגובות
    • 875 צפיות
  8. חוץ מוירטואל DJ אני מדבר על traktor pcdj clubdj וכו'..

    • 2 תגובות
    • 875 צפיות
  9. האייקון של ה EXPLORER היתחרפן לכחול המגעיל של ה 16 צבעים (איכס) אני לא יודע למה זה קרה לי, לפעמים אחרי איזה משחק יש איזה קיצור דרך שמשנה את האייקון אבל אחרי F5 או ריסט זה נעלם אבל הגיפה הזה לא, עזרו לי

    • 4 תגובות
    • 875 צפיות
  10. Started by shayh,

    ** אני מתנצל אם ההודעה לא בפורום הנכון ** שלום, השבוע קיבלתי הודעה במסנג'ר שמזמינה אותי לראות תמונות חדשות בMy space של מישהו. ברוב טיפשותי אישרתי את העברת הקובץ ופתחתי אותו (קובץ ZIP ובתוכו היה קובץ אחר). הקובץ הזה היה כנראה וירוס שמפיץ את עצמו עכשיו לרשימת האנשים במסנג'ר שלי. הAVG FREE לא מוצא שום וירוס יש מה לעשות כדי למחוק את הוירוס? והאם הוא מסוכן לפרטיות שלי או לקבצים השמורים על המחשב? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 875 צפיות
  11. Started by kobibo,

    יש לי דואר ב יאהו האם ניתן להגדיר באווטלוק אקספרס את הדואר כידי שאוכל לראות אותו בעזרת האווטלוק אקספרס ? אם כן כיצד להגדיר ?

    • 3 תגובות
    • 875 צפיות
  12. Started by ar6_n,

    תגובות

    • 3 תגובות
    • 875 צפיות
  13. היי! סייעו לי במציאת דרייברים עדכניים ללוח אם MSI דגם :RC410M2 הלוח O/B תודה!

    • 2 תגובות
    • 875 צפיות
  14. Started by Cahiml,

    אני משתמש בדפדפן Firefox (גרסה אחרונה). במחשב הקודם שלי, יכולתי להפעיל Firefox כמה מופעים בלי בעיות (כל אחד עם ה TAB-ים שלו). במחשב החדש, הפעלת Firefox פעם נוספת מחזירה אותי חזרה ולא פותחת מופע חדש... לא מצאתי שום דבר מתאים בהגדרות Firefox, מישהו יודע מה צריך להגדיר ??

    • 8 תגובות
    • 875 צפיות
  15. למי שלא מכיר את המושג, "dead man's switch", הוא לקוח מתחום ההנדסה וקיים במכונות ומכשירים מסוכנים, שעשויים לפעול גם ללא כל השגחה, בשביל להבטיח את עירנותו או מיקומו הפיזי של המפעיל. בהבדל ממנגנוני בטיחות אחרים, כאן הטריגר אינו מעשה אלא מחדל, כלומר העדר המעשה הנדרש מצד המפעיל. למשל, ברוב הקטרים מותקנת דוושה, אף שהמהירות והבלימה נשלטות באופן אחר, שחייבת להיות לחוצה כל משך הנסיעה ולא המנוע נכבה והבלמים מופעלים, וזאת כדי להבטיח נוכחות (ועירות) מצד הנהג. השאלה שלי היא, האם קיימת תוכנה שמתפקדת באופן דומה, שניתן להגדירה לדרוש ססמה או פעולה אחרת כלשהי בכל הפעלה או "התעוררות" של המחשב, ובאם הפעולה\ססמה לא התקבלו תוך הזמן שהוגדר, תיקיות מסויימות שהוגדרו יימחקו לצמיתות. אני שואל כי מד…

    • 1 תגובה
    • 875 צפיות
  16. Started by גיימרית,

    סבתא שלי עובדת מהבית, והיא מחזיקה קלסרים על גבי קלסרים של לקוחות שהיא עובדת או עבדה מולם. היא שאלה אותי אם יש תוכנה לארגן את כל הלקוחות כך שכשמתקשרים אליה היא יכולה בלחיצת כפתור להעלות את המידע על הלקוח הספציפי...מישהו מכיר משהו כזה שהוא לא בסדר גודל של התוכנות שמשמשות לחברות ענק וכד'?

    • 8 תגובות
    • 875 צפיות
  17. היי הבעיה בנושא....... אני לא רוצה לסגור את הIR כי זה עם 25 פריימים!! ואין לי כוח להכין את זה מחדש... איך פותרים את הבעיה? תודה מראש install

    • 5 תגובות
    • 875 צפיות
  18. שלום אני מחפש דרייבר של מצלמת אינטרנט GPT אני לא יודע דגם אני לא מוצא שום דרייברים שלהם בכללל עזרה? תודה מראש

