עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. התקנתי דיסק חדש למחשב שלי, לאחר התקנת מערכת ההפעלה התקנתי את כל הדרייברים, אבל אני לא מצליח לשמוע קול המחשב הוא פנטיום 4 3GHZ הלוח אם של MSI 915p/g התקנתי דרייברים של c-media המחשב מזהה אותם אבל אני לא יכל עדיין לשמוע קול צרפתי תמונה עם נתוני המערכת מקווה שזה עוזר תודה מראש [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 881 צפיות
  2. Started by menypeled,

    משום מה אני לא מצליח להסיר את ה-firefox, ניסיתי בדרך המקובלת דרך add/remove programs וזה לא מצליח. יש דרך נוספת?

    • 1 תגובה
    • 881 צפיות
  3. Started by Nosh,

    Firefox 3.1 Beta 3 - זמין להורדה, אחרי המון דחיות ועיכובים. להורדה: http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-beta.html [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 881 צפיות
  4. התקנתי את הדרייברים החדשים כדי לנסות לשפר את ביצועי THE WITCHER 2 ואני רוצה להריץ את המשחק ברזולוציית 1600X900. יש לי מסך 16:9, אבל זה מותח לי את התמונה כאילו הוא חושב שיש לי 16:10 וזה רק ברזולוציות שמתחת ל1920X1080. איך מתקנים את זה?

    • 0 תגובות
    • 881 צפיות
  5. Started by approx,

    איך אני שומר את הסיסמאות שלי בFF3?

  6. בעיקר שאלתי לגבי Word - האם יש הבדל בין הגרסאות השונות של Office 07 (למשל - גירסת סטודנט-לא מסחרי, ויש גרסאות יקרות יותר, ועם מפרט אחר...). כלומר - האם זה אותו Word בכל הגירסאות, או שיש הבדל מסוים? תודה!

    • 1 תגובה
    • 881 צפיות
  7. מכירים אתר שמוריד מיוטיוב מבלי להוריד את איכות התמונה ?

    • 0 תגובות
    • 881 צפיות
  8. Started by asilic,

    היי יש לי בעיה במירק אני לא מצליח לקבל אף קובץ... אני תמיד מקבל הודעת UNABLE TO CONNECT ניסיתי לשנות את ההגדרות לא עזר... מחכה לתשובה..

    • 5 תגובות
    • 881 צפיות
  9. מישהו מכיר תוכנה שתכתוב לי את התקיות שיש לי בקובץ טקסט ? תודה

    • 5 תגובות
    • 881 צפיות
  10. Started by raziv1,

    שלום לכולם, רכשתי לוח אם עם יציאה אופטית ON BOARD (אינטל G45), מלבד המדיה פלייר, שום נגן אחר לא מוציא לי דולבי דיגיטל אלה רק סטריאו וגם כאשר במדיה פליר זה עובד, אין לי אפשרות לשלוט בעוצמת השמע. הדרייבר הוא של IDT* Audio Control Panel application וכמה שניסיתי לשחק, לא הצלחתי לגרום לכך שלרסיבר שלי יכנס סאונד היקפי. כשאני מנסה ב VLC להגדיר אותו ביציאה אופטית, אז הסאונד מגומגם ותקוע. ניסיתי להסיר מקודדים, לפסוח עליהם ולהשתמש בהם אך לשווא. אולי מישהו יכול לעזור? תודה

    • 1 תגובה
    • 881 צפיות
  11. Started by POD,

    שלום לכולם, התקנתי IIS ואני מנסה לגשת לשרת ממחשב אחר לכתובת שלי. פתחתי פורטים. הבעיה היא שכל פעם אני מקבל את הבקשה ל-username ו- password. ב-IIS ניסיתי לשחק עם ה- anonymous user וכו'- אבל זה לא עזר אני די חדש בנושא ה-FTP. אשמח לעזרה.

    • 3 תגובות
    • 881 צפיות
  12. Started by Gnome,

    כל פעם שאני רוצה לראות סרט ב WALLA WOW הסרט מתחיל לקרטע ולהיתקע. אחרי כמה שניות ה BUFFERING נתקע באמצע הסרט ואז התמונה האחרנוה נשארת תקועה ויש רק קול אחרי זה זה נתקע לגמרי. בקיצור, אי אפשר לראות משהו בשקט. כל פעם שאני רוצה לראות טריילר או קליפ או מה שזה לא יהיה זה נתקע. :'( למישהו יש מושג מה לעשות? תודה מראש לכל העוזרים.

