תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום... אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לנתק מהאינטרנט מחשב ברשת ביתית (LAN), ללא אפשרות של המחשב הנשלט לשלוט בזה או לדעת מה מקור הניתוק. אני מעוניין שאת הניתוק יהיה אפשר לבצע מהמחשב השולט כמובן. זה בסדר אם התכנה תדרוש התקנה מסוימת במחשב הנשלט. תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 888 צפיות
-
-
שלום יש לי סרט שאני מוריד והוא תקוע על 99.9 אחוז כבר כמה ימים איך אני יכול להפעיל את הסרט דרך תוכנה שתומכת בכתוביות (srt). בתודה מראש Zilberberg
-
- 6 תגובות
- 888 צפיות
-
-
אז ככה אני מחפש תוכנות שאני יכול לקחת מהם דיגימות משירים אבל כך שאני יוכל לקחת נגיד רק את התחום הווקאלי של הגיטרה או נגיד הזמר....... ובנוסף תוכנה שאני יוכל למקסס איתה זאת אומרת שיהיה לה פאטיפונים ווירטואלים ומקצבים שונים שאני יוכל להכניס. את השמות של התוכנות אני צריך לסוכות כי חבר שלי יטוס לקנות לי אותן.
-
שלום לכולם. יש לי מודם אלקטל ספיד טאצ' הום שנפרץ לגרסאת הPRO, ועד עכשיו הפיירוול הפנימי שלו היה מאוד מציק... סוגר לי פורטים משגע לי תצורה. היום גיליתי שאפשר לבטל אותו, ומכיוון שאני לא מרגיש כ"כ בטוח עם הפיירוול של הווינדוס בלבד יש לי כמה בקשות: 1) אני מחפש פיירוול טוב שיגן טוב על המחשב שלי. 2) אני רוצה שהוא לא יעשה לי בעיות עם האימיול והביטורנט ודברים כאלה שצריך לפתוח פורטים, עדיפות לתוכנה השואלת לפני נתינת גישה לאינטרנט אם לאשר או לא במקום לפתוח ידנית פורטים. 3) עדיף שתהיה אפשרות לפתוח כמה פורטים ברצף, כלומר לפתוח ב7000 עד 7001. לא חובה. 4) בלי זון אלארם- משום מה כל פעם שהאינטרנט פועל שהתוכנה הזאת מופעלת- המחשב עושה ריסטרט 5) עדיפות לתוכנה כמה שיותר נוחה.. 6) עד…
-
- 5 תגובות
- 888 צפיות
-
-
כשאני מנגן סרטי FULL HD ו HD READY אני מרגיש הרבה פעמים שהמחשב טיפה מקרטע , אם זה כשאני מעביר טיפה קדימה או אחורה והסנכרון בין הסאונד לתמונה משתבש או אם זה בכלליות הרגשה שזה לא עובד כמו שצריך יש לי מחשב דיי חזק amd 2.8 x4 6 mb catch 4 גיגה זיכרון וכרטיס מסך ati readon 4870 אני חושב שהחומרה דיי חזקה בשביל להריץ דברים כאלה ביתר קלות, כך שלדעתי זאת בעייה של תוכנות שלא מנצלות כמו שצריך או קודקים . מה הייתם ממליצים לי לעשות? באיזה תוכנות וקודקים להשתמש?.