  19. Started by BURTON,

    הורדתי את התוכנה הזאת(בתמונה) שנקראת Sage 2.0 והיא הייתה יכולה להיות מצויינת מבחינת נוחות, פשטות, וויזואליות רק ש היא לא מוכנה לקבל כרטיס VIVO בתור כרטיס שממנו היא תיקח את הוידאו היא רוצה לקבל רק כרטיס טלויזה(מה שאין לי) כיום אני רואה טלויזיה בעזרת התוכנה intervideo אבל הבעיה איתה שהיא רק תוכנת צפייה והקלטה(וגם בזה היא לא משהו) ואני רוצה תוכנה שתרכז את הכל ותיתן לי גם את האפשרויות של TiVo כמו לעצור טלויזיה חייה ולחזור אחורה. Sage עושה את זה אבל שוב אין לי אפשרות להריץ אותה האם יש תוכנה דומה ל TiVo שעושה את כל הדברים הנ"ל? בעניין אחר שמעתי שTiVo שחררו את קוד המקור שלהם וניתן להוריד מהאתר הזה. חשבתי להתקין את התוכנה TiVo המקורית שזה כמובן יהיה עדיף על כל חיקויי.. מישהו ניסה…

    • 2 תגובות
    • 875 צפיות
  20. Started by the_D,

    הבעיה היא כזו כל קובץ AVI שאני מנסה למחוק או לשנות את שמו מתקבלת הודעה שאין אפשרות כי הקובץ נמצא בשימוש ע"י תוכנה כל שהיא חשוב לציין כי שום תוכנה שרצה ברקע לפחות לא כזאת שאני יודע עליה וזה קורה גם ב- SAFE MODE אני משתמש windows xp אנא עיזרו לי

  21. Started by נדב15,

    שלום לכולם. אני משתמש חדש כאן ואני בהחלט מקווה שהגעתי למקום הנכון עם השאלה שלי. יש לי בעיה במחשב כנראה מ-SPYWARE למרות שאני לא בטוח. בכל פעם שאני פותח חלון במחשב, ולא משנה אם זה אקספלורר או תיקייה פנימית, תוכנה בשם search settings 1.2 מנסה להתקין את עצמה. ניסיתי להוריד את התכנה דרך הסרת תכנות, מחיקת תיקיות קשורות ואפילו את קובץ ה-MSI הקשור אבל ללא הצלחה. ניסיתי לבצע שחזור למחשב אך משום מה המחשב שלי לא מצליח לבצע את זה בהצלחה. עשיתי חיפוש בגוגל ועליתי על שאלה זהה בפורום של יאהו, התקנתי את התוכנות שהומלצו שם, כולל אחת שמאפסת את ה-REGISTERY אך עדיין התכנה חוזרת. ביצעתי מחיקות עצמאיות של כל דבר שנראה לי קשור, כולל זיהוי התכנה ב-PROCESSES וביצוע חיפוש ומחיקה של כל מה שקשור ו…

    • 7 תגובות
    • 875 צפיות
  22. שלום לאחרונה הצטרפנו לטריפל של הוט, המחשב שלי ושל ההורים חובר למודם קווית, והלפטופים אלחוטית(ככה אנחנו ביקשנו..) לאחר שהמחשב שלי חובר התחלתי לראות בעיות, המחשב נהיה איטי, נתקע הרבה וכו' והמחשב של ההורים עובד כרגיל. לאחר מספר בדיקות שמתי לב שכאשר אני הולך לnetwork ומבטל את החיבור לאינטרנט(עושה עליו disable) המחשב עובד חלק ללא כל בעיה, אבל ברגע שאני מחזיר ועושה ENABLE הוא חוזר לעבוד לאט ולהתקע. יש לציין כי המחשב נתקע וקופא לא רק בפיירפוקס, אלא בכל תוכנה אפשרת זה כותב לי not responding ואז אני מחכה קצת והוא חוזר לעצמו ולאחר זמן מה קופא שוב. הורדתי כלי של גיגבייט לבדיקת הכרטיס רשת, לא מצאתי משהו חריג. בנוסף הסרתי את הדרייבר והתקנתי את הדרייבר החדש ביותר. אבל עדיין אין פתרון ל…

    • 1 תגובה
    • 875 צפיות
  23. אני רוצה להכין TUTORIALS מיקצועיים. דרושה המלצה לתוכנת VIDEO SCREEN CAPTURE טובה לא משנה שתעלה כסף העיקר שתהיה איכותית נוחה ובעלת יכולות ייצוא רבות עם אפשרות להקלטת סאונד של המחשב ומהמיקרופון אפשרויות זום הדגשה וכו. תודה

    • 2 תגובות
    • 875 צפיות
  24. אני רוצה לקודד סרט עם סאוונד AC3 והשאלה היא אם בוירטואל דאב מוד כשלא נוגעים בסאונד אלא רק במקודד התמונה (כשדוחסים את התמונה) אז הסאונד נשאר כמו שהוא , או שצריך להוציא את הסאונד מהסרט ולשמור על קובץ בנפרד ואז לסרט המקודד לבחור את אותו קובץ ששמרנו ? מקווה שתבינו אותי.... תודה מראש...

    • 0 תגובות
    • 875 צפיות
  25. החברים המטומטמים שלי מחפשים שירים ברוסית אולי תביאו לינק לתוכנה? (אם יש...) :AR15:

    • 3 תגובות
    • 875 צפיות

דיונים חדשים בפורומים