תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
תקלה במסנגר. רץ ברקע אבל אי אפשר להשתמש בו... עזרה בבקשה. במנהל ישומים אני רואה אותו רץ ולפעמים אפילו ב TRAY אני רואה אותו. אבל דבל-קליק עליו וכו' לא עוזר כלום. תודה לעונים.
-
- 8 תגובות
- 877 צפיות
-
-
שלום, מותקן אצלי מסנגר לייב(MSN LIVE ) והוא מוגדר להציג את השיר המתנגן במחשב בכל רגע נתון,אז הוא החליט שלא לעשות כך. בעיה זו קיימת אצלי כבר למעלה משנה ועד היום למעשה לא שמתי ז*ן,אבל בגלל התקף שיעמום ניסיתי לפתור את הבעיה אך ללא הצלחה(נכשלתי,בעיקרון). לכן אשמח אם למישהו יש פיתרון שיגרום לכולם לצחוק על סגנון המוזיקה שלי ולהציג את האינדיבידואליות שלי ע"י משהו שלא אני יצרתי . נ.ב הבעיה קיימת אך ורק כאשר השיר מתנגן במדיה פלייר,לעומת זאת כשהשיר מתנגן באיטיונס הכל יופי טופי אחלה בחלה - פלונטר רציני בקיצור תודה מראש,שגיא
-
- 2 תגובות
- 877 צפיות
-
-
שלום. דוד שלי הכין מצגת הקשורה לעבודה שלו, ויש בה הרבה תמונות. הוא שאל אותי אם אני יכול למצוא דרך להקטין את גודל התמונות שיהיה יותר נוח ללקוחות. המצגת שוקלת 5.91 MB. אני מוסיף אותה פה להורדה, אם ברצונכם לעזור לי. באילו דרכים אפשר להקטין את התמונות? תודה. הורדה: http://rapidshare.com/files/58019009/__1514___1513___1505___1495_ODT___1505___1491___1504___1488___1493___1514__.rar
-
- 5 תגובות
- 877 צפיות
-
-
שלום לכולם.. בעיה קטנה שאשמח עם תעזרו לי איתה. לפני כשבוע קבלתי הודעות שגיאה בPC על קובץ temp2.exe קראתי עליו און ליין ופתרתי את הבעיה עם Nod32 לאחר מכן החלה להופיע שגיאה של קובץ svchost.exe משהו כמו windows cannot find/load svchost.exe....." לאחר עיון והמלצות השתמשתי בCCCLEANR. השגיאה הפסיקה להופיע אבל האינטרנט כמעט ולא זז. בהתחלה הגלישה די "מהירה" ואחכ מאיטה ומאיטה עד שנעצרת לגמרי לאחר אתחול המעגל חוזר שנית . אני משתמש בחיבור קוי כרגע דרך הוט ו012 בלי חייגן (אינטרנט אלחוטי לא זז בכללל). אשמח אם תוכלו לעזור. תודה. מערכת הפעלה : Windows xp pro 2002 s.pack 3 אנטי וירוס : Nod32 מצורפים קבצי תמונות של הstart up manager ושל task manager במצב מחובר. מקווה שיעזור. [attachme…
-
- 0 תגובות
- 877 צפיות
-
-
באיזה תוכנה אני יכול לערוך סרט לוהסיף לו קטעים,לחתוך קטעים, סלו מושן, אילוך לאחור ? תודה לעוזרים מראש
-
- 1 תגובה
- 877 צפיות
-
-
-
שלום! אני מחפש תוכנה טובה ופשוטה כדי לעצב לוגו מקצועי. אולי משהו בסגנון של XARA רק לא תלוי בתבניות.. תודה BISLY
-
- 0 תגובות
- 877 צפיות
-
-
שלום, יש לי תוכנה שעובדת עם קבצי ZIP. עכשיו אם התוכנה מזהה קובץ תמונה עם שם זהה לזה של הקובץ ZIP היא מציגה את התמונה כאשר לוחצים על הקובץ ZIP. הבעיה היא שיש לי בסביבות 2000 תמונות שמתוכן יש 300 עם שם זהה ל300 קבצי ZIP. מה שאני מנסה לעשות זה למחוק את התמונות המיותרות, שאין קובץ ZIP עם אותו שם, בלי לעבור קובץ קובץ. תודה
-
- 4 תגובות
- 877 צפיות
-
-
אך אני עושה encoding לDIVX הורדתי את התוכנה (5.0.2)אבל את מה אני מפעיל בשביל לעשות את הencoding
-
- 1 תגובה
- 877 צפיות
-
-
היי אנשים אני מחפש תוכנה שתדע לתקשר עם הנוקיה 6230 המאפן שלי, ולהעתיק ממנו ואליו קבצים, וזה הכל, לא צריך שום פיטצ'ר אחר. (באמצעות כבל נתונים USB, על הבלוטות' ויתרתי, הבלוטות' שקניתי לפני שנתיים עושה יותר מדי בעיות) לא רוצה להתקין את ה pc suite של נוקיה ולא מעוניין בתוכנות כמו oxygen אם הן בתשלום, אני מעדיף משהו חינמי, שייראה מצידי הכי לא מקצועי, עם ממשק דוס בלבד אפילו רק שיעבוד... מישהו מכיר ?
-
- 0 תגובות
- 877 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה לנעילת המחשב. מרגע הפעלת הנעילה תהיה אפשרות לבטל את הנעילה רק ע"י סיסמא או כיבוי/אתחול המחשב. חפשתי בגוגל ולא מצאתי תוכנה שמוצאת חן בעיניי. אשמח אם תעזרו, תודה.
-
- 8 תגובות
- 877 צפיות
-
-
כשאני מנסה להפעיל את מנהל המשימות הוא פשוט לא עולה וגם כשאני מנסה להיכנס לשני הכוננים הנוספי ולא הראשי C בשני קליקים זה לא נכנס אליהם אלה צריך לעשות קליק ימני ופתח חשוב לציין שכול זה היה ליפני שפירמטי פירמטי תמחשב וחשבתי שזה יעזור אבל זה עדיין אותה בעיה נמשכת איך אני יכול לפטור אותה? תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 877 צפיות
-
-
Hi, I need a laptop for school because I have serious organization problems, and I need to know something about Word 2007: How do I add a page in the middle of 2 pages? For example, if I have a History binder (klaser) and I need to add a page in the middle of 2 already full pages, how do I do it? *Soon this post will be translated to Hebrew, I just don't have Hebrew installed onto this PC at the moment.
-
- 3 תגובות
- 877 צפיות
-
-
ב"ה שלום חברים המחשב נייד HP Pavilion dv6413EJ חדש http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product?lc=he&cc=il&dlc=he&os=228&product=3545135〈=he& פירמטתי את ויסטה ועכשיו אני בה להתקין XP מערכת ההתקנה של XP טוענת שהדיסק קשיח אינו נמצא משמע היא זקוקה לדרייבר לבקר SATA כדי לזהות אותו אז אני עושה F6 בתחילת ההתקנה של XP אבל אין פלופי במחשב נייד כדי לתת או לפחות לנסות לתת לו דרייבר של ציפסט 945 של הנייד נראה לי שאני מפספס פה משהו ואני אשמח לשמוע ממי שיש לו כבר ניסיון עם הדגם הזה בנוסף אין לי תדיסק התקנה ודרייברים של HP זה קצת דחוף אשמח מאוד אם תעזרו לי כמה שאפשר טוב בסוף זה היה הגדרה של ה SATA היה צריך לבטל NATIVE MODE בביוס המעפן הזה משום מה במבט …
-
- 0 תגובות
- 877 צפיות
-
-
זה בעיה משגעתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!! ???
-
- 1 תגובה
- 877 צפיות
-
-
כמו שרשום בכותרת, בעקבות כשלון במערך ה RAID0 שבניתי, נאלצתי להפעיל את המחשב על ה103UJ הבודד שלי על XP חדש. ב IE7 שהגיע עמו, כאשר אני מנסה להגיע לאיזשהו אתר ע"י הכנסת הכתובת שלו בשורת הכתובות, זה פותח את האתר בTAB חדש(ואני רוצה שיפתח באותו ה TAB מן הסתם). מצ"ב תמונה של הגדרות ה TAB ב IE: [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 877 צפיות
-
-
שלום אני משתמש ב UTORRENT , כשאני מוריד מטראקר מסויים , אני מקבל CONNECTION CLOSED BY PEER מה אני יכול לעשות? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 877 צפיות
-
-
יש לי מסמך שצילמתי עם מצלמה דיגיטלית ואני רוצה לשנות חלק מהטקסט אבל אני לא רוצה שירגישו ששינתי משהו אני צריך שזה יהיה אותו פונט ואותו גודל. רציתי לדעת אם קיימת אשרות כזאת ואם כן איך אני עושה אותה? זה ממש דחוף צריך להיות מוכן עד היום בלילה...
-
- 4 תגובות
- 877 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתעשה לי סריקה על קבצים ותגיד לי על כפילות מכל מיני סוגים יותר מידיי מוסיקה אני רוצה לסדר קצת (:
-
- 2 תגובות
- 877 צפיות
-
-
משעה 10-11 בערך אני לא מצליח להתחבר... ADSL, אורנג'.
-
- 1 תגובה
- 877 צפיות
-
-
ICQ 2002B אך ורק את הגירסא הזאת לא 2002A ולא כלום רק 2002B בבקשה למי שיש אם הוא ישלח לי אני אודה לו מאוד או בבקשה לתת לי לינק תודה רבה
-
- 9 תגובות
- 877 צפיות
-
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה שיודעת להמיר מסמך נייר - לשרטוט או מסמך עריכה. יש לי מספר שרטוטים פשוטים כמו טבלות אקסל אבל במקום להשקיע מלא זמן ולהכניס אותם ידנית הבנתי שיש תוכנה שיודעת לזהות את זה ופשוט אני צריך לסרוק והתוכנה עורכת לי באופן אוטמטתי את המסך לקריאה וכתיבה. מקווה שתוכלו לעזור לי תודה רבה זאב
-
- 3 תגובות
- 877 צפיות
-
-
אני עובד עם אנטי וירוס מקהפיי סקיוריטי סנטר אבל השאלה איזו תוכנה כדאי שתפעל ברקע ע"מ למנוע זוהמה שמגיעה מהאינטרנט... ההלבטויות שלי בין defender ל redsident הדי כבד על הזכרון של SpyBot או שיש עוד תוכנות יעילות מה אתם אומרים ?
-
- 10 תגובות
- 877 צפיות
-
-
אני אחראי מחשבים (שלושה) במשרד בירושלים ואני התקנתי באחד מהמחשבים WINFAX כדי שאני אשלוט אישה פקסים יוצאים ואיזה לא. הפקס והקו של המחשב הם אותו קו, מתי ששלוח פקס התוכנה קיבלה פקס אבל לא הראתה אותו והפקס הדפיס את הפקס ללא הוראה שלי. אז אני חשבתי על במקום שהפקס יהיה מחובר לקו טלפון הוא יהיה מחובר דרך המודם של המחשב כדי שהוא לא יחטוף את הפקס מהתוכנה, זה יפעל?? אם כן אני צריך למצוא כבל טלפון של 15 מטר :-\.
-
- 1 תגובה
- 877 צפיות
-


