תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
איך אני מוסיף בדפדפן כרום את האייקון של "הבית" לחזור ל HOME PAGE ?
-
- 5 תגובות
- 880 צפיות
-
-
שלום לכולם. המחשב שלי פעם בחודש עושה אפדייט אוטומטי לג'אווה. האפדייט נעשה, וכנראה שיש עדכון אבל ג'אווה לא מצליח להתחיל את ההורדה שלו, זה מתחיל בכך שהוא שואל אותי אם אני רוצה לעדכן. הוא מחכה קצת זמן ואז מופיע הודעת שגיאה: error - java update the request has timed out ואז אישור. לאחר מכן יש שגיאה אחרת: error - java update Failed to download required installation files. ואז אישור. אשמח לפתרונות, תודה רבה מראש. עריכה: שכחתי לומר, זה דופק לי את כל הפעילות של המחשב... עריכה שניה: בכל הזמן הזה האפדייט עומד ה0%
-
- 0 תגובות
- 880 צפיות
-
-
אני מנסה להגדיר מחשב לשמור שידורים מכרטיס tv לקובץ התוכנה היא video lan ובמחשב יש windows xp sp2 אם אני נכנס אליו מההתחל ועושה קובץ - open device או מריץ מהקונסול את זה c:\vlc\vlc.exe dshow:// :dshow-vdev="Conexant BtPCI Capture" :dshow-adev="Realtek AC97 Audio" :dshow-size="640X480" הוא מראה את הוידאו והקול בכיף אם אני מריץ את זה c:\vlc\vlc.exe dshow:// :dshow-vdev="Conexant BtPCI Capture" :dshow-adev="Realtek AC97 Audio" :dshow-size="640X480" --sout file/avi:temp.avi אם זה משהוא קצר (עד דקה בערך) הוא שומר קובץ ענקי שחלק ממנו עובד ובהמשך יש בעיות בקול אם זה משהוא ארוך יותר הוא קורס ולא שומר כלום אם אני מריץ דברים כאלה c:\vlc\vlc.exe dshow:// :dshow-vdev="Conexant BtP…
-
- 0 תגובות
- 880 צפיות
-
-
driver sweeper error the setup files are corrupted. please obtain a new copy of the program
-
- 1 תגובה
- 880 צפיות
-
-
אני חייב את נורטון גוסט בשביל לפתוח/לצרוב אותם? אם כן, אז יש ברשת גירסה נסיונית? לא מצאתי.. תןדה
-
- 1 תגובה
- 880 צפיות
-
-
-
בGPU ACCELERATION לא כתוב כלום.. כאילו אין כרטיס בכלל מה אני עושה? תודה.
-
- 2 תגובות
- 880 צפיות
-
-
יש תוכנה כזאת שאתה רושם לה שאלה, אתה עושה נקודה(או כל סימן אחר) ואז רושם את התשובה, התשובה לא תופיע בשורה שבה כתבת את השאלה אלא תופיע רק אחרי שתלחץ לתוכנה לענות על השאלה שרשמת. יש לי את התוכנה בספרדית(היא נקראתPedro Responde) שמעתי שיש לתוכנה גם גירסא אנגלית ועברית, למישהו יש לינק?
-
- 0 תגובות
- 880 צפיות
-
-
אני מחפש מדריך שמוסבר בו איך להשתמש בתוכנה Adobe Premier, מעדיף בשפה העברית אם יש תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 880 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת איך אני מגן על תא מפני מחיקה שאני מסמן הגן על תא והגנת חוברת עבודה עדיין אפשר למחוק תאים
-
- 1 תגובה
- 880 צפיות
-
-
http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=52735.0 יש דיון בנושא מלפני כ10 חודשים קיבלתי המלצה על הREALVNC מישהו מכיר\ניסה אותה? יש משהו חדש ויותר טוב בתחום? תודה LIRIK
-
- 3 תגובות
- 880 צפיות
-
-
אוקי היה לי קצת משעמם אז ציירתי את ה psp slim בצייר של חלונות. לא העתקתי כלום, ובגלל זה יצא לי הסמלים מעפן. עבודה של שעה וחצי. איך יצא?
