עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש לי ATI Readon 1950 שתומך בAVIVO. רציתי לדעת איזו תוכנה אני צריך כדי לראות טלויזיה במחשב. תודה.

    • 2 תגובות
    • 887 צפיות
  2. כרגע כשאני לוחץ על קישור Rapidshare של קובץ WMV הוא מוזרם אונליין באמצעות הפלאגאין של WMP של Firefox. קובצי MPG, לעומת זאת, קודם מורדים ואז מורצים ב-WMP. ניסיתי להגדיר ב-Tools-Preferences-Downloads לגבי MPG ולא הצלחתי. מישהו יודע איך בדיוק מבצעים זאת שגם פורמט זה יופעל עם אותו הפלאגאין? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 887 צפיות
  3. Started by hellyeahmofo,

    אני לא חסיד גדול של קאזה , מדי פעם אני מחפש שם דברים שאני לא מוצא בשום מקום אחר בכל מקרה , שאני עושה search התוכנה מתחילה לרצד , ומפסיקה רק שאני עושה stop search שאני מחדש את החיפוש זה נפסק שאני עושה חיפוש אחר , עוד הפעם אותו סיפור

    • 2 תגובות
    • 887 צפיות
  4. Started by Chen_K,

    האם מישהו מכיר ויכול להמליצ בבקשה על תכנה שמקליטה את פלט הline out של כרטיס הקול?

    • 4 תגובות
    • 887 צפיות
  5. Started by avi215,

    מחפש תוכנה או כל אפשרות אחרת שתדע להמיר קובצי דואר שצברתי ב OUTLOOK EXP תחת WINXP , ל IncrediMail תחת WIN7 ULT , יש אפשרות?.

    • 0 תגובות
    • 887 צפיות
  6. Started by orv89,

    יש מחשב נייד עם לוח אם Field Value Motherboard Name Hewlett-Packard Presario V6000 (RM484EA#ABU) עכשיו עשיתי לו פירמוט ואני לא מוצא שום דיבר עוד לו שום דבר , ועם אני מוצא זה בכסף. אני חפש דריבריWIRLEESSום של כרטיס קול רשת כרטיס מסך תודה לכולם מראש !

    • 3 תגובות
    • 887 צפיות
  7. יש לי גיבוי למחשב עם קובץ של GHOST. הוינדוס לא עולה בשום מצב גם לא במצב בטוח, קובץ הגיבוי נמצא בהארדיסק בכונן השני וגודלו 3 ג'יגה. איך אני מבצע את השחזור של הגוסט מחוץ לוינדוס? יש לציין שההארדיסק מפורמט בתור NTFS ולכן אין לי גישה להפעיל את התוכנה דרך דוס (כמו שהיו עושים פעם). אז איך אני מבצע את השחזור?

    • 3 תגובות
    • 887 צפיות
  8. Started by alonf29,

    שלום אני לא בטוח אם זה קשור לתוכנה או חומרה. הבעיה היא שכל יום המחשב רושם לי על פעולה שאני מנסה לעשות (כמו העתקת קבצים מכונן לכונן, או פעולה עם תוכנות וכו'...) הודעות שאין מספיק זיכרון כדי לבצע את הפעולה שאני רוצה. עכשיו מבחינת הארד דיסק, אצלי הוא נחולק ל2 חלק אחד של המערכת הפעלה וכו' שבו נשאר בסביבות ה100 ג'יגה פנוי וחלק שני בו נשאר בסביבות ה250 ג'יגה. מבחינת זיכרון פנימי יש לי 2 כרטיסים של 2 GB כל אחד. המחשב די חדש (נקנה לפני חודשיים) יש למישהו מוזג מה הבעיה ואיך ניתן לתקן אותה? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 887 צפיות
  9. Started by sharon123,

    שלום משהוא יכול להמליץ לי על תוכנת אנטי וירוס טובה וחינמית. תודה שרון

    • 2 תגובות
    • 887 צפיות
  10. Started by Shay17,

    איך מסדרים את הבעיה ? Unable to load image ati2cqag.dll, Win32 error 0n2 *** WARNING: Unable to verify timestamp for ati2cqag.dll ******************************************************************************* * * * Bugcheck Analysis * * * ******************************************************************************* Use !analyze -v to get detailed debugging information. BugCheck 10000050, {e7fce894, 0, bf08e116, 1} Could not read faulting driver name Probably caused by : ati2cqag.dll ( ati2cqag!aPM4_Microcode_R400+224e ) Followup: MachineOwner --------- 2: kd&g…

    • 2 תגובות
    • 887 צפיות
  11. Started by Pure-Gold,

    אין כמו תמונה מקורית תוצרת הבית [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 887 צפיות
  12. Started by Tom3bar,

    אהלן חברים, כן אני יודע שיש עוד כמה הודעות כאלה וקראתי את רובן הורדתי PANDA וזה על הפנים.. וזה לא ממש חינם זה ל30 יום וזה מעצבן הורדתי גם את ה K (משו ארוך) וזה לא התקין אותו אפילו.. אז רציתי לדעת אם יש אנטיוירוס פשוט, חינם, אמין, שמגן טוב על המחשב ! בתודה תום.

    • 2 תגובות
    • 887 צפיות
  13. האם יש שינוי/שיפור משמעותי שכדאי בעקבותו לשדרג את ה- Office 2007 ל- Office 2010 ? לבעלי ניסיון ב- Office 2010, האם ניתן עדיין לשמור מסמכים ב- Word כ- doc (של Word 2003) ?

    • 2 תגובות
    • 887 צפיות
  14. Started by alex28,

    מה הבדל בין Kasparsky Internet Security ל kaspersky anti virus

    • 5 תגובות
    • 887 צפיות
  15. שלום. כמו שרשמתי בכותרת יש לי קבצי PDF שהן תמונות , שמתוכן אני צריך להעתיק טקסט (איך וכמה שבא לי ) ולהדביק במקום אחר. אמרו לי שאני תוכנת OCR בשביל זה , חקרתי את הפורום ואת גוגל לא מצאתי משהו שעשה עבודה טובה. חלק לא עשו המרה בכלל , חלק המירו לג'יבריש וקוביות וחלק בכלל לא עבדו. חייב תוכנה טובה שתעזור לי . אגב אין לי שום צורך שהתוכנה תתמוך באנגלית כי הטקסט שאני מתרגם הוא ספרדית/אנגלית. תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 887 צפיות
  16. הייתי עם 10 מסמכים פתוחים "פנקס רשימות" וטרם שמרתי . למזלי הרע, מסך כחול הופיע ו.... הקריזות הופיעו... אני מברר אם יש יש דרך לשחזר / לדעת מה היה כתוב שם, אולי המידע נשמר בקבצים זמניים כלשהם. כדי להיות מוכן לעתיד אני רוצה לדעת אם יש תוכנה/תוסף ל"פנקס רשימות" שתשמור אוטומטית את המידע שלי שם או אם יש תוכנה דומה ל"פנקס רשימות" עם פונקציה כזו.. הכוונה לתוכנה קלילה...

    • 1 תגובה
    • 887 צפיות
  17. Started by avivl22,

    התחילה לי בעיה לפני כמה ימים אני מפעיל את המחשב ושאני מגיע לאזור שכותבים את הסיסמא לווינדוס (יש לי ווינדוס 7) אני כותב ונכנס ואחרי כמה שניות פתאום מתכבה המסך וכתוב לי no signal חבר אמר לי להיכנס דרך ה safe mode ולבדוק אם יש וירוסים אבל אין, וה safe mode עובד לי טוב, אני יכול להיות בו כמה שעות ולא יתכבה המסך. מישהו יודע מה הבעיה ואיך לסדר?

    • 4 תגובות
    • 887 צפיות
  18. כל התוכנות מראות לי שיש לי istbar במחשב אבל לא מצליחות למחוק אותו השתמתי עם ספייבוט עם ad-aware עם קספרקסי ועם פנדה איך אני מעיף אותו?

    • 6 תגובות
    • 887 צפיות
  19. Started by stone cold,

    אחי מנסה לעבוד אם פוטושופ אבל לא רואים את התמונה רק שהוא מזיז את החלון רואים אבל שהוא מפסיק היא נעלמת מה צריך לעשות כדי לפתור את זה ?

    • 8 תגובות
    • 887 צפיות
  20. Started by galedri,

    אני רוצה בבקשה לדעת איך אני עושה ציר זמן ב-word. תודה רבה לעוזרים..

    • 1 תגובה
    • 887 צפיות
  21. היי, שמתי לב שבמשחקים שמשתמשים בסרטוני מעבר אין לי סאונד בהם, כמו GEARS OF WAR ועכשיו גם גיליתי שב MIRRORS EDGE אין לי. זה קצת מעיק כי ללא תרגום אני לא יכול לדעת על מה מדברים בכלל. יש למישהו מושג למה? צריך להתקין משהו?

    • 10 תגובות
    • 887 צפיות
  22. Started by Boomerang,

    אולי אתם זוכרים את המודל הזה שעשיתי. עכשיו הוא גם זז. הטקסטורות עוד לא גמורות, והתאורה היא רק לצורך בדיקה ראשונית. הדגש העיקרי הוא בתנועה. (אם אני אראה שב- google video זה לא עולה אני אעלה את זה גם ל- YouTube) עדכון: הנה עוד לינק.

    • 8 תגובות
    • 887 צפיות
  23. שלום רב, כפי שציינתי בכותרת אני מחפש תוכנה חזקה להמרת WMV ל- AVI רכשתי רישיון ל-WINAVI אבל התוכנה הזו קורסת כל הזמן, וכבר "נשבר" לי ממנה. ניסיתי את גרסת הניסיון של allok wmv_converter , אבל אחרי ההמרה יש ירידה ניכרת באיכות בהשוואה לקובץ המקור. לכן רציתי לבקש אם תוכלו להמליץ על תוכנה איכותית שתבצע את ההמרה, עד כמה שאפשר בלי לפגוע באיכות המקור. הצצתי ברשימת התוכנות שבדביק, אבל אני לא יודע איזה מהן היא המתאימה ביותר, ואולי יש תוכנות אחרות שלא נכללות ברשימה. אגב, אין לי בעיה שהתוכנה לא תהיה חופשית, אבל אם כבר לשלם כסף, אז עדיף תוכנה שתוכל לבצע המרות איכותיות בין כל הפורמטים השונים, ולא רק WMV ל- AVI תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 886 צפיות
  24. בוקר טוב, בחודש-חודש וחצי האחרונים ההורדה שלי בביט טורנט ממש איטית. ניסיתי מספר תוכנות שונות ועם כולן התוצאה זהה. אני מחובר עם כבלים ו-012. רעיונות? למישהו יש בעיה דומה עם 012? תודה

    • 2 תגובות
    • 886 צפיות
  25. ואני לא רוצה לנתק את קו הטלפון מהמודם כי אני משתמש בו לקבלת פקסים. האם זה משנה איזה חיבור יש לי לאינטרנט המהיר? (כבלים או בזק)

    • 11 תגובות
    • 886 צפיות

דיונים חדשים בפורומים