עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by sharon123,

    שלום רב לכולם, הבעיה שלי היא כזאת : שאני עושה login ל - hotmail עם שם משתמש וסיסמה מהמחשב אני מקבל הודעה שבהדף אינו נמצא. לעומת זאת ממחשבים אחרים אני מצליח לעשות login. מערכת הפעלה win כמו כן המחשב נקי מוירוסים,מחקתי את כל ה temp של מערכת ההפעלה. בגלישה רגילה באינטרנט אין בעיות כלל. תודה על העזרה מראש שרון

    • 1 תגובה
    • 881 צפיות
  2. שלום לכולם פעם ראיתי מן תוכנה קטנה כזאת שמקליטה פעולות שאתה עושה על המחשב כמו הזזת העכבר לחיצה על המקלדת ושילובים שונים בינהם ואז אתה יכול לנגן את מה שהיא הקליטה ובעצם בלי לגעת בעכבר או במקלדת מה שהקלטת מתבצע , אשמח אם תעזרו לי למצוא תוכנה בסגנון

    • 2 תגובות
    • 881 צפיות
  3. היי שלום אני מקבל הודעת שגיאה the operation timed out לאחר כדקה שתיים שאני מוריד קובץ. מדובר על אקספלורר 8 כיצד ניתן לפתור את הבעיה? תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 881 צפיות
  4. Started by waizman,

    אהלן אני צריך תוכנה שתוכל ליצור לי סרט מאוסף תמונות שיש לי, מעיין סלייד-שואו עם אפקטים וסאונד וטקסט שאני יוכל להוסיף על התמונות. התחלתי להשתמש ב adobe premiere אבל הסתבכתי שם וזה מסובך מדי בשבילי נראה לי... תודה!

    • 2 תגובות
    • 881 צפיות
  5. Started by Michelle,

    הי, יש לי את דיסק ההתקנה של Office XP וכמובן גם את הסיסמא.... אבל זה לא מקבל אותה! זה תמיד קיבל בעבר ולא הייתה שום בעיה, לאחרונה הייתי צריכה להתקין ווינדוס מחדש והטכנאי שם לי את office 97. האם אני צריכה קודם כל להסיר את ה-97 לפני שאני מתקינה את החדש או שהוא אוטומטית יעדכן את עצמו (זאת אומרת, ברגע שהוא מתקין)? יכול להיות שזאת הבעיה או שאין קשר בין הדברים ? ולמישהו יש רעיון מה עושים ? תודה.

    • 4 תגובות
    • 881 צפיות
  6. Started by Spawn123,

    הלן מה נשמע? מי יודע איזו תוכנה מבטלת את החלונות הקופצים? (Pop ups) ? :itschy:

    • 2 תגובות
    • 881 צפיות
  7. Started by shlosi,

    שלום לכולם, אני מחפש תוכנה או איזשהו תוסף לדפדפן שמסוגל להחליף IP בכל זמן מסויים, כל כניסה לאתר או כל דבר כזה. האם מישהו מכיר?

    • 1 תגובה
    • 881 צפיות
  8. Started by jonloveuall,

    הסקר בא להציג כמה מאיתנו משתמשים בגימפ כתחליף לפוטושופ. למה? כי אני פשוט רוצה לדעת. לך תבין

    • 2 תגובות
    • 881 צפיות
  9. שלום לכולם, מתלבט לפני רכישת Imac חדש. האם עבודות ב-cs4 על PC - האם ניתן להעביר ל-cs5 במק ? האם את ה-cs4 שרכשתי עבור ה-PC אוכל להתקין על המק או שאצטרך לרכוש cs5 חדש ? תודה רבה לעוזרים !

    • 2 תגובות
    • 880 צפיות
  10. Started by kobi10,

    אני צריך תוכנה ידידותית לעריכת וידאו, הבנתי שהpremiere elements פופולרית ומומלצת. האם היא עובדת עם windows vista?

    • 1 תגובה
    • 880 צפיות
  11. אהלן אני צריך לעשות CAPTURE מוידאו בעזרת כרטיס טלוויזיה ל DVD. אני יודע לעשות את זה... כמו שכבר דיברנו על זה בעבר. הדרישה שאני צריך זה CAPTURE באיכות DVD כמובן. והדבר היותר חשוב זה שאני מקליט לדוגמא ל 6 שעות. וכל שעה הוא מתחיל קובץ חדש אוטומטית... או שעה וחצי, לפי איך שאני מגדיר לו... תודה לעוזרים! יניב

    • 5 תגובות
    • 880 צפיות
  12. Started by אמנון,

    אך אני מכניס את GOOLE.CO.IL עברית לחפוש בINTERNET EXPLORER ? ניסתי בחיפוש ספקים נוספים, שם יש רק את GOOGLE אנגלית

    • 7 תגובות
    • 880 צפיות
  13. Started by Guarding angel,

    שלום עד לפני 4-5 חודשים נכנס לי האקר ואין לי שמץ איך להפטר ממנו כבר נאכל לי ההארדיסק לגמרי אני כבר לא יכול לעשות כלום,כונן C:\ ב0 מגה [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 880 צפיות
  14. Started by haims84,

    שלום, ברשותי מדפסת משולבת מסוג HP 5510, למדפסת זו לא קיים דרייבר או איזשהי חבילת תוכנה עבור חלונות 7, זה אמור להיות מוטמע בה. לאחר שהתקנתי את המדפסת שמתי לב שאמנם ניתן להדפיס אך האופציה שהייתה קיימת בעבר (בחלונות XP) לשלוח פקס היישר מהמחשב אל המדפסת והחוצה לא קיימת יותר. בחלונות XP היו שתי אופציות להדפסה, האחת הדפסה והשניה שליחת פקס דרך המדפסת. האופציה השניה אינה קיימת יותר. כיצד ניתן לתקן את הבעיה? תודה!

