עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. כבר מהצהריים יש לי בעיות של התחברות לMESSENGER [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 885 צפיות
  2. Started by -LosNir-,

    תכירו את התוכנה שהכנתי, Shellmedia גירסא נוכחית: 2.1 תמונה: אפשרויות: * חלון Playlist * פתיחה ושמירה של Playlist * אפשרויות loop ו shuffle * תמיכה ברוב הפורמטים של הוידאו ואודיו קיום - כולל Apple Quicktime > .mov * מזעור ושחזור ל/מ taskbar * בקרת volume * זמן שעבר + זמן שנשאר / זמן כולל * פתיחת קובץ ידנית, אינטרנט / מקומית (ללא buffering של כל הקובץ!) * עיצוב תוכנה בצבע ירוק צונן. * טקסט נגלל ועוד! וכמובן, הורדה: www.losnir.net/shellmedia2.exe שימו לב! מצריך .net framework מותקן במחשב. הערה נוספת: לא ניתן להריץ את התוכנה ישר מ TEMP, ז"א אי אפשר לעשות פתח / open, חייב להוריד את התוכנה למיקום כלשהו במחשב ואז להריץ. מה לעשות, הוינדוס חוסם. תגובות

    • 5 תגובות
    • 885 צפיות
  3. Started by אנדי,

    שלום לכם ומועדים לשמחה. התקנתי במחשב שלי גרסת 64 ביט של חלונות 7, ולאחר מכן ניסיתי להתקין עליה את חומת האש של 'סנבלט' ('קריו' בעבר) שאליה אני רגיל, אלא שזה לא מצא חן בעיני מערכת ההפעלה, מאחר וזו חומת אש בארכיטקטורת 32 ביט. במהלך חיפוש ברשת, מצאתי את החלופות שלהלן (כולן אמורות להתאים למערכת 64 ביט): * 'קומודו' * 'לאווה-סופט' * זון אלרם * קספרסקי * PC tools firewall plus במה כדאי לבחור (ומדוע)? האם יש עוד 'חומות' (פרט לזו המובנית בחלונות) שוות שאני לא מודע לקיומן? תודה!

    • 5 תגובות
    • 885 צפיות
  4. שלום, אני מחפש תוכנה כמו ששמים בד"כ במחשבים באינטרנט קפה. כל הפעלה של המחשב התוכנה משחזרת את המחשב למצב 0. כמו GHOST אבל זה עובד אוטומטי כל הפעלה של המחשב ולא לוקח חצי שעה עד שמשחזר. יש הצעות? תודה

    • 8 תגובות
    • 885 צפיות
  5. Started by satlan1,

    שלום, יש לי בעיה במחשב בהתקני קול שנוצרת אחרי רוב ההפעלות של המחשב.. אני מפעיל את המחשב ואז הוא מגיע לשולחן העבודה, והטעינה של כל האייקונים לוקחת משהו כמו 30-40 שניות..ואחרי שכל האייקונים נטענים המחשב נתקע לכמה שניות ומשנה את התצוגה של הסרגל כלים של הווינדוס לזאת שבתמונה 1. אחרי שזה קורה ,המחשב מפסיק לזהות גם את הדרייברים של הכרטיס קול וכשאני מנסה להפעיל שיר אני מקבל את ההודעה שבתמונה 2. ואז אני מתקין את הדרייברים וזה פועל שוב. חשוב לציין שזה קורה לי ברוב הפעמים התהליך שרשמתי למעלה..אבל יש פעמים שהמחשב עולה כרגיל ויש לי סאונד והכל טוב. סרקתי וירוסים עם NOD32 וספייוורים עם כמה תוכנות.. אם זה יכול לעזור..אז התוכניות שעולות לי עם המחשב(מה שמסומן בסטרטאפ) זה: NvCpl egu…

    • 14 תגובות
    • 885 צפיות
  6. אני יודע שהנושא נטחן אבל לא הגעתי לתשובה מה הכי מומלץ כרגע אני משתמש באנטיוירוס NOD32 ופירוואל של ZA (גירסאות אחרונות) עם SP2 אמרו ש ZA לא עובד טוב עם האימיול ועם SP2 זה נכון? כי אני עובד עם אימיול ויש לי בעיות של LOST CONNECTION ואני לא יכול להתחבר לסרברים שהתקנתי פירוואל של OUTPUT אז הסקיורטי סנטר של ה SP2 לא זיהה את הפירוואל, כנ"ל גם שהתקנתי את הפירוואל של SYGATE רק את הנורטון הוא זיהה.. מה הבעיה? ותנו המלצות, תודה!