-
- 3 תגובות
- 880 צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה Macrium Reflect FREE -ועשיתי גיבוי IMAGE למחיצה C -הבעיה שקובץ הIMAG שנוצר בגודל של 9.5 ג'יגה בערך. ה USED SPACE בכונן C הוא 15.9 ג'יגה . איזו תוכנה חינמית יכולה לעשות IMAGE יותר קטן (כמו באקרוניקס ) ? תודה לכם
-
- 1 תגובה
- 880 צפיות
-
-
שלום! אני מחפש תכנה שיכולה לחבר מספר קטעי וידאו בקלות. אם אפשר אז אני מעדיף שהתוכנה תוכל לחבר מספר רק של סוגי קידוד שונים (avi, mpeg וכ"ו) אני מעדיף המלצה של מישהו שהשתמש בתוכנה כזו ויכל לומר לי שהיא קלה לשימוש (היא לא בשבילי... )
-
- 0 תגובות
- 880 צפיות
-
-
שלום רב בהפעלת "וורד" הוא נותן לי להקליד שורה אחת, אח"כ מופיעה הודעת השגיאה הבאה. מדובר על חלונות XP חבילת עדכון SP3 ואופיס 2003- מקוריים! אין וירוסים, אין רוגלות, אין שגיאות. ניסיתי למחוק ולהתקין שוב את אופיס, הבעיה הסתדרה ליום אחד ואח"כ הבעיה חזרה. מה עושים? תודה מראש, גיא. [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 880 צפיות
-
-
תהנו אחים שלי... http://www.deviantart.com/deviation/43424954/
-
- 6 תגובות
- 880 צפיות
-
-
אני כבר חודשים מנסה לפרמט מיני לפטופ שקניתי בעבר ושמו לי עליו ווינדוס 7 שעבד בצורה מחרידה, לווינדס XP... עזרו לי בהמון פורומים שונים עד כה, אבל אני נתקע בשלב האחרון. ארי שצרבתי את הווינדוס דרך ULTRA ISO לDISK ON KEY שלי, אני מפעיל מחדש את המחשב, ואז במקום להעלות לי את המסך הכחול שלההתקנה ב-BIOS, מופיעה לי ישר השגיאה הבאה: (אני ממש מיואש וזקוק לעזרה דחופה!!! עשיתי כבר כל דבר אפשרי!!!) INF file textsetup.sif is corrupt or mission, status 18 תצלום המסך:
-
- 0 תגובות
- 880 צפיות
-
-
-
חברים שלום וחג אורים שמח :lamer: אני יודע שהנושא הועלה רבות אבל אנ לא מצליח להוריד חומרים מyoutube האם יש באיזה מקום למישהו מדריך או שוב לעדכן איך מורידים בצורה קלה עם כל דפדפן ושמירה כקובץ בברכה וחג שמח
-
- 2 תגובות
- 880 צפיות
-
-
אחים שלי כל פעם שאני פותח תאיסיקיו אז זה לא נכנס לי וזה מתנתק וזה לא הפעם הראשונה שזה קורה לי ... אני חייב לעשות שמהו זה כל זמן מסויים קורה ואין לי מה לעשות ..למישהו יש פתרון?
-
- 1 תגובה
- 880 צפיות
-
-
הבעיה אצלי הייתה שלוקח לסטים הרבה זמן לעלות ואחרי זה עוד המון זמן להתחבר ושלא נדבר על הורדת עדכונים אחרי חיפוש קטן באתר שלהם מצאתי את העמוד הבא: http://support.steampowered.com/cgi-bin/steampowered.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=11 שהוא מציע פיתרונון לבעיות האלה שנובאות מהפיירוואל, נתב וכו.. ד"א גם אצלכם התוכנה קורסת ולא יציבה?
-
- 2 תגובות
- 880 צפיות
-
-
התוכנות בשימוש עיקרי במחשב: REVIT, ארכיקאד, אוטוקאד, פוטושופ, פאואר פוינט, בשימוש משני: 3DMAX, פרמייר שימושים - גרפיקה, שרטוט דו ותלת מימד, עריכת סרטים, מצגות, גלישה, עבודה משרדית. לא למשחקים: זו ההצעה שקיבלתי מKSP: מעבד אינטל Core 2 Quad Q8200, 1333MHz, s775, 4MB 875 לוחות אם למעבדי אינטל GIGABYTE סה"כ EP43-UD3L s775 C2Q 1333Mhz, Intel P43, DDRII 1333, PCI-E 510 זכרונות DDR II 800Mhz סה"כ 2x2GB Corsair DHX TwinX CL4 360 כרטיסי מסך Sapphire סה"כ HD 4870 512MB GDDR5 DX10.1 HDTV 2xDVI PCI-E 915 2 דיסקים קשיחים Western Digital סה"כ 500GB 7200RPM, 32MB, SATA II 760 צורבים LG סה"כ DVD±RW GH22NS x22 Black SATA 110 מאווררים וגופי קירור Arctic Coolin…
-
- 1 תגובה
- 880 צפיות
-
-
צריך דרייבר למיקלדת בדגם Compaq SK - 2800C, המיקלדת ישנה, אני צריך דרייברים ל-XP 32Bit. בבקשה עזרה, פשוט חלק מהמקשים של המולטילמדיה שלה לא עובדים וזו בעיה שמטרידה אותי די הרבה זמן. בתודה, המפציץ..
-
- 2 תגובות
- 880 צפיות
-
-
כשאני מנסה לעשות REPAIR זה לא מצליח, כבר התקנתי גרסא חדשה באנגלית ועדיין יש את הבעיה..
-
- 6 תגובות
- 880 צפיות
-
-
שלום יש לי שלוש בעיות במחשב ושלוש הודעות הנה התמונה שלהם..אני יפרט הבעיה הראשונה אני פשוט לא שומע כלום מהמחשב.. הבעיה השניה שאני מפעיל את האנטי וירוס (NOD32 2.70) עולה ההודעה הבאה: הבעיה השלישית היא שהוינדוס עולה אז התוכנה MICROSOFT DEFENDER נותנת את ההודעה הבאה (הורדתי חדשה אתמול) וגם אני לא מצליח לאתחל את המחשב במצב בטוח הוא שואל אותי אם אני רוצה להפעיל קובץ מסוים או לצאת וזהו..ובין אם אני עושה YES ובין אם NO זה לא עוזר..בשניהם אני לא מצליח להפעיל במצב בטוח זהו.. תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 880 צפיות
-