    • 2 תגובות
    • 880 צפיות
  15. הכונן מערכת הפעלה הישן SSD עדיין מחובר אבל שאני מנסה לגשת לתיקייה של ה extensions לפי מה שרשום בגוגל C:\Users\[login_name]\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions folder הדבר היחיד שיש שם זה קובץ 1 של קוקיז התוסף הזה כבר לא קיים נמחק מהחנות של גוגל ושאני מנסה במקומות אחרים להוריד אותו הוא פשוט לא עובד. הגרסא שהייתה לי בכונן הישן עבדה והכל טוב פשוט שכחתי לעשות לו PACK ולשמור אותו לפני המעבר לכונן האחר NVME. לטעמי אם אני מחבר את המחשב הישן לכונן אני אצליח לגשת לתוסף ולייצא אותו אבל זה ממש הרבה עבודה. האם יש עוד מקומות שהתוספים יכולים להסתתר?

    • 1 תגובה
    • 880 צפיות
  16. Started by dan79,

    היי הורדתי קבצי RAR שלא היו אמורים להיות מוגנים מ-RAPIDSHARE אולם בזמן שאני מנסה לפתוח את קבצי ה-RAR הדחוסים ,אני נידרש להכניס קוד. אולם לא מצאתי שום אזכור לדרישה כזו טרם שהתחלתי להוריד את הקבצים. האם יש דרך כלשהיא שתאפשר בכל זאת לפתוח את הקבצים הללו

    • 3 תגובות
    • 880 צפיות
  17. Started by sgsg,

    יש לי בעייה של כרטיס קול עצלן, שבכל משחק אחרי שהוא עובד במשך פרק זמן הוא מפסיק לעבוד עד הפעלה מחדש של המחשב. הכרטיס הוא ONBOARD (לפי המפרט). ניסיתי כל דרייבר אפשרי ישן/חדש, NVIDIA/REALTEK. השיפור היחיד היה שעכשיו המשחק עצמו לא נתקע יותר, אלא רק נעלם הקול. בשימוש רגיל בווינדוס הכל עובד כמו שצריך. אבל... שמתי לב שאחרי שהכרטיס נתקע ונעלם הקול גם בווינדוס אין קול, אם לדוגמה אחרי שהוא נתקע אני מנסה לנגן שיר לא קורה כלום. מה זה יכול להיות? אני כבר אחרי פירמוט פעם אחת בגלל הבעיה.

    • 11 תגובות
    • 880 צפיות
  18. משהו בסגנון של IDM מוריד בצורה מהירה ותומך בהרבה אתרים

    • 2 תגובות
    • 880 צפיות
  19. Started by T-MacH,

    משהוא יכול להביא לי מדריך להאצת האימיול שלי מוריד על 10 מקסימום

  20. שלום יש לי תמונה שהרקע שלה בצבע לבן, ובאמצע התמונה מצוייר סתם צורה. איך אני משנה בPhotoShop cs3 את רקע התמונה לרקע של טקסטורה אחרת שמצאתי באתר להורדה? כלומר, יש לי תמונה של טסטורה קטנה ואני רוצה שהטקסטורה הזאת תיהיה בתור התמונת רקע בתמונה עם הרקע הלבן. איך אני עושה את זה מבלי לפגוע בצורה שיש שם? אם אפשר לעשות את זה דרך ה magic wand, אני אשמח אם תסבירו לי. אני סימנתי את החלק שאני וצה שיהיה בו הטקטורה, אבל אני יודע רק לצבוע את המקום בצבע אחר, אני רוצה לדעת איך להכניס טקטורה. תודה זה מאוד חשוב

    • 7 תגובות
    • 880 צפיות
  21. היי! היית לי נפילת מתח במערכת, כשהצלחתי להעלות שוב את ההרדיסק ראיתי שוידונס מזהה אותו, אבל בתור קיבצי מערכת RAW - כביכול צריך פירמוט - לפני פירמוט הייתי רוצה לשלוף את המידע שקיים אליו - אני צריך המלצה לתוכנה שתעשה את זה. תודה!!

    • 4 תגובות
    • 880 צפיות
  22. אני צריך תוחנה שמראה את כל התוחנות הרצות וכמה בדיוק רוחב פס כל תוחנה לוקחת מהחיבור שלי. עים יש תוחנה כזו. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 880 צפיות
  23. Started by hedva,

    האם יהיה שיפור בביצועים בעקבות התקנת התוכנה, ואיך השיפור אמור לבוא ליידי ביטוי?

    • 9 תגובות
    • 880 צפיות
  24. Started by n9555,

    אין לי מושג איך עושים את זה.....יש לי נרו 6 ואני רוצה לצרוב עונה של scrubs (תוכנית טלוויזיה) יש לי רק כונן 1 שהוא צורב DVD (שלא תגידו שלא אמרתי). מישהו יכול לעזור לי???. נכנסתי ל COPY AND BACKUP ועשיתי COPY CD (ד"א הדיסקים מתיאילנד והם עובדים בצורה חלקה ב DVD) וזה לא מזהה את הדיסק- בקיצור אני צריך שלב שלב שתסבירו לי איך צורבים את זה..... תודה לעוזרים

  25. Started by booster,

    שלום.נכנסתי למנהל ההתקנים שלי והופיע לי סימן שאלה צהוב לי הגדרה של usb התקנים אחרים. הסרתי את ההתקנה. השאלה שלי האים זה יפגע בחיבור usb ?\ אני צריך להוריד דרייבר ולעשות התקנה מחדש?

    • 4 תגובות
    • 880 צפיות

דיונים חדשים בפורומים