עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכם. יש לי מערכת הפעלה win xp בעברית , ומותקנת עלייה אנוי וירוס ששמו: avg free 8.0 גירסה הכי חדשה קיום. אני משתמש בתוכנת emule לא חשוב כרגע איזה אימיול , כי הרוב יש לי בעיות איתם. הבעייה היא: שאני מתקין תוכנת emule במחשב , לאחר ההתקנה אוו באמצע ההתקנה , קובץ לי חלון של ה- avg ורושם לי שכאילו ה- emule יש לו וירוס , ולא נותון לי להמשיך את ההתקנה בכלל. ואם אני מצליח בסופו של דבר להתקין את ה- emule , אז כשאני פותח אותו הוא נותן לי אותה הודעת שגיאה של ה- avg. מישהו מכיר את התופעה הזאת? מה עושים במצב כזה?מבלי למחוק את האנטי וירוס ? אוולי יש אפשרות בתוכנה של ה- avg , לאשר לו את זה אני יודע. בתודה מראש בר לוי!!!

    • 3 תגובות
    • 886 צפיות
  2. Started by briza,

    היי הפעלתי היום את המחשב החדש שהותקנה בו תוכנת ויסטה התקשרתי לספק האינטרנט כדי להתקין את החייגן והוא ביקש שאכנס למחיצה של לוח הבקרה אני מקליק על לוח הבקרה הסמן מתחיל ל " הסתובב " אבל לאחר מכן מפסיק ולא מגיע למסך של לוח הבקרה??? באג של ויסטה???יש למישהו רעיון מה הבעייה??? שבת שלום בריזה

  3. עדיפות לתוכנה חינמית, כמובן. יש משהו כזה? ראיתי בשרשור ההמלצות את CutePDF Writer, אבל עד כמה שהצלחתי להבין, היא לא יודעת לייצר PDFים ישירות מהסורק, אלא רק מקבצי תמונה שנסרקו כבר. (ואז יש לי בעיה להשתמש בפידר) נועד כדי לסרוק כמות גדולה של דפים, שאני לא מעוניין לסרוק אחד-אחד.

    • 2 תגובות
    • 886 צפיות
  4. Started by fuichtva,

    נאמר לי שהתוכנה הזו מסוגלת להוציא מידע מH.D פגומים. האם משהו יודע היכן ניתן למצוא אותה? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 886 צפיות
  5. Started by Rammler1983,

    היי, הורדתי את הדפדפן החדש של גוגל "גירסת הביטא" ולפי ההתרשמות הראשונית שלי, יש לו ממשק ממש נקי והכל עובד פיקס. אשמח לשמוע את תגובותיכם והתרשמותכם! עריכה: למה מופיע לי שאני משתמשת בספארי?? :-)

    • 2 תגובות
    • 886 צפיות
  6. Started by THE_COMMANDER,

    איזה תוכנה הכי טובה בשביל לשחק משחקי PS במחשב ??

    • 2 תגובות
    • 886 צפיות
  7. Started by the_saint,

    כל פעם שאני מקודד את הסרט אין לו בכלל סאונד התמונה בסדר גמור אבל לא שומעים כלום למישהו יש רעיון?

    • 1 תגובה
    • 886 צפיות
  8. Started by A1eX,

    http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/

    • 2 תגובות
    • 886 צפיות
  9. Started by kobibo,

    יש לי שאלה ? לאחר שהמרתי קובץ מסוג Avi לפורמט DVD בעזרת התוכנה TMPGEnc 3.0 XPress איך אני צורב את מה שיצא לי לתקליטור של DVD והעזרת איזה תוכנה ?

    • 1 תגובה
    • 886 צפיות
  10. Started by SmurFin,

    יש לי איזה MP3 שאני רוצה להגביר ת'עוצמה של הווליום שלו העברתי אותו לפלא שלי והוא חלש מידיי למישהו יש הצעה+הסבר ? תודה

    • 2 תגובות
    • 886 צפיות
  11. זה התחיל מאתמול, כל תוכנה שאני מוריד מהאינטרנט ומנסה להפעיל את ההתקנה שלה, אני מקבל את השגיאה שמצורפת בתמונה. מה גורם לזה? מקבל הודעה שכל קובץ פגום! [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 886 צפיות
  12. Started by hellfire03,

    מאז לפני שבוע בערך יש לי בעיה עם גוגל כרום אם אני מחפש בגוגל שאני מגיע לדף תוצאות ומנסה לפתוח תוצאה מסוימת הוא נתקע (פותח דף שהכתובת שלו היא google.com/blabla וכו' ואפילו לא מגיע לשלב של הקישור לדף עצמו) מישהו נתקבל בתופעה? יש לציין שב FIREFOX זה לא קורה ד"א זה קורה גם ב chrome beta תודה

    • 2 תגובות
    • 886 צפיות
  13. נסיתי את AVG וMSE ולא ממש התחברתי. מחפש אחד חינמי, איכותי שבאמת מגן ושלא צורך יותר מידי זכרון ומעבד. מבקש המלצה מניסיונכם. תודה רבה.

    • 6 תגובות
    • 886 צפיות
  14. Started by demonshlomo,

    לחבר שלי היה את הווירוס MSBLAST.... אז מה שעשיתי זה למחוק את הקובץ מתיקיית SYSTEM32.... מאז לא נכבה לו המחשב אבל כן הופיע ההודעה שמופיעה עם הטיימר רק בלי הטיימר והמחשב לא נכבה! ועוד משהו מוזר...הלינקים לא עובדים! נגיד הוא נכנס לוואלה לחץ על ספורט ופשוט לא קורה כלום! קיוויתי שתוכלו לתת לי תשובה איך לתקן??? תודה רבה לכל העוזרים! 8)

    • 6 תגובות
    • 886 צפיות
  15. Started by wow,

    אבל שיהיו בה את כל האפשרויות לצריבה כמו בנרו. יש משהו מומלץ ?

    • 4 תגובות
    • 886 צפיות
  16. Started by iyehuda,

    התקנתי את ה SMARTRIPPER בזמן הפעלה הוא רושם לי את ההודעה הבאה : no ASPI adapter available ובזמן הפעלת RIP הוא עושה search ל code הוא עובר בין DeCSSPlus ל VobDec מספר פעמים ולא מגיע ל ASPI מה שכן נוצר לי קובץ vts_01_1.vob בגודל של 4M

    • 5 תגובות
    • 886 צפיות
  17. ערכתי סרטון של 15 דקות בערך ואני רוצה לשמור אותו. עכשיו איך אני שומר אותו ככה שהאיכות תהיה טובה וגם הסרטון לא ישקול הרבה. שמרתי חלקים בשביל לראות תגודל ויוצא לי פעם 30 מגה ל5 שניות או שיוצא 3 מגה ל5 שניות.. אז אם מישהו יודע איך אני יכול לשמור את זה ויש לו הצעות בשבילי אני מודה לו מאוד!

  18. Started by at,

    שוקל לעבור לתוכנת דואר של THUNDERBIRD (בעיקר בגלל שיש גירסת portable) האם יש גם שם קובץ שמכיל את הודעות (כמו ה PST של ה OUTLOOK)? האם יש תוכנת המרה של קובץ PST לזה של ה THUNDERBIRD (כולל הפרדת הספריות)? ובמקרה שאתחרט, יש גם תוכנה שממירה הפוך מה THUNDERBIRD ל PST? לסיום אני משער שבעברית יש תמיכה נכון? תודה לעונים, טל

    • 0 תגובות
    • 886 צפיות
  19. היי. יש לי מחשב כבן 10 חודשים מחברת Lenovo ושמו N100 דגם 3000. בחיים פירמטתי הרבה מחשבים נייחים. עליי לדעת האם הפירמוט במשחב נייד מתבצע באותה צורה: הגדרת הבוט לקלוט קודם את הכונן, להכניס דיסק XP ולהתחיל להתקין. במחשב אצלי יש תוכנות שהגיעו עם המחשב (שהגיע עם מערכת XP) כגון תוכנת האנטי וירוס שקיבלתי במתנה בקנייה וכמו כן התוכנה של קורא טביעות האצבע של המחשב. וגם תוכנה שנקראת Lenovo Care. מחכה לתשובה בתודה הוספה: אם אני אקנה ויסטה, ואבחר בשדרוג מ XP לויסטה במקום התקנה חדשה, כל התוכנות והקבצים יישארו?

    • 2 תגובות
    • 886 צפיות
  20. Started by Dr. Evil,

    שלום לכולם, אני משתמש ב vlc בכדי לצפות בסרטים שהם HDTV אשר הם בפורמט mkv ורציתי לדעת איזה עוד נגנים תומכים בפורמט הנל. תודה ולילה טוב

  21. Started by J S Bach,

    היי, לא ידעתי איפה לפתוח את הת'רד אז פתחתי אותו פה, תעבירו לאן שאתם מוצאים לנכון. מערכת ההפעלה היא WIN 7 RTM חוקי ומעודכן על בסיס יומי. מדי פעם כשאני מדליק את המחשב, ישר עם עליית הדסקטופ הוא פשוט נתקע ולפעמים כמה שניות אחריי. אין לי מושג למה...האם זו מערכת ההפעלה? או אולי הזיכרונות? [את המפרט ניתן לראות בצד - אם כי העברית באתר לאחרונה מופיעה כג'יבריש ב"מפרט מחשב"] בתודה מראש, אורן.

    • 11 תגובות
    • 886 צפיות
  22. Started by tal_levi1000,

    יש לי KASPERSKY 5.0.376 כל פעם שאני עושה ריסט למחשב האנטי וירוס הזה עושה בדיקה לכל הקבצים של ה STARUP, קבצים בזכרון ועוד כל מיני כאלה איך אני מבטל את זה תודה מראש טל

    • 9 תגובות
    • 886 צפיות
  23. Started by at,

    מחפש תוכנה שתבצע גיבוי של DOK (כלומר Disk On Key) או יותר טוב סינכרון עם ה-DOK (ממחשב לDOK או להפך לפי הצורך) אשמח להמלצות (רק חשוב לי שתהיה תוכנה אמינה לכן גם אני נמנע מחיפוש ברשת ללא התייעצות) אם כבר העליתי את נושא אשמח לשמוע על תוכנות שימושיות האחרות מומלצות בהקשר זה. (למשל אם יש תוכנה שאפשר עבודה עם דוא"ל על גבי ה-DOK אולי אפילו תוך שימוש בקובץ PST כבסיס) תודה לממליצים, טל

    • 2 תגובות
    • 886 צפיות
  24. האם ניתן באמצעות Norton Partition Magic 8 למחוק Primary Partition C מבלי למחוק את Logical Partition D, וליצור במקום המחיצה שנמחקה מחיצת C חדשה בפורמט שונה מבלי לפגוע ב-Data שבמחיצה D? במידה והדבר אפשרי, אז האם הפעולה מתבצעת באופן מיידי ובטוח ב-100%, או שזו פעולה שלוקחת זמן ויש בה סיכון מסויים?

    • 4 תגובות
    • 886 צפיות
  25. שלום יש לי בעיה קטנה באי סי קיו, על המחשב שלי יש לי WIN2000 ובאי סי קיו מי שהניק ניים שלו רשום בעברית אני רואה את זה או באותיות מוזרות או סימני שאלה, עכשיו אני יכול לרשום בעברית בהודעה, כלומר עם אני רוצה לדבר עם מישהו, אבל עם אני רוצה לרשום הודעת AWAY אני חייב לרשום באנגלית כי עם אני רושם בעברית אני רואה אותיות מוזרות כאלו. וגם כשאני נכנס ל IFNO של אנשים גם שמה אני רואה הכל בגי'בריש ורק מה שבאנגלית ומספרים אני רואה נורמלי. מישהו יכול לעזור לי?!?!? מה לעשות??? תודה מראש Some Thing...

    • 8 תגובות
    • 886 צפיות

דיונים חדשים בפורומים