    • 14 תגובות
    • 885 צפיות
  7. Started by raiman1,

    כשאני עושה צילום מסך על מצב וידיאו לא שומעים אחרי זה את מה שהוקלט . מה לעשות?

    • 1 תגובה
    • 885 צפיות
  8. Started by cohenkobi1,

    הכנסתי את הפלאג אין של hollywood FX ל- premier שלי... אבל כשאני מבצע Export ההבעיה היא שרק באפקטים של ההוליווד' הוא מוסיף לי מין כתובית שקופה באמצע המסך של PRO PLUS אני לא יודע איך להוריד אותה.... אם למישהו יש רעיון...... בתודה מראש. קובי.

  9. Started by mindblast,

    טוב אני מנסה למחוק את התוכנה דרך control panel -> remove hardware.. ומה שאני מקבל זה - http://img197.imageshack.us/i/physx.jpg/ אני משתמש ב WINDOWS 7 יש למישהו ראיון איך אני מוחק את ה PHUSX הזה?

    • 4 תגובות
    • 885 צפיות
  10. יש לי דיסק פגום/שרוט ואני רוצה להוציא ממנו כמה שיותר קבצים ומידע ואני לא רוצה שהוא יתעכב לי על קבצים שלא ניתן להעביר/לשחזר אותן. אני מחפש תוכנה או פתרון להעביר קבצים מדיסק פגום למחשב מבלי להתעכב על קבצים פגומים, זאת אומרת שהוא יקרא קובץ ויראה שהוא בלתי ניתן להעברה וימשיך עם שאר הקבצים, ולא כמו בווינדוס שאני מעביר קבצים והוא פתאום מוצא קובץ לא תקין ועוצר את כל תהליך ההעברה. אז בבקשה תעזרו לי למצוא כי אני כבר הרמתי ידיים במציאת פתרון!!!!! נ.ב אל תביאו לי תוכנות שמתעכבות על קבצים פגומים ומנסות בכל זאת להעביר אותם כי זה בלתי אפשרי וסתם בזבוז זמן, יש לי מלא דיסקים להעביר ואני לא רוצה להתעכב הרבה זמן על דיסק כי אז ככה אני אסיים בעוד שנה להעביר את כל המידע מהדיסקים למחשב.

    • 0 תגובות
    • 885 צפיות
  11. Started by dd7,

    כל פעם שאני פותח את האינטרנט אקספלורר מופיעה לי אתר שבו כתוב את זה Internet Security מה זה ומה אני עושה?

    • 13 תגובות
    • 885 צפיות
  12. אני מחפש כמה רהיטים (כסא, שולחן, ספה, מיטה וכו') מאיפה אני יכול להשיג?

    • 1 תגובה
    • 885 צפיות
  13. מישהו יכול לארגן לי את התכונה Soulseek על לינק תודה לכול העוזרים

    • 9 תגובות
    • 884 צפיות
  14. Started by AmitDanan,

    שלום לכולם סידרתי מחשב פנטיום 3 ישן התקנתי עליו אנטי וירוס AVG אבל ניראה שזה מכביד על המחשב ומאט משמעותי את המחשב כאשר הוא מגיע בCPU ל100 אחוז מאמץ כאשר האנטי וירוס מבצע סריקה, אני מחפש את האנטי וירוס הקל ביותר שקיים היום שהשימוש במעבד לא ירקיע שחקים, בקיצור "קל" מה ההמלצה שלכם ?

    • 1 תגובה
    • 884 צפיות
  15. לא משנה אם חינמיות או לא, העיקר שיהיו מומלצות וטובות. תודה

    • 1 תגובה
    • 884 צפיות
  16. Started by Alex89,

    הבעיה היא שלפעמים הוא טוען ממש ממש ממש הרבה זמן דף ולפעמים בכלל לא טוען וכותב Connection Interrupted אני חושב שזה בגלל NOD32 V4 שיש לי ואני לא מצליח לכוון אותו טוב במה יכולה להיות הבעיה?

    • 8 תגובות
    • 884 צפיות
  17. Started by dark_zero,

    לא הייתי פה המון זמן הנה::: אני יפרסם עוד בהמשך

    • 6 תגובות
    • 884 צפיות
  18. Started by Natan_Rozen,

    היי שלום הבעיה החלה לפני מספר ימים משום מה אני מקבל LOW ID באימיול הענייו הפרדוקסלי בכל הסיפור הזה הוא שכל היציאות (ports) שהתוכנה eMule משתמשת בהן פתוחות אצלי ב-Firewall דבר נוסף כאשר מתחברים מספר פעמים לתוכנה מדי פעם אני מקבל HIGH ID אבל רוב הפעמים אני מקבל low id . משהו יודע מה הבעיה? אני לא מאחורי רשת, לא מאחורי ראוטר ... אולי ישנה תוכנה שמתנגשת? אם כן איך אני בודק זאת? תודה רבה .

    • 5 תגובות
    • 884 צפיות
  19. רציתי לדעת כיצד ניצן לצרוב SVCD כאשר יש לי קובץ בין (Bin) שמכיל בתוכו שלושה תיקיות (כמו שרואים בתמונה). מה אני אמור לעשות כדי לצרוב את זה? רצוי שתסבירו לי לפי נרו כי זאת תוכנת הצריבה העקרית שלי... תודה נ.ב אם מישהו עדיין לא הבין את הבעיה בבקשה תגיד, ואני אנסה להסביר את זה עוד פעם- זה ממש חשוב לי.

    • 3 תגובות
    • 884 צפיות
  20. Started by parker8,

    החבילה של NORTON- של ה-INTERNET SECURITY (הגירסה של 2006) היה יופי של דבר רק שבזמן האחרון היא די שיגעה אותי.... החלטתי לשים KASPERSKY 5 רק אין לו פירוול לעומת ה-NORTON שכן היה... אז איזה לשים בנוסף ל-KASPERSKY? או האם יש מוצר שכולל את הכל? (חוץ מה-INTERNET SECURITY של NORTON) לסיכום- לחזור ל-Internet security 2006 של NORTON או להישאר עם ה-KASPERSKY בנוסף פירוול (שאתם תמליצו לי על אחד) מה יותר בטוח? תודה מראש לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 884 צפיות
  21. Started by Fenomeno,

    מישהו יכול לתת לי את הגדרות הפונטים באופן תקני לפיירפוקס? כדי שהעברית תראה ותוכל להקרא באופו נורמלי, עדיף אפילו מקביל לאקספלורר תודה, אשמח לתמונת מסך אם אפשרי

    • 2 תגובות
    • 884 צפיות
  22. Started by POD,

    יש לי את ה- InstallShield , אבל אני לא מוצא שם שום דרך. ה-EXE שאני רוצה להמיר אותו הוא מסוג InstallShield, כך שזה אפשרי. תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 884 צפיות
  23. יש לי בעיה די מוזרה, כל פעם שאני מנסה להתחבר לשרת באימיול, כל שרת [ובדקתי את כולם] האימיול טוען שהוא מלא. ניסיתי גם אימיול פלוס, גם אימיול רגיל, גם למחוק את הקונפיג, הכל ניסיתי! שום דבר לא עוזר! אני אשמח אם מישהו יעזור לי.

    • 9 תגובות
    • 884 צפיות
  24. Started by VBMaster,

    שלום לכולם, לפני כמה זמן התקנתי פוטושופ (לא פעם ראשון, זוהי התקנה טובה שהשתמשתי בה פעמים רבות בעבר) וכל פעם שפתחתי את התוכנה, היא נתקעה בשלב כלשהיא שלה (או בהתחלה, או כאשר התחלתי לעבוד, או כעבור דקות ספורות. בכל מקרה היא נתקעה) פירמטטי אתמול, והתקנתי היום שוב פוטושופ. דאגתי לעדכן את כל הדרייבירים וכעת הם החדשים ביותר שיצאו (כרטיס מסך גיפורס 4 440MX, שעבד שנים עם הפוטושופ) אך עדיין הפוטושופ נתקעת!! למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה? ד"א, גירסת הפוטושופ היא 7. נדב

    • 4 תגובות
    • 884 צפיות
  25. היי. זה לעסק של אמא שלי. היא משתמשת במחשב לצרכי עבודה אז אני מתלבט בין אנטיוירוס רגיל לבין "חבילת אבטחה". צריך מכם ייעוץ גם לגבי זה. תמיד אני מתקין לה אנטיוירוסים חינמיים למיניהם ותמיד הם לא עושים את העבודה כ"כ, אז אני רוצה כבר לקנות לה וזהו. ההתלבטות היא בין: קספרסקי נוד32 ביטדפנדר מה אתם אומרים ? תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 884 צפיות

דיונים חדשים בפורומים