    • 4 תגובות
    • 881 צפיות
  13. Started by alibaba12,

    אם זה לא הפורום המתאים אני מתנצל,בבקשה העבירו את זה למקום המתאים היי . אני מנסה בימים אלו להתחיל להבין בנושא הקידוד,ממה שהבנתי עד עכשיו התוכנה virtualdub היא המומלצת. עד עכשיו הדבקתי את התרגום דיי בפשטות והקובץ שהתקבל הוא בערך כ90% מגודל הקובץ המקורי, איך אני יכול לסדר את זה? האם יש אפשרות להצמיד כתוביות מבלי לאבד איכות? אני מחפש מדריך\הסבר כללי למישהו מתחיל על עניין הקידוד,קודקים וכל מה שמסביב אם מישהו מכיר משהו בסגנון אני אשמח

    • 2 תגובות
    • 881 צפיות
  14. Started by Stranger,

    קודם כל שאלתי הראשונה היא האם כדאי להתקין MEDIA PLAYER 9 או שעדיף להישאר עם הגרסה שמגיעה עם XP שהיא 8 אם אני לא טועה?? יש לי נורטון אנטי-וירוס 2003 וכאשר אני בא לעשות LIVE UPDATE דרך התוכנה האופציה של עידכון טבלאות וירוסים היא מסומנת ב-X ולא מתאפשר לעדכן אותה, אלא אם אני נכנס לאתר של SYMANTEC ומוריד עידכון ומתקין. מדוע אני לא יכול לעדכן דרך LIVE UPDATE?? שאלה אחרונה, עשיתי פורמט ויש לי במנהל ההתקנים דבר אחד שנשאר כסימן שאלה צהוב כזה שצריך להגדיר, והוא: UNIVERSAL SERIAL BUS (USB)CONTROLLER איך אני מגדיר את זה?? תודה רבה רבה!!!

    • 13 תגובות
    • 881 צפיות
  15. Started by yossi21,

    יש לי בעיה באייסיקיו 6, כל פעם כשאני פותח אותו הוא מציג לי הודעת שגיאה ולמרות שמחקתי והתקנתי מחדש את התוכנה הוא עדיין מציג לי את זה. אם למישהו יש מושג איך או מה אני אמור לעשות כדי להיפטר מזה, אני אשמח אם תעזרו לי בזה. תודה רבה

    • 8 תגובות
    • 881 צפיות
  16. Started by -Del Piero-,

    שלום לכולם השאלה שלי היא האם יצאה גרסא רשמית למסנג'ר 8 או שזה עדיין בטא? בכל מקרה-אפשר לינק להורדה של הגרסא הכי חדשה שיש? תודה מראש, אבי.

    • 3 תגובות
    • 881 צפיות
  17. כלומר שתאפשר בנפרד לעשות SYNC לאודיו (אם הצליל לא מסונכרן עם התמונה) ולכתוביות (אם הכתוביות לא מסונכרנות עם האודיו). אני מכיר תוכנות שעושות את הראשון או השני, אבל לא תוכנה שיודעת לעשות גם וגם.

    • 1 תגובה
    • 881 צפיות
  18. אתמול המחשב שלי התחיל להשתגע ולא נתן לי לפתוח קבצי EXE אחרי שעות רבות של חשיבה וכעס חשבתי שזה אוליי בגלל תוכנה שהתקנתי לאחרונה... וניזכרתי שלפני 4 ימים התקנתי נורטון אז מחקתי אותו והבעיה הסתדרה... ובנוסף לזה צרבתי את הנורטון לחבר... אז התקשרתי אליו ושאלתי אותו עם יש לו בעיה. הוא אמר שהמחשב לא העלה תוכנות והוא אצל טכנאי... אז תיזהרו מעותקים לא חוקיים של נורטון ולפני שתתקפו אותי אני מסביר למה הורדתי נורטון לא חוקי: כלפני שנה קניתי אנטי-וירוס 2005 ולפני כמה ימים זה אמר לי שצריך לעשות אקטיויישן... והוא רוצה שאני יקנה CDKEY חדש... מזה החוצפה הזאת !?!? קניתי תוכנה מגיע לי להשתמש בא גם בעוד 100 שנה