-
- 3 תגובות
- 888 צפיות
-
-
שלום, מה לעשות וההגמוניה שהייתה ל ICQ בארץ הולכת ונעלמת. יותר ויותר אנשים משתמשים במסנג'ר, וחבר'ה אמריקאיים בכלל רובם ב AIM. החלטתי שהגיע הזמן לעבור לתוכנת מסרים מיידים "מאוחדת". יש לי "בעיה טובה", שלושת התוכנות המובילות Trillian ,GAIM ו- Miranda. נחשבות טובות מאוד. קראתי מספר השוואות אך לצערי לא מצאתי השוואה מעמיקה במיוחד. רציתי לשמוע את התייסותכם בדגש על מספר נושאים, א. תמיכה בעברית. ב. אפשרות להודעה על אימיילים חדשים דרך התוכנה. ג. תמיכה ב VideoChat כמו שיש ב MSN. תודה מראש, דני
-
- 2 תגובות
- 888 צפיות
-
-
-
יש לי בעייה שהחלון הזה קופץ כמעט בכל אפליקציה. משחקים אינטרנט(FIREFOX). והם קורסים. משהו יכול לתת לי רקע לנושא? מישהו נתקל בזה? מה הפיתרון? אני משתמש בוויסטה, זה באג? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 888 צפיות
-
-
שלום רב, אני מחפש תוכנה שבעזרת אני יוכל לחתוך קטעי הקלטה של דיבורים שהקלטתי. כלומר הקלטתי מספר אנשים מדברים, ואני העברתי את זה למחשב. ואני מחפש תוכנה שבעזרת אני יוכל לעשות שכל בן אדם יהיה בקובץ בפני עצמו. איזה תוכנה אתם ממליצים לי להשתמש שהיא הכי קלה לעבודה. ועם איזה תוכנה אתם ממליצים לי לעשות טראנסים? תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 888 צפיות
-
-
-
אני נכנס לאיזה אתר אז התוכנה כאילו זזה האתר עולה למעלה ולמטה הוא זז לא תמיד רק עכשיו התקנתי את התוכנה אני מקווה שמשהו יבין את הבעיה:<
-
- 12 תגובות
- 888 צפיות
-
-
אהלן אני פירמטתי את המחשב. פעם ראשונה ויש לי אותו יותר משנה.... בינתיים התקנתי פיירפוקס וWINACE מה עוד אני צריך? פשוט אני לא זוכר את כל התוכנות שאני צריך תביאו שמות
-
- 6 תגובות
- 888 צפיות
-
-
מכיוון ש MX 2004 די דומה ל- 8 אז ציינתי את שתיהן... מישהו מכיר אתרים טובים שמדריכים איך להשתמש בתכונות המתקדמות של התוכנה הזו (באחת הגרסאות), חוץ ממה שיש באתר של מקרומדיה. עדיף בעברית אבל גם אם באנגלית אני אסתדר. תודה מראש ויום טוב.
-
- 3 תגובות
- 888 צפיות
-
-
יש לי מחשב דיי ישן (פנטיום 2 לייתר דיוק) והתקנתי עליו את תוכנת נורטון אנטי וירוס 2003. לאחר ההתקנה הפעלתי מחדש את המחשב ובזמן העלאת ה- WINDOWS98 האנטי וירוס גילה לי וירוס בקובץ הקרא LOADPE.COM שיושב איפושהו ב- SYSTEM של ה- WINDOWS. מתברר שקובץ זה משפיע על כל יישום שאני רוצה להטעין וכעת חוץ מהנט אני דיי מושבת.למרות חיפושים קדחתניים גם בדיסק ההפעלה וגם בנט באתר של MICROSOFT לא מצאתי את הקובץ הזה. מבקש את עזרתכם הדחופה.... תודה.
