תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
שלום, אני מחפש דרייבר למצלמה שציינתי בכותרת, דרייבר שאכן עובד ל WINDOWS XP PRO 32 BIT. תודה ענקית מראש למי שיכול לעזור לי
-
- 0 תגובות
- 878 צפיות
-
-
שלום אני מנסה לפצל דיסק עם מחיצה אחת לשתיים , ובתוכנת EASEUS מוצגת בשורה של מחיצה החדשה (לפני APPLY) שטח בשימוש של 68M- האם מעיד שצפוי בעיה? מצורף קובץ עם צילום מסך מהתוכנה [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 878 צפיות
-
-
אני מתכוון לרגילים.. כמו גוט-מן יאד וכו..... בוינדוז החדש שהתכנתי חסרים הרבה מאוד גופנים בעברית...
-
- 1 תגובה
- 878 צפיות
-
-
נרשמתי לאוניברסיטה הפתוחה, ואני מתחיל את הקורס הראשון שלי, "עולם הכימיה", בעוד שבועיים. לבנתיים קיבלתי בדואר את ספרי הלימוד, ובנוסף שלחו לי 26 סרטי ווידאו שמחולקים לחמישה דיסקים שונים. עד סוף הסמסטר אני די בטוח שאספיק לקרוע להם את הצורה , ולהזמין חדשים יעלה לי כסף. חוץ מזה, ממש לא יהיה לי נוח להעביר בין דיסקים כל פעם מחדש... חשבתי להעביר את כל תוכן הדיסקים למחשב, שתהיה לי גישה ומהירה ואהיה בטוח שלא איתקע במקרה והדיסק יפגם, אבל אין לי מושג איך! אני גם לא יודע בכלל באיזה סוגי סרטים מדובר. מישהו יכול לעזור? :-).
-
- 5 תגובות
- 878 צפיות
-
-
-
ברגע שמסירים אותך בסקייפ יש סימן שאלה ליד איש הקשר אבל במסנגר אין שום חיווי כזה. איך אפשר לדעת שהסירו אותך במסנגר ?
-
- 1 תגובה
- 878 צפיות
-
-
האנימציה תהיה מורכבת מקווים ומלבנים שצריכים לזוז - שום דבר מעבר לכך. תודה.
-
- 1 תגובה
- 878 צפיות
-
-
לא מצליח לצרוב צריבה של 900mega יש לי צורב חדש של LG 52*24*52 ותוכנת צריבה של NERO 6.0.0.11 ו-CDR של 100 דקות.. 900 מגה.. מישהו יכול לעזור לי בנושא? אגב ניסיתי לצרוב סרט VCD ודאגתי שלא יעבור את ה 100 דקות..
-
- 5 תגובות
- 878 צפיות
-
-
כי כל פעם שאני מחליף למסך טלוויזיה אני לוחץ על SCREEN RESULTION ומשנה יש איזה תוכנה שתעשה שישר אני ילחץ במקלדת ותשנה? תודה רבה
-
- 8 תגובות
- 877 צפיות
-
-
שלום לכולם! לפני מספר ימים רכשתי את המכשיר הזה אחרי התלבטות רבה והבנתי שיש אפשרות להתקין עליו אייסיי ויש לי כמה שאלות. 1.מאיהפ ניתן להשיג את האייסיי לטלפון? 2.האם זה עולה כסף? 3.האם השימוש בו כרוך בתשלום מסויים למישהו? 4.האם יש עוד תוכנות נחמדות או אתרים שיש בהם תוכנות/רקעים/צלילים שמותאמים ל 6600 ? בתודה מראש דניאל
-
- 1 תגובה
- 877 צפיות
-
-
איך אני הופכת קובץ של שיר WAV Audio לMP3? תודה
-
- 2 תגובות
- 877 צפיות
-
-
ואני חייב לסגור אותה דרך תהליכים במנהל המשימות :AR15: מזה הקובץ ה$^#^ הזה? ואיך למחוק אותו?
-
- 1 תגובה
- 877 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנת רשת וירטואלית, תוכנה שמדמה רשת LAN כשמקור למעשה WAN כך אפשר לשחק משחקים רשת בלי לעבור רישומים התקנות וכו... השתמשתי בתוכנת Hamachi אך משום מה היא לא עובדת כראוי יש המלצות לתוכנות טובות יותר?
-
- 2 תגובות
- 877 צפיות
-
-
שלום רב, לפני כמה דקות התקנתי את ה- widows XP Home edition מחדש (אחרי פירמוט), ועכשיו אני לא מצליח להתקין את Mozilla, שעבדה לפני הפירמוט. תוכנית ההתקנה נתקעת בשלב "Currently installing Mozilla XCOM ". מתקבלת הודעת שגיאה כזו: Error occurred during installation - Mozilla XCOM: - 204 NO_INSTALL_SCRIPT ניסיתי גם 1.3 וגם 1.2.1, אבל הבעיה עומדת בעינה. למישהו יש פיתרון? בתודה מראש, עדי.
-
- 5 תגובות
- 877 צפיות
-
-
מה התוכנה הכי טובה לדיפרגמנט? ואיזה תוכנה יש [שעובדת] שמדברים אל המיקרופון וזה כותב את מה שאומרים.? [באופיס אקס פי יש כזו תכונה , ניסיתי אותה , וזה סתם חרא , יש לי גם את IBM VIAVOICE אבל היא לא עובדת לי ]
-
- 3 תגובות
- 877 צפיות
-
-
כל פעם שאני רוצה לראות מפות אני עף מהאתר זה לא קורה אצל חברים שלי מה הסיבה MAPA.CO.IL
-
- 1 תגובה
- 877 צפיות
-
-
בזמן צריבת דיסק אודיו, התוכנה ממירה אוטומטית mp3 ל- wav. האם היא ממירה גם קבצי aac ל- wav?
-
- 11 תגובות
- 877 צפיות
-
-
לאחרונה האקספלורר קורס כל מספר דקות... מישהו יודע מה הבעיה?
-
- 9 תגובות
- 877 צפיות
-
-
יש לי קובץ מוזיקה של 120 דקות , האם יש תוכנה שמחלקת את השיר לשני חלקים... אני צריך תוכנה שתחלק תשיר לחצי חצי... נ"ב לא ידעתי איפה לרשום את זה, זה נראה לי המקום הכי מתאים..
-
- 3 תגובות
- 877 צפיות
-
-
מערכת מהתקנה נקייה וחדשה התצוגה עבדה מעולה עם הLCD וגם במשחקים רציתי להתקין דרייבר כדי לשפר את העבודה במשחקים דרייבר 175.19 שתומך ב geforce fx 5700 ve לאחר ההתקנה והריבוט התצוגה נתקעה על 640X480 ב4bit (!) גם "כשהתקנתי" את הדרייבר של המסך דרך ווינדוז אוטומטית והוא זיהה אותו, המצב לא השתפר. החלטתי להסיר את הדרייבר של NVIDIA ולחזור למה שבא עם המערכת לאחר הריבוט התצוגה הייתה משובשת לגמרי, אין שום אפשר להבין מה הולך במסך, הכל מטושטש. בהתחלה הצלחתי להיכנס לSAFE MODE - הגדרות תצוגה של הדיפולט 640X480@16bit ניסיתי להסיר ולהתקין את הדרייבר כמה פעמים, לא שיפר את המצב במערכת עצמה. הורדתי דרייבר ישן יותר שגם תומך 93.71 אבל עכשיו אי אפשר להיכנס לsafe-mode כדי להתקין (נתקע אחרי הטעינה…
-
- 1 תגובה
- 877 צפיות
-
-
שלום אני צריך תוכנה שברגע שאני מדליק את המחשב היא תחייג לי לאינטרנט עם החייגן שלי לבד ברגע שיוזר מתחבר לווינדוס מישהו מכיר תוכנה כזאת... ??
-
- 5 תגובות
- 877 צפיות
-
-
מה עושים? הקספרסקי שלי לא עובד בגלל העדכונים האלה .. קיצר הלך לי הרישיון וכרגע מחשבי לא מוגן.... ובקשר לווריס הוא עושה לי לפעמים מסכים כחולים של ATI או משהו כזה.. או שאני מפעיל את המחשב ושהוא מגיע למסך ברוך הבא המסך מתכבה והמחשב ניתקע... קיצר מה עושים בוווירוס ? והאם יש תחלופה של כמה ימים לאנטי ווירוס טוב בלי רישיון ובלי כלום(חוקי). וזה עושה לי גם למטה בצד ימין: critical system erors בגלל הווירוס.
-
- 7 תגובות
- 877 צפיות
-
-
הי הרצתי בדיקה של ANTI MALWAREBYTE והתגלו 10 רוגלות במחשב עוד מעט אני יריץ SPYBOT האם שמריצים את התוכנות סריקה צריך לסגור את הדפדפן? האם יש המלצות לעוד תוכנות נגד רוגלות\מזיקים?
-
- 2 תגובות
- 877 צפיות
-
-
החודש קיבלתי הודעה מגוגל שאני צריך לעדכן את תוכנת הדרייב שאיתה אני משתמש. יש לי 3 חשבונות שאני משתמש בהם במקביל ומגבה דרכם. (לימודים, עבודה ואישי) לא מצאתי איך להוסיף חשבון נוסף שיגובה בו זמנית עם חשבונות נוספים. (התוכנה דורשת התנתקות מחשבון קיים על מנת להוסיף חדש) האם מישהו מצא פתרון לעניין? תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 877 צפיות
-