    • 12 תגובות
    • 881 צפיות
  19. יש לי ID גבוה במיול אבל בבדיקת פורטים שביצעתי (ע"י הלחצן המובנה במיול) התוצאה היתה כזו: Starting TCP connection test... TCP test successful. Now testing UDP... Sending UDP packet... Waiting for result... UDP test failed * יש לי פירוול של ZONE ALARM PRO *פתחתי ידנית את הפורטים 5773 ו- 5783 כמו שמצויין בקובץ עזרה של LIONאך עדיין אותה תוצאה מתקבלת בבדיקה. *ההורדות מתחילות ומיד נפסקות. *העלאת קבצים ממני למשתמשים אחרים מתאפשרת. *ID גבוה. *מוד המיול שלי הוא: WarezFaw2.2 . קישור לתמונת מסך של הפעולות שביצעתי ע"פ ההוראות ב-LION : http://img112.imageshack.us/img112/6479/16ke.jpg http://img225.imageshack.us/img225/2025/31qq.jpg קישור למסך MY INFO מתוך תפריט סרברים: http://img109.…

    • 1 תגובה
    • 881 צפיות
  20. Started by Bebush,

    במהלך התקופה האחרונה השתמשתי ב foobar2000 אפילו לפני כמה שנים אני כבר משתמש בה.. העיצוב שלה מאוד סטנדרטי והיא בעלת קוד פתוח לכן יש לה הרבה מאוד plugins ועיצובים שונים, ניתן לקונפיגרציה במלא מובנים.. גם איכות הסאונד (עם כל הפלאגאינס) מאוד טובה.. הבעיה שהיא תופסת די הרבה זיכרון, וכבר קצת נמאס לי ממנה כי אני לא מעצב אותה יותר ולא שם פלאגאינס.. השתמשתי ב winamp לפני מלא זמן, אני בקושי זוכר איך התוכנה נראת, האם היא שווה משהו היום? כרגע אני בכיוון של itunes, כי יש לי אייפודים בבית וגם ככה צריך את הitunes חוץ מזה שאני אוהב את הממשק שלה, והיא מארגנת את סיפרית המוזיקה שלי אוטומטית.. יש אולי המלצות לתוכנות אחרות או משהו?

    • 5 תגובות
    • 881 צפיות
  21. Started by matityahoo,

    יש לי באתר כפטור עם הפקודה geturl והוא פותח חלון קטן אני רוצה שהוא יפתח על כל המסך האם מישהוא יודע איך לעשות זאת בפשטות?? תודב מראש

    • 1 תגובה
    • 881 צפיות
  22. אז ככה, מקור הנייד שלי מגיע עם ויסטה.. לאחר שינמוך לXP והתקנת כל הדרייברים.. מאתרים שונים ברשת... אני לא מצליח להתחבר למסנג'ר.. הודעת שגיאה מצורפת. בתודה, דור. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 881 צפיות
  23. שלום יש לי הגה של חברת TECHNOLOGY INNOVATION ולא הוא לא ג'נרי הוא פשוט לא לוג'יטק... הדרייבר שבא איתו כמובן לא מתאים לויסטה,וניסיתי להוריד מהאתר שלהם דרייבר אבל לא הבנתי איך להתקין אותו... דבר ראשון: זה ההגה: http://www.tech-inno.com/showproduct.php?id=46 הורדתי דרייבר מפה: http://www.tech-inno.com/download.php?section=2 נראה לי שזה אמור להיות ההורדה השנייה.. עכשיו אני נכנס לקובץ שכתוב בו: INSTALLVISTA לוחץ הבא ובדיוק אחרי שנייה הוא אומר לי שזה סיים להתקין ולא מבקש ריסטארט לא כלום... מישהו יכול להסביר לי איך בדיוק להתקין? אולי תורידו ותנסו לעזור לי... או שפשוט תעזרו לי למצוא אחד?

    • 7 תגובות
    • 881 צפיות
  24. Started by blanco,

    שלום לכולם אני מחפש תוכנה טוב לניקוי וסידור הרגי'סטרי ! תודה לכולם

    • 4 תגובות
    • 881 צפיות

דיונים חדשים בפורומים