-
- 3 תגובות
- 888 צפיות
-
-
היי, שמתי לב שלפני בערך יומיים התחילה אצלי הבעיה הכי הזויה שראיתי בחיים שלי - המחשב לא מאפשר לתוכנות להתחבר לרשת, למעט ממירק ופיירפוקס. זה התחיל כששמתי לב שסטים לא מתחבר לי, וחשבתי שזו בעיה נקודתית אצלו. זה המשיך כאשר ניסיתי לעדכן את הDirectX והופיעה לי ההודעה שהשרת לא נמצא. כיביתי את הפיירוול של ווינדוס, ניטרלתי את האנטיוירוס, שום דבר לא עזר. יש לציין שאני יודע שזו בעיה במחשב שלי ספציפית ולא ברשת מכיוון שגם כאשר התחברתי לרשת אחרת הבעיה נמשכה. כמו כן, לכל הבעיות יש את המאפיין של "שרת לא מגיב", או בפועל בעצם חוסר יכולת לגשת לשרת ולרשת בכלל. אשמח לעזרה תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 888 צפיות
-
-
ולפני שכתבתי את ההודעה שלי חיפשתי קצת מדריכים והסברים פה ולא מצאתי את מה שאני מחפש אני חדש בכל העסק הזה של הלייטרום ולא יודע מה קורה עם התוכנה זה לא קרה לי לפני להלן הבעיה: צילמתי באיזה אירוע הכנסתי את כל התמונות ליטשתי ערכתי הכל הגעתי ל slideshow עשיתי מסגרת שחורה ושאני עושה אקספורט זה לא עושה לי את זה מדוייק ומשאיר לי שוליים מה זה יכול להיות ? נסיתי כבר להתעסק בהכל וללא הצלחה אשמח עם תעזרו לי בנדון. מתן
-
- 0 תגובות
- 888 צפיות
-
-
היי. ככתוב, מבקש המלצה לתוכנת השתלטות מרחוק, עם כמה שפחות תקיעות (היחידה שאני מכיר היא ה RDP של win) תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 888 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שמאחדת כמה קבצי MP3 יחדיו. יש הצעות? תודה מראש. .swg
-
- 4 תגובות
- 888 צפיות
-
-
שלום אני מבקש עזרה בהכנסת התרגום לסרט כשהצלחתי להכניס את התרגום הוא לא מתאים לסרט(הדיבור מגיע לפני התרגום) בתוכנה של הכנסת התרגום הוא רושם את מהירות התמונה ואני לא יודע מה המהירות בבקשה תעזרו לי לדעת איך יודעים את המהירות של התמונה
-
- 1 תגובה
- 888 צפיות
-
-
שלום, אנחנו עובדים בפרוייקט שבו יש קומפרסור שעובד במשך 11 שעות ביום, ומופעל באופן מחזורי ע"י שעון שבת פרימיטבי. אנחנו צריכים לזהות הפסקת זרם חשמלי אל הקומפרסור כסיגנל של תוכנה. פתרון ראשוני היה שהתוכנה נפלה ממילא על הexception שנזרק בעקבות הפסקת העבודה - זה לא מספיק טוב, שכן זה לא נותן לנו לסגור את הדרייברים הרלוונטים, והתוכנית נופלת בצורה אלימה. השאלה המרכזית שלנו היא כזו: אנחנו עובדים עם UPS מדגם ADVICE PR750, שיושב אחרי השעון שבת. ומחפשים דרך לקבלת התראת תוכנה על הפסקת הזרם מספר דקות לפני הניתוק עצמו -על מנת שנוכל לסגור את התוכנה באופן עדין יותר. בנוסף, האם אתם מכירים דרך ליצירת קשר עם היצרן? תודה רבה מראש.
-
- 3 תגובות
- 888 צפיות
-
-
יש לי שני חלקים של סרט ואני רוצה לחבר אותם האודיו הוא AC3 והוידיאו הוא AVI בצורת קריעה של DVDRIP נ.ב איך מחברים כתוביות תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 888 צפיות
-
-
איזה תוכנה טובה לבדיקת ה HD כולל בדיקות סקטורים פגומים...... תודה
-
- 1 תגובה
- 888 צפיות
-
-
אתמול הורדתי את NETLIMITER,התקנתי אותה, ויש משהו שאני לא מבין. אני מגדיר אצלה מהירות הורדה או העלאה מקסימלית,עוזב אותה בשקט לחמש דקות,מסתכל בפלט שלה של כמה מידע מועבר והיא מראה לי מספר אחד.לעומת זאת כאשר אני בודק בתוכנה שהיא הגבילה(קאזא) מהי כמות המידע המועבר,אני מקבל מספר אחר. מה קורה? [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 888 צפיות
-
-
שלום, ברצוני לדעת איך ממירים קובץ PDF לקובץ WORD
-
- 2 תגובות
- 888 צפיות
-
-
האם יש תוכנה שיכולה להראות לי מה רמת הקרינה בסביבה או מיפוי של אזורי הקרינה החזקים?
-
- 2 תגובות
- 888 צפיות